-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz anorche1 #22914 üzenetére
biztos, hogy az a bovden nyúlt meg, és nem a fékpofák fele kopott el?
Amúgy meg én v-fékre:
Fék szétakaszt, fékkaron az állító csavar teljesen becsavar.
Féknyergek összenyom kézzel, fékpofa kívánt irányba állít, imbusz meghúz. Ezt mindkét oldalt. Ez lesz a behúzott állapot.
Behúzott állapotban olyan szorosra húzod a bovdent, hogy még éppen be lehessen a bovden pipát pattintani a kengyelbe: ez eléggé előfeszíti a rendszert.
Ezután fékkar meghúz párszor, majd a féktestek asszimetriáját a kis állító csavarokkal kiigazít. Ha nem tetszik a fék fogáspontja, akkor: Ha túl korán fog, vagy olyan későn, hogy koppan a markolaton, akkor bovden lazítás/meghúzás. Ha későn fog, de nem koppan, akkor az állítócsavart a fékkaron kijjebb teker.Remélem, nem maradt ki semmi.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen