Új hozzászólás Aktív témák
-
nyepi
tag
válasz #46372352 #4714 üzenetére
Mindig az ilyen hibákat a legnehezebb megtalálni. Az ember napokat tölt el vele, nem találja a hibát. Emiatt pénzt nem tud elkérni, de már benne van jó pár óra munka. Egy idő utána a töke kilesz és már csak púp a hátán.
Aztán elhívja egy ismerősét, vagy a tulaj átviszi máshova és 1 óra alatt kiszúrja a hibát.
(tapasztalat)
A szakma szépsége.
Viszont, ha megtaláljátok, akkor kérlek írd be ide, hadd okuljunk!
Sok sikert![ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz #46372352 #4715 üzenetére
ok
bár mondjuk én villamosságisnál kezdtem volna
amúgy nekem is van elektromos nyűgöm, majd el kell mennem valami szakihoz, de nem tudom jelenleg otthagyni az autót sehol
a rádió minden előjel és látszólag ok nélkül elhallgat, csak az javírtja meg, hogy autó leállít és újra beindítom
semmivel nem tudom összefüggésbe hozni, minden más működik
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
-
lemmy71
őstag
Mazda 6 GG szériában webasto állófűtéssel van valakinek tapasztalata, olyat produkál hogy indításnál csak durrog és robban egyet majd kiszellőztet. Esetleg le van kormosodva és egy tisztítás orvosolná a hibát, vagy nem kap elég levegőt (a scaniám anno akkor produkált ilyen hibát amikor nem kapott elég levegőt) van valami külön légszűrője?
Megéri vele vesződni mivel elég macerás helyen van, kiszedném és kitakarítanám
Vagy hagyjam az egészet úgy ahogy van és vegyem ki a biztosítékát -
Ursache
senior tag
Sziasztok!
M6 legújabb gen 2.5i AT.
Zakart kérdeztem, azt mondták váltóolajcserére nincs szükség.
Itt is bekérdezek: célszerű-e olajat cseréltetni a váltóban? Az autó "fiatal", 3 év 35 ezer km. Nem azt mondom, hogy ezt is "ötezrenként"... de hogy kapjon egyet most, utána pl 100e megtett km után vagy leginkább soha.
Célszerű lehet-e? (Nem azt kérdezem, hogy ésszerű-e!)
Továbbá: klíma kompresszor olaj? Azt milyen időközönként javasolt cserélni? Azt a javasolt értéket is le kell felezni kettővel, mint a motorolajat (20e km vs 10e km)?
Van még más amit éves check-en felül érdemes figyelni?
Köszi!
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
Fabolous4
csendes tag
Köszönöm mindenki válaszát a szint kb a két csík között van gondolom a felső csíknál kellene hogy legyen vettem egy koncentrátumot ami zöld, keverhetek bele belőle vagy önthetem csak nyersen a koncentrátumot amíg eléri a felső csíkot vagy nem jót vettem és ezt nem szabad semmilyen formában sem beleönteni?
-
TheProb
veterán
Mazda 3-nál ha "sport"-ot írnak, akkor jó sejtem, hogy az önmagában csak azt jelöli, hogy a hatchback verzió az és nem a sedan?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
erik365
aktív tag
Sziasztok!
99-es 323f-ból, hogy tudok hibakódot olvasni?
Átalakító megvéve, de olyan mintha nem kapna a diag áramot, kell ehhez valami spéci cucc?
Univerzálissal nem lehet?
Köszönöm.1.4 T-jet M32
-
erik365
aktív tag
-
lemmy71
őstag
válasz #46372352 #4742 üzenetére
Tedd el tartalékba, ne bolygasd feleslegesen.
Én így jártam a főtengely ékszíjtárcsával, a "szerelő" azt mondta azért rángat a szíj mert kivan a "gumi hardy" a tárcsában. Közben pedig a generátor szabadonfutója volt rossz, így lett egy 40 ezres papírnehezékem[ Szerkesztve ]
-
nyepi
tag
válasz #46372352 #4742 üzenetére
Ez várható volt, ha a ftg. jeladó lett volna, attól nehezen, vagy egyáltalán nem indulna be.
Én továbbra is valami kontakt hibára gyanakszom, esetleg motorvezérlőre, bár az elég ritka.#4743lemmy71: előfordul az ilyen néha.
#4739erik365: nem találtam egyelőre infót róla. Keresgéltem Datában, de nem ír semmit róla. Holnap még próbálkozok más forrással is.[ Szerkesztve ]
-
tag
Megy a Forscan is csak vagy 3-4 modult (pl. RBCM) nem lat, amihez MS-CAN kompatibilis adapter kellene. Gyors olvasashoz en is egy vezeteknelkuli ELM327 generikumot hasznalok, hibakereseshez/javitashoz egy komolyabb OBDLink kell (vagy kapcsolos kinai, de azt nem tudom mennyire megbizhato).
-
SzaboZE
addikt
válasz erik365 #4728 üzenetére
Nekem volt F-em, igaz 97-es, de ugyanez a csati volt. Az OBD kábel ugrálókötélnek lesz max jó, ezekben nincs OBD, hanem egy leddel lehet kivillogtatni a hibát. Valamelyik láb és a test közé kell kötni. Ennek érdemes utánanézni, OBD-nek nem.
https://erwinsalarda.com/how-to-read-mazda-obd-1-codes-without-obd-scanner/
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu