Új hozzászólás Aktív témák
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, erről az autóról mi a véleményetek?
Napi munkába járásra lenne 2x20km, meg havonta 1-2 200km körüli útra. Jelenleg is dízeles autóm van, illetve eddig mindig is az volt. Renault Megane 1.5 dCi, Laguna Coupé 2.0 dCi , W211 E220d
[ Szerkesztve ]
-
piny
tag
válasz tobias40 #4411 üzenetére
Szia!
Ahogy a többiek is irják, ha régebbi az entertainment akkor sajnos nem, de ha Connect-ed van, itt megtalálsz mindent:
https://mazdatweaks.com/
Frissebb AA(-k), illetve kapcsolodó infók:
https://www.mazda3revolution.com/threads/aa-tru_go-v1-14-fw55-00-xx-fw59-00-502.239375/
Doksikat olvasd át, csúnya pofonokba lehet belefutni, de igazából nem vészes… Ha valami nem világos, kérdezz, megprobálunk válaszolniMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
ADAM1337
nagyúr
-
troland26
őstag
Srácok!
2015 ös mazda 3 kerékjárati műanyag burkolathoz kéne nekem patent . A helyzetjelző égő cseréjét sajnos csak így lehet megoldani . 1-2 patent viszont már kezd elfáradni . ezeket szeretném pótolni . -
Pogifej
csendes tag
Szia!
Napi szinten használom majdnem ugyanezt a kombót (M3+MI9T).
Telefon csatlakoztat, autó indít.
Innentől aztán változatosan történnek az események az MZD kedve szerint.
Példák: Kitolatok és amíg becsukom a kaput betölt az AA, indítom a telón a myonlineradio appot és boldogság. Ha ez reggel 5-kor van, akkor 25 perc múlva fagy az MZD, reset és egész nap elvan. Ha 13-kor indulok, akkor nem fagy ki.
Másik eset: Nem indul az AA, telón mindig rákérdez, hogy USB-n mit akarok csinálni, ott a fájl átvitelre bökök és jó esetben 5-10mp múlva indul az AA.
Ha megyek egy órát AA-val, megállok tankolni, onnan nem tudom indítani csak több kínlódással, vagy hogy nem is próbálom, mert esélytelen.
MZD erőforrása annyira ki van centizve, hogy zenehallgatás alatt nem lehet a Waze térképét nézni, mert minden térkép elfordulás alkalmával szaggat a lejátszás.
Épp a napokban tervezem felrakni a friss AIO-t.
Kb. egy éve van fenn, előtte felment a recovery és frissítettem az MZD FW-t.G.
[ Szerkesztve ]
-
piny
tag
válasz Pogifej #4419 üzenetére
Kösz az infókat!
Én most felhuztam a 70-es FW-t, eddig gyorsabb, jobb mint az eddigiek (56,59).
Viszont igy már nem annyira egyszerű az AIO, kell hozzá kábel gyártanom, arra meg még nem volt időm.
Kiváncsi lennék, hogy a gyári cuccal is ennyira macerás és instabill-e az AA???
"MZD erőforrása annyira ki van centizve..." -> ezt már néztem én is, inditás után 96% felett pörög minden (CPU,RAM), ha már 'belőtte' magát, akkor visszaesik 60 körülire.
Érthetetlen, hogy egy ennyira olcsó (mCPU, RAM) szarságon ennyire sporolnak a gyártók (nem csak a Mazda), ami ráadásul ennyira számit.
Plusz az MZD apró hülyeségei is, amik tisztán csak tervezési hanyagságok. Nem igaz, hogy annál a csoportnál aki ezt tervezi, nem használ senki MZD-t....Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
Pogifej
csendes tag
Hali!
Dolgoztam olyan helyen ahol a "prémium" márkákba gyártottak fejegységet és ott is tettenérhető volt a szarrágás.
A mazda meg rakot egy jó motort, futóművet és elfogyott a lóvé, a többi egy halom izé.
Ez a kábelgyártás érdekelne engem is. Tényleg csak kábelköteget adnak 60k+-ér? Nincs ott valami plusz hardver ami segít szerencsétlen procinak?G.
-
piny
tag
válasz Pogifej #4421 üzenetére
Sziasztok!
Ha a szakszerviz rendeli meg 44e+ÁFA az alkatrész.
Tudomásom szerint (sajna nem volt még a kezem közt) tényleg csak egy '"marék kábel", semmi extra nincs benne, főleg a fejegységben nincs változás...
Az AA/Carplay illesztésen kivül csak annyit kapsz, hogy a telefont már nem csak 1A-al tudja megtáplálni, hanem 2.1A-al.
Nem tudom, filoztam már rajta. Sehol nem irnak többet, a fejegységben nincs változás, ezek szerint nem több mint egy új kábelköteg. Viszont a kinai oldalakon is 100-150$ szokott lennie, szóval csak kell valaminek benne lennie
Beépiteni nem nagy meló, több video is kering a neten.
Olyan tulajt kellene keresni, aki már építtetett be ilyent, ha gyárilag is instabil akkor meggondolnám kétszer is, hogy kell-e, pedig már szemezgetek vele, hogy megrendelem szakszervizben...
Az egész AA/Carplay egy tulbonyolitott, alapjaiban elb**tt dolognak tartom egyébként.
Régebbi kocsimban (Mitsu) ugy oldottam meg, hogy Teamviewer volt telepitve a fejegységre is (egy kinai android-os cucc), meg a telefonra is, és azzal jelentkeztem fel a telefonraMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
shifty!
senior tag
FB-on Mazda3 csoportba érdemes bejelentkezni, és ott felvenni a kapcsolatot nevesített emberekkel, akik nyomott áron megcsinálják, segítenek a jó megoldás, szoftver felokosítás kiválasztás témában, segítőkészek, rendesek az urak, én is egyeztettem már szakival a csoportból.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
ADAM1337
nagyúr
Ma érdekes hibába futottam, tegnap hibátlanul müködött az autóm, ma viszont se kép se hang aksi elvileg 1v alatt van, tegnap még start stop is müködött. (2014 6gj revolution 2liter benzin)
Vettem aksit bosch 60a start stopos aksit, jelenleg exide van benne, nemsokára meglesem milyen évjáratú volt de érdekes hogy 1v-ra leesett, mert 10-re leesik azt mondom okés, de ennyire nagyon durva, én az esőzésre gyanakszok, hogy valami rövidzárlat lehet a kocsiba, vagy ázik van típus hiba esetleg ?
Ti mit javasoltok ? régi aksival mérjem végig a biztosíték táblát vagy már az újjal ? -
-
ADAM1337
nagyúr
válasz UberMutant #4429 üzenetére
Nem gyári aksi volt már pár éve cserélték az aksit, időközben meglett a hiba a beltér világítás szopta le.
Kiváncsi lennék, hogy mikori szimplán. -
Moleman
addikt
Ha 10 alá esik, akkor már nehéz hosszan tartó életet lehelni bele, a robogóakksimmal már eljátszottam. A lidlis töltő már nem tudott mit kezdeni vele, a generátor még fel tudja nyomni, pár km után hibátlanul indítózik, de pár óra állás után minden töltést elenged.
Az a régi Exide amúgy belevalónak tűnik, nekem is EL604 van most benne (60Ah 520A), 2.5 éve cseréltem. Sokszor állt több hétig mozdulatlanul, azután picit hosszabban tekert, valóban nem szereti a hosszú állást, de sose volt komoly gond vele. Mióta minden héten fut 280 km-t autópályán, sosem hezitál.
Nagyon idős nem lehetett, nálam a gyári akksi szűk 6 évet és 138 ezer km-t bírt. -
nyepi
tag
válasz Moleman #4433 üzenetére
Valóban megvan rá az esély, hogy nem éli túl az akksi, de azért ezt tényként kijelenteni nem szabad.
Én biztos, hogy tennék egy kísérletet, veszteni való nincs. Bár nem az én pénztárcám.
Azt viszont tudni kell, hogy a start/stoppos akksit nagy árammal kell tölteni, nem 1-2 A-al! -
SzaboZE
addikt
válasz ADAM1337 #4430 üzenetére
A startstoppos akkuk amúgy is rövidebb élettartaműak, a céges autómban 4 évet bírt, ehhez képest 6-7 éveket tudtak a nem startstopos akkuk általában. A mazdámban exide 602 van talán, most 3-4 éves, de az idei télre már érezhetően cserés lesz, pedig nem startstopos. Cserébe van, hogy áll 1-2 hetet.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
piny
tag
válasz Moleman #4433 üzenetére
"Ha 10 alá esik, akkor már nehéz hosszan tartó életet lehelni bele, a robogóakksimmal már eljátszottam. A lidlis töltő már nem tudott mit kezdeni vele, a generátor még fel tudja nyomni, pár km után hibátlanul indítózik, de pár óra állás után minden töltést elenged."
Ilyenkor érdemes még keresni a környéken egy olyan műhelyt/ismerőst/fanatikust akinek van elektromos szulfátlanítója. Azzal még van remény...
Házi barkácscucokkal nem érdemes vacakolni, szinte 100% az aksi halál.
Ez a cucc nagy (>20a) tudja tölteni az aksit, aránylag nagy feszültségen, viszont nem folyamatosan, hanem csak rövid, lökésszerű adagokban. Egyébként az aksiban lévő sav felpezseg, jobb esetben simán tönkremegy az aksi, rosszabb esetben fel is robbanhat.
Kis szerencsével akár az eredeti kapacítás közeli érték is visszanyerhető.És ha már akksinál tartunk: érdemes csepptölteni, főleg annak aki ritkán használja az autót (pár hetente van csak beinditva és/vagy rövid időre).
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
-
Ursache
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam (07.20) egy használt mazdát, amire szeretnék KGFB+Casco párost kötni. Viszont holnapra (07.21-re) van időpontom az okmányirodába, amihez is
- érvényes kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétének
igazolása,dokumentummal kell érkeznem. Ez konkrétan a kötvényt jelenti? Mert casco esetén szemlét követően kapok csak kötvényt (allianz, de gondolom bárhol máshol).
De nyilván casco nem kell az átíráshoz csak kgfb. Viszont egyben kötöttem telefonon, aminek hatására küldtek emailben néhány dokumentumot, amik közül az egyik: mycarAjanlat.pdf
Aminek az eleje így indul:
(hogy ha valaki annyira szemfüles, hogy vonalkód alapján megtudja ki vagyok, annak 5*, most már így marad )Tehát ha jól értem ez bizonyító erejű igazolás (természetesen szerződésszámokkal!) az okmányiroda felé, hogy a gépjármű "érvényes"? biztosítással rendelkezik?
Ez egy 7 oldalas pdf, amin minden rajta van! Kinyomtatom és aláírva beviszem az okmányirodába akkor ez helyt fog állni?
Szóval: most már én is mazda tulaj lettem Csak a szívó benzin 2.5!
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
piny
tag
válasz Ursache #4439 üzenetére
Szia!
Gratula! És igen, elegendő ez a papir.
Én ugyanezt játszottam kb. 1 hónapja A hölgy vetett rá egy pillantást, aztán kész, adta is vissza, nem volt semmi gond.
A vonalkód: ehhez hozzá kellene férni az Allianz adatbázisaihoz, viszont ha hozzáférsz, akkor már nem kell a vonalkód seMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
Ursache
senior tag
válasz troland26 #4442 üzenetére
Köszönöm! Nagyon sok reményt fűzök hozzá, sehol nem olvastam sem elektronikai, sem motor meghibásodásról. A karosszéria pedig.. 2018-tól már gyárilag alvázvédőzik (de a filc alatt nem!), viszont elvileg érdemes befizetni még egy extra alváz- és üregvédelemre. A lurdy mellé tervezem vinni. Van tapasztalat valakinek?
A használt piacon a felszereltségi ársávok eléggé összetolódtak én azt vettem észre, tehát nagyságrendileg egy attraction és takumi plus között 14-15% árbeli különbség volt. Ezt a különbözetet nekem megérte. (mondjuk most nézem a konfigurátort és ott is ~20-21% a különbözet, viszont akkor: a takumi plus-on felül is fel van szerelve néhány aprósággal: csomagtér tálca, fém borítású pedálok & footrest, mazda 6 világítós küszöbök, kerékőr)
2018-as DE! már a carplay-es/android auto-s változat. Ezt érdemes tudni, hogy a nagyon korai 2018-asoknál utólag lehet beszereltetni ~100e forintért.
Hahuról lett véve, aki szemfüles annak szinte ordó 1-es műv.igénnyel kiszámolható.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
shifty!
senior tag
válasz Ursache #4443 üzenetére
Csinos darab, sok balesetmentest hozzá!
Ha jól látom, ez a Mirai parkolója (?), rendesek voltak? Az AA/ACP beépítettség nagy előny, a szoftveres rmókolás sajna elég instabil és lassúcska (Mazda 3-on, de a rendszer ugyanaz)
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
piny
tag
válasz Ursache #4443 üzenetére
"... még egy extra alváz- és üregvédelemre. A lurdy mellé tervezem vinni. Van tapasztalat valakinek?..."
Ez érdekelne engem is, van vkinek tapasztalata, hova érdemes vinni?Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
Ursache
senior tag
válasz shifty! #4444 üzenetére
Ugyancsak köszönöm!
Igen, vannak itt szemfülesek! Nem volt kifejezett gond, konkrétan semmi. Eredetvizsga helyben megtörtént, foglaló után adás-vételt kötöttünk. Adtak egy rakat okmányt/dokumentumot, amivel ma megyek kormányablakba. Ott minden kiderül.
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
Safranek
aktív tag
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
Petroimro
csendes tag
Sziasztok,
Vásároltam egy 2014-es Mazda 3-at (németországból behozott 2.0 165Le Benzin Revolution) és szeretném megtudni, hogy milyen extrákkal szerelték gyárilag (pl. hány légzsák van benne, stb).
Próbáltam a MyMazda alkalmazásban alvázszám alapján lekérdezni, de nem találtam ilyet (a digitális szervizkönyvet meg tudtam nézni)Tudnátok segíteni abban, hogy hogyan tudom ezt kideríteni?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Moleman
addikt
-
proof88
addikt
Sziasztok!
Őz gázolás következtében sérült a jobb első lámpa.
[kép]
Az eset ma történt, szerintetek mivel lenne célszerű átmenetileg lefedni, hogy ne nagyon ázzon be a hétvégi esőzésektől? Nem tudok szervizt aki most foglalkozna ezzel Pécs környékén. A világítás működik. Illetve ilyen esetben menthető még a lámpa, búrát lehet rá utólag úgy tenni hogy beázásmentes maradjon?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek