Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    veterán

    válasz Kristof93 #18 üzenetére

    Annál a résznél jöttem rá, hogy hantázol, hogy jöttek a milliárdok, meg a 100 milliós tételek.

  • Pikari

    veterán

    válasz Kristof93 #16 üzenetére

    CP? Annyira biztosan nem sikeres, mivel soha életemben nem hallottam ezt a rövidítést. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy amiről én nem hallottam, az nem lehet sikeres.

    Hanem azt, hogy fogalmad nincs arról, hogy mi zajlik a külvilágban, és a te saját világodat egyfajta abszolútumnak tekinted, amit megpróbálsz kivetíteni a külvilágra.

    Úgy hangzik a hozzászólásod, hogy egy influenszerek által megvezetett tartalomfogyasztóként már-már egy olyan kaliberű jelenségnek gondolsz egy játéknak álcázott wasd mozifilmet, hogy a címét lerövidítve dobálózol vele, mintha valami köztudomású dolog lenne, és akörül pörögne az univerzum.

    Nehéz a világra reflektálni, hiszen mindenki a saját elméjében gyökerezik. Csak én nem gondolom azt, hogy a gépemen lévő kb 20 db játék lenne a világ tótusz faktusza, amire katatón előre és hátralengések közepette nyáladzik 8 milliárd ember.

  • Pikari

    veterán

    válasz Kristof93 #11 üzenetére

    vagy a grafikafüggő szemüveget kéne levenni, mert százból kb száz ember nem nézegeti mikroszkóp alatt, hogy néz ki egy árnyék, vagy hogy egy kard 2000 vagy 20000 polygonból áll -e, 5 vagy 50 meshből, 256x256 vagy 4096x4096os textúrából... el kellett jutni kb a geforce 8800 szintig, afölött már rohadtul mindegy, max a nagyobb felbontásokhoz kell némi extra izomzat és vram, az meg api szempontból nem egy túl releváns kérdés. van kivétel biztosan, te például ilyen vagy, és fontos neked a grafikai minőség további végletes növelése, a többiek meg angry birds/world of warcraft szintű vizuális élménynél többre nem vágynak. és ez nekik okoz főleg megterhelést, hogy azt mondod, na ideje új videókártyát / gépet / mindent is venni, fogyasztói társadalom. nyilván a pénz főleg tőletek jön, akik nyitottak az újdonságokra, ezért próbálják a ti igényeiteket követni a gyártók, és a fejlesztők is, miközben ironikus módon a társadalom gyakorlatilag 100%-a ellenérdekelt abban, hogy tízszeres erőbefektetéssel és költséggel újraírjanak egy enginet azért, hogy 30 fps helyett 35 fps-el fényeskedjen valamiféle "mindent megváltoztató új paradigma".

  • Pikari

    veterán

    Elég meredek lenne máris leváltani azokat az apikat, amiket csak épphogy elkezdtek megszaglászni a fejlesztők.

    Az persze igaz, hogy a dx12 és vk sem volt képes olyan új szintre emelni a grafikát a dx11 és opengl helyett, mint ahogy ezt mindenféle elkeseredett lobbisták és kommentelők sugalmazni próbálják már hosszú évek óta. Szóval felőlem aztán mehet a dx12 meg a vk is a szemétbe. Csak azt nem szabad elfelejteni, hogy ma már eléggé hosszú fejlesztési idők vannak, és a felhasználók sem dobálják ki a szarjaikat kétévente. Főleg nem akkor, ha nem létező problémákra hivatkozva akarják kidobatni a régi hardvereket. (nem csak grafikai apikra gondoolok, hanem pl microsoft vs tpm).

Új hozzászólás Aktív témák