-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Because
őstag
-
zoli03
őstag
válasz Valkűr #64213 üzenetére
Kérdeztem valamit, nem válaszoltál rá. Még most sem értem, minek két kerékszett, ráadásul nem túl minőségi. Akkor már inkább legyen egy normális minőségű. Nekem már halt meg 475-ös agy kazettája, ismerősömnek ugyanúgy. Tudom, milyen belülről, többet ilyen agyat biztos nem fogok venni. De ha neked annyira bejön a 475, minek akarsz másfajtát?
"Az pedig hogy azért mert iparis akkor jobb is, egy berögzült tévhit."
Ilyet sehol sem írtam."Harmadszor a netet turni én is tudom, de abból nem kezdek el észt osztani. Akkor mondj véleményt ha használtad is a Sramot, de mivel a neten semmit nem találtál róla mégis véleményt mondasz ez csak téged minősit."
Nem mondtam róla véleményt. Azt sem írtam, hogy semmit nem találtam róla. Az viszont tényleg minősít téged, hogy nem tudsz olvasni, vagy nem érted meg azt, amit elolvastál. -
Tothgera30
Ármester
A reggeli karikám után tapasztaltam hogy a kis Vento 20-as hátsó gumija fél cm-et mozog oldalirányba. Nem rémlik hogy elkaptam volna egy krátert. A felniben nem látok eltérést. Tapasztalt valaki ehhez hasonlót?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
parkr
őstag
nagy kár hogy Straván nem lehet beállítani egy segmentnél hogy terep vagy aszfalt.
a múltkor elkaptam egyet ami tuti hogy terep akar lenni, én meg a mellete haladó úton tekertem, így hiába is próbálkozok az időm javításával... -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #64305 üzenetére
Szálszakadás előfordulhat bármilyen guminál.
-
Because
őstag
válasz ---Lasali--- #64308 üzenetére
10-15 kilóval több vagyok, egyszerre lett az egész hajtás cserélve (tányér, sor, lánc) és szerintem ezen 2 hónap alatt kicsivel 500km felett lehetek
a monti egy race face narrow wide tányért, HG50-es sort és HG54-es láncot kap jövőhéten, bírnia kell egy darabig az ösvényeket, de azzal is inkább csak mászok
amúgy tudja valaki hogy X darab láncszemnek milyen hosszúnak kell lennie? nem bízok akkor már ebben a nyúlásmérőben, sose esik be
[ Szerkesztve ]
-
veterán
[ Módosította: radi8tor ]
Everybody lies.
-
feka007
nagyúr
Idei első (mért) tekerentyű. Nem egy wasistdas, de azért gondoltam belinkelem, mert why the fuck not?
-
veterán
válasz dokee78 #64317 üzenetére
Persze ez egy sima 340.
külsők, hátsó kerék, fékkarok, bovdenházak, fékek, hajtás, pedálok, tengelyek, ülésbilincs, kormánycsapágy, monoblokk, ezek vannak cserélve, ha jól emlékszem.
Kopoalkatreszek, mint fogas sor es belsok meg lanc, fékpofák, bovdenek gondolom nem emlitendoek,
2014 oktobere ota 10k km van benne, még egyben van, habár a villa már kezd gyengélkedni.
Everybody lies.
-
parkr
őstag
tegnapi Red Hookos bukás megvolt? [link]
az állatja.. -
Because
őstag
válasz dokee78 #64320 üzenetére
sokszor szívás "olcsó" gépet venni vagy egyáltalán egyben bicót venni... mert sokan kapásból cserélik a nyerget, markolatot, aztán gyenge lesz a hajtás, legyen jobb a váltás és akkor a kerekek se megfelelőek, valamint kellene egy új telo, így aztán a végére kifizetted 3 "olcsó" canga árát
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz dokee78 #64320 üzenetére
Fekeket egybol csereltem, amint lehetett, hatso kerek az agy torese miatt, tengelyek kozul ketto-harom eltort, utana csereltem mindkettot, a hatso is gyorszarasat kapott, a nyeregcsobilincs eltort, a hajtokar szinten alapbol cseres volt, a pedalokat eloszor egy rr500 gyarijara csereltem, utana kapott rendes tuskes platformot.
A gyari kulsokkel 400km-t mentem, mire mar tobb helyen szovetig kopott.
Everybody lies.
-
Byk01
senior tag
válasz Because #64322 üzenetére
Azért ilyenkor egy dolgot nem szabad elfelejteni. Amikor az embernek csak az olcsó biciklire van pénze, nyilván nem azért veszi azt, mert fölöslegesnek tartja a jobb felszereltséget. És bár a későbbi fejlesztés többe kerül, mint egyben a jót megvenni, addig is tekert az ember, amíg összejött a fejlesztésre a pénz, nem pedig csak ült otthon és kuporgatott a jobbra. Ráadásul az is lehet, hogy közben rájön, hogy neki az a szint is kevés lenne, amit már ajánlottként megvett volna, és egyből a magasabb felszereltségre fejleszt, amit a drágább biciklinél is megtett volna, és ez esetben már nyerhet is a dolgon.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Because
őstag
persze ez így van, de dokee ha jól tudom 1-2 hete vette és már fejlesztené (legalábbis gondolatban)
[ Szerkesztve ]
-
Byk01
senior tag
válasz Because #64328 üzenetére
Gondolatban én is fejlesztek az első pillanattól fogva, hisz tudom, hogy van hova. De ettől a "jószág" már 3/4 éves, és még mindig nem cseréltem rajta semmit (defektes belsőn kívül).
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
veterán
válasz ---Lasali--- #64329 üzenetére
A gyári külső, ami volt a rr340-en, hát na, biztos puha murvás terepre találták ki, nem aszfaltra, hiszen ez egy hegyikerékpár!
Egy csodálatos Rubena termékrőlk van szó, még megvan az első és a hátsó is, a hátsóból már kivágtam pár darabot, mert a székek és egyebek talpára elég jó megoldás, hogy ne a fa legyen végighúzva a laminált padlón, a 400 km után tehát még bőven van felhasználási területe
Rubena, 50-559, 26*1,90 az a pár infó, ami szerepel rajta, az új rr340-eket már btwin márkás gumikkal szerelik, nem hiszem, hogy sokat javult volna a minősége, szóval tudom ajanlani a kenda kulsoket peldaul, nekem 6k+-t futott egy szett 1,75-os, utana valtottam arra, ami most van, vagy talan hetezret is futottak, a fene se tudja mar. De meg mindig hasznalhato allapotban vannak, csak megkoptak már, mind az első, mind a hátsó a kendából.
[Ez se most volt, persze már akkor le volt húzva a villa teteje.. ]
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
gergo5991
őstag
ti hogy vagytok vele, akinek van mtb és országúti, bemeritek vállalni pld országutival nagyobb sebességel a durvább kanyarokat? mert nekem durvább kanyaroknál van hogy 40ről le kell fékezenem 30ra, meg hát ha nem jön semmi mögöttem picit jobban kisajátítom az utat MTB-vel hozzáteszem. Csak érdekelne országutival mennyire lehet bele hasítani a kanyarokba egy mtb-vel szemben, meg hogy a komolyabb fékek mennyivel jelentenek előnyt, bár ezt nem tudom elképzelni sehogyse hogy egy fék mitől lehet jobb, erről szeretnék egy kis tapasztalatot / véleményt kérni
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz gergo5991 #64332 üzenetére
Egy jó geometriájú országútit, ami jól be van hozzád lőve, és profi gumik vannak rajta, sokkal nagyobb sebességgel be lehet tenni a kanyarokba mint egy MTB -t, csak ne legyen poros vagy murvás az út, mert azon könnyen elveszti a tapadást és esés lesz belőle, főleg ha nem tud megtapadni, mert folyamatosan az úton a por, kavics utánpótlás. Én sokkal jobban szeretek országútival kanyarodni mint bármi mással, iszonyatos tempókat lehet produkálni, autók nem tudnak utánam jönni ha nem rakják ívre.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ---Lasali--- #64333 üzenetére
Én montival is kanyarfuggoen nagy sebesseggel nyomom, de a poros ivektol felek, mert csusztam mar meg parszor, olelgettem szalagkorlatot, telen meg viccesebb helyzetek voltak.. Most ahogy jön az igazi nyár, kezdek megint ráérezni, a 2.0-ás gumikkal pedig még jobb, csak félek, hogy túltolom a biciklit, csak nekem nem ejnyebejnye lenne belole, mint a nyiltkozoknak, hanem nino nino
Everybody lies.
-
gergo5991
őstag
válasz Pttypang #64334 üzenetére
én 35el fogtam meg a szalagkorlátot különben repültem volna a 30 méteres szakadékba (2-3 éve volt ez) eh. Nem úgy van, hogy véknyabb guminak kisebb a surlódási felülete? bár függ az a mintázatátol is. Én ilyen el tekerek most, rendesen kanyarban érzem, ahogy elhajlanak oldalt a fogak, szóval nem is igen merek gyorsan kanyarba menni. Akarnék véknyabb gumit is venni csak aszfalton való tekeréshez hogy azért tempósabb legyen a dolog, a continental tour ridet ajánlották, ahogy elnéztem annak se valami sépci az oldala hogy jobban tapadjon a kanyarokban.
videó ezen a helyen szoktam lejönni, szóval a motorosok most fel mennek én meg lefele jövök itt le, csak szemléltetés képpen hogy milyenek a kanyarok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gergo5991 #64335 üzenetére
Otvennel mentem ra, akkor meg 1,75-os gumikkal a poros kulso reszere a visszaforditonak, instant oleltem is a szalagkorlatot, 40-rol nullara lassitas osszes aldozata a polom volt, amit kivagott a korlat, azota tudom, hogy nem jo jatek a poros reszere kimenni az ivnek..
Conti xking-ek vannak most rajta, 2.0-as meretben, ma pont volt egy necces helyzetem, egy passat kombi kihajtott elem a ketsavos utra a padkarol teljesen merolegesen az utra, gondoltam latja, hogy negyven meterrel feljebb kb 50-es tempoval erkezem es hagyja a belso savot nekem ,hogy el tudjak menni, de o inkabb ragurult arra is, igy ket savot blokkolva teljesen keresztbe, kb 10 cm helyen gurultam be melle, addig tartott, mig lefekeztem valamennyire.. A sofor nem is nezett ram, csak vezetett tovabb nyugodtan, mintha semmi se lett volna, a piros lampanal meg bealltam ele, hogy ez most mi akart lenni, de csak ramdudalt, egyaltalan fogalma se volt, hogy majdnem beleszalltam a szep autojaba, mert nem nezett korul es nem adta meg az elsobbseget es keptelen egy savra rakanyarodni..
Ilyenkor gondolkodom, hogy tulajdonkeppen nem is en vagyok veszelyes a kozlekedesben, hiaba allitjak sokan ezt..Everybody lies.
-
dokee78
félisten
Ez igaz!
Because Nem akarok még fejleszteni pusztán tájékozódtam a jobb,de nem drága alkatrészek után.
Mint írtam eddig ami negatívum számomra az a picike 8-as.
Sok alkatrész csak akkor lesz nálam cserélve,ha eltörik vagy megadja magát.
Amit szeretnék cserélni még mielőtt megadná magát az:
-fékkar
dupla falu felni (ha van szimpla,de erős az is megfelel)
-váltókarból sosem tetszett ez a gripshift,ebből valami kényelmesebbet szeretnék
ennyi jutott eszembe így hirtelenJövő héten érkezik a km óra,remélem be tudom lőni.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz gergo5991 #64335 üzenetére
De igen, kisebb a súrlódó felülete, de az a tapadással nem függ össze, mert az is lényeges, hogy milyen talajon mész, és mekkora súly nyomja a kereket, ergo mondjuk 1 négyzetcentire mekkora súly jut. De ne menjünk bele ennek a fizikájába.. Egy terepgumival főleg soha nem fogsz úgy kanyarodni tiszta aszfalt felületen mint egy 23 as országútival..
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Axess
tag
Sziasztok!
Bringavásárlás előtt állok és nézegetem a használt hirdetéseket. Találtam egy tetszetős típust:
Focus Limited 1.27 névre hallgat, kettőt is hirdetnek jelenleg: egyik, másik
Ismeri valamelyikőtök ezt a bringát? Ár/érték aránya jónak tűnik, viszont van egy kis ellenérzésem, mert sehol semmi info róla, google releváns találatai is csak apróhirdetések. Szerintetek érdemes lenne megvenni valamelyiket? -
veterán
-
Tothgera30
Ármester
válasz ---Lasali--- #64309 üzenetére
Külsőre nem láttam rajta szálszakadást, azért érdekes mert mióta megvettem gond nélkül használtam, és féltve őrzött kincs számomra.
#64332 gergo5991: Egy lapon nem említhető a kettő. Még az acél vázas Bianchi-val és komolyabban tolom íven, mint bármelyik MTB-vel, és akkor még a pihe Formigliről nem is beszéltünk. Illetve ha hegyikerékpárra teszel vékonyabb, aszfaltra való gumikat, attól a geometria nem fog vltozni, tehát mindenképp országúti bringa kell hogy az élményt megközelítsd.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
-
veterán
válasz Napfénysüti #64345 üzenetére
Gratu!
Haha, te is kutyussal nyered meg a népet meg a mezzel
A kerékpáros csoportban volt valaki, aki a kutyust vitte magaval mindenhova a táskájában, már csak az van hátra
Everybody lies.
-
nagyúr
-
havri1
félisten
Rendelném a külső gumit, de nem találok pont olyat, mint ami most fent van.
Jelenleg 40x622 méretű van , és csak 38x622 vagy 42x622 találok. Egyik ha jól sejtem szélesebb, másik keskenyebb, ez gond?
Köszi.havri
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Mata összteleszkópos kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest