Új hozzászólás Aktív témák

  • D.Orion

    veterán

    válasz szacsee #47917 üzenetére

    Kezdek én és utána majd jönnek a profibbak a témában.
    Az említett felhasználásra lényegében mindegy, hogy 29er vagy 27.5er méretű gépet használsz.

    Nem írtál összegi keretet csak a beszámított pénzmagot, így én maradok 200K-nál +50K-s beszámításodnál. Továbbá elérhető tavalyi modellek is vagy csak idei?

    2015 29er-ből szerintem:
    TNT 50: Felejtsük el, low-end váltás/hajtás. Noname gumi. TEKTRO Auriga fékeket pontosan nem ismerem, de nem fűzök hozzá sok jót. Teleszkóp van benne, de nem haladós felhasználás mellé.
    TNT 70: Egy fokkal jobb, fékek is már belépő szintű Shimano.
    GATE 10: Ez már valami, csak azt nem értem, hogy ez a felár hogyan jött ki az előzőhöz képest. Egy Kelly's-ért ez nagyon sok.

    2015 27.5er:
    SPIDER 70:: Szép homogén Alivio rendszer. Shimano fékek. Normális monoblokk, faja gumi. Ez már most jobb, mint a hasonló árú TNT70!
    MADMAN 10: Villa és kormánycsapágy jobb. Gyengébb: Monoblokk, hajtómű. 30K-val többért biztos nem vennék szarabb hajtóművel és monoblokkal rendelkező gépet.
    MADMAN 30: Kb. ez kéne neked az élmény bringázás belépőjéhez. Vagy nem? :F
    THORX 10: 270K-50K=220K ->>> ROCK SHOX XC 32, SLX váltókarok, Deore első és XT hátsó váltó, Deore hajtőmű is!, 2x10 sebi. SRAM DB5 féket nem ismerem, sejtem, hogy nem low budget.
    A 29er Gate 10, ehhez képest gyengébb két igen drága és fontos alkatrészben az egyik a hajtőmű a másik a teleszkóp!

    2014-es gép szóba jöhet? :DDD

    (#47918) zoli03: Azért maradjunk a hidraulikus tárcsánál 2015-ben. ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák