Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Peaceliker #26528 üzenetére

    Ez pontosan így van sajnos. Ha raksz bele egy olyan vezérlőt, amit bírja a nagy
    (fázis)áramokat is röhögve (mondjuk egy G300, 300A-t folyamatosan), akkor az

    1) drága mulatság (a beszerzési ár 100K+, és ha dualmotor, akkor ezt kétszer)
    2) meg fogja főzni a motort záros határidőn belül (bár ezen segít a Statorade:D)
    2b) kivéve ha méred a motor hőmérsékletét, és visszafogod, annak megfelelően
    3) az is lehet, hogy letérdel az akkumulátor is egy komolyabb gyorsításnál:R

    Ui: csak a kereke nagy a Citynek, ha a motorja lenne nagyobb átmérőjű, abban
    talán elférne több "slot", úgy pedig egységnyi árammal lehetne jobb gyorsulása,
    viszont alapvetően a szélesség is meghatározó. (Nekem az Adventure-ben szar
    30-as mágnesek voltak csak, míg egy Dualtronnál 45 az alap, ha jól tudom, s a
    határ a csillagos ég (60-90), ha vmi nagyobb vas... Ill. igen, a motor nyomatékát
    a nagy kerék "visszaosztja", mint egy nagyobb fokozat a kerékpáron. Ez ilyen.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák