-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Tyson5 #192950 üzenetére
Nem volt más választásom. Ezt a bringát elöl olyan fékkel szerelték, ami felülről dörzsöli a gumit. Csak nyugati exportra gyártották patkófékkel. Szerencsére megvolt a furata, így fel tudtam rá tenni. Szárazon annyit ér, mint halottnak a beöntés. Vizesen pedig annyit se. A kontra az egyetlen használható megoldás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #192951 üzenetére
Azért a kontra mellé kéne valami más fék is biztonsági tartaléknak mindenképpen. Kontrafékes biciklin egy láncleesés katasztrófa, ha nincs másik fék, de láttam én már olyat is, hogy a láncba beleakadt a nadrág, se előre, se hátra, így aztán fékezni sem lehetett. Nagy zakó lett belőle, szerencsére különösebb baj nélkül.
-
Hoplitész
junior tag
A Csepel, mint márka? Igazából nem is találok Nexus 7-tel bicikliket. Én meg nem vagyok egy szerelőtípus, inkább újat vennék fullra szerelve.
-
Somatom
veterán
-
jjeahh
nagyúr
Újabb Dannys videó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Boond
addikt
1.
https://www.youtube.com/watch?v=46F9OKPRSio2.
https://www.aliexpress.com/item/32814966332.htmlVmelyikkel van tapasztalat vki használja? A könig úgy látom kevésbé elérhető, kapható. Az kulcsos, és csavarral a vázhoz rögzíthető. 9000+ ft
A másik az ~ 3000 forint aliról rendelve, Magyarország nem tudom mennyire kapható, vagy nem találtam értelmes linket, jelenleg vagy jelentősen drágább... Ennél két tapadó tapasz rögzíti a készüléket, és két kábel, gyors kábel, kötöző.
Igaz, a csavarokat a könignél is ki lehet csavarni... bár gondolom riasztana... ennél vajon mennyire egyszerű eltávolítani? esetleg vmi fém rögzítés "szalag" biztonságosabb?
Amúgy azt néztem, hogy abusnál is hasonló megoldás van, lényegében...
Aki esetleg használ, vagy használt ilyesmit érdekelne a tapasztalata, de persze más vélemények, meglátások is
-
gabro0
őstag
válasz flash- #192834 üzenetére
Ez is jó. Nekem egy pár hete birizgálja a fantáziám egy ilyen mindenes romboló építése. Nagyon tetszik a Cube Editor, csak nem ennyiért
Viszont pár helyen módosítanék rajta:
- kábeleket vázon belülre
- alu villa kidob, helyére valami karbont
- XT fékeket neki
- kicsit komolyabb kerékagyatkat meg felnit.Létezik egyáltalán ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
szkuvi
tag
Ma elmentem megnézni élőben a kerékpárt. Az üléspozíció beállítása után, az eladó szerint természetes testhelyzetben ültem minden fogásban a kerékpáron, az 58-as méret nem tűnt neki nagynak.
Összehasonlításképp:
Ráültem egy 59-es Bianchi Sprint-re (tudom, kevésbé összehasonlítható, más gyártó, más geometria), de ez kevésbé volt kényelmes a Cube-hoz képest, minden fogásban mintha "feküdnék" rajta
Majd egy 57-es Via Nirone 7-et is kipróbáltam, hasonló geo, hasonló méretek, nem éreztem különbséget a Cube-hoz képest (ha nem 510k lenne, ezt vinném ).Szóval, abban maradtunk, alszom rá egyet és holnap visszatelefonálok, hogy elviszem-e a bringát.
Mivel nekem nincs tapasztalatom országúti bringák terén (eddig fitness-t használtam), hogyan tudom megállapítani, ha a kerékpár esetleg túl nagy?
-
CragON
aktív tag
[AirTag] lopós ember követő ketyere.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
-
Hínár929
tag
válasz promagus00 #192963 üzenetére
Szia,
Hervis-ből nem szabad bicajt venni. De ettől függetlenül sokkal jobb a Scott. A teleszkóp és a mechanikus fék nem ér semmit.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #192959 üzenetére
Ez tényleg drága. 😕
CragON...amint az a tolvajkergetők videóiból is kiderült, kis hazánkban a neheze még csak a kerékpár megtalálása után jön.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
senior tag
válasz gabro0 #192959 üzenetére
[link] itt azt írják a cikk végén lévő kérdezz-felelek részben, hogy az első villa szárai karbonból vannak, és láttam is valahol olyan képet, ahol a villa belső felén látszott.
Ha moddolni akarod, a Hyde Race jobb választás, olcsóbb, és a váz / villa azonosnak tűnik.
a drágaság egy dolog, de kapni sem lehet
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
FerNandor
őstag
válasz Hasaggymeg #192920 üzenetére
Én a hétvégén upgradeltem a biciklit. Kapott új bowdeneket (fék, váltó), fékpofákat, új (használt) kereket dés új claris r2000-es rendszert. Az első váltója is ilyen és egyelőre azt mondom, hogy egy fosch. Ugyanilyen szarul megy hozzá a bowden. De igaziból valószínűleg azért, mert nem kompatibilis a meglevő fsa vero négyszögtengelyes hajtóművemmel. Gondolom az integrált kéne rá, megfelelő középcsapággyal, mert azzal gondolom kicsit kijjebb kerülne a váz síkjától a kistányér, amivel már máshogy áll a váltó és a bowden is és rendesen is működik. Ha a határoló csavart beljebb tekered, hogy nekifeküdjön a lánchoz, amikor a kistányéron van, akkor gondolom neked is már "jól" áll. Jelen helyzetben nem volt felfelé trimmelő fokozat sem és olyan volt, mintha le kéne törni az fvk-t nagytányérra váltáskor, annyira nem volt erőkar. Úgyhogy visszaraktam a 2400-as Claris első váltót, amivel patent módon működik annak ellenére, hogy a gyári leírás szerint nem kompatibilis vele. LOL
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Toobee
veterán
válasz XZoli #192755 üzenetére
Jó pedál, csak vegyél sípcsontvédőt is.
Most Stamp1 lesz. Elvileg az nem olyan jó cucc, nagyon buci a tengely, de jó árat kaptam rá, ennyiért egy próbát megér.https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FerNandor #192971 üzenetére
Itt sincs kompatibilitási gond, inkább konstrukciós, mert a kis tányéron trimmelésnél még szinte függőlegesen lefele húzza a bowden a váltót. Aztán a továbbhúzással persze egyre jobb a szög, de nagy a súrlódás a csapágyház alján az első centi mozgásoknál...ráadásul a Shimanonak az a "csoda" polimer bevonatú bowdenjével van szerelve, mely idővel úgy vedlik mint egy, kígyó tovább rontva a mozgását a házban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
CragON
aktív tag
Tud valaki olyan boltot ahol van még raktáron 27.5 x 2.6 külső gumi?
Schwalbe Hans Dampf vagy Nobby Nic lenne jó vagy hasonló AM/Enduro.
(K2 és BringaBoard kivételével.) -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hoplitész #192980 üzenetére
Itt van aki szereti a Csepelt (szerintem nosztalgiából), de mára véleményem szerint sajnos már csak a neve maradt. Egyetlen sikeresnek mondható időszakát (én személyesen) a Schwinn amerikai céggel közösen gyártott kerékpárjaik időszakának mondanám...ha megnézed a honlapokat, az amerikaiét és a Csepelt, kábé látni is fogod, hogy milyen szintet képviselnek, szinte labdába sem rúgnak a komolyabb mai kerékpárgyártókkal való versenyben. Ez annál is sajnálatosabb mert míg egyik már 100 éves fölötti, másik is majdnem 100 éves cég, és utóbbit, a Csepelünket olyan rendszerváltás után alakult gyártók körözték le itt kelet Európában mint a Szlovák Kelly's, lengyel Kross és Romet, de már jóformán a bulgár (!) Cross is. Ma már a Gepida tulajdonképp a legjobb magyar kerékpármárkánk.
Ennek kapcsán talán még a csehek állnak rosszabbul, az ők szerszámgyártó múltjukkal (tudtommal) egy normális kerékpár brandet sem voltak képesek összehozni...igaz ők fegyvert gyártanak helyette.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...ugyanakkor keresgélve találtam valami komolyabbat amit a Csehek gyártanak, a Duratec ,de nem sokat hallottam róluk, a Leader Fox meg egy vicc.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #192982 üzenetére
Ez a Duratec nem semmi. Ha jól látom van konfigurátor, több szín és összeállítás, a geo ábra nagyon alapos (mondjuk a geo annyira nem jön be) és ha nem tetszenek a gyári méretek, lehet kérni egyedi, testreszabott geós gépet . Az ilyen nagyon ritka.
szerk: asszem ez is cseh.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #192983 üzenetére
Igen, én is néztem milyen puccos konfigurátorja van...több bringának kellene legyen ilyen, még ha nem is most "válság" idején, de a hozzáértőbbek megfizetnének egy alaposan összeválogatott gépet és az sem fordulna elő, hogy pl. nem tudsz alu gépet vásárolni felsőkategóriás hozzávalókkal. Az Authort meg nem is tudtam, hogy cseh...ugyanakkor nem is nagyon vannak jelen nálunk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #192985 üzenetére
Ja, Orbea és Berria ad még lehetőséget erre.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #192986 üzenetére
Meg a Wilier, a Trek, Pinarello, meg gondolom sokan még, és egyre többen lesznek. A gyártók is rájöttek hogy van az a szint és anyagi helyzet amikor már számít hogy egyedi legyen a bringa. Mondjuk ezek "csak" a designt konfigolják, a felszereltséget nem.
Ez nekem olyan mint a Ferrari vagy a Bentley konfigurátora, néha összerakok valamit terápiás célokból, pedig tudom hogy sosem lesz olyan autóm, ahogy egyedi bringám sem valószínű, de jól esik[ Szerkesztve ]
-
bszg@
tag
válasz Hasaggymeg #192984 üzenetére
Jjeahh megelőzött, az Authort akartam említeni.
Valahogy nem jött össze nekik Mo-n, pedig elég jó portfóliójuk volt.
Én egy 16-os alu gyerekkerékpárt vettem tőlük. Kitűnően működő, könnyű és szép eszköz volt. -
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #192977 üzenetére
én kb 3-4 hete kaptam el, az oltás még odébb van: 1-2 hét min. (most már ugye bármikor lehet oltatni, de pl. a cdc szerint a tünetmentesség után min. 2 hetet javasolt tartani)
azóta 2× tekertem kb. 10 km-t 20-25 km/h-s tempóval gravel bringával aszfalton (egyiket tegnap), de ezt is 130-140 körüli pulzussal sikerült.
"gyógyulás" után van itt minden, köhögés, reggeli berekedés, magasabb testhő, a por/pollenallergiám is jobban előjött, mint szokott. -
immi77
tag
Sziasztok!
Pár hete kezdtem országútis botladozásaimat. Taposó pedál után pár napja már felkerült egy Look keo, ezzel is már barátkozok. 30-50km-es távokat mondhatni gond nélkül megteszek.
Egyelőre passzosabb montis ruhákkal elboldogulok, de szeretnék beruházni kezdésnek valami kantáros "pelusos" rövidnadrágra, meg egy testhezállóbb rövid ujjú mezre. Alkatom nem klasszikus bringás, 180cm magasságomhoz 100kg tömeg is társul amiből nyilván próbálok leadni. Nem szeretnék először vagyonokat beleölni, de ha van javaslatotok, tapasztalatotok, hogy hol érdemes keresni, esetleg milyen méretben, azt megköszönném.Flickr: http://goo.gl/CQVhcp
-
senior tag
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Ismerősnek kell segítenem a választásban, megtetszettek neki hervises stb akciós biciklik. Sima kertvárosi pár kmre illetve alkalmanként 1-2 órára nem terepen mi a minimum felnőtt kerékpár amit már érdemes megvenni? Használt is szóba jöhet, ha van ajánlott bolt pesten (az összefoglalóban lévőkőn kívül).
Nézett elektromost is, pl mx25 [link] .[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Bdanyy #192993 üzenetére
Praktikerbauhausobibricostoreauchanteszkóból nem vásárolunk kerékpárt. Hervis akár jó is lehet ha nem abból indulsz ki amit korábbi árnak hazudtak, és ezt figyelmen kívül hagyva a mostani találod elfogadhatónak.
flash...hogyan kell elképzelni ezt a "cserbenhagyást"? Csak azért kérdem mert az első váltók meglehetősen egyszerűek, ezért amolyan örök életűek szoktak lenni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #192995 üzenetére
jön az emelkedő de te szeretnél lendületbe maradni,hát leváltasz elöl de tekersz vagy csak egy picit állítod meg a tekerést ahogy szokás,de elől nem megy le a lánc,csak karistyol..
persze nromál lassabb helyzetben minden gond nélkül leugrik,de amikor gyorsan kéne akkor gondolkodik.aztán úgymarad .ha most rosszul lenne beállítva akkor kisebb terhelésnél-terhelés nélkül sem váltana le(szerintem) de volt már állítva amúgy sokat, ez vissza visszatérő élmény...[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz CragON #192996 üzenetére
Kábelrendezőként keress rá villanyász- / IT boltokban, van különböző méret. Biztosan van kimondottan bringaspecifikus is, 5x ennyiért. [link] Nem vagyok benne biztos, hogy amúgy jót tesz, ha nem tudnak elmozdulni egymáshoz képest.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Tudományos Pandémia Klub
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Anime filmek és sorozatok
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest