Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
ADAM1337
#5292
üzenetére
A másik, amit észrevettem,hogyha leveszem a lábam a gázról, mondjuk egy szűk utcában és lassan gurulok, akkor is esik le a fordulat, majd picit visszaugrik. Ez szerintem általános lehet a 6-osnál, mert mintha itt is ez lenne, amikor gurul a lámpánál (900 körülről hirtelen felugrik 1200-re, aztán vissza). Nagyon pici fordulatszám megugrásról van szó, észre sem venni, ha nem nézem az órát. Valószínűleg állóhelyzetben is hasonló lehet a videón szereplő kocsi is. Inkább a klímás dolog idegesít, de meg fogom nézetni, bár azok után, ahogy a márkaszervíz bekötötte a nyestriasztót, nem tudom mit várjak tőlük... A New Duett-tel fogom rendesen megcsináltatni a nyestriasztót, hátha esetleg mondanak valami okosat erre is, habár asszem ez nem tartozik feltétlen a tudáskörükbe. Lehet,hogyha rendesen bekötik, meg is szűnik a probléma, mert szerintem előtte nem csinálta (vagy nem vettem észre, habár szerintem elég feltűnő).
Egyébként, ha benyomom a klímát D-ben, akkor a zaj a képen karikázott rész felől jön. Nem tudom ez a motor-e, vagy a mellette lévő alkatrész, ami szintén nem tudom micsoda.
-
Moleman
addikt
válasz
ADAM1337
#5283
üzenetére
Lehetséges, de egyelőre plugin csak a hosszmotoros CX-60-ban van, nem tudom bele tudják-e szuszakolni a 6-osba, ha elsőkerekes marad. Azóta nagyon hallgatnak, pedig időszerű lenne már egy teljesen új 6-os, közel 10 éve ugyanazt az autót reszelgetik.
Vagy itt is az lesz, mint a Mazda2/Yaris-nál, hogy átcímkéznek egy Toyotát, aztán tessék, hibrid Mazda.

-
#21346560
törölt tag
válasz
ADAM1337
#5270
üzenetére
Én fejbeverném azt, aki le "igáslovazza" az autómat, ha nekem más a véleményem róla!

Vicces, én hybridet akartam venni, de annyira megtetszett a Mazda6, hogy inkább azt vettem, és szerintem nem is bántam meg, pedig sajnos csak egy aránylag régebbit találtam, ami megfelelt. 2014-es.Hetente 1x átböngészem a jóautók oldalt, de nem találok 6 milláig olyat, amire lecserélném ezt.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
ADAM1337
#5165
üzenetére
Hozzátartozik, hogy én vagyok a papíron 3. tulaj.
Első és a lizingelő ugyanaz céges autó volt majd átvették sajátként.
Nálam 2,5 éve van, úgy semmire se kellett igazán költenem, olaj csere és torony csapágy cserén kivül.
Viszont a használati szokásaim miatt + üzemanyag helyzet miatt inkább elektromosra cserélném az autót.
Amiket láttam a hahu-n a szerint az 5.2-5.5 nem is elrugaszkodott lenne érte nem ? -
Moleman
addikt
válasz
ADAM1337
#4970
üzenetére
A turbósokhoz képest nyilván kevésbé rugalmas 3-4000 alatt, de azért nyomatékszegénynek nem nevezném, normális közlekedésre 2000 alatt is bőven elég. Ha meg nemnormálisan akarok közlekedni, visszaváltok kettőt.
Én jobban is szeretem ezt a karaktert.
Az asszony 1.2-es Swiftje, na az nyomatékszegény.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
#4972 crey
+1, nyáron hegyre is felesleges a 4×4, csak egy jó gumi kell. Keresztben közlekedésre meg úgyis külön játszósautó való. -
SzaboZE
addikt
válasz
ADAM1337
#4430
üzenetére
A startstoppos akkuk amúgy is rövidebb élettartaműak, a céges autómban 4 évet bírt, ehhez képest 6-7 éveket tudtak a nem startstopos akkuk általában. A mazdámban exide 602 van talán, most 3-4 éves, de az idei télre már érezhetően cserés lesz, pedig nem startstopos. Cserébe van, hogy áll 1-2 hetet.
-
-
-
Uyuarasy
tag
válasz
ADAM1337
#4276
üzenetére
Nem tudom mi alapjan dol el, nekem 2016-os van, a nemet markaszerviz is 5w30-at tett bele, majd a magyar is... Azt mondtak, hogy ha uj auto, akkor a vevo keresere beleteszik a vekonyabbat, de nem latjak ertelmet (meg gondolom ciki ha elkezdi enni az olajat), de nem teljesen vilagos a helyzet
-
-
Moleman
addikt
válasz
ADAM1337
#4036
üzenetére
+ 19-es felni, Bose, talán tolatókamera, sok minden függ az évjárattól is. Azt sem tudom, hogy mikortól lett radaros tempomat, nem hiszem, hogy 2013-ban már lett volna.
De azt hiszem, hogy pont a bőr volt az, amit meg lehetett rendelni külön is, csomagtól függetlenül, ellentétben minden más extrával.
Nekem bő 2 éve van meg a CX-5, de előtte 3-4 évig bújtam a Mazdákat, amíg nem tudtam eldönteni, hogy 3-ast, 6-ost, vagy CX-5-öt vegyek.

Vicces infó pl, hogy a 3-asban az Attractionhöz sima xenon jár, csak a Revolution lesz kanyarkövető. A 6-osban és a CX-5-ben nincs sima xenon, Attractiontől egyből kanyarkövető. Viszont a szintezés tesztelésekor fordítva mozognak, az egyik befelé kancsalít, a másik kifelé.
Na, ez abszolút feleslegesen foglalja a tárhelyet a fejemben, mert halogénes a CX-5-öm.
-
tobias40
veterán
válasz
ADAM1337
#4036
üzenetére
Nem csak abban,de sajnos nem tudom pontosan.
Hülyességet nem akarok mondani de talán nagyobb kerekekkel adták ki meg a távolság tartó tempomat is van benne ha jól tudom,de majd jönnek akik jobban tudják és segítenek!akt: nem tudom,nem vagyok nagy guru sajna még csak 9 hónapja van hatosom!

-
#21346560
törölt tag
válasz
ADAM1337
#3992
üzenetére
Ez milyen? CX-5?
Nekem a sedan bőven elég, bár a 6-os kombi sem csúnya igazából, de nekem a kombi alapból olyan "halottaskocsi" fíling...
Amúgy most egy 110 lovas Mondeót nyúzok, ami igazából csak előzéskor tűnik picit gyengének, a száguldozással nincs gond, német pályán a 220 km/h megy szépen!

Szóval a 145 LE is elégnek tűnik nekem... -
Moleman
addikt
válasz
ADAM1337
#3663
üzenetére
Az ültetés nem adott túl nagy kerékdőlést a hátsó kerekeknek? A lengéscsillapítók a gyáriak maradtak?
Én is gondolkodtam rajta (-25/-25 vagy -30/-45 készlet kapható CX-5-höz), de a fórumokban azt olvastam, hogy a hátsó futóműnél nem állítható a kerékdőlés, venni kéne pluszba egy állítható segédkart, jó drágán.

Én a billegést szeretném megszüntetni, hiába nagyon stabil az autó, kellemetlenül sokat billen, mielőtt betámaszt.
-
Moleman
addikt
válasz
ADAM1337
#3523
üzenetére
Nagyon szép állapotúak a felnik. Mennyiért sikerült?
Jókat hallottam ezekről a téli Contikról, szerintem jól jársz vele.
Én ezeket vettem nemrég, a GJ másik fajta gyári 17-ese, 22.500 volt darabja.
Az utóbbi idők tapasztalatai alapján nálam a Michelin a favorit, a kocsival egyidős Alpin 5 jobban fogta az utat szárazon és melegben is, mint 2 évvel fiatalabb gyári Yokohama, plusz az utóbbi elkezdett szögeket és csavarokat gyűjtögetni.
Ezért is cseréltem le most a komplett szettet, 235/65R17 Pilot Sport 4 SUV lett a kiválasztott. Még 1000 km sincs benne, de már most nagyon szeretem. -
NY_A
őstag
válasz
ADAM1337
#3521
üzenetére
Enyém is ugyan ez. Szerintem ez ilyen.
Én annyit szoktam csinálni, hogy mikor elindulok és már párosodtak várok még pár percet, addig rádiót hallgatok. Ilyenkor ha átváltok azonnal szól. Máskülönben majd percekig várok mire megszólal, elég idegesítő.Fasza a téli kereked. Én is ilyet vettem télre.
-
tobias40
veterán
-
NY_A
őstag
válasz
ADAM1337
#3455
üzenetére
Köszönöm. A Tiéd is gyönyörű abban a színben.
Igen, start-stoppos. De nem használom a turbó miatt, meg hát a kettőstömegű sem szereti a leállítás és beindításkor keletkező ütésszerű hatások miatt. Bár ezekben egész tartós a lendkerék mert a motor nagyon finom járású az alacsony kompresszió miatt és kevésbé terheli. -
NY_A
őstag
válasz
ADAM1337
#3439
üzenetére
TRW jó, az többek között a Volkswagennek gyári beszállítója.
Nemrég én is törődtem egy kicsit az autóval. Olajcsere gyári 5-30-as Mazda olajjal, plussz összes szűrő csere mind Mann-Filter. Meglehetősen barátságosan szerelhető az autó, egy sima olajcsere minimális műszaki érzékkel is kivitelezhető ha valaki esetleg hajlamos az ilyemire. Egyedül a gázolajszűrő szopósabb.
Plusz kicseréltem elől a króm betétet a lökhárítóban mert egyik oldalt sérült volt. Két félből áll, megvettem hozzá mindkettőt nehogy elüssön. Kedvezménnyel 56 ezer volt a pár, nem a legolcsóbb tételek egyike. Ráadásul az anyjáig kellett bontani az autó elejét, hogy cserélni tudjam mivel 16 csavar fogja hátúlról.
Az egyediség jegyében kapott egy garnitúra gyári 18-as CX-7-es felnit és rá zsír új Bridgestone gumikat 225/50 18-as méretben.
Rozsdásodni még ez sem rozsdásodik, felületi korróziót sem igazán találni rajta. De ha már rozsdásodásról beszéltek. Nálunk rengeteg autó megfordul. A Hyundai-ok, na azok tudnak rozsdálni. Egy 2-3 éves i30-as motortere kis túlzással úgy tud kinézni mint ami 10 éve sósvízben ázik.
-
#30610944
törölt tag
válasz
ADAM1337
#3398
üzenetére
Az az igazsag hogy a cikkben amit olvastam nem volt szo 2es rol es nem is talaltam problemas 2esrol infot. Ezert kerdem, mert lehet ezt a szeriat nem erinti.
Az enyem meg ket eves sincs szoval barmi lenne is ott a gari 3 ev.
Amugy kasznira ia 3 vagy arra esetleg hosszabb? -
lemmy71
őstag
válasz
ADAM1337
#3388
üzenetére
Szerintem felesleges a sport szett, az csak akkor tud többet ha állandóan megfelelő hőfokon tartod vagy pályázol néha. Én mindkét autóban A6 Mazda6, sima EBC vagy Zimmermann tárcsát használok, betétnek pedig lágy textárt veszek. Egyszer rám beszéltek bosch betétet, na az egy ritka nagy hulladék
-
lemmy71
őstag
válasz
ADAM1337
#3386
üzenetére
Egy mezei olajcsere 114 ezer
Ebből az anyag jóindulattal 25 - 30 a többi a munkadíj arra az egyórás melóra, nem semmi. Anno én a 120 ezres nagyszervizem 230 volt bruttó, 6gg 121 le diesel. Komplett vezérlés és hosszbordás szíj vezető görgő és spanoló, 4 féktárcsa és betétek ezek mind gyáriak. Olaj, szűrők stb. az ilyenek mint assistans és kasznivizsgálat alap egy fillért nem kértek érte 
-
tobias40
veterán
válasz
ADAM1337
#3209
üzenetére
Csatlakozom én is egy pont ilyennel mint a Tied csak az enyém 2.2 diesel 2014-es évjárat 150 lovas,és csak Attraction felszereltségű,de nagyon tetszik!
Tegnap vettem és még sok a kérdésem de majd olvasgatom a kézikönyvet és jövök kérdezősködni!

A navi nekem is beszél magyarul de minden menü angol és nem is tudom átváltani magyarra,van erre megoldás?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Még egy kérdés hogy tudok-e tolató kamerát rakni a z autómba ,elő van-e készítve erre és csak a kamerát kell megvennem és gondolom felprogramozni az autó agyát.. -
-
-
Clever0
senior tag
válasz
ADAM1337
#3233
üzenetére
Samsung S9+. S5-re volt telepítve eredetileg, azon 6.0.1 android van. 3 éve még működött, de most nevet, jelszót nem fogad el. (Egyébként már korábban is volt ilyen, az előző autóm miatt regisztráltam, azt is elfelejtette egy idő után.) Az új telefonomra már nem engedi telepíteni, mert nem kompatibilis a rendszerrel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen program, ami...?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- OpenMediaVault
- Flint 2 OFF topik
- Motoros topic
- Autós topik
- További aktív témák...
- Új Asus 16 ROG WUXGA IPS 165Hz G-Sync i9-14900HX 32GB 1TB Nvidia RTX 4070 8GB 140W Win11 Beszámítás
- Microsoft: Windows / Office / Server / Stb.
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alpine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2978
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest




![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


Ebből az anyag jóindulattal 25 - 30 a többi a munkadíj arra az egyórás melóra, nem semmi. Anno én a 120 ezres nagyszervizem 230 volt bruttó, 6gg 121 le diesel. Komplett vezérlés és hosszbordás szíj vezető görgő és spanoló, 4 féktárcsa és betétek ezek mind gyáriak. Olaj, szűrők stb. az ilyenek mint assistans és kasznivizsgálat alap egy fillért nem kértek érte 

T0mBd1gg3R
