-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Normi™
őstag
Sziasztok!
Használt valaki ilyen kenőanyagot?Nem tudom,hogy én fogtam-e ki valami selejt flakonosat vagy ez ilyen...amint megdöntöm kicsit a flaskát ömlik belőle az anyag,adagolni szemenként lehetetlen,a padló,rongy csicsog.Annyi pozitív visszajelzés van egy másik webshop-ban,hogy gyanítom az enyém gagyi csak,gondolom lehúzták volna emiatt.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #87146 üzenetére
Lehet igazad van, de tényleg mindegy is, 2-es fokozatban is állat. És ráadásul szinte néma. Azonkívül stabil és kényelmes is. Komoly cuccok ezek már.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Volt nekem is 4szögtengelyes hajtóművem 13 évig és sok-tízezer kilométerig,de nem látott az csavarrögzítőt.Zsír,bika,majd pár naponta ellenőrzés 1-2x amíg azt tapasztalod már nem lazul.
jilian...ha gondolod felhívom,hogy elmondjam neki.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #87153 üzenetére
A Brose szíjhajtásos belül, ezért szinte alig van rezonanciája és hangja, ez egy baromi jó tulajdonsága. A többi rendszernél hallod amikor bekapcsol az elektromos motor, nem vészes, de hallható.
Merev vázban én annyira egyébként nem kedvelem a pedelec bringákat, (bár amúgy sem kedvelem túlzottan a merev vázas montikat) pedelec esetében, pláne középmotorosnál, túlzottan merev a váz. Össztelósban szerintem sokkal jobb, ráadásul pedelec esetén még az sincs, hogy az össztelóst nehezebb fölfelé hajtani. -
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #87155 üzenetére
Jah, csak ezt elég jó árban vette 4k meg egy pici. Annyiért alap fullyt sem kapsz, ráadásul motor nélkül.
Fullyval egy baj van. Merev*2 az ára. Teljesen indokolatlan. Max. egy százassal szabadna többe kerülnie.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
trialboj
őstag
válasz Vasinger! #87152 üzenetére
Abszolút semmivel sem jobb
A márka az egyetlen ami variálja az árakat, illetve már elég sok design létezik pl ebayen. A legtöbb verzió már alapból kerek, és tökéletesen illeszkedik a villanyak ívelt hídjába, a decás, pl pont nem ilyen, de azt is meg lehet oldani.
Ha nem akar tökéletesen hozzásimulni a villához, akkor miután felraktad, érdemes egy rongyot begyűrni hátulról, és előre forgatni a kereket. A rongy nekifeszíti a villának a műanyagot, és reggelre valószínűleg már tökéletesen illeszkedik a rongy eltávolítása után is. (ismételd pár napig, ha elsőre nem működött)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Zsolt74
senior tag
-
#27813376
törölt tag
Mivel kaptam defekteket mostanába tüskék által, gondoltam szlájmot teszek bele a belsőkbe. Hát nem győzött meg. Körbeforgattam, de kétségeim vannak, hogy ez épp oda tud folyni ahova kell, akkor amikor kell. Rohadt lassan folyik benne. Forgatom a kereket, mikor a szlájm a felső részben van, érzem, amint lassan folyik le. Na majd elválik....
-
TotO'
aktív tag
válasz Runner_fxr #87150 üzenetére
Boltban vettem át, viszem majd vissza holnap. Azért csak nem fognak ejnyebejnyézni, hogy megpróbáltam visszaszorítani, de az mégkevesebbet tartott.
4a || Neuzer Courier DT
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #87156 üzenetére
Az tényleg jó ár érte, de gondolom nem új volt.
Ennyiért valóban semmi értelmes pedelec fully nincs újonnan, normál hajtással kezdődnek kb ezen az árszinten.
Azért ez a merev X 2 ár túlzás, de valóban van egy jelentősebb árkülönbség.
Merev, 500-as akkuval: [link]
Fully, 500-as akkuval: [link]
Jelen esetben 900 euro a különbség, ami nem kevés pénz, de figyelembe véve, hogy van plusz még egy teló, csapágyazott forgáspontok, illetve a mérnököknek is nehezebb dolguk van amikor egy fully-t kell tervezni, pláne középmotorral, akkor szerintem ez egy reális különbség.Zsolt74: Akkor valószínűleg már frissítettek rajta, régebben 3 fokozatos volt a Brose.
TotO': Ez esetben nyugodtan mond meg nekik, hogy szeretnél egy hajtómű cserét garanciában, mert nem volt rendesen ráhúzva, és kétszer is lelazult.
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #87162 üzenetére
Jogos, Én villany nélkülire értettem. Ott ami merevben 300e az fullyban 600e. Ugyanaz a felszereltség, teleszkóp stb.
Egy tag kisker(!) ára kb:100-150euro. A csapágyak darabja legyen 2000Ft és már drágát mondtam. Gondolom a himba se aranyból van. A mérnökök meg már kb. 10éve ugyanazokat a rendszereket árulják. Max kicsit finomítanak rajta. Pl. arrébb viszik az egyik forgáspontot 1mm-el.
Véleményem szerint a fullykat azért adják ennyiért mert megtehetik. Mindenki azt akar bármi áron. Mert a hátsó rugózás jó. Kényelmes, nem pattog, lefelé többszörös tempót lehet menni.
Meggyőződésem hogy egy fullyn többszörös profit van mint egy mereven.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Zsolt74
senior tag
Lehet hogy csak a BH-nak 4 fokozatú a Brose?
A többi gyártónak viszont 3?Zsolt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lalakov #87114 üzenetére
"Meg lehet határozni mennyivel tud az ember gyorsabban haladni egy országúti kerékpárral, azonos erő bevitele mellett?"...szerintem aki egy jó túra-kerékpárral tud mondjuk 24-25km/h tempót 50km-en,az egy jó országútival fog 28-30-at tartani.Csoda nem fog történni,az biztos,sebességhez elsősorban láb és tüdő kell.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fpeter07 #87168 üzenetére
Úgy érzésre annyit gondolnék én is.Az elején a placebo roppant csalóka tud lenni,de mikor elmúlik az újdonság ereje akkor kiderül,hogy minden csoda 3 napig tart.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #87169 üzenetére
Tavaly félmaraton lefutása után elmentem egy országúti tesztkörre. (mert csak) 20-25-el gond nélkül lehet menni. A 25-ös sebességet a 17 kg-os bringámmal futás nélkül is kemény tartani. Edzésnek jó, de nem nagy élvezet. Topicban néhányan olyan tempót mennek, hogy megérne egy elbeszélgetést: Szereted, vagy mi hajt ennyire?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #87163 üzenetére
Villany nélkülire sem lehet kijelenteni, hogy dupla áron van a fully, számos példa nem ezt mutatja.
100-150 euróért a legbutább manitou tagokat kapod meg maximum, RS, Fox tagok inkább 200-250 eurótól kezdődnek.
A csapágyazás sem annyi, hogy beledobjuk a legolcsóbb csapágyakat, egy fully váz legyártása többe van. Sokkal több alkatrész kell hozzá, ki kell alakítani a forgáspontokat, merevnek kell lennie úgy is, hogy hátul rugózik, ennek meg ára van.
Nem gondolnám, hogy mindenki fully-t akar mindenáron, sokan használnak merevet, és nem azért mert nincs pénzük fully-ra, hanem mert nekik az a legfontosabb, hogy a lehető leggyorsabbak legyenek fölfelé és sík úton.
Ilyen felhasználásra nem kell fully. Viszont amikor már inkább úgy tekintünk a montira, hogy az árkon bokron átmenjen, magabiztos legyen a legtöbb terepen, akkor nem kérdés, hogy milyen montiknak van értelme, és ez is egy elég széles tábor.
Merev: [link] 850 euro
Fully: [link] 1300 euro
450 euro a különbség, ebből kb 200 euro a tag.
250 euro meg simán betudható a váz összetettebb felépítésének.
Arról nem is beszélve, hogy használat közben melyik a nagyobb élmény.
Akkor nézzünk egy másik példát, mondjuk a drágább kategóriában.
Merev: [link] 5500 euro
Fully: [link] 6000 euro
Itt kb a tag ára fedezi az árbeli eltérést.Zsolt74: Lehet, én határozottan 3 fokozatra emlékszem a Brose esetében. Viszont ez a rendszer elég rugalmas, a gyártóknak nagyobb a mozgástere mint egy Bosch vagy Shimano esetében.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #87171 üzenetére
Nem úgy látom, hogy a Fox tagok "200-250 eurótól kezdődnek".
[link]
Itt még a legdrágább se éri el a 250eurót. Persze lehet keresni olyan boltot ahol ugyanezt kétszeres áron adják. Azonkívül Te sem gondolod, hogy a gyártók ennyiért kapják. Szerintem nekik fele sem."A csapágyazás sem annyi, hogy beledobjuk a legolcsóbb csapágyakat," A 2000forintos az kb egy k. jó SKF csapágy ára. Ugyanis ezek kis méretűek és nem kell nagy fordulatot kibírniuk. Azok a drágák.
Én is linkelhetnék példát: egyszer Te is linkelted azt a Cubet ami szinte full xt volt Reconnal vagy Rebával 890euróért. Ugyanazt fullyba nem kaptad volna meg 2*ár alatt(márkán belül).
"egy fully váz legyártása többe van. Sokkal több alkatrész kell hozzá, ki kell alakítani a forgáspontokat, merevnek kell lennie úgy is, hogy hátul rugózik, ennek meg ára van."
Nem is állítottam az ellenkezőjét. De, -ezt Te is tudod- a márkás vázak legtöbbjét a Giant és a Merida gyártja. Pl: Speci vázakat is, de nemrég volt a Bikemagon, hogy a még a Colnago is Tajvanon készül. Tehát nem kell arra iszonyatos mérnöksereget alkalmazni, hogy elkészüljön egy váz. Most már kialakult kategóriánként egy ideális geo. Azon belül mozognak max. néhány millimétert meg pár tized fokot. Nem kell újra feltalálni a spanyol viaszt. Ráadásul egymást is másolják sokszor még nagy cégek is. Max. X cég szól a Giantnak, hogy tegyél bele a vázba egy törést vagy egy ívet, hogy ne hasonlítson Y vázára és kész. Persze vannak pionírok is pl. Mondraker FG vázai ami tényleg nem sablon, de azoknak az ára már tényleg "téren és időn kívül van"
Szerintem anyagárban a gyártónak max. 50ezerrel kerül többe egy fully bicikli taggal(nagytételben,nagykeráron) A munkaigénye a komplett biciklinek sem sokkal több. A mérnökök díja az megfoghatatlan/ellenőrizhetetlen. Arra minden cég azt mond amit akar. Persze túldimenzionálják."Arról nem is beszélve, hogy használat közben melyik a nagyobb élmény."
Na ezzel egyetértek. Szerintem itt van a kutya elásva. Akik kipróbálnak egy fullyt az 90%-ban utána olyat akar, és kifizeti az extra felárat az extra élményért.
Szerk: Na úgy néz ki a Canyon egy korrekt gyártó Kb:max ennyi pluszba kerül a fullysítás. Más márkáknál azért nem feltétlenül így van. A úgy itt a fórumon is az az általános vélemény, hogy merevből jó/egész jól használható 300e, fullyból 600e.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Zsohi
őstag
válasz jjeahh #87099 üzenetére
A saját tapasztaltaim alapján nálam a gorilla szalag vált be a legjobban, messze... Nem csak a legolcsóbb és a legkönnyebben beszerezhető, de teljesítmény tekintetében is a legjobb azok közül amikkel eddig találkoztam és felmelegítve nyomtalanul el is tüntethető. Az Enve is ezt a szalagot használja nagy valószínűség szerint, szóval le lehet vonni a következtetéseket.
A klasszik gettó metódus az acélperemes gumikkal, pedig veszélyesek, a kritikus pillanatban a felni le fogja dobni a külsőt magáról, hajtogathatós gumikhoz, pedig egyszerűen nincsen szükség a szétvágott belsőre.
A lötyiből én a Stan's cuccát tudom a leginkább ajánlani, de ezen kívül a Schwalbe Doc Blue Professional se egy rossz alternatíva, csak ettől a környezeted még mocskosabb lesz. A stan's teje nálam 4 hónap használat után száradt bele a kerékbe, a súlytól viszont nem kell aggódni gyakorlatilag semmi nem marad a gumiba, kivéve, ha a csillagok úgy állnak, mert akkor érdekes dolgokra képes az anyag. [link]
Végső soron, pedig a szelep, ebből én a DT és a Stan's megoldásait tudom ajánlani, mégpedig csak is a presta szelepes verziókat, a schrader szelepes megoldás nálam eddig minden felninél eresztette a levegőt...
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
geotigris9
tag
válasz ShiTmano #87172 üzenetére
Nem akarok nagyon bele folyni ebbe, de amit linkeltél az keményen le van árazva a listához képest jó 50% környékére. Nem teljesen releváns példa.
(#87136) Runner_fxr Nem gondolkozol azon, hogy az asszonyt meglepjed valami SPD szettel, lehet bejönne neki? (Tudom te taposó párti vagy, de ő lehet nyomná patenttel is szívesen, azért ha valaki komolyan kipróbálja rá tud cuppanni.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz geotigris9 #87174 üzenetére
jav.: listaárhoz mmmá esete van..
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
jjeahh
nagyúr
Rengeteg nagyon hasznos infó, ezer köszönet! Le is mentettem mindent bevásárlólistára .
Esetleg valami negatív tapasztalat? Laikusként videók alapján nehéz megcsinálni? Valamit elcseszhetek? Az, hogy dzsuvás leszek tőle nem zavar .fpeter07: Erre nem gondoltam, köszi!
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Vki sokat látott kolléga meg tudná mondani mi a leggyakoribb trend most a nyeregvázcső átmérőknél montikon? A merev XC vázam 31,6-os, viszont úgy fektetnék be egy Bodyfloat nyeregcsőbe, h az lehetőleg jövőálló legyen. A kérdés, hogy jobban járok a 27,2-vel és hozzá vmi persely, vagy jó lesz a mostani méret?
Köszi! -
h_benjamin
aktív tag
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
-
6030D
Ármester
PD-M530 -> PD-M520 ... 75 gr mínusz ... gyorsul a paripa
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Teasüti
nagyúr
válasz h_benjamin #87180 üzenetére
Hát ez elég idióta kókány megoldás. Koncepció szinten is hibás elképzelés tekintve, h a kormányon van a súly - ami így felfüggesztettlen lesz (ha a villát most nem nézzük) -, nem pedig a fejcsövön. Arról nem is beszélve, hogy akkor a kormány nyaktól fogva fel- lemozog?? És szétveri a fejcsapágyat? Vagy pont nem csinál semmit, mert alig van rajta súly. Vagy mi a szar ez?
Kétlem, h teleszkópikus volna. Na meg jó merev is lehet így szerencsétlen villa.[ Szerkesztve ]
-
h_benjamin
aktív tag
válasz Teasüti #87182 üzenetére
Hát szerintem csapágy nélkül használja Aki össze rakta nagyon pihent agyú lehetett. De gondoltam hátha nevettek egyet annyit mg ér szerintem a bicó meg venni szerintem senki nem venné mert nincs értelme XD
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
-
ShiTmano
aktív tag
válasz geotigris9 #87174 üzenetére
Ezt így hirtelenjében találtam. Valószínűleg van olcsóbban is. Ott kell megvenni ahol olcsó. Miért vegyem meg dupla áron máshol. A gyártó 10.000-es nagyságrendben rendeli. Hidd el ennél sokkal de sokkal olcsóbban. Még mindig úgy gondolom, hogy egy fullyban semmi űrtechnika nincs, csak túlmisztifikálják. Nincs nagy fordulat, extrém hő vagy nyomásterhelés, magas sebesség.
[link]
Adottak a geometriai adatok. Csak nyomni kell. Egy Giant formátumú vállalat percenként százat csinál. Ott már a hegesztés is automata.De hangsúlyozom ez az Én véleményem, nem kell egyetérteni vele. Nem kívántam vitát gerjeszteni.
PEACE."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #87185 üzenetére
Az nem számít, ott merevvel úgyis lassú vagyok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
JackFeryll
őstag
Sziasztok!
Gondolkodom hogy ki kéne próbálni a montit mert az XC(M) elég szimpatikus. Eleinte nem szeretnék sok pénzt beletenni. Ha összeszednék valami technikát (skill) és bejönne akkor beruháznék valami könnyű, modern dologra. Távol ugyan, de benne van az a lehetőség hogy teljesen átállok erre a szakágra.
Mit várhatok használtan mondjuk 150 körüli kerettel ? Szerintem alu hardtail, maximum valami régi SLX/XT körüli szett, 1 vagy 2 tányérnak örülnék, de majdnem esélytelen. Hidrós tárcsaféket szeretnék. Kerékméret valószínűleg 26-os mert az van olcsón. Valami olcsóbb levegős teló. Súlyban nem is gondolkodom, bár 26-osból még lehet nem is lenne kövér. Egyébként XL-es nem túl gyakori méretem van, esetleg egy L-es váz is nagyon kimaxolva elmegy egy 400-as nyeregcsővel (92cm belső lábhossz), kérdés hogy a kormány milyen magasan lenne.
Ez nekem direkt budget opció lenne, nem szeretnék mondjuk 250-ért venni valamit amikor 400-tól már egész jó használt hardtaileket kapni mint következő lépcső.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz JackFeryll #87187 üzenetére
Olyan belső lábhosszal nekem pont jó a 21" huszonkilencesből.150-ért egy jó használtat kellene kifogni,26" van elég,de 29" ost is lehet találni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
geotigris9
tag
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
parkr
őstag
válasz geotigris9 #87189 üzenetére
*wheels
-
6030D
Ármester
válasz JackFeryll #87187 üzenetére
Ez így azért nehéz, mert végigmenni mindennel végig lehet, de ha már megtetszik, akkor nehéz lesz a régit fejleszteni, ha az alapja nem tuti. Használtan szerintem 200e-től indul az, ami hosszútávon megéri (pl a nemrég linkelt 2016-os Focus) és olyan 300e az, amihez nem kell egy darabig hozzányúlni. Újban 100-150e Ft plusz a fenti árakhoz, ha találsz készleten leárazva.
Én egy 27,5"-es aluval megyek (395-ös fék, átütős elöl hátul, XC32 villa, Deore/SLX, 3x10). Élvezem ezzel is, de látom, hogy miben lenne jobb egy komolyabb bringa. Mondjuk nagy tapasztalatom nincs benne, ez lesz a második évem, de azért remélem sikerül egyre jobban feljebb kúszni a listán (első harmadba).
Ja, és elsőre szerintem ne 1X-rel kezd. Bár nem tudom milyen erőnléted van, meg mennyit mész hegyen, de azért van az a mászás, amikor negyed óra után már nem árt a granny ring.Ha pesti vagy, érdemes végigmenni a boltokon, kinek mi maradt meg.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ja,hogy ő is versenyezni szeretne?! Az akkor más tál tészta,ott nem a jármű megkímélése az elsődleges szempont és jól jön a kónuszos fejcső,átütő tengely,vagy integrált hajtás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HollyBoni
veterán
Egyik ismerősöm szeretné lecserélni az Avid BB5 fékjeit valami hidraulikusra. A keret viszont elég szűkös, olyan 20k. Ennyiért majdnem új, vagy zsír új legalapabb Shimano cuccokat látok (315, 365), illetve ősrégi sokéves dolgokat.
Ilyen olcsón van értelme hidraulikusra váltani, vagy inkább beszéljem le róla? Elvileg azért szeretne váltani, mert próbált egyet és tetszett neki. Kb. így ennyi.
Alap montiról van szó, főleg városban használva, vékonyka gumik.[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #87195 üzenetére
Más: múltkor voltatok egy nagy karikán. Hármashatár hegy meg Nagykovácsi környékén. Az hány km volt? Zsolt74-el egy részét bejárnánk. (Pesthidegkútiak vagyunk). Lemerítetted mind a két akkut?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #86584 üzenetére
"Hogy te mindig összeakadsz valami àllattal"
ne is mondd, ma pl. majdnem egy őzet kaptam oldalba még jó, hogy srégen, 'elfelé' futott át előttem. pont alsó fogásban mentem (szembeszél, persze) csak a csörtetést hallottam oldalról, mire felnéztem már ott szaladt előttem....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
6030D
Ármester
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen