Új hozzászólás Aktív témák

  • aszamóca

    aktív tag

    Írtam nekik egy levelet.
    Tisztelt Ügyintéző!

    2012. június 28..án rendeltem önöktől egy LG 47LM669S típusú készüléket, melyet 29.-én le is szállítottak, és garanciajegyet, számlát, és kábelszettet is adták mellé.
    A webáruházuk ekkor 5éves kiterjesztett garanciával hirdette a készüléket.
    Egy internetes portálon, az LG Magyarországnál dolgozó személy állítása szerint, mivel nem tőlük vásárolják a készülékeket, hanem idézem:

    -Tehát azt állítod, hogy a PC Dream shoppnál vásárolt készülékekhez lopott garancialeveleket adnak
    . "Vagy azok, vagy "másodkézből" vették a készülékeket és megutaztatták őket Szlovákiába. Annyi fix, hogy nem az LG Magyarország szállította nekik.

    Nincs rájuk hivatalos LG garancia.
    Kérdésem az lenne, amire igen sokan várjuk válaszukat, hogy ezek az állítások igazak-e, és valóban csak a saját szervizhálózatuk javítja a készülékeket hiba esetén,
    illetve megtagadhatják a javítást, ne adj isten a cserét az LG szervizhálózatában?

    Várom válaszuk.
    Tisztelettel: Sz. László

Új hozzászólás Aktív témák