-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz #48525824 #23601 üzenetére
A manapsag legjellemzőbb 24 -27 sebesség egyszerűen túl sok egy àtlag vàrosi közlekedőnek. 5-8 bőven elég lenne. Emiatt sokan berakjàk egy adotg kombóra ès azzal tekernek èvekig. Elektronikus vàltàs ehhez totàl felesleges. Automata terhelèsèrzèlő vàltòrendszer optimális lenne, de azzsl meg az lenne a gond, hogy be kellene hangolni az illetőhöz
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
evo87
őstag
válasz Zola007 #23594 üzenetére
Ez már nagyon kinek a pap, kinek a paplan esete. Az autózást meg ne keverjük ide, mert nagyon más tészta. Hozzáteszem, az automataváltó pont hogy ma már a legsportosabb modellek kötelező kelléke. Gyorsabb, precízebb váltás.
Ha élményt akarsz, vegyél Caterhamet, de boltba menet nekem a váltogatás nem jelent egyenlőt a vezetési élménnyel.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
válasz Tomi_Sci #23606 üzenetére
Szerintem ha nem közvetlen közelről a csapágyra nyomod a vizet, akkor olyan, mintha esőben mennél.
Ellenben a sarat jobban le tudod szedni, és talán kevésbé buzerálja a lakkozást a vázon
Lehet egy méterről is sterimobozni.
Bár tény, hogy a slag a legjobb[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
deicide
veterán
Imprezából azért nemigen látni automata váltóst
De én az a fajta vagyok, aki helyett egy gép döntse el, mikor akarok váltani. Majd én elváltom 7000-nél az Astra-mat, ha úgy van kedvem.Ez ugyanígy igaz bringára is, van amikor taposni van kedvem, van amikor pörgetni, eldöntöm, hogy mikor melyik.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Tothgera30
Ármester
Ebay-en nézegettem, van kevláros és kerámia. Utóbbi csak versenyfelhasználásra javasolt? Előbbi nem "eszi" meg a tárcsát?
#23496 venember83: Gyárival sincs bajom, de ha beleteszem, első pár km után vagy bekopik és jó lesz, vagy veszek másikat.
ui.: 29er-t milyen áttétellel használjátok általában? Hány fogas tányéron és fogaskeréken? Mert terepre nekem megfelel a 32-18, de bringa-, erdei útra keresek egy köztest.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Zola007
veterán
Ha valaki sportszinten akar kerékpározni és kizárólag csak a tekerés a lényeg, akkor az vegyen szobabiciklit, ott nem kell ilyenekkel szórakozni, tisztogatni, szervizelni
Mert elektromos váltó ide- vagy oda azzal még ugyanúgy kell törődni, szerintem semmi nem old meg és tényleg nem értem, hogy mi az a pozitívum amit az átlagembernek hozzáad egy mostani komolyabb váltószetthez (pl Dura, XT) képest?
Persze lehet hogy 10 év múlva nekem is az lesz.
Mondom még 1x, nem vagyok a technika ellen, szerintem 100 fölött van az elektronikus műszaki cuccaim száma csak itt a szobában.Boltba menet 3 sebességnél nem kell több
kevés sportkocsiról tudok, amelyik CSAK automata váltós kivitelben készül. Persze a gazdag idiótáknak mindig készül majd gyogyós verzió, de a sportkocsi nem arról szól, hogy gáz/fék.
A Porsche egyik kisfilmében nyilatkozta az egyik mérnök, hogy rendesen rosszul voltak a tervezőrészlegen, mikor a cégvezetés úgy döntött, hogy be kell tenni a 911-be is az automata váltót.Autós hasonlat pedig helytálló, mert kapásból mondok neked a legtöbb kategóriára analógot bringás és autós körből
közlekedési eszköz: Hauser / Suzuki
divat: retro fixi / Beetle
lazulós: cruiser / Lowrider
könnyű terep: Merida XC 700 / VW Touareg
terep: GT Fury / Land Rover Defender
átlag sport: országúti / Honda S2000
versenysport: carbon outi / Lancer Evo IX
pályaspor: időfutam bringa / Audi R18[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #23509 üzenetére
Valakinek van ötlete?
-
zsolt19900
őstag
válasz Zola007 #23612 üzenetére
mendíg azt a szerencsétlen szuzukit találjátok meg, szörnyűűű
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tothgergo90
tag
Lakat ügyben kinek milyen ötlete volna? Mit tudtok ajánlani, ami már kihívást tud okozni a tolvajok ellen? Felkérő keringőre, hogyha egyszerre legalább 2 lakattal lakatolom a bicajt?
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #23611 üzenetére
Ilyesmi kevlár betéttel próbálkozott valaki?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Elektromos váltónál miként fogtok bicajozni, ha egy napkitörés lemossa az elektromos cuccokat? Mint tette 1989-ben Kanadában? Nem fog ám váltani a bicaj srácok!
Zola-val értek egyet. Szerintem elég komoly aggályokat vet fel ez az "elektronikát mindenbe".
Iszonyat módon kiszolgáltatottá tesz, és fogalmuk nincs a népeknek, hogy _valójában_ mennyire...
A legnagyobb probléma pedig, hogy elhülyülnek az emberek a technika miatt.Van egy németországi hétvégi sofőr, Walter Röhlnek hívják, Ő mondta azt, hogy nagyon örül annak, hogy a '80as években versenyzett. Hobbi szinten
Sajnálja az újkori versenyzőket, mert gyakorlatilag sínautókon közlekednek majd, tele elektronikával... tehát megölik a valód értelmét a versenyzésnek.Szerintem ugyanez vonatkozik mindenre.
Nem elektronikát kell gyártani, ami kiküszöböli az emberi tökéletlenségeket, hanem jobb gumit/vázat/motort/ stb.
Szerintem nagyon-nagyon veszélyes játékba ment bele az emberiség ezzel a túlzott elektromosságra alapozott élettel...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zola007
veterán
válasz Tothgera30 #23614 üzenetére
tudtam hogy valamelyik ilyenen fog fennakadni
máshogy mondom: mindkettő arra való hogy legyere a hegyrű'Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Because
őstag
egy középrészbe integrált teljesen automata zárt váltórendszer kardán meghajtással szerintem életképes
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
-
#48525824
törölt tag
valaki használ közületek garmin edge 800-at vagy 810-et?
-
venember83
nagyúr
Sagan ismét montira ült: Cannondale F-Si.
-
error(HUN)
tag
"egy németországi hétvégi sofőr, Walter Röhlnek hívják"
1973-ban a Monte Carlo ralin debütált, 14 éven keresztül aktív résztvevője volt a világbajnokságnak. Megfordult a Fiat, Opel, Lancia és az Audi gyári csapataiban. Két bajnoki címet szerzett, 14 futamon győzött, 31-szer állt a dobogón és 420 szakaszt nyert.
[link]20-négy23-ötvenkilenc-24
-
glacious
addikt
válasz grizlisandor #23613 üzenetére
Nőtt a keret amióta keresed a bringát? Egy teljesen feszerelt trekking nem éri meg a cross változathoz képest, mert mindent tudsz rá venni és a választási lehetőséged is megvan. Oké, hogy nem agydinamó, meg előre szerelt csomagtartó, illetve sárvédő, de 15e-ből fel tudod szerelni az alap cuccokal és akkor te döntöd el, miből milyet.
Ennek a mérete nem derül ki, de a fékek nem gyáriak, illetve a hajtás egy része sem.
[link] -
-
ludsimon
veterán
-
#16729600
törölt tag
Nem akarok senki pro-t megbántani ( aki az, vagy csak annak szeretné hinni magát ),de tegnap kipróbáltam egy 25 km es szakaszon egy Trek speed concept 6000 euros bringát.Utána azt kellett mondanom a kollégámnak,hogy tagja lett a fogyasztói társadalom agyhalott multik által hipnotizált brigádjának Nem adott szinte semmi plusz tekerési élmény az én 300 Euros 'roncsomhoz' képest.Autós példánál maradva,ha anyósom Suzukijával kellene levezetnem Dalmáciába nyaralni,öngyilkos lennék annyira fapados élmény az enyémhez képest.Itt viszont űrtechnológia ide vagy oda állóképesség és sportteljesítmény kell,ami ha valaki nem egy profi versenyző 10000000M emberből egynek lehet fontos.Ne felejtsétek a klampár-Jónyer páros egy vágódeszkával is mócsingra verne szinte mindenkit asztaliteniszben,szóval ennyit a csillió forintos bringák ajánlgatásáról,meg a szimpla cuccok leszarozásáról Amúgy meg Peace,szép hétvégét mindenkinek
-
ludsimon
veterán
válasz #48525824 #23630 üzenetére
Attól függ mit szeretnél.
Okostelefont vehetsz utána fél évre rá, vagy később, egy ilyen garmint évtizedekre vesz általában az ember, mert tudásra nem változnak ezek, csak kényelmi funkciók bővülnek.
Ha van pénzed 810-re akkor vedd azt, ha nincs akkor 800-ast kiegészítőkkel.
810-hez később is tudsz venni kiegészítőket és nélkülük is működik.Nézd, ha neked megéri az érintőképernyő azt a plusz összeget meg az élő közvetítés garmin connecten akkor vedd a 810-et.
Ha viszont fölösleges funkcióknak érzed akkor nyugodtan vedd a 800-at. Nagy kijelző, térkép stb.
Ha viszont nem kell térkép akkor 500 is bőven megfelel, mellesleg abba is be lehet tölteni navigációt.
TCX fájl rajzolására ezt szoktam használni: bikehike
Tökéletesen navigál az 500 és ha letértem akkor jelez.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Tothgera30
Ármester
#23619 Zola007: Nem tudtam kihagyni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
grizlisandor
addikt
válasz glacious #23627 üzenetére
Úgy néz ki, hogy megfejelem az összeget...
Szép bicikli, csak BP messze van innen nagyon.
Most úgy vagyok vele, ha már veszek akkor próbáljam ki, még akkor is ha többet kell érte fizetni...
Ha tudsz olyat is mondani nekem jó, mert van jó kerékpárbolt ahova a kollégák is hordják a kerékpárokat évek óta és valszeg én is tőle hozom/hozzá viszem majd a kerékpáromat... -
Zola007
veterán
válasz grizlisandor #23636 üzenetére
Szerintem vedd meg az elsőt amelyik tetszik és jó méretben is
Utána már ráérsz vekengeni azon hogy mit cseréltess később, de így szezon végéig nem lesz biciklidMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
fpeter07
veterán
válasz Zola007 #23612 üzenetére
Az a baj, hogy nem sok szobabicikli versenyt rendeznek. Egy sportoló azért néha-néha elindulna egy-egy versenyen is.
Mondjuk hobbi szinten valóban jobban megéri egy szobabicikli. Rá kell kötni egy ventilátort, ami az erőkifejtéssel megfelelően pörög és el lehet nézegetni bringázás közben a szobanövényeket. Nem számít a súly sem, hiszen te állítod az ellenállást.
Az árnyoldalához tartozik, hogy igen nehéz munkába járni szobabringával, és mondjuk a kanyarodási technikát sem nagyon lehet csiszolni vele. -
Zola007
veterán
válasz Tothgera30 #23634 üzenetére
újfent látható, mi sz.rt el lehet adni az embereknek divat címszó alatt
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz fpeter07 #23638 üzenetére
Kérlek, ne sértődj meg, de komolyan mondom, ennyire nem vagytok tisztában egyes fogalmak és kifejezések pontos definíciójával?
Minden egyes mondatomat külön kell magyaráznom?Sportszintű tekerésről írtam, nem verseny szintűről. ("Ha valaki sportszinten akar kerékpározni...")
A sport és a verseny két különböző dolog.Egyébként most jön a poén: pl. az imént linkelt Foerstemann is egy speciális szobakerékpáron edz és gyakran a Tour menők is spinning gépeken edzenek
A versenyzői léthez pedig meglátásom szerint hozzátartozik az alkalmazott technika kezelése is
Aki versenyezni akar, de lusta váltani vagy megítélni a megfelelő fokozatot, az menjen pályakerékpárosnak[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
grizlisandor
addikt
válasz Zola007 #23637 üzenetére
Már rég vehettem volna egyet, csak mondom ha már van az internetnek nevezett csoda utánaolvasok, hogy mit éri meg ne az legyen, hogy rám sóznak valamit ami nem éri meg.
Említettétek, hogy a súlyom miatt(életmódváltás van tervben, hogy eltűnjön és izom legyen helyett) az olcsóbb kerékpárokba szerelt mentes hátsó aggyal, nem fogja bírni alattam a cseréje meg normálisra nem 2 forint, első teleszkóp is normális kell, nem az első amit ajánlanak.Próbálgattam kolléga Csepel Landrider-ét, 60k körül megkapom, de hátsó agy, meg nincs első teló és érezni nagyon az út egyenetlenségét.
-
Zola007
veterán
válasz grizlisandor #23641 üzenetére
Nem bántásból írtam, hanem túl sokat olvasgatsz a témában. De ezt megbeszéltük már priviben is
Itt a fórumon sok jó tanács elhangzik, csak éppen kevesen voltak valaha 120 kiló fölött, szóval nem saját tapasztalatból írnak. Én is anno 127 kiló alá kerestem bringát, elmondom mivel foglalkozz:
- kazettás agy
- minimum alivio hajtás
- vastag váz, jó hegesztések
- kényelmes nyereg
- merev villa / levegős telóa többi a te szempontodból lényegtelen kategória
Telóból sima rugós mindegyik be fog ülni alattad. A linkelt Kross 63mm rugóútja már akkor eltűnik mikor ráülsz, a Kellys alap Suntour telója szintén.
Jelenleg 87 kiló vagyok, Suntour XCP-75 100-as rugóúttal maxra tekerve kevés, most keresek levegős villát helyette
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Coyot
őstag
válasz Zola007 #23642 üzenetére
Bocsánat hogy belekérdezek, de én is "küzdök" a túl puha teló jelenséggel (120kg vagyok ). Régebben írtam be mikor meglett a bringám, egy Manitou SX LT van fenn, és most hogy azért használom is, terepen nem sokat segít a teló rajtam, mert már eleve beüli a mozgástartomány 1/3-át.
Ahogy olvasgattam a Manitou-t keményíteni nem fogom tudni, így akár le is cserélném később, van valami ami kifejezetten ajánlott? Később sem leszek 95-100 kg alatt ez biztos tehát hosszú távra tervezek.
Más kérdés to all:
Kaptam ingyen két darab Sun Mammoth Fat felnit - ismerős éppen abbahagyta végleg a DH-t. Tehát adott a két felni, így tudok agyat is cserélni - későbbi tárcsafékekhez. Ezeket állítottam össze, szerintetek ebből elég erős kereket fogok kapni?
Deore m525 hátsó agy
Deore m525 első agy
DT küllők 36db 262mm és 36db 260mm hosszú 3keresztes fűzéshez.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
evo87
őstag
válasz deicide #23610 üzenetére
Amikor azt mondtam, hogy sportautó, nem az Imprezára gondoltam.
Egy Porsche, egy McLaren, egy Ferrari már nem születhetne meg kézi váltóval. Egyszerűen túl lassú. Volt alkalmam egy PDK-s 911-et vezetni és szó sincs róla, hogy az automata váltó elveszi az élményt. Sőt, a másik lehetőséget jelentő, új 7 fokozatú kézi váltó eddig senkinek nem volt szimpatikus (főként a túlságosan közelre eső váltási síkok miatt).
Zola007 : Fent említettem néhány sportkocsit ami csak automatával van. És nem a gazdag, de vezetni nem tudó legények miatt, hanem mert egyszerűen gyorsabb, alkalmasabb a pályás használatra. Azért a Porsche már elég régen forgalmazza a PDK-t és tapasztalatból mondom, hogy a gyári tesztpilóták is nagyon meg vannak elégedve az automataváltóval.
De nagyon elkanyarodtunk, maradjunk inkább a kétkerekűek világánál.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
HollyBoni
veterán
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
#16729600
törölt tag
válasz HollyBoni #23646 üzenetére
Persze megértelek ezek szubjektív dolgok,sőt azt mondom,mint minden hobbynak ennek is megvan a létjogosultsága megfelelő anyagiak birtokában.Én sem mondom,hogy nem volt jobb a TREK,de nem 5700 eurónyival ( egy 100 ast ráfizetnék max, mert jobban néz ki ) Amúgy egy X eurós váltó,nem vált ugyanolyan sebességi fokozatra, mint egy X.eurós szorozva 128-al? Nagyobb élményt ad a tekerésben? És most nem csöves kategóriára gondoltam,hanem mondjuk a Shimano alap és prémium változatára ( mindezeket értve életmód javító bringázáshoz és nem versenysportként )
-
szakalistvan
senior tag
Sziasztok!
Sikersen szétszedtem a láncomat,de ami a legjobb benne hogy össze is raktam
Ugyanazt a tüskét nyomtam bele vissza,szerintetek jó így,vagy másképp kellett volna?