Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Krugszvele

    senior tag

    válasz Aljasvip #12 üzenetére

    Erről eszembe jut, hogy jártam a napokban. 70-el mentünk az M7-esen, külső sáv a sávelhúzás miatt.
    Egyszer így ránéztem a mellettem ülőre: "na jó, ebből elegem van" és nyomtam egy padlógázt. (ötödikben)
    Autó: *nem csinálok semmit*
    Jó, volt egy enyhe gyorsulás, de ennyi :D

    1.4 literes sima benzinzes, 77 lóerő.

  • DoItYourself

    addikt

    válasz Aljasvip #9 üzenetére

    Ha jól tudom a nagyobb, 10"-os kijelzőhöz csak vezetékes Android auto van (nincs rá licenc - ezt egy Kia értékesítő mondta), a kisebb 7"-oshoz viszont van, nekem ritkán van vele gondom.

    Astra J kombiról (1.6 szívó) váltva nekem nagyon bejön, csendesebb, a turbo húz mint az ökör, de nyugodtan krúzolni is lehet vele, légkondi nem fogja meg, autópályán megpakolva is megy rendesen. Fogyasztás 6-8 liter között alakult eddig, start-stopot nem használom. A váltássegédet nem érdemes nézni, már 1600-as fordulatnál javasolja a köv. fokozatot :). 2-3000 között járatva jól megy, erős is.
    A váltó kiosztásnál nekem csak a kettessel van bajom, lassú fordulásoknál, bekanyarodásoknál néha vissza kell tenni 1-esbe, mert kettesben dadog.
    Ablaktörlő furán töröl automatán, jobb lenne az intervallumos manuális, mint az Opelben volt, ez néha nem érzi a ritmust.
    12 ekm környékén egyszer bejelzett a check engine lámpa, ami valójában a "kibocsátásszabályzó rendszer" visszajelzője, szervízben törölték. Most, 45 ekm-nél ismét kigyulladt, majd elaludt egy hét múlva - 2 hónapja nem voltam vele pályán, csak városban. A szervizben gariban cserélték az EGR szelepet, más baja nem volt ezen kívül.
    # Kia Ceed SW Gold 160 1.5 T-GDI MY2022

Új hozzászólás Aktív témák