-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bammbula #47150 üzenetére
Claris - > Sora -> Tiagra -> 105 ->Ultegra -> Dura Ace
Wilierről nincs bő infó csak azt írják hogy Sorás, gondolom az egész szett az lehet vagy talán ahajtás lóg ki. Btwin ugyanilyen felszereltségű így szigorúan ár/értéket nézve az az abszolút nyerő.
Wiliernél meg Botecciánál meg kell fizetni a nevet iis mert azért presztízsben más szint mint egy Btwin. Kérdés hogy neked ez ér-e plusz pénzt vagy nem. Egyébként a Boteccia hasonló lehet mint a Wilier, mindkettő igen régi olasz márka.
Ami még kérdéses leeht az a vázgeometria. Na itt bőven adódhatnak eltérések ami alapján lehet egyik jobb neked (kényelemsebb) mint amásik ezt viszont így látatlanban nem eleht megmondani ehhez igazából jó lenne mindre ráülni.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
veterán
válasz bammbula #47150 üzenetére
itt megtalálod: [link]
egyébként: dura-ace>ultegra>105>tiagra>sora>clarisa btwin meg a wilier kb ugyanazt tudja, ennyiért inkább a btwint venném meg. a bottecchia nekem gyengének tűnik, meg nem is tetszik meridát én szintén nem vennék, de csak mert nem szimpatikus a márka, így ez nem mérvadó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ivana
Ármester
válasz superecneB #47143 üzenetére
Keresztbe váltani gondolom nem akar, szóval elég a sima lánc. A patentszem gyengébb mint ha simán össze rakod.
-
truefx
aktív tag
válasz bammbula #47150 üzenetére
Shimano hierarchia.
Nem tudom mekkora szaktekintély írhatta, gondolom érdemes még guglizgatni.ROAD BIKE PARTS.
LEVEL 1 (entry level)
SIS.
SORA.
SIS is not found on many road bikes now. However Sora is extremely popular. Many general commuting and entry level road bikes will be Sora equipped. Sora has STI levers and a very reliable gear and braking system, without being too pricey. Sora is a 8 speed group set and will come on bicyles ranged between $700-$1200.
LEVEL 2
Tiagra.
Tiagra is the first road group set that is 9 speed. Tiagra is used a lot by road cyclists that want the reliablity and smoothness of 9 speed without the price tag.
LEVEL 3
105.
This is a very commonly used component set a lot of top road bikes and training bikes will be equipped with 105 as it is exceptionally smooth in its changes and a very durable and reliable group set. 105 is also a 9 speed group set and its body predominantly made of alloy, thus making it very light. People who want good stuff that will last this is it.
LEVEL 4
ULTEGRA.
Once again used a lot for top end racing. Not often used for training bikes, however it is durable enough to do so. Very smooth and very light on its actions. This means changes with little effort.
LEVEL 5
DURA ACE.
The top of the line. Fairly expensive for the general rider.Dura Ace has been converted into a 10 speed system, with massive changes to the levers and crank sets, both so much smoother and lighter to use. -
bammbula
tag
válasz Napfénysüti #47151 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a gyors válaszokat!
Napfénysüti,bandus,Client,truefx :Szóval a Sorás biciklik még eléggé a lista alján vannak... Érdemes esetleg több pénzt áldozni és egy Tiagrás/105-ös felszereltségű bicót venni vagy annyira nem érzékelhető a különbség?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bammbula #47156 üzenetére
Mire szeretnéd hazsnálni és mennyire hosszútávon gondolkodsz?
Tavaly szeptemberben nagyon hasonló cipőben jártam. Max 250-ért keresgéltem országútit, eleinte Sora szetteseket néztem én is (hobbira telejsen jó ám ez is) aztán végül 270-ért hoztam el egy kifutó akciós nem homogén 105 szettes gépet.
Ha szeretnél komoylabban tekerni, többet esetleg később amatőr versenyre menni akkor azt mondom megérheti egy jobb szettel szerelt gép. Ha csak úgy bringázgatnál akkor meg bőven kielégít egy Sora is.
Egyébként ezeket később is cserélheted majd.Més que un club!
-
veterán
válasz Napfénysüti #47158 üzenetére
sajna eléggé elszálltak az árak, 270-ért jó esetben most tiagra szettes bringát kapsz. én is meghúztam itt a határt, szerintem ez a felszereltségi szint az arany középút
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ivana
Ármester
Valakinek van tapasztalata alfine agyváltók és koskormány párosításról? Keresgélve két opció van: versa fékváltókarok, jtek kormányvégbe (ezért a 100 fontot elég erősnek érzem), vagy van a di2-es alfine, de az semmiképp nem fér bele a keretbe.
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #47151 üzenetére
"Ami még kérdéses leeht az a vázgeometria. Na itt bőven adódhatnak eltérések ami alapján lehet egyik jobb neked (kényelemsebb) mint amásik ezt viszont így látatlanban nem eleht megmondani ehhez igazából jó lenne mindre ráülni."
röviden: a rövidebb vázú és/vagy hosszabb fejcsövű bringák kényelmesebbek lehetnek kezdő outisoknak, mivel nem olyan 'fekvős' rajtuk a testhelyzet.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
bammbula
tag
válasz Napfénysüti #47158 üzenetére
A versenytől még elég messze vagyok. Igazából hobbi szinten tekernék, fokozatosan, havi szinten növelném a távot. Most egy noname montim van, de nagyon bejön a tekerés és szeretnék komolyabban is foglalkozni vele, de a versenytől még tényleg távol érzem magam. Első hónapban egy 500km-es célt tűztem ki magamnak, havi 200-al növelném. Szóval talán nem is annyira hobbi. Sajna elég tanácstalan vagyok, bár inkább ráfizetek most +50-100-at, mint hogy egy fél év múlva új kelljen. Jobb lenne a középkategória felső részéből valami canga. Neked mid van?
-
rob210
nagyúr
válasz Hasaggymeg #47136 üzenetére
Ugyan ilyenem van csak más színű.
Miért kell mindent leszarozni ami nem 200.000.- felett van?Nekem pl. hű társam és amire nekem kell teljesen megfelel.
Nem mindenki életcélja, hogy drágább biciklije legyen mint autója.Nem bántásból írom, csak te már sokadik vagy aki "lehúzza" a bicajt, pedig szerintem belépő szinten egyáltalán nem rossz.
Renault power
-
nagyúr
válasz bammbula #47162 üzenetére
Akkor azért a jövőben emnnél vele rendesen. Jó lehet s Sora szett is neked az is teszi a dolgát rendesen, ismerősi körben van pár ilyen gép.
105-ös szettet szokták mondani hogy az már ajánlott akár amatőr versenyzésre is csak ezek már sajnos tényleg drágább gépek.
Nekem egy 2014-es Focus CUlebro SL 2.0 van de már költöttem a vételáron felül rá úgy 260k-t.
Kicsit belelendültem és elkapott a gépszíj.bandus: sajnos ez így van. Nekem szerencsém volt mert szezon végén vettem egy még megmaradt gépet amire akptam még extra kedvezmény és így volt 270k, az eredeti ára 326k lett volna. Az idei 11 sebességes verziót meg már 370k-ért láttam szóval felment az ára rendesen.
Més que un club!
-
concret_hp
addikt
-
bammbula
tag
válasz Napfénysüti #47165 üzenetére
Az elég korrekt ár volt, mert ahogy elnézem, most is 320 körül mozog neten. Hogy sikerült annyit rákölteni? Aranyfelnik? Jobban jártál volna, ha kapásból 2 biciklit veszel.
-
-
nagyúr
válasz bammbula #47167 üzenetére
Amiket cseréltem vagy rátettem:
Selle Italia C2 Gel Flow nyereg - 15k
Campagnolo Zonda kerékszett - 100k
Continental GP 4000 SII külsők - 20k (2db)
SwissStop GHP2 fékpofák - 12k
fi'zi:k Superlight bandázs - 4k
Garmin Edge 510 bundle - 93k
Shimano PD-R540 pedál - 9kMeg még pár apróság: Elite kulacstartók, SKS Raceday minipumpa, Scott nyeregtáska. Na így jött össze hogy most majdnem az eredeti ár duplájánál járok.
Annyit hozzátennék hogy majdnem minden német wbshopról jött amit utólag vettem hozzá és így spóroltam egy vagyont a hazai árakhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
bammbula
tag
válasz Napfénysüti #47170 üzenetére
Pofás kis összegek. Ezt mind szükséges volt cserélni?
-
nagyúr
válasz bammbula #47171 üzenetére
Semmit nem volt szükséges. Én éreztem úgy hogy szeretném. Már tök alap álapotban egy pedált rádobva is bőven korrekt bringa.
A kerékszett-gumi páros mondjuk iszonyat sokat dob rajta, teljesen más megindítani, gördülni vele ott rendesen érezhető a plusz, vagyis -800gr (nagyjából).A Garmint meg múlt héten vettem át az azért kellett hogy végre tudjam a számomra fontos adatokat menet közben látni. Előtte egy Sigma BC8.12 vezetékesem volt arra amire kitalálták az is megfelelt csak nekem már kevésnek bizonyult.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
bunddog
tag
Hali!
A "sealed ceramic bush"-os váltógörgőnél normális jelenség hogy nagyon nehezen forog? Ugye ott a gumi tömítésben van benne az kis takaró lemez vagy mi. A másik görgő csapágyas, most néztem hogy szerintem ilyen lett rárakva (ami vicces mert elvileg nem cseréltek semmit de nem ilyen volt rajta ) na de ez most lényegtelen, a kérdés hogy a kerámiás cucc direkt olyan lomha?
-
bammbula
tag
válasz Hasaggymeg #47174 üzenetére
Rájöttem.
-
fpeter07
veterán
válasz bammbula #47162 üzenetére
Tok mindegy milyen geppel versenyzel, mert nem sokat befolyasol. Montimmal nagyon lehet vadulni, de felfele hamar elfaradok, lefele meg a tobbiek mennek, mint a mergezett eger. Tokre nem ertem, hogy merik ennyire ereszteni. 40 felett terepen menni azert nem gyenge. Gondolom orszaguton is hasonlo egy verseny.
-
deicide
veterán
válasz Hasaggymeg #47174 üzenetére
Na igen, nyilván a szó legszorosabb értelmében egyik sem szükséges feltétele a kerékpár működtetésének, de a komfortfaktort, élvezeti értéket növeli, ami viszont már erősen szubjektív kategória. Még az is lehet, hogy én is csak placebo hatást érzek a 105 és a Dura-Ace között, bár azért a váltás minősége az simán érezhető pl.
fpeter07: hajjaj, durván mennek lefelé, akár 70 felett is. Szombaton én is megeresztettem a Verebi lejtőn 67-el úgy, hogy a végén az íves kanyarban egy autót is utolértem és kerültem balról még mindig majd' 60-al, eléggé meglepődött a figura.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
dbala
tag
Úgy néz ki, hogy Cube Attention SL tulaj leszek, mert a sima Attantion nincsen a méretemben. Remélem nem bánom meg a plusz kiadást, elvileg jobb a teleszkóp és integrált hajtás van benne.
Kérdésem az lenne, hogy ti milyen kiegészítőket vásárolnátok 15ezer értékben?
Lámpám, sisakom, kilóméterórám van, szerszámok bőven vannak itthon. Lakatra nincs szükségem.
Láncvillavédőre, nyeregtáskára gondoltam. Szerintetek még mik? -
bammbula
tag
válasz fpeter07 #47176 üzenetére
Hát az tuti, hogy nem könnyű egy monti vastag kerekét belendíteni, főleg nem felfele, de ha megindul akkor lehet vele menni.
Én a Balaton fele (nem tudom hol) jöttem le egy komolyabb meredekségű dombról, igaz aszfalton, bár nagy szerencse kellett hozzá, hogy időben megálljak, ugyanis én ökör megfeledkeztem róla, hogy a hátsó szinte nem is fog, úgyhogy kénytelen voltam az elsővel a kellő erő és a pofára esés közti határon tartani a fékezési erőt.. (Ami igen nehéz, mert úgy állítottam be, hogy szinte semmi játék nincs)
Elég komoly adrenalin löketet adott, de valahogy még egyszer nem indulnék el lefele. Szóval a montiknál tényleg számít, hogy milyen fékek vannak rajta, míg egy outin azért annyira nem fontos, hogy nagy erővel lassulni tudjon.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Jól beszél Gergő ötkilenckilencegy!
(#47177) deicide...félelmetes a placebo hatás! Nem is gondolná az ember,hogy olyan szubjektív dolgok mint a bringa tisztasága vagy egy új,a teljesítményre teljesen közömbös alkatrész mennyire befolyásolhatja akár teljesítményünket is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szacsee
nagyúr
Sziasztok!
Lenne pár dolog ami nem egyértelmű, ezért kérném a segítségteket.2004-es kelly's salamanderrel csapaotk. Eddig főként országúton használtam.
Sok problémám nem volt vele, igaz nem tekerek sokat, főként nyáron veszem elő 1-2 túrára.
Munkahelyet váltottam ezért lesz némi szabadidőm és többet tudnék bringázni.
Közel a bakony így inkább ott kerekeznék, főleg hogy egyre több az idióta az utakon. (volt pár leszorítós esetem amikor jobb esetben csak a patkára kellett hajtanom).
Ismerősök rendszeresen csapatnak az erdei utakon és elmondásuk szerint éjszaka van csak vadászat, így az ólom nehezéket megúsznám.
Országútra kicsinek tartottam a vázat (17,5" ~44cm vázmagasság)
~180 cm magas vagyok 80 cm belső lábmagassággal.
Terepre is kicsi ez a váz, vagy szódával elmegy kategória?
Tesztbike oldalán a méretválasztó jónak találta én meg kicsinek, igaz sokat nem mentem vele terepen, de félek hogy a tökig kitolt üléscső előbb utóbb el fog hajlani vagy törni. (110 kg körül mocorgom)A kérdésem az lenne, hogy felhasználható-e a bringa némi aszfalt és erdei ösvényre, esetleg néha jobb terepen nagyon laza DH, vagy keressek egy jobb modellt.
Vázméret megfelel, vagy cseréljem?
Mit változtatnátok meg a bringán, hogy alkalmas legyen a fent leírtakra?
Gyári minden rajta, kivéve a kormánycső, az első váltó és a nyereg.
CC-re van kitalálva, de nem tudom ebben a formában bírná-e a strapát.
Gumit mit ajánlatok hozzá, ami aszfalton nem túl nagy ellenállású, de terepen sem gáz.
Földúton lenne javarészt használva, és csapásokon. (~60-80%)
Országúton a maradék.
Jelenleg egy slick van rajta és félek kevés lesz földútra. Defekt nem gond, de ha nem tudom javítani akkor térerő hiány miatt haza már gyalog kell mennem egy darabig.
Tárcsaféket mennyire erőltessem, vagy amíg sokszor nem kapok 8-ast úgy hogy nem fér el a fékpofák közt akkor ráérek gondolkodni, vagy inkább vegyek másik bringát?
Kösz a válaszokat előre is!Teló tartó konzolt mit ajánlatok? Hol tartjátok a telót ha endomondo-t vagy sport trackert használtok?
Android és WP is van eddig Sport Trackert nézegettem ami mindkét platformon elérhető.... esetleg más progi? Sisakból elsőre mennyit költsek? Gomba fejet nem akarok, a lidl-ben nem tudom van-e még Crivit bukó, vagy a környékbeli boltokban próbálgassak inkább?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
http://image.kreativ.hu/original/209833.jpg
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz szacsee #47183 üzenetére
Vázméretből szerintem 18,5-19"-est próbáld ki. Így szerintem egyszerű a képlet, add el a Salamander-t, és árából, vagy kissé kipótolva nézz egy nagyobb méretűt. Felszereltség tekintetében, szerintem már egy ilyen KTM Ultra Sport is megtenné számodra (és ez még 150k alatt bőven megúszható).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Vasinger!
nagyúr
Főként montisokhoz szólna a következő kérdésem:
Jelenleg egy Formula Oro K18-as fék van a kerékpáromon elől és hátul is a gyári 180-as tárcsákkal. Kezdetektől nem voltam megelégedve az első fék hatásfokával, ez mostanra sem változott, de egyre inkább kevésbé teljesít úgy ahogy kéne elől.
Gondolkozom, hogy lecserélem, egy Shimano XT vagy Avid Elixir fékre, de egyáltalán nem vagyok otthon ebben a témában. Érdemes e ezekből használtat nézni, vagy csak újat? Egy használt fékről nehéz megállapítani milyen állapotban van, legalábbis egy laikusnak. (nekem)
Elsőként megpróbálnék a Formulával kezdeni valamit. Esetleg egy nagyobb első tárcsa lehet megoldaná a problémámat, de eredeti Formula tárcsa 203-asban nagyon drága. Másmilyet meg "nem illik" venni, mert csúnya. Esetleg még fékbetét cserével lehetne okoskodni, amivel jobban fogna a fék, még ha a nyomáspont és a fék további tulajdonsága ettől nem is változna, de legalább erősebb lenne.
Gondolkoztam abban is, hogy csak az elsőt cserélem le, de az úgy elég csúnya és furcsa, ha az első és a hátsó fék különböző és eladáskor sem lenne szerencsés.
Ti mit javasolnátok?
[ Szerkesztve ]
-
baaka
tag
Sziasztok!
Az alábbi 2 külső közül melyiket ajánlanátok?
Rubena R1 Phoenix
Vee Rubber Road RunnerEsetleg ebben az árkategóriában ajánlotok-e valami mást?
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Kint voltam Ausztriában, megnéztem a jó minőségű kerékpár utakat, az egyikről készítettem fotót!
A hármas határ közélben van egy ilyen, ezt meg néztem közelebbről is:
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
vendingo
veterán
válasz belaazallat #47189 üzenetére
Sokat tekerek Ausztriában, de mindenhol csak jó utakkal találkoztam.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Vasinger!
nagyúr
válasz zoli03 #47190 üzenetére
Melyik német webshop? Szállítással együtt nem drága?
Tárcsát tisztítom tárcsaféktisztítóval, bár mostanában már nem, mert már elfogyott.
Légtelenítve minden évben van, de most biztos levegős az első, mert pumpálni kell elindulás előtt, hogy megkeményedjen. Vagy ennek van más oka is?
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Tothgera30 #47193 üzenetére
Hát igen, de a kérdés, hogy a mostanimat mennyiért tudnám elpasszolni és összességében mennyi lenne ráfizetés.
SLX alá biztos nem mennék. XT és SLX között csak a súly a különbség, vagy van más is amiben különbözik?
-
Valkűr
őstag
válasz Vasinger! #47187 üzenetére
Nekem hátul Deore, elől XT van...Mind a kettő nagyon eltalált darab, a Deore az ára miatt az XT meg, szerintem az sem drága, a fékereje jobb min a Deorénak, simábban jár a kar is, el kell dönteni mire kell. A kettő közt az SLX van de az nem sokkal olcsóbb mint az XT. Megjegyzem én 160-as tárcsákkal használom, és olyan mint a satu igaz csak 80 kilő körül vagyok.
Én itt vettem, jó az ára és a hűtőbordás fémszemcsés betéttel adják.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Valkűr #47196 üzenetére
Igazából ha jó árban elmennének a Formula fékek, akkor kevés ráfizetéssel jöhetnének az XT-k is, de ennél olcsóbban gondoltam. Aprón ennyiért XT-ből párat adnak, nem 1 darabot. Persze, használtat.
Egy ilyen fékben a fékbetéten kívül mi az ami tönkremehet? A dugattyúk állhatnak be? Hogyan lehet erről meggyőződni, hogy milyen állapotban van egy olajos tárcsafék szett?
-
Valkűr
őstag
válasz Vasinger! #47197 üzenetére
A Shimanóhoz kapsz alkatrészeket, én még nem találkoztam rossz tárcsafékkel használtam sem, inkább a külső megjelenésük szokott pocsék lenni, nem is tudom, h lehet így hazavágni egy féket meg kart. HA kifogsz jó árban akkor nem gondolom h félni kell tőle, főleg ha a külső megjelenése is szép. Bár én használt elado XT fékkel még nemigen találkoztam, legalábbis a 785 tipussal.
Amit még szivesen kipróbálnék az egy HOPE tech 3 V4 tárcsafék...De amúgy mi baja a Formulának?
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Vasinger! #47197 üzenetére
Nem igazán vagyok otthon tárcsafékben,de az a formula nem tűnik hulladéknak.Valami gond lehet vele,hogy nálad nem működik rendesen.Mindenhol jó értékeléseket kap... Én biztos adnék neki még egy esélyt (értsd egy jó szerelőt).
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
syler123
veterán
Szerintetek a Radon Scart 5.0 milyen bringa, értem ezalatt a minőséget, felszereltséget.
Tehát eddig ezek amik szóba jöttek:
Gepida crs 500 2015
Radon Scart 5.0
Bergamont Helix 4.0Annyi ha a Gepidára esik a választásom, megvárom az augusztus végét, akkor kb 150-160k környéke lesz, tehát egy árban a többivel. Ár/érték arányban melyik a legjobb?
Van esetleg más alternatíva ebben az árban? 150-160k. Lehet szezonvégi ár, inkább kivárom, de inkább jobb legyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- Suzuki topik
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Szemüveges topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest