-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hoorus
őstag
Sziasztok
Gepida Alboin 200-ra szeretnék valami jobbféle teleszkópos villát, illetve a pedálokat is cserélném. Városban használom leginkább a gépet, de aki ismeri a Ferihegyre vezető út állapotát a két kőhíd között, az nagyjából tudja, hogy mekkora igénybevételnek van kitéve szegény gép....
Tudnátok ajánlani valami megfizethetőbb darabot? Olyan 20 000 Ft összeghatárig..
Köszönöm
-
Tothgera30
Ármester
Lehet nagyon naív kérdés, de a fékkarnál lévő csavarható részen mit lehet állítani a féken?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szaszayanou
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék új V fékeket tenni a bringámra a régi canti helyett. Érdemes deore fékszettet választani, vagy nincs nagy különbség közte és az olcsóbb alivio között?
Still stands Thine ancient sacrifice, An humble and a contrite heart.
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #22952 üzenetére
Fogáspontot tudod vele állítani.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
szjoci
őstag
válasz Tothgera30 #22952 üzenetére
Szerintem nyomáspontot lehet állítani, a kar távolságát állító csavar a fékkar alatt szokott lenni.
Üdv,
Joci -
nagyúr
válasz Tothgera30 #22958 üzenetére
"ADJUST PAD ENGAGEMENT POINT
Use the Speed Dial pad engagement knob to adjust the engagement point exactly where you want it. Turning the knob towards the stem increases the amount of lever travel necessary for the pads to contact the rotor. Experiment and see what the different settings feel like. The goal is for your brake pads to engage right where your grip on the lever feels the strongest."[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
venember83
nagyúr
Szép bicikli: [link].
-
#90933760
törölt tag
Ma majdnem átestem egy kecskén. Robogtam lefele aztán elém ugrott egy bokorból gondolom nem hallott meg engem a nagy levél zabálásba aztán az utolsó pillanatban vett csak észre és azért ugrott ki, rátéptem a fékre reflexből simán megálltam úgyhogy nem volt gond csak tényleg elég váratlanul ért. Aztán mikor kikerültem még egy ilyen magas hangon idétlent be is mekegett, na ott majdnem beszartam a röhögéstől.
-
ludsimon
veterán
-
venember83
nagyúr
Csak szerintem borzasztóan ronda?
-
válasz venember83 #22965 üzenetére
nem olyan ronda az majd megszokod
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
nagyúr
válasz venember83 #22965 üzenetére
A sár nem fogja eltömni, az tuti. A merevséggel valszeg nem lesz gond, egybekarbon az egész felső része, szal a hurkagyurka SID-ek között nem fog kitűnni, de azért 420.000-ért kicsit drágának tűnik.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HollyBoni
veterán
válasz venember83 #22965 üzenetére
Szerintem zsííír.
-
madmike
őstag
válasz venember83 #22965 üzenetére
szerintem menő. mondjuk nekem mindig is tetszettek a rendhagyó dolgok. Nagy álmom egy Lefty teló.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
hoffman_
nagyúr
válasz venember83 #22965 üzenetére
úgy néz ki eddig, alulmaradunk. szerintem is borzalmasan csúf.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
HollyBoni
veterán
Kerékfűzést, centírozást egyszerű megtanulni? Úgy emlékszem volt 1-2 emberke régen itt aki magának fűzte a kerekeit.
Tök zsír lenne ha magamnak tudnám fűzni a kerekeimet, meg nem kéne bemászkálni BP-re szerelőhöz ha eltörik egy küllő stb.
[ Szerkesztve ]
-
XmoD
aktív tag
hmm skacok: bringa hátsó kereket 7soros racsnival mértani középre fúznek avagy sem? át lett fűzve a kerekem és marhára nem ott van ahol eddig volt....
-
hoffman_
nagyúr
válasz HollyBoni #22972 üzenetére
én ilyen vagyok. eddig kb 5 keréken vagyok túl, de nem mondanám magam igazán spílernek. egyszerű volt eddig mind, mert szimmetrikus volt a két oldal, első keréknél outi kerék nyilván, hátsó keréknél flip-flop agy, 3 keresztes standard módszert követve. nem egy egetrengető dolog, én bikemag.hu-s cikket használva simán befűztem magamnak, bár az időtényező nem volt mindig túl jó. a centírozás más tészta. otthoni körülmények között, tehát mindenféle komolyabb centírpad nélkül tényleg nagyon nehéz tökéletesre megcsinálni a kereket. a nyolcast kiszedni nem egy nagy durranás, arra hamar rá lehet érezni, ellenben a tojás egy nehezebb móka, abba többször beletört a bicskám, a jelenlegi kerekeimnél is szenvedek velük. ehhez mondjuk annyi adalék, hogy a küllőhosszak sajnos nem lettek pont ideálisak, mert nem volt az a méret, így a játékterem sem 100%-os.
szerintem nyugodtan vágj bele, csak ne azon a keréken kezdd el gyakorolni, amit épp használsz
mod:
ja igen, ha már volt olyan kedves Jorus, és megemlítette. az sem árt, hogyha 32 lyukas agyhoz nem 36 lyukú felnit veszel
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #22965 üzenetére
Mint írott volt, 1 gramm 1 euró, én simán elfogadnám. Be lehetne fektetni sok mindenbe.
-
Zoli133
őstag
válasz venember83 #22965 üzenetére
Nekem tetszik.
Valójában vártam már, hogy a motorkerépkároknál már régebb óta használt (és nagyon is elterjedt) fordított villa mikor jön bringás körökbe."It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
HollyBoni
veterán
válasz Zoli133 #22984 üzenetére
Van már azért pár, pl Manitou Dorado, ezt egész sok emberkénél lehet látni videókban.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
végülis* elég logikus, ha belegondolok. mindegy most már, marad centír, néma r-rel
*ez sem helyes így leírva elvileg
köszi a linket Jorus, ma is tanultam valamit!
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
nagyúr
válasz Zoli133 #22984 üzenetére
Vót má réges-rég, aztán ment is, mert nem tudtak olyan USD villát gyártani, ami ésszerű tömeg mellett kellő merevséget is biztosított. Egy motor esetében azt a kis többletet meg lehet spórolni máshol, egy bringán azonban kevesebb az alkatrész ugye. Az USD-s telók tehát vagy kolbászoltak össze-vissza, vagy kőnehezek voltak.
DH-ban volt főleg létjogosultsága, ahol picit nagyobb tömegű alkatrészeket is el lehet adni. Nekem is volt marharégen USD-m egy Strator Superstar 8 képében. Ott voltak a Marzo Shiver DC-k, SC-k, a Stratosok, a Foes-ok, Avalanche-ok, Dorado DC-k és SC-k. Manapság azonban, amikor DH-ban is minden gramm számít, kihalóban vannak, talán az egyedüli Manci a kivétel.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Tomi_Sci
őstag
válasz HollyBoni #22985 üzenetére
Xfusion Revel, DVO Emerald, Bomberből is van inverted.
A kenést elvileg könnyebben meg tudják oldani, de nyilván a merevségnek nem tesz jót, illetve a felverődő kövek ellen is illik felrakni valamit.Lassú voltam, és kevésbé részletes Ez off lesz
(#22987) Zoli133: Ne szórakozz, most gyűjtsek neked kardános bringákat?
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Zoli133
őstag
-
nagyúr
válasz Zoli133 #22993 üzenetére
Azonos merevség és anyaghasználat mellett ugye azért lesz nehezebb, mert a normál duplavállas villa két szárát összeköti a tengely, a fékhíd, az alsó váll és a felső váll, míg az USD-s telóknál ugye nincs fékhíd, tehát azonos anyagból azonos merevséget ezzel a konstrukcióval csak több anyag felhasználásával lehet elérni. Duplavállasnál még csak-csak elmegy a konstrukció, de amikor egy villa két szárát csak a tengely és a váll köti össze az nagyon rugalmas lesz minden irányban. Az USD-s telók előnye a kisebb rugózatlan tömeg, de jellemzően többet veszítenek a merevségen, mint amennyit ezzel nyernek - bringáknál legalábbis.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Solad
őstag
Nem tudom szabad-e ilyet
Barátom kölcsönzője, illetve nemrégiben megnyílt a szerviz is. Eger környékieknek érdekes lehet
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
hoffman_
nagyúr
a topic nevében nem beszélhetek, de engem soha nem zavart az ilyen. ez a mi közösségünk, ha egymásnak hasznos, megbízható, vagy épp olcsó helyet, terméket, szolgáltatást tudunk, akkor az legyen akár barát, akár idegen, szerintem itt a helye.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Solad
őstag
válasz hoffman_ #22998 üzenetére
Én is így gondoltam
A munka minőségét nem ismerem, bár tudomásom szerint tapasztaltak a szervizesek, saját bringán csak jövő héten tesztelem, a 100%-os megbízhatóság, korrektség és precizitás viszont garantált!
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Rottweiler89
aktív tag
Erre valakinek valami ötlete?
[ Szerkesztve ]
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
Új hozzászólás Aktív témák
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Windows 11
- Google Drive
- Milyen alaplapot vegyek?
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Suzuki topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest