Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
-
sutszi
veterán
Szép. Gratula!
Az SD mit jelent? Sok hirdetésnél látom.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
sutszi
veterán
Köszi.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok, a 186 lóerőre felhúzott 2.0 skyactive motor ajánlott? Új autókat nézegetek (több markát) és a Mazda 3 GT is szóba került ezzel az erőforrással.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
nyepi
tag
válasz Fabolous4 #4901 üzenetére
Szerintem itt:[link] próbálkozz inkább.
Ott valószínűleg több sikerrel jársz.KubanitoS: az, ha minden igaz, akkor az a SkyactiveX motor. Én egyelőre nem tudok semmi típushibájáról az autónak és mivel garis, új motorról beszélünk én merem ajánlani Neked. Ha tetszik az autó, akkor menj el és próbáld ki, aztán meglátod.
Az biztos, hogy hihetetlen fogyasztási adatokat ír az autó menet közben.[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Szóval ez valami újabb fejlesztés lehet? Fogyiról a hihetetlen adatok pozitív vagy negatív irányba mondod? Ja meg annyi még, hogy az automatáról van infó? Érdemes gondolkodni benne? Bevallom, főleg automatát szeretnék de ez a 3-as HB annyira sportos hatást kelt bennem, hogy lehet maradnék a kézinél, mert egy rossz automata váltó elrontaná a vezetési élményt.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
nyepi
tag
válasz KubanitoS #4915 üzenetére
Igen, egy tök új motor. Egy kicsit olvass utána, vannak fent elég korrekt tesztek youtube-on is.
A fogyasztást pozitív értelemben írtam, nagyon jól fogyaszt, de én csak az autó által mért adatot láttam, gondolom a valós mért, azért kicsit több lett volna.
De hátha van itt olyan fórumtárs, aki használ ilyen autót a mindennapokban és több tapasztalata lesz, mint nekem.
Ez csak szvsz, de én imádom a Mazda kézi váltóját, nagyon pontos, rövid úton jár. Nagyon eltalálták a mérnökök, én azzal venném.
Az automata is jó, nem szokott vele gond lenni, nem kell tőle félni.
De továbbra is a legjobb tanács, az, hogy menj el egy szalonba és próbáld ki! -
jdaniel1993
újonc
Sziasztok
Lenne kettő kérdésem, adott egy 2010-es GH 2.0 (114kw) Mazda 6.
- Potkereket hogy lehet lefogatni? Van hozzá esetleg gyárilag lefogatókészlet?
- A hátsó csomagtérajtó nem nyillik, hogy lehet kinyitni?Köszi.
-
#21346560
törölt tag
Én nem neveztem el az enyémet, de a párom úgy emlegeti "a szerelmed"
-
Apophis
őstag
Üdv! Tudtok Budapesten jó Mazdás szerelőt? Átnézetni ill. alap dolgok cseréje lenne elsősorban.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Krisz0418
őstag
Sziasztok!
autovasarlas elott allok. Eredetileg golf 5 gti volt tervben, de ugy erzem kinottem mar ezt a vaganykodunk, meg csak a padlogaz stilust. Iden 24 leszek, es mivel nem 2evre szeretnek autot venni hanem legalabb 5evig, a jovore is gondolva (csalad, baratno stb) hajlanek inkabb a nagyobb kombik fele.
Mazda 6 3.genben gondolkodok, ebbol is inkabb a 2016os facelift verzioban. A kotelezo elem a BOSE hangrendszer nem szeretnek fapadosat, inkabb full extra/vagy ahhoz kozeli. Ha jol lattam 4milliotol indulnak a 2016osak, 3tol a 2013-14esek. Mit gondoltak? Jo valasztas lenne? 2.2dizel 150/175lovasat nezegettem. Automata vagy kezivalto? Esetleg valakinek van szemelyes tapasztalata az emlitett autoval?
semmi szaguldozas es hasonlok nincsenek tervben. Nem lesz chiptuning, se nagyobb turbo
5,5millio ft a hatar amit most mozgositani tudnek akar azonnal.
koszi elore is!AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
snorbi82
senior tag
-
Krisz0418
őstag
válasz snorbi82 #4925 üzenetére
Fogyasztasban mennyire ternek el egymastol? Nem tudok a 2.5osrol semmit, 2.2dizelt nezegette, tesztekben is. Hasonlo menetdinamika jellemzi? Automata vagy kezivel ajanlott ilyen autot venni? (Dsg-s golfrol valtanek, ezzel semmi baj nem volt sosem, borzaszto finoman valt)
szerk.: faterekhoz ~120km odavissza mennek gyakrabban, kocsikazas haverral ~50-100km biztos. Nyaralni a golf mar kicsi, haver+bnoje, csomagok.
[ Szerkesztve ]
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
snorbi82
senior tag
válasz Krisz0418 #4926 üzenetére
Nekem most CX5 2.2D van, az 6,7 körül eszik (de nem nyomom neki). Ha jól tudom a 2,5 benzin 7,5 - 8 körül el van. Enyém automata jól teszi a dolgát (nem annyira finoman mint DGS, de szerintem jó).
Sprintmonitor szerint a M6 7 körül a diesel.IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
Moleman
addikt
válasz Krisz0418 #4926 üzenetére
2.5 benzin csak automatával volt, de nagyon jó motor.
Nekem 2.0 benzin CX-5 van, ha nagyon nyomom neki, akkor tud 8.5 fölé is menni, de nyugodtabb tempóban 6.5 literrel elvan. Általában indokolatlanul dinamikusan vezetek, de így is 6.93 a teljes átlagom vele.
Fogyasztás szempontjából a benzinesek közül a 145 lovas manuális 6-os a legkedvezőbb, a többinek rövidebb a váltója. Azzal a motorral Attraction volt a legmagasabb felszereltségi szint, de az már elég jó. Bőrös-fullos csak a többi motorral elérhető.
Ha kevés lenne a 145 ló, átprogramozva mindegyik kb 180 lovat tud, szerkezetileg az összes 2.0 motor (120-145-160-165 ló) ugyanaz, csak elektronikusan vannak korlátozva. Csak az MX-5 gyárilag 184 lovas verziója bír komolyabb beltartalommal.
[ Szerkesztve ]
-
Krisz0418
őstag
válasz Moleman #4928 üzenetére
Na mondjuk borbelsot kifejezetten nem szeretnek. Nezegettem, 2.5os benzin joval dragabban kezdodik mint a 2.2d. A 2.0 benzin kb hasonlo arban van a dizellel.
egyebkent belsore milyenek ezek? Mennyire tartosak? Nem recseg-ropog? Na meg persze, a rozsda itt is megeszi az alvazat vagy mar tanultak belole?AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
Moleman
addikt
válasz Krisz0418 #4929 üzenetére
A 2.0 benzin is drágább kicsit, mint a dízelek, beépül az árakba a várható javítási költség, mint pl a fent említett olajszivattyú. De a benzinesek tényleg problémamentesek lesznek valószínűleg.
A belső egészen rendben van, nálam csak a csomagtérajtó belső burkolata zörög, de volt már javítva, valószínűleg ott rontottak el valamit. Meg a bal hátsó biztonsági öv nyekereg, ha éppen használja valaki, de az már újkora óta ilyen. Minden más hibátlan.
A 2013 utáni új formavilágú autókra már kevésbé jellemző a rozsdásodás, legalábbis én nem találkoztam rozsdás karosszériával még Ausztriában sem. A futóműelemeken és a kipufogón normális a felületi rozsda, az nem okoz gondot.
-
kisharsany
tag
Sziasztok!
A Hungexpo, Kerepesi út, Jászberényi út környékén tudnátok ajánlani jó, alapos szervizt, ahová el lehetne vinni egy Mazdát vásárlás előtti állapotfelmérésre?
-
Krisz0418
őstag
válasz Moleman #4930 üzenetére
Egesz jol hangzik. Kivancsi lennek mekkora minosegbeli ugrast tapasztalnek a mostani g5 1.9pdtdi,dsg-hez kepest, egymas mellett osszehasonlitva. De ugy nez ki a heten mar el is viszik..
[ Szerkesztve ]
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
MODERÁTOR
válasz Krisz0418 #4926 üzenetére
Itt egy vegyes fogyasztás adat egy nehezebb lábú kollégátôl (tőlem). 2,5-es benzin, 1,5 hónapja van meg, 2017-es év vége gyártás full extrával. Feljebb látsz képet róla a threadben, nemrég vettem. Ez 6 tankolás átlaga, volt benne minden, de minimum 50% Budapesti forgalom.
Tapasztalatok eddig:- az alja makulátlan pedig elvileg nem volt garázsban tartva.
- a fényezés vékony, kavics felverődésre nagyon érzékeny
- a bele egyben van nagyon, nem nyeklik és nyaklik semmi, nem röcög.
- korábbi német premium után szokni kell hogy hallod a kavics felverődést az autó alján is.
- X3-bol átülve ez egy mocsok nagy tepsi
- megy mint a barom ha tolod neki, és nagyon jó a futóműve is.Nekem eddig nagyon bejott. Szóval én csak ajánlani tudom, mert az enyém lassan 5 évesen is nagyon rendben van.
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
-
őstag
facelift utáni első generációs CX5-ből (2015-2017) mi volt az a felszereltségi szint, ami még nem bőrös, de azon kívül a lehető legtöbbet tudja? van egyáltalán valahol valami elérhető felszereltségi szint összehasonlító?
nyilván ha csak nagyon buták voltak szövet üléssel, akkor elmegyek és csináltatok egy huzatot rá szövetből (vannak egész jó méretpontosak) de először inkább olyat keresnénk, amire nem kell.2.0 benzin van célba véve, mert a dízelről sok rosszat hallottam, és hát rövid távra kell autó (sokszor csak napi 4-5km, de összességében is éves 10.000 alatt) - és nem, a bérlés/carsharing nem alternatíva, nem a belvárosban élünk van garázsunk, elfér.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Moleman
addikt
-
tag
Ezeket tudom mondani en is, 2016-os FL hatos, 2.5 benzines automata valtoval (Europaban csak ezt arultak), 46 ezer km-t tettunk bele 2 ev alatt, most 8.7 az atlagfogyasztas. Covid elejen 8.3 korul volt, azota sokkal tobb BP van benne es kevesebb autopalya videkre.
Ha valakit zavar, boven lejjebb lehet tornazni ezt, de mivel szeretunk vezetni is es idoben megerkezni is, ha meleg a motor akkor inkabb tapossuk neki Egyebkent sima szivobenzines, 3000 korul eled a motor, alatta hangja meg ereje sincs sok, cserebe nagyon jol autozhato sima D-ben is, ha meg nem csak egy-egy elozesre rugnad neki hanem folyamatosan, akkor sport modban magasan tartja a fordulatszamot, sokkal agilisebb.
Tovabbi tapasztalatok:
- az alja nekem is meglepoen jo, igaz van egy varosi legenda hogy a nemeteknel kapott valami gyari alvazvedelmet,
- a fenyezes valoban nem a legvastagabb, de csak kozelrol veszed eszre,
- szerintem nagyon jol ossze van rakva a beltere is (korabban volt olyan, hogy dobozhangja volt amikor becsaptad az ajtot, nalam szerencsere jo),
- zenefogyasztasi szokasoktol fugg, nalam ha a zeneben sok a mely es magas a BPM akkor a tukorallito joystick kicsit rezeg, ezt meg nem csinaltam meg de tervben van,
- menet- es szelzaj van akinek zavaro, ki kell probalni,
- a valtoolajra nincs megadva csereintervallum, Mazda szerint nem kell -> de kell! 60-80 ezrenkent erdemes, plusz a szurot is cserelni amihez le kell venni a teknot,
- AndroidAuto mehet szoftverfrissitessel is, CarPlayhez asszem tuti kell modulcsere es frissites,
- tipushiba itt is a tukorbehajto motor beazasa, pl. nagynyomasu kezi mosas utan, erre vannak mindenfele trukkok, en olyankor 2-3 napig nem hajtogatom aztan magatol kiszarad es nem nyirja el a muanyag fogaskerekeket
- szivosor kokszosodas jelenetkezhet, ha olcso benzinnel es vegig alacsony fordulatszamon hasznaltak, de nem igazan veszes akkor sem.
Ja es az osszes futas mar 206 ezer km felett van az autoban, szuper allapotban van meg mindig, megint ezt valasztanam ha most vennek (bar lehet inkabb kombiban, a csomagter eleg nagy, csak a 4 ajtos nehezebben pakolhato) -
shifty!
senior tag
válasz Uyuarasy #4937 üzenetére
Vannak közös pontok, ezért merek hozzászólni, én egy 2014-es 3-as sedan-t hajtok 2.0 120 LE verzióval.
Jó tanács, ha stabil és jól működő AndroidAutot szeretnél, és CarPlay-t úgy egyáltalán, mindenképp modulcserével.
Én is még a szoftveres megoldással élek, egy rakás szívás, instabil, belassul, modulcserével pedig gyári, nyáron én is megrendelem és nekiesek, elvileg egy türelmes délután alatt megvan."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
tag
válasz shifty! #4938 üzenetére
Koszi, tapasztaltam amiket irtal, MZD-AIO van fent az egyik utolso 59.x verzioju FW-el, ezt a konstellaciot hasznalom szerintem egy eve, telefon eroforrasaitol fuggoen azert neha be-be akad ha Waze + Spotify egyszerre megy, egyebkent eleg stabil.
Egyszer majdnem ravettem magam a cserere, viszont CarPlay nelkul meg tudok elni, eleg az AA, meg van par feature az AIO-ban amit megszoktunk es hianyozna a 70.x-es FW-bol, anelkul meg nem megy a gyari megoldas tudtommal.
Szoval az a legegyszerubb, hogyha valaki nem hasznalta korabban a Mazda infotainment rendszeret, az tervezze be a modulcseret es a frissitest, es egy fasza kis rendszert fog kapni -
MODERÁTOR
Pedig nem szoktam finomkodni. Mármint persze ha pirosról-pirosra gurul az ember, akkor nem nyélgázon indulok, de ezt leszámítva amikor van rá hely szeretek dinamikusan közlekedni
JA és mintha a MaxxMotion 95-ből többet fogyasztana mint a sima MaxxMotionból.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
kisharsany
tag
Sziasztok!
Ha a Mazda 5 motorháztető belső felén lévő szigetelőanyag meg van szaggatva, kissé lóg, az valamilyen műszaki hibából ered vagy csak a nyestek szeretnek játszani vele? Már több ilyen típusú autónál találkoztam vele. -
DessertFox
aktív tag
válasz kisharsany #4942 üzenetére
Szia, a választ nem tudom de az én autómat is ott kezdte ki nyest vagy valami más. Szereltettem bele egy ultrahangos riasztót, azóta nincs gondom. És ott, a Mazda szervizben mondták hogy valamiért a Mazdákat nagyon szeretik a rágcsálók, nekik is folyamatos gondot okoz az autóknál.
-
sutszi
veterán
válasz kisharsany #4942 üzenetére
Tipikus nyest eset.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
kisharsany
tag
Köszi!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Krisz0418 #4929 üzenetére
Én egy 2014-es 2literes 165lovas 6-ost hajtok, revolution felszereltséggel.
A Bose nem egy nagy eresztés ebbe a kaszniba, ha jó hangot akarsz vidd el autó audioval foglalkozó céghez inkább.
A 2.5 hosszútávon se fogyaszt annyival többet infók alapján.
Belsőre tartósak, én csak a facelift-et venném az android autó és társai miatt.
Rozsda a cserélendő alkatrészeken fixen lesz, illetve ami megnézendő a festék pattogzik-e, mivel lehelletvékonyan fényeznek a mazdánál. -
MODERÁTOR
Befejezem most már a fogyasztás pornót. De... Ez egy Prága oda-vissza, stabil 130-140 folyamatosan, illetve Budapest oda vissza dugó, Brno környékén dugó hazafelé, illetve Prágában városon belül is közlekedtem).
ADAM1337:
Az enyémnek most néztem alá. 5 évesen egy gramm rozsda sincs szerencsére (illetve a kipufogó el van színeződve, de az kapja a vizet, szart forrón).
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Fabolous4
csendes tag
Sziasztok kaptam az eonon-os fejegységhez egy obd2 scannert próbáltam az eszközön torque program keresztül kapcsolódni de ezt írja, valaki nem találkozott már ilyennel hogy lehetne működésre bírni? Próbáltam hogy bluetoothból eltávolítom mint párosított eszköz, de az sem sikerül. Köszönöm előre a válaszokat és Áldott húsvéti ünnepeket mindenkinek!
[ Szerkesztve ]