Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz Lacerta #207013 üzenetére

    Még mindig nem pontosan értem, mi nincs rögzítve, az előveszítő csavar beállítja nullára a hézagot a hajtókar és a műanyag porvédő között, és ennyi, emlékezetem szerint.
    És a recézés, amit Hasaggymeg is írt, enged jópár mm játékot, ezért tudta összenyomni vele a belső hengert. Sraméknál külön tekerentyű van a tengelyen, mondjuk kevésbé tűnik nekem tartós és kitalált megoldásnak, egy ilyen gyűrűt már kellett is vennem ~2 év szórványos használat alatt.

    közben láttam a frissebb postjaidat..

    #207018 Ringman : 5-ösre is drága a N-W, és nem azt mondom, hogy 5x-ös élettartam várható, de a gyáris Sram azért jobb anyagból lehet a 3e Ft-os Snail meg ilyesmi márkáknál, mert utóbbiaknál nálam egyből látszott a sorjásodás a fogak terhelt oldalán. Mondom, ettől simán használhatóak, csak gondolom más az anyag.
    Annyira nem találtam olcsót, hogy előbb vettem egy FSA-t, az még emészthető áron volt, de a következő inkább Sram lett, annak legalább jobban passzol a kialakítása a Sram karhoz. (simán csak jobban tetszett, na) Talán picit csendesebb a Sram, de erre már nem esküdnék.
    Szóval ha van FSA-ból is 4 karos, egy tipp lehet, ennél olcsóbban kínait sem találtam, mikor kerestem. (bike24, de máshol is láttam már)

    [ Szerkesztve ]

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák