Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz samujózsi #70269 üzenetére

    Úgy hivatkozom rájuk.

    Konkrétan így néz ki a find file, amit írtam (majd bemásoltam a cmake modulok közé):

    if(WIN32)
        find_path(Shaderc_INCLUDE_DIR
                NAMES shaderc/shaderc.hpp
                PATH "$ENV{VULKAN_SDK}/Include")
        find_library(Shaderc_LIBRARY
                NAMES shaderc_combined
                PATH "$ENV{VULKAN_SDK}/Lib")
    elseif(UNIX)
        find_path(Shaderc_INCLUDE_DIR
                NAMES shaderc/shaderc.hpp
                PATH "$ENV{SHADERC_DIR}/include")
        find_library(Shaderc_LIBRARY
                NAMES libshaderc_combined
                PATH "$ENV{SHADERC_DIR}/lib")
    endif()
    set(Shaderc_INCLUDE_DIRS ${Shaderc_INCLUDE_DIR})
    set(Shaderc_LIBRARIES ${Shaderc_LIBRARY})

    Windows-on működik rendesen, Linuxon annak ellenére sem hajlandó, hogy a SHADERC_DIR az env parancs szerint a helyén van. Mind az INCLUDE_DIR, mind a LIBRARY NOTFOUND értéket kap. Kis/nagy betű elvileg rendben. Max azt tudom elképzelni, hogy linuxon nem kereshet a környezeti változók könyvtárai között, de talán csak nem. :DDD

    (#70270) CPT.Pirk: Próbáltam az exportot, de nem vitt előrébb. Tök ugyanazt a hibát kapom. Rendben, akkor ezt majd átlinkelem oda, ha nincs feltűnő hiba a bemásolt kódban.

Új hozzászólás Aktív témák