Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz DoItYourself #11 üzenetére

    Yup, 10" kijelző, csak kábeles móka.
    Annyira nem zavar, mióta találtam egy jó kábelt és rájöttem hogy valamelyik Droid verzió frissítés cseszte szét az AA-t.
    Hosszabb utakra bekapcsolom a 80%-os töltési korlátot és nyugodtan autózom.

    2000 körül járatom én is, nem érdekel milyen hülyeséget javasol a jelző, mert városban 50-nél már 4-esben is érzem, hogy rángat. Olyan mintha kapcsolgatná a 2/4 hengeres módot 1500-as fordulatszám körül, ami engem bosszant.
    Óra szerint 60-nál váltok 4-be, 80-ál 5-be, 100...110 az értelmetlen 6-os.

    Vezettem anno egy héten át valami nagymotoros J/K Astra-t, ahol 30-ig 1-ben mentél és a 3-as 50 alatt felejtős volt. Nagyon kényelmes volt vele városban haladni, dugózni, és mondanom sem kell hogy a 6-os áttétele is jobban feküdt az Autobahn-ra.
    Csak emiatt simán vennék egy ilyen autót, de nincs elég banánom kettőt fenntartani egy feleség mellett. ;]

    "Húz mint az ökör" témára más fogalmaink vannak szerintem. El tudom én is jól kapni a gyorsítást vagy előzést, de vezettem már 6 hengeres benzinest és nagyobb 4-es dízelt (talán 2.8L)... Az ilyen lefojtott 4-hengeres nekem nem húz, csak húzgál(na).

    Nekem kétszer jelzett be a gumi nyomás szenzor, tempós haladás közben, így volt izzadás rendesen. Valszeg én felejtettem el set-elni a fújás után, ki tudja.
    Ahol jobban megijedtem, hogy egyszer valami viharos téli időjárásban és egy második alkalommal egy átlagos nyári napon kiírta, hogy vezetés támogató rendszer hiba, nincs tempomat és sávtartás... Azóta se tudom mi lehetett épp ott a baja, mert következő indításnál már nem volt nyoma, hibakód se lett belőle. (kamera nem volt koszos, első radar nem sérült)

    Jó autó ez, csak nekem 2022 Augusztusban 9,6 millióért nem ez a szint lett volna a vágyam.
    (Renault Lagúna és Kia Optima/Hy i40 ekkor már kifutott, és erre az árszintre feltolták a Mégane/C'eed kategóriát)

Új hozzászólás Aktív témák