Új hozzászólás Aktív témák
-
N_A_S
veterán
Sziasztok!
Erről tudnátok véleményt mondani: [Mazda 6-os, 2000cm3 diesel]
Sokan le akarnak beszélni róla, de ez állítólag valamilyen csoda folytán nem rohad. Efelől erősek a kétségeim...
Ma mennék megnézni. Motorja mennyire megbízható?
https://tinyurl.com/phnas
-
ZeroX92P
tag
Ebben az életkorban ezt a szériát már nagyon át kell nézni hogy mennyire korrodált, friss alvázvédő intő jel, ahogy a frissen festett ívek ajtók stb is, 2.0 dizelnél csak a szokásos dizel dolgokra kell figyelni.
Általánosságban és az árát és futását is nézve...necces, ilyen futásnál egy döglődő kéttömegűvel is könnyen gtk a kocsi.
Valószínűleg pofátlan alku is benne lehet, amibe ha belemegy megint intőjel
-
N_A_S
veterán
válasz ZeroX92P #4453 üzenetére
Voltam kipróbálni. Igen sajnos a kuplung az kérdéses, picit rángatja az autót (ha cserélni kell akkor kettőstömegűvel együtt 300e-be kell gondolkozni, ami nem olcsó...). Kasztni nyilván nem volt rozsdamentes, de nem is mindjárt szétesek kategória. Ami még számomra kérdés hogy ezeknek alapból ilyen lágy a futóműve, mert jobbra balra mozgatásnál eléggé úsztatta a kocsit...?
Kb 2 évre tervezek evvel az autóval... ennyi pénzért szerintem be lehetne vállalni, és az is lehet hogy 2 év alatt a kuplungcserét is megúszom.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/phnas
-
ZeroX92P
tag
Futóműről nem tudok nyilatkozni csak 3asról annak biztosan nem lágy, és általánosságban a Mazdaknak sem lágy, előfordulhat, hogy az is cserés, kuplungot ha már most érzed akkor esélytelen hogy 2évet kibírjon, max ha nem mész vele sehova.
Érdemes lehet rákészülni hogy 2év után vagy gombokért tudod majd tovább adni vagy bontó.
Nem tudom mire lenne használva és mennyi a keret rá de nem biztos, hogy ez a legoptimálisabb választás. -
S.J.
tag
sziasztok!
van egy mazdám, 3-as, 1.6 benzin, 2008-as évj., 170e km van benne.
110-nél vettem, és szokásos olajcserén kívül nem volt vele eddig semmi gond. most felvillant a check-in lámpa, majd nem sokkal utána nagyon akadozott az alapjárat, lefulladt a motor üresben. Elvittem szerelőhöz (google-> jó értékelések), azt mondta rossz mindkét Lambdaszonda, cserélni kell. Elhoztam tőle a kocsit, működött, majd nem sokkal később újra feljött a sárga lámpa, és kicsit akadozni kezdett.
Elvittem másik szerelőhöz (ismerős, tuti megbízható), aki azt mondta csak 1 lambaszonda lett kicserélve, úgyhogy másikat is kicserélte. Ismét jó volt a kocsi, de kb. 200km után újra lámpa, és kocsi indításánál akadozik a motor, van hogy lefullad. Ha bemelegszik, utána nincsen vele gond, 2-es ben kicsit rángat. Felhívtam a szerelőt, azt mondja nincs tippje mi lehet. A kipufogó lehet lukas lett, mert erős hangja van, ez bezavarhat a képbe?
Sajnos nem értek a kocsikhoz, emiatt kérem nálam járatosabb kolléga segítségét, lehet utazni most a kocsival, vagy hosszabb útra nem érdemes elindulni vele?
Van valakinek tippje mi lehet a gond a leírtak alapján?
Vigyem márkaszervízbe, ott értenek majd hozzá?Köszönöm, sziasztok!
-
ZeroX92P
tag
Hát ha feltételezzük, hogy az általuk kiolvasott hiba miszerint a lambdaszonda a hibás, igaz illetve a kipufogó is kifúj valahol akkor:
a, két szenzor egyszerre elég ritkán megy tönkre.
b, ezek a szenzorok a kipufogóba vannak csavarva és a gáz oxigéntartalmát mérik, tehát ha valahol kifúj a kipufogó akkor a szenzor mérhet hülyeséget, adhat rossz adatot a motorvezérlőnek ami ettől vészmódba áll, kapcsol neked egy check engine-t, és szarul jár a motor
és végül c, ha ez egyik szerelőnek sem tűnt fel úgy alapból és kicseréltek találomra két szenzort az elég gáz
Ha tényleg csak ennyi baja van akkor mehetsz nagyobb utat de szarul fog menni és fogyasztani meg a katalizátornak sem tesz jót.
-
lemmy71
őstag
Normális használatnál cirka 180 - 200 ezret elbír a gyári kuplungszett, szóval ha a mostani 290 ezres állásnál megint döglődik a kuplung akkor 60 - 70 ezer kilométer hiányzik az órából vagy csak egyszerűen le lett gyilkolva Amúgy nekem az a rendszám sem stimmel ha itthon vásárolt autóról van szó Az hogy korróziómentes az mese, de attól még lehet jó, bár az ennél a típusnál ritka mint a fehér holló. Ezt azért mondom mert nekem is hasonló dizelem van, én anno zsír újonnan vettem szalonból, vigyáztam rá garázsban tartottam stb. még is lerohadtak az ívek küszöbök 120 ezernél, pedig 2 éves korában garanciában a márkaszerviz rendbe tette a komplett alvázat.
Kopogtasd át a küszöböt és az íveket, ha friss fényezést látsz a kerék doboknál (ami mintha a képen is látszódna) és vastagon le van fújva az alváz rücsivel, akkor engedd el ezt a rizskombájnt -
nyepi
tag
válasz lemmy71 #4458 üzenetére
Az enyém pl. rozsdamentes. A két hátsó ív javítva lett, amikor megvettem, de csak éppen a perem belső fele rügyezett. Az biztos, hogy olyan autót nem fog találni, amin ne lett volna már valami javítva, de az miért lenne baj? Az enyémmel biztos vagyok benne, hogy vagy 4-6 évig nem lesz vele gond. Bár ehhez az is kell, hogy garázsban áll.
Én is lealvázvédőztem, gyári alvázvédővel. De ez nem jelenti azt, hogy a csavarhúzót át lehet dugni a padlólemezen. Nem hibák elfedésére, a kenjük be sárral elv miatt, hanem a megelőzés miatt. Létezik ilyen is! -
lemmy71
őstag
Nem akarlak elkeseríteni de van ott rozsda Amúgy 2003 - 2007 ig az anyagában volt egy hulladék a mazda, szóval azt kenheted bármivel. Az első modelleknél pl. a tömítőanyag volt nagyon rossz, összezsugorodót és már egy éves korában rozsdásodni kezdet minden illesztésnél az alja. Amúgy kívülről nem látszódik rajta hogy rohad, amin már kívülről is rozsdanyomok vannak az kuka felesleges pénzt költeni rá. Ha odafigyel az ember és ki ki javíttatja akkor elmegy még jó pár évig, én nem is azt mondtam hogy az nem jó, de nekem egy kicsit fura az a kocsi. Én biztos nem venném meg ha már a kuplungja is sz@r@kszik, max ha van otthon egy csápos emelőm meg némi szerszám
-
troland26
őstag
Sziasztok
Valakinek esetleg ajánlható fényezője nincs pest megyében ? Soul red fényezésen kéne kicsit igazítani .... -
3L1T3
addikt
Sziasztok,
Mazda (SUV) esetében a CX5 a legnagyobb jelenleg kapható verzió?
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
3L1T3
addikt
válasz ZeroX92P #4466 üzenetére
Értem, abban tudtok segíteni, hogy a mostani CX-5 csomagtartója hány literes? Nagyon szép, és könnyen használható a hivatalos oldal mégse találtam erre utaló adatot, de még Google alapján se. Lehet én vagyok a balfasz.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
2005-ös Mazda 6 sedan autóban mennyire macerás a jobb első, és jobb hátsó izzók cseréje?
Láttam olyan videókat, ahol az egész első, és hátsó lökhárítót is le kell szedni....
Jobb első tompitott, és a jobb hátsó helyzetjelző szállt el.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Uher
aktív tag
válasz Ace Ventura #4471 üzenetére
Eloszor nezd meg a biztositekokat is. Kombiban a hatso egyszeru volt, szerintem a szedan ban sem bonyolultabb. Elol mar macerassabb, ha sok ponton hajlik a csuklod akkor kis anyazassal megoldhato lampa kiszereles nelkul. Egyebb esetben kerek ki, burkolat le es onnan is hozzafersz.
-
3L1T3
addikt
Van preferált márkakereskedés akit ajánl a fórum? Még mindig vagy Kombi 6 vagy CX5 a kiszemelt. Holnap megyek statikus tesztre, majd jövő héten tesztvezetésre.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Ace Ventura
addikt
Túl vagyok rajta. Nem volt vészes, pedig nagy kezem van
A logikára kellett rájönni, aztán már ment minden. Nem volt nehezebb, mint a FusionombaÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
ZeroX92P
tag
-
3L1T3
addikt
válasz ZeroX92P #4475 üzenetére
Igen a Hilcz-et megtaláltam én is hirdetések és készlet alapján elég szimpatikusak. Emil-be fogok menni megnézni a kínálatot, de valóban nem egyszerű esetek első ránézésre!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
3L1T3
addikt
válasz UberMutant #4477 üzenetére
Készletről vennék, mert azt mondták januarban jon kovi szallitmany varhato valami frissites megint.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
fulton
addikt
Sziasztok
Az uj Mazda 3 -al szemezgetek erősen már jó ideje.
Szeretném megérdeklődni, akinek van, vagy használt már G122 és G150 mazda 3-ast, X186 direkt nem kérdem mert ott gondolom érezhető a fürgeség, bár azt is szívesen kipróbálnám. De az előző kettőnél mennyi különbséget éreztetek húzásban, dinamizmusban? Természetesen pörgetve..ahogy kell. Én a g122 vezettem most, de nem is tudom, jóóó de mégis picit kevésnek éreztem. Kiváncsi lennék a G150 mennyivel fürgébb az egész tartományban . Diagram alapján, valami 4000 től jön ki a különbség, de hogy mennyire érezni pas. Most próbálok vadászni tesztautó lehetőséget valahol de környékemen sajnos semmi
Előre is köszönöm a segítségetek![ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
-
fulton
addikt
válasz Moleman #4481 üzenetére
Átprogival? Van ilyen? de gondolom ez gari után lehetséges. Ajánlatos ugye.
A másik, nem rombol valamit ez a "manőver"?Egyébként imádtam a kis mazdát. Nagyon beleszerettem, elsőnek a külső belső, és most a vezetésébe is. Egy az egyben megfogott az autó. Csak jó lenne tudni ezeket a motor különbségeket is , érzetre
[ Szerkesztve ]
-
piny
tag
Bár más autó (6), de nekem is feljebb van húzva. 2.2-es diesel: az eredeti 150 ló helyett 190 ló, nyomaték is lényegesen több. Érezhető a különbség
Fogyasztást nem tudom, kezdetektől így használom, de most 5.6 az átlag.
Chiptuning-ra keress rá. Kicsit hazabeszélve, nekem Ők csinálták https://rigotech.hu/
Régi ismerősőm, de mások szerint is rendes, megbizható. Nézd meg a weboldalt, rengeteg infó van kint.
Ha ésszel csinálod (Ők egyébként nem is csinálnak, még kérésre se! olyat amivel irreálisan húznád a kocsit feljebb), nagy gond nem lehet, az eredetit is vissza tudják állitani.
Bár a programot akár az eredetit is vissza lehet állitani, nem tudom, hogy ez utánna mennyire detektálható... A márkaszervizben értelemszerűen (hivatalból...) húzták a szájukat rá...Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
ZeroX92P
tag
Rigo külön kérésre mér csak padon felár ellenében, egyébként közúton tuningolnak laptoppal anyósról....döntse el mindenki mennyire nevezhető ez szakszerűnek vagy komolynak.
Másik kérdésre:
Az előző generációs 2.0 skyactiv-g motorok csavarra egyeztek a különbség egyfelől az, hogy a gyengébb motor mellé egy hosszabb váltót tettek, illetve a másik, hogy a gyengébb azért gyengébb mert ~4200-as fordulat körül a folytószelep elkezd zárulni, így folytva a motort. A chip egyfelől ezt üti ki, másfelől nyilván optimalizáció is van igy lett a korábbi g120-as motor ~180le
A jelen úgy néz ki, hogy az új g122 és g150 sejthető hogy képesek chip után ugyan arra a 180 körüli le-re viszont a folytószelepet egyelőre nem tudják írni mondhatni nincs "feltörve", tehát egyelőre ami ezeknél chip az a szívó benzintől megszokott ~10% ot hozhatja amit komoly tuner alapvetően el sem igazán vállal.
Az újakkal kapcsolatban még várunk mit hoz a jövő chip téren. -
piny
tag
válasz ZeroX92P #4485 üzenetére
"....döntse el mindenki mennyire nevezhető ez szakszerűnek vagy komolynak."
Aham, igen, meg 4 nagy mühelyben, Bosch padokkal, Alientech, ECM stb. cuccokkal...
Mindegy, én nem akarok/tam senkit rábeszélni, mindenki maga döntse el.Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Tegnap volt egy olyan problémám, hogy délután, amikor jöttem haza a jobb oldali műszer (ahol az infókat mutatja), nem mutatót semmit a szokásos infókból, csak halvány pirosan világított a kocsi ábrája (csukott ajtókkal J). Ezen felül limiter/tempomat semmi, se ki/be kapcsolni, se állitani nem tudtam. Kb. 30-40 km után visszajöttek az infók, illetve a limiter, de a tempomap nem. Azóta már többször volt kocsi indítás/leállítás, egy éjszakát állt is, de tempomatom továbbra sincs… Vkinek vmi ötlet?
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
KoVee84
senior tag
Nem 3, hanem cx3, de én megcsináltattam asszony autóját. G120, de padon mérve gyárilag 129 le. Ebből lett chip után 164 és igen, 4000-től érezhető a különbség (de nagyon ). Én az AET-nél csináltattam, de csak azért, mert róluk tudom, hogy sok ilyen benzines mazdát csináltak már. A rigotechről is jókat hallottam, voltam is náluk a céges dízel skodámmal, amit csak a garanciavesztés miatt nem csináltattam meg velük. Tuningban igazából olyat kell választani, akiknek van padja, onnantól már csak egyéni szimpátia kérdésé, hogy hol csináltatja az ember.
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz KoVee84 #4490 üzenetére
Kíváncsi lennék a 2.5-ös 190 lovas benzinesből mit lehetne kihozni...
Ahogy látom nyomatékban kevésbé van előrelépés, lóerőben viszont annál inkább.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz ZeroX92P #4493 üzenetére
Bocs, de ez most annyira nem anyanyelvem... Szóval mit jelent ez konyhanyelven?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ZeroX92P
tag
Nagyjából szó szerint amit mondok , azzal gyengítik vissza a motort hogy a fojtószelep elkezd visszazárni 4200-4300as fordulaton hiába nyomod tövig a gázt, kevesebb levegőt ad a motornak ezért lapul ki a görbe. Élő adatban ezt remekül lehet olvasni légtömegmérőn gr-ra.
A 2.5-es motornál ilyen nincs, ott a tuning a szokásos szívó benzin +10%-át hozza csak.
-
sutszi
veterán
válasz ZeroX92P #4495 üzenetére
Jaa...ok. Késő van már meg sör is volt.
Köszi. Már világos.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
DessertFox
aktív tag
Én a kakasdi Hilcz Mazdához hordom évek óta a CX7 - et, teljességgel meg vagyok velük elégedve. Korrektek, gyorsak és mindig tartják az árajánlatukat, sőt általában a kész munka olcsóbb mint amit elsőre mondanak. Ha van a problémára olcsóbb megoldás ( nekem pl dpf szűrő eltömítődés, adblue tartály gond ) akkor ajánlanak más, legális megoldást is. Szóval én ajánlom őket.
-
piny
tag
válasz DessertFox #4498 üzenetére
++
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Futás, futópályák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Steam Deck
- Hálózati / IP kamera
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző