Új hozzászólás Aktív témák

  • zsero

    aktív tag

    Sziasztok, megosztanék egy nagyon rossz tapasztalatot a UPS-sel kapcsolatban, akikről azt hittem a legmegbízhatóbb futárcég.

    Múlt héten egy 2000 EUR feletti, 2 részből álló műszaki cikket tartalmazó küldemény feladásában a UPS-t választottam, a többi futárszolgálathoz képest magasabb áron, bízva az eddigi tapasztalataimban az UPS-sel kapcsolatban. Sajnos azt kell mondjam mélységesen csalódtam.

    A küldemény egyik részét minden rendben átvettem. A másik része viszont alapvetően döntötte meg a hitemet.

    1. A csomagot egész nap vártam, és 15:31-kor látom hogy azt írja a rendszerük hogy a "A címzett nem akarta a terméket, és elutasította a kézbesítést.".

    2. Mivel végig itthon voltam, és se kapucsengőn, se telefonon nem kerestek, azonnal hívtam az ügyfélszolgálatukat hogy ezt helyrehozzam. 15:45-kor beszéltem az ügyintézővel, aki azt mondta nem is érti ez hogy történhetett és szól a kocsinak hogy még aznap hozzák el nekem. Elkérte a telefonszámomat is, megadtam.

    3. Estig vártam a csomagra, este 18:49-kor látom hogy "A csomagot visszautasította a címzett, a csomagot visszaküldjük a feladónak." Mivel 18 óra után volt, email írtam a weblapon, leírva hogy mi történt és kértem őket hogy véletlenül se küldjék vissza a címzettnek.

    4. Ma, 15-én reggel látom hogy továbbra is "Visszaküldés a feladónak" a csomag állapota, ezért reggel 8:44-kor hívtam az ügyfélszolgálatukat, ahol az ügyintéző közölte, hogy ez a csomag már Bécsben jár, nem lehet visszafordítani, valamint hogy tegnap visszautasítottam.

    5. A telefonban mondtam, hogy egész biztos nem utasítottam vissza, nem kerestek, se kapucsengőn, se telefonon és az ugyanígy megcímzett másik csomagot minden probléma nélkül már átvettem. Ezen kívül mondtam hogy előző nap már a telefonos ügyintézővel beszéltem aki szólt a kocsinak, erről a 15-ei ügyintéző semmilyen információt nem talált. Megadtam a telefonszámomat és az ügyintéző mondta hogy keresni fog, ha tud információt.
    Nem kaptam azóta sem semmilyen megkeresést.

    A koronavírus helyzet alatt egész Európán keresztül pár nap alatt végig szállítanak egy csomagot, majd a magyarországi részen, ilyen színvonalú szolgáltatást nyújtanak? Egy véletlenszerű címen bemondásra bárki visszafordíthat egy 2000 EUR-s csomagot a UPS-nél? Családnevem igazán ritka családnév, egész biztos nem keverhettek össze senkivel.
    Most csak bízni tudok benne, hogy a műszaki küldemény megfelelően van kezelve és egy 5300 km-es utaztatás alatt nem történik baja. Leírtam nekik emailben (kb. ez a posztom), kíváncsi vagyok mit válaszolnak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák