-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
válasz Victoryus #73733 üzenetére
A bicaj súlyának (értelmes keretek között) egyenesben és lejtőn nincsen szerepe, dombon fölfelé viszont tényezővé válik. Minél kevesebb súlyfölösleg van rajtad, dombon fölfelé annál jelentősebben hátráltat a nehéz bicaj (arányaiban).
Alacsony sebességnél a gumi a legfontosabb tényező, aminek az ellenállását le kell küzdeni:
-aszfalton érdemesebb minél magasabb guminyomást választani amit még kibír a gumi (4.5 bar akár)
-illetve jó minőségű slick, semi slick gumit feltenniMagasabb sebességnél egyre jelentősebb lesz a légellenállás, ez ellen a minél alacsonyabb kormánypozícióval lehet küzdeni.
Ha nagyon nem megy a bicaj, érdemes lehet megnézni, hogy az első és a hátsó kerék síkja pontosan egybe esik-e. Ha nem akkor az zabálja az energiát. Kerekek ki vannak centrírozva?
Egyébként a harminc az nem olyan nagyon kevés, biztos vagy benne, hogy azon a bicajon amivel olyan könnyedén tartottad a harmincat jól volt beállítva a kilométeróra?
J.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Milyen TV-t vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Drón topik
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gyúrósok ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...