Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    veterán

    válasz Kristof93 #11 üzenetére

    vagy a grafikafüggő szemüveget kéne levenni, mert százból kb száz ember nem nézegeti mikroszkóp alatt, hogy néz ki egy árnyék, vagy hogy egy kard 2000 vagy 20000 polygonból áll -e, 5 vagy 50 meshből, 256x256 vagy 4096x4096os textúrából... el kellett jutni kb a geforce 8800 szintig, afölött már rohadtul mindegy, max a nagyobb felbontásokhoz kell némi extra izomzat és vram, az meg api szempontból nem egy túl releváns kérdés. van kivétel biztosan, te például ilyen vagy, és fontos neked a grafikai minőség további végletes növelése, a többiek meg angry birds/world of warcraft szintű vizuális élménynél többre nem vágynak. és ez nekik okoz főleg megterhelést, hogy azt mondod, na ideje új videókártyát / gépet / mindent is venni, fogyasztói társadalom. nyilván a pénz főleg tőletek jön, akik nyitottak az újdonságokra, ezért próbálják a ti igényeiteket követni a gyártók, és a fejlesztők is, miközben ironikus módon a társadalom gyakorlatilag 100%-a ellenérdekelt abban, hogy tízszeres erőbefektetéssel és költséggel újraírjanak egy enginet azért, hogy 30 fps helyett 35 fps-el fényeskedjen valamiféle "mindent megváltoztató új paradigma".

Új hozzászólás Aktív témák