Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
válasz
Busterftw #63 üzenetére
A CUDA egy gyűjtő fogalom, mert jelöli az nVidia videókártyáinak architektúráját, lényegében definiál egy computation modellt és ez az elnevezése annak a SDK-nak ami lehetővé teszi ennek az alkalmazását és a hw-ek kihasználását.
A PhysX és az Optix és az OpenCL nVidia esetén megkövetel ilyen architektúrájú videókártyákat.
S ezek miatt mivel nem teljesen egyértelmű, hogy a 32 bites CUDA runtime támogatása hogyan változik, ezért az nVidiának illett volna ezt is egyértelműen jelezni. Ezen nem segít, hogy később a sajtó természetesen ezekre az összefüggésekre rájön.
-
Busterftw
nagyúr
Nvidia kartyakon valahogy az OpenCL tamaszkodott a CUDA-ra, mert akkor nem ezt mondana a Passmark se, illetve a tobbi forras sem.
"Ezek az alkalmazások valszeg remekül működnek továbbra is más gyártók (AMD, Intel, egyéb) 32 bites OpenCL implementációján."
Pontosan, mert ott nincs CUDA."PhysX GPU részét natív CUDA-ban írták volna"
Nem is errol van szo, hanem arrol, hogy CUDA-n futott az Nvida kartyak eseteben. -
hapakj
őstag
válasz
Busterftw #61 üzenetére
Ne keverjük a fogalmakat. A 32 bites OpenCL alkalmazások nem használnak 32 bites CUDA-t. 32 bites OpenCL-t használnak. Ezek az alkalmazások valszeg remekül működnek továbbra is más gyártók (AMD, Intel, egyéb) 32 bites OpenCL implementációján.
A wiki annyit ír, hogy CUDA enabled GPU kell a physX-szel. Igazából én soha nem láttam, hogy a PhysX GPU részét natív CUDA-ban írták volna, vagy egy mélyebben integrált lenne. Ugyanez az Optix.
-
Busterftw
nagyúr
"én ilyet nem írtam"
Oke, akkor ahogy a netes forrasok is emlitik, azok a 32 bites OpenCL alkalmazasok amik 32bit CUDA-t hasznaltak, a 32bites CUDA support vegevel nem mukodnek.Pedig minden forras szerint is ezt hasznalja, ahogy a PhysX is ezen futott.
Wiki: "Initially, video games supporting PhysX were meant to be accelerated by PhysX PPU (expansion cards designed by Ageia). However, after Ageia's acquisition by Nvidia, dedicated PhysX cards have been discontinued in favor of the API being run on CUDA-enabled GeForce GPUs."
Erre a megallapitasra jutott a cikkben levo Passmark is, lasd fentebb. -
hapakj
őstag
válasz
Busterftw #59 üzenetére
Továbbra sem értem miről beszélsz. Nem volt szó arról, hogy listázni minden alkalmazást. Másrészt a Unity példa sem teljesen jó, mert a Unity nem egy vendor által biztosított runtime, hanem a megfelelő verzió csomagolva van az alkalmazáshoz, tehát ilyen probléma szóba sem jöhet.
Egyáltalán nem teljesen egyértelmű, hogy az OpenCL a CUDA-t használná (s ez valószínűleg nem is igaz), ahogy az sem, hogy a PhysX azt használná. Max akik jártasak az nVidia ecosystembe, azok tisztába vannak vele, hogy ezek a dolgok össze vannak nőve.
De egy olyan cégnek, mint az nVidia, nem sokba kerülne egy ilyen statementet pontosabban megfogalmazni.Az 32bites OpenCL a CUDA-t hasznalja, ahogy te is irtad
- én ilyet nem írtam, az írtam, hogy a CUDA runtime része, mert technikailag az nVidia összecsomagolja, de erre nincs feltétlen szükség. -
Busterftw
nagyúr
Az 32bites OpenCL a CUDA-t hasznalja, ahogy te is irtad, nyilvan egyertelmu, ha a 32bit CUDA megszunik, akkor a 32bites OpenCL es minden mas ami a 32bit CUDA-ra epul sem fog mukodni.
Lasd PhysX.Ez kb olyan, mintha ha a jatekom egy bizonyos Unity feature-t hasznal, arra epul, majd az Unity kozli, hogy ez a feature megszunik, az Unity nem fogja listazni az osszes erintett jatekot ami erre epul/ezt hasznalja.
Ettol fuggetlenul az Unity szolt, a jatek keszitoje pedig tisztaban van ezzel, hiszen erre a "feature"-re epult a jatek. -
Busterftw
nagyúr
válasz
Carlos Padre #54 üzenetére
Te miről beszélsz most komolyan? Ugyanaz a probléma forrása, ezt írta maga a Passmark is:
"We found out a few hours ago that nvidia removed OpenCL 32bit support. Seems it depended on CUDA 32bit."
Ezt pedig kommunikálta az Nvidia. -
Busterftw
nagyúr
válasz
Carlos Padre #52 üzenetére
"The problem was that PhysX support on Nvidia GPUs was only possible because it used CUDA — a proprietary Nvidia platform that enabled CPU-focused programming languages to be executed on the GPU."
Mi azon a hazugság, hogy a Physx Nvidia cuda magokat használta? Esetleg a blődségek helyett írhatnál valami értelmeset 1x.
-
Busterftw
nagyúr
válasz
Carlos Padre #50 üzenetére
Nincs csubakka védelem, csak érteni kellene mit jelent.
A Physx CUDA-n futott, 32bites CUDA támogatás megszűnt, ezzel a 32bites játékoknál a Physx is. -
Busterftw
nagyúr
válasz
Carlos Padre #47 üzenetére
Olvasd el.
-
Elfogadom az érveid
de:
Habár személy szerint is nagy lehetőségnek gondolom az MI-t, jelenleg intelligenciának nevezni egy vicc!
Talulásban például elég nagy segítség, de egy üzleti út tervezetét sem képes felvázolni! Mindegyikkel folyamatosan tesztelem szabadon megoldható lehetőségekkel és a színvonal az SQL adatbáziskezelés szintjén mozog. -
R0GERIUS
tag
-
xyvalaki
aktív tag
Csak hogy értsem. Maga a kártya, az 50-es sorozat, nem támogatja a 32 bitet vagy a driverben szüntették meg?
-
Busterftw
nagyúr
-
tibaimp
nagyúr
Így van, ezt én sem gondolnám, hogy bekövetkezik.
Megy itt az AI-n a vitázás. Én inkább arra leszek majd kíváncsi, hogy ez az AI dolog, hova fut ki a játékiparban! Mert simán el tudom képzelni, hogy az "NPU erő" ugyan úgy be fog épülni a köztudatba, mint annó a GPU és annak ereje ma!
Például nem kell megrajzolni egy óriási várost, hanem az AI legenerálja majd élőben, ott a játékban, vagy nem kell megírni egy csomó NPC előre generált szövegét, hanem az reagál a játékos tetteire és válaszol, vagy nem kell lefordítani egy csomó nyelvre, megteszi szintén élőben a játékba épített AI. Ennek majd viszont NPU számítási követelménye lesz, mint most a GPU részéről mondjuk az RT-nek, vagy korábban a Tesszelációnak.
-
JohnyX
tag
Az, hogy az Nvidia kivonul a GPU piacról ezek után "NVIDIA now controls 90% of the market share" [link]
Ezt még a "Vér AMD" fanok se gondolják komolyan:-)
-
R0GERIUS
tag
válasz
janeszgol #36 üzenetére
Eddig nem igazán volt olyan generáció, ami ugyanazon a node-on készült (TSMC 4N), szinte mindig volt váltás, de most nincs.
És TSMC-nél kissé drága lenne gyártani a régit (kapacitás szempontjából), főleg hogy perpill nem a gamer-ek az Nvidia prioritása.
Valamint a 3000-4000 váltásnál megtanulta az Nvidia azt, hogy profit szempontjából jó ha elfogy az előző generáció a polcokról. -
Cassi
őstag
Furcsa látni, mennyire eltűntek a 4000-es Super kártyák az online oldalakról. Ezután ez lesz a norma, hogy visszafelé ne is legyen alternatíva? Vagy csak szimplán technikai okai vannak, hogy ne kelljen osztozkodni az elérhető kapacitáson? Eddig nem így volt. 1 évig élt talán összesen, miközben a teljesítménye rendben volt, kiegyensúlyozottnak lehetett mondani.
-
Kansas
addikt
"Nem láttam a hozzászólását..."
Ember, válaszoltál is rá...Az AI-t mint általános technológiát ne hozd ide, először is mert nem létezik: az AI az nem egy technológia, hanem egy nagyon általános halmaza mindennek, amit géppel csináltatsz de előtte emberi intelligencia csinált. Ezer meg egy algoritmus csinál ezer meg egy különféle dolgot, van amire nem jó, van amire jó, és van amire jó lesz. És nem most kezdődött, hanem már évtizedek óta megy, nyomtalanul eltőnni ergo nyilván nem fog.
De nem is erről volt szó... nyersen fogalmazva: kontextust figyeld, b+!
Ebben a kontextusban úgy jön képbe az AI, hogy noha az NV a gamer HW gyártásból indult, igazán hülyére előbb a kripto lufi, majd most az AI "boom" alatt kereste magát, hogy mára már szinte elhanyagolható a gamer HW-ből származó nyeresége: eleve az ebből származó bevétele is zsugorodott az összbevételéhez képest, de abból a bevételből is kisebb a nyeresége, mint az AI termékeiből...
És tetszik vagy nem, az AI manapság sok szempontból egy buzzword(arra is rámondják, amihez köze nincs), amivel tőzsdei lufit fújnak, és szedik meg magukat emberek/cégek durván, amíg tehetik. És ha végre összehoznak egy etikai/legális kereteket körülötte(mit lehet vele etikusan/legálisan megtenni), pl. gatyába rázzák a szerzői jogi vonzatait, stb, és vége a free-for-all AI vadnyugatnak, akkor lehet hogy jelentőset veszít az értékéből, és minden olyan cég is, ami hangsúlyosan foglalkozik vele(MS, Google, Apple, NVidia, Meta stb).
Az NV most tolja "az AI-t" mint süket a csengőt, és ha a tőzsdei lufi kipukkan, akkor pápá mani... és az NV akár a tizedére eshet össze...
"az a pukkanás, az néhány embernek több száz milliárdos dollár nyereség volt.. éppen lehet Jensennek... sose fogod megtudni... "
Nem is érdekel, jelen téma szempontjából semmi jelentősége. A lényeg, hogy az NV bukott sokat, és még bukhat sokkal többet, a többi buzzword céggel egyetemben...És miért ez számít?
Kontextus: a gamer termékek, első sorban a VGA-k prioritása. Az AI bevételek miatt teheti meg hogy egy ilyen elbaxott 5000-szériás lineupot tol ki, nullától alig eltérő HW fejlesztéssel, ami fejlődés van, az szinte mind "AI" SW-ből fakad.
Ha az AI bevételek elapadnak, akkor kénytelen lesz az NVidia megint a gamerek kegyeit keresni... és kénytelen lesz normális lineupot normális áron adni...
Így már érted???Még az is előfordulhat, hogy jön egy komolyabb hardveres, API vagy játékengine fejlesztés, és hirtelen nem lesz szükség AI-támogatott felskálázásra az RT elfogadható sebességú futtatásához(bárcsak itt tartanánk már)... és már más is a lányzó fekvése... persze hogy ez mikor következik be, arról fogalmam sincs, de előbb-utóbb be fog, ha nem ugrásszerűen, akkor fokozatosan, a VGA-k nyers erejének növekedésével...
Megjegyzés: wikipédiát nyilván ésszel kell forrásként linkelni, de abszolút nem értelmetlen: nem egy wiki cikk alatt jelentős mennyiségű referencialink van értékes forrásmunkákra, és ez itt nem is egy diplomamunka vagy tudományos cikk, hanem egy PH fórum, nem gondolom, hogy derogálnia kellene bármelyik forrásmegjelöléssel rendelkező wiki cikknek...
-
janimbx
csendes újonc
Látom sikerült megérteni xd .. lehet, hogy holnap az nvidia bezár, de ez lényegtelen... maga a technológia nem lufi... az AI tagadók korunk lapos föld hívői... 4-5 éve beszélgettem egy phd AV mérnökkel, aki azon röhögött az emberek mennyire nincsenek képben... a könyv amit épp olvasok (jövő algoritmusa) 2017es... rajtatok nem lehet segíteni, háttal ültök a barlangban
hagyjuk
A tőzsdét meg tényleg nem tudom minek kevered bele.. az a pukkanás, az néhány embernek több száz milliárdos dollár nyereség volt.. éppen lehet Jensennek... sose fogod megtudni... mondjuk ha ezt értené az átlag magyar, akkor nem lenne 400 az euró...
Nem láttam a hozzászólását, de OV stílusban nyilatkozni mindig színvonal -
-
FLATRONW
őstag
Mivel a PhysX a CUDA-hoz van kötve, ezért értelemszerűen a 32 bites CUDA támogatás megszüntetése magával hozza a 32 bites PhysX megszüntetését is.
Az OpenCL támogatása a CUDA mögött meg elhanyagolható. Ha nem kívánják támogatni a saját platformjuk 32 bites részét, akkor eléggé nyilvánvaló, hogy az OpenCL-be sem fognak pénzt és időt fektetni. -
Kansas
addikt
Ez de szép nagy összehányt semmi lett...
Esetleg ha elolvastad volna azt amit #22ripla írt, nem hordanál össze ennyi sületlenséget. Komolyan, még csak nem is hosszú...
Az NV már most pukkant egy több milliárdosat, mikor a kínai AI modell beköszönt alacsonyabb hardverigénnyel, rákényszerülhet még, hogy a gamerek kedvét keresse... -
janimbx
csendes újonc
válasz
noPublicFG #25 üzenetére
Kansasnak írt válaszom nem ismételném meg..kérlek olvasd el, kiegészítés: ne hasonlítsuk már a bitcoinhoz...az AI technológiákat INDIREKT mindennap használod... a banki csalás leleplező rendszerektől kezdve a termékek amiket veszel azoknak a gyártásában, minden streaming, youtube, netflix, social media... kb az összes kutatás aminek az eredménye így vagy úgy hat az életedre... amúgy a bitcoinnál is fontos lenne elválasztani a technológiát a bitcointól.. mert az alkotó saját bevallása szerint is egy amúgy pont magyar kutató cikke hozta az ötletet... ugyanis a pénzről érdemes beszélgetni, de ehhez lehet 1000 évig is éretlen a a társadalom... a blockchain és társai, pedig szintén nem egy rossz dolog... most ebből az átlagember levont annyit, hogy bitcoin... a AI porszívóból meg annyit, hogy az AI haszonlataln lufi
-
janimbx
csendes újonc
Autózást írtam, nem elektromos autózást, de írhattam volna repülést, vagy vonatot.. akkor is voltak ilyen hangok... nem tudom miért nem olvastok, mielőtt kötözködtök, nem jó indulatra utal... tőzsdét ne keverjük bele, mert ugyanannyit keresnek a "kipukkadással", szóval az egy teljesen más téma (ráadásul nézd meg a nasdaqot akkor és most, segítek 20x!!!!!!!!!! huh de rosszul járt mindenki hosszú távon).. wikipediát nem jelölünk meg forrásnak sehol... Az AI lufi meg ne felkapott, csupán nem láttok bele... olyan mintha azt mondanátok, hogy a kombájn helyett visszajön a kasza, vagy a sarló... teljes nonsense xd, ez egy technológia, nem egy lufi... a Big Data, ML, Prediktiv analitika.. ezek a rendszerek az emberiségnek egy új lehetőség... bárcsak vettél volna mondjuk 10000 forintért apple részvényt a nagy pukkanáskor, ma házat vennél belőle... a tőzsde megint földbe fog állni valamikor.. cégek jönnek, és eltűnnek... ez így van kitalálva... a technológia egy másik dolog
-
-
Kansas
addikt
Nem azért, de könnyen összejöhet még, hogy pl. az elektromos autózás mint tömegjelenség a földbe áll... az már kiderült, hogy a bolygót nem fogja megmenteni semmitől...
És a mostanában felkapott AI lufi ugyanúgy kipukkanhat, mint anno az ezredfordulós dotkom lufi, pedig látod, nem tűnt el az Internet sem... -
Cassi
őstag
Dehogy hagy fel vele, az meg érthető, hogy arra koncentrálnak, ahol érdemi előrelépés lehet, ami most az AI. Másnak sincs jobb ötlete. Az Intel meg szánalmas, csak egy helyben toporog.
A legacy API-kat vagdosni kell, inkább az a baj, hogy nem csinálják elég gyorsan. A Passmark bohócot csinált magából, mert észre sem vették, hogy nem fut le a kódjuk rendesen.
-
Terek
tag
"az NV záros időn belül felhagy a gamer VGA piac kiszolgálásával"
Pedig pontosan ez történik.Leközölte annó,hogy az 5000-es lesz az első széria ami már félig AI lesz.Ez megtörtént.A 6000-es már full AI lesz(gyanúsan) aztán a bányászjelvény felmutatásával elhagyja a desktop vonalat.De még előtte mégjobban megsarcolja a polgárokat.Az 5000-es szériából kiindulva bőven elfogja kérni a 3k $-t(msrp) a 6090-ért. -
R0GERIUS
tag
Azt valóban kommunikálták.
Amit nem, hogy a 32 bites PhysX is ezzel kimegy, de ez még "vitatható" dolognak felírható.
32 bites OpenCL kivezetése a fentiből pedig még nehezebben kikövetkeztethető. -
Busterftw
nagyúr
Januar kozepen kommunikaltak, hivatalos Nvidia oldalon....
"CUDA Driver will not support 32-bit CUDA applications on GeForce RTX 50 series (Blackwell) and newer architectures." -
R0GERIUS
tag
Pontosan ez az.
Semeddig nem tartott volna kommunkálni ezt legalább ilyen formában, és senki nem is lenne felháborodva ebben az esetben (de legalábbis nem sokan és végképp nem jogosan).
Szándéknyilatkozat egy dolog (pl 8 éve jelzés), egy másik a valós implementáció.
Ha lett volna egy timeline, mint mondjuk az ellentmondásos Manifest V3 esetén, vagy legalább egy közlemény, hogy az 5000-es szériában nincs 32 bites támogatás, akkor nem lenne ez.
Manifest V3 esetén se látsz sok olyan panaszt, ami arra vonatkozik, hogy nem tudtuk előre. -
Shyciii
veterán
Ez így ebben a formában nem igaz. Mi linux szervereket üzemeltetünk, és értelemszerűen sokféle programot használunk. És nem az van, mint te gondolod, hogy évekkel előtte jelzik, hogy egy funkció meg fog szűnni, majd mégegyszer jelzik, hogy most aztán tényleg kiszedtük. Az adott release note-ba beírják, hogy adott funkció mondjuk deprecated, aztán cső. Ennyi. Egyszercsak végleg nem fog működni.
Aki annyira hülye vagy hanyag, hogy ezt figyelmen kívűl hagyja, az meg is érdemli.
Arról nem beszélve, hogy tényleg igaz, hogy 8(!) évig benne hagyták a figyelmeztetés után, akkor az még jóval több, mint általánosan szokták. Mert egy voip szerver, mint pl az asterisk esetén, ha valamit deprecated-nek jelölnek, az baromira nem hagyják benne 8 évig...Sőt. van mikor 3 verzióval utána már el is tűnik belőle.Szal ha igaz, hogy Nvidia már 8 évvel ezelőtt jelezte, akkor egyáltalán nem az ő saruk.
-
szasanyi
félisten
Az egész 5000-es sorozat egy rossz vicc. Aki ezt a túlárazott árat - azok után amik eddig ismertté váltak - mégis kifizeti érte az meg is érdemli.
Ja, és a régi nóta miszerint már rég nem ez a profit termelő, sőt tulajdonképpen nem is éri meg nekik... De szomorú. mindjárt elmorzsolok egy könnycseppet értük. -
tibaimp
nagyúr
Most már kíváncsi vagyok, mi minden fog még kiderülni erről az 50xx sorozatról!
-
Ribi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #9 üzenetére
Lehet ha 8 éve kiszedik akkor most ez nem lenne. Biztos.
x alkalommal leírták, de szartak rá, hiszen nem szedték ki. Most meg nyafognak, hogy jaaaj miért nem mondták. De mondták. Ez van amikor benne hagyják, hogy legyen idő átírni, de szarnak rá. Aztán amikor kiderül, hogy 8 évig szartak rá akkor is mást hibáztatnak. Ismerős ez a szitu sok helyről. Tolják az áldozat szerepet. Manapság ugye ez a mindennapos. -
-
Kansas
addikt
válasz
FragMaster #5 üzenetére
Ez nem a verseny hiánya... az van, hogy az NVidia bevételének már csak alig 8% van gamer/konzumer VGA-ból, annyira felfutott nekik az AI biznisz.
Egyszerűen költséget vágnak azzal, hogy megszüntetik a 32-bit es kód támogatását ott ahol úgy ítélik, hogy meg tudják.Vannak már, akik azt vizionálják, hogy az NV záros időn belül felhagy a gamer VGA piac kiszolgálásával... egyszerűen kicsi a nyereséghányad. Anno ugyanezt csinálta pl. az IBM, mikor lepasszolta a komplett x86 HW gyártást(szerver, desktop, laptop) a Lenovo-nak, később pedig spin-offolta a komplett IT support üzletágát Kyndryl néven.
-
Ribi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #2 üzenetére
TP forumon írták 8 éve mondják, hogy megszűnik, csak még nem szedték ki.
8 éve. 8 év kevés ahhoz, hogy átírják, akkor az miért az NV-t minősíti? -
FragMaster
addikt
válasz
MasterDeeJay #2 üzenetére
A verseny hiánya kiszolgáltatja a fogyasztókat, vissza is élnek vele.
-
zsorroka
csendes tag
válasz
MasterDeeJay #2 üzenetére
Szerintem az Nvidia "minőségét" mutatja, hogy nem kommunikálják sehol, és egy ennyire drága cuccnál egy normális megoldást nem képesek biztosítani a régebbi programok megfelelő futtatásához! Mert biztosra veszem, hogy ha akarták volna, akkor meg tudták volna oldani.
-
Nincs összefüggés. Steam is 32bites aztán használják sok sok millióan. Illetve még sok sok program 32bites mert nincs szükség rá hogy 64bites legyen.
Ilyen még a GOG, Aida64, HDsentinel, Skype... nem is folytatom... Ha nincs ok rá akkor nem kell feltétlenül 64bites kódot használni.
Ott van jelentősége ahol nagyobb adatokkal kell dolgozni vagy sok rammal.Passmark gyorsan reagált [link]
Az sokkal inkább égő hogy csendben vesznek ki támogatást.
zsorroka
Nem értem mi van most nvidiánál, az 5xxx széria startja sem sikerült fényesen.
Igazából övék a piac legnagyobb része, azt csinálnak amit akarnak. Ez azt is jelenti hogy sokkalta több hibát és kockázatot is bevállalhatnak úgyis meg fogják venni a termékeiket. Pontosabban gamer rész kis szelet oda mehet a gyengébb termék ahogy eddig, AI-ban meg dől be a pénz arra odafigyelnek. -
Cassi
őstag
Az sajnos a PassMark minőségét mutatja, hogy 2025-ben még 32-bites kódrészek vannak benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PLUS GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad P51s, P52s, T570, T580 eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged