-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #13796 üzenetére
'95-ös 21067-es 4 körlámpás láncos motort biztos nem kellett 150k km után motorgenerálozni... új autóként lett véve a családban, 180k km-el lett eladva, amikor jött próbakörre a srác a szerelővel, akit hozott, majdnem hanyatt esett, szó szerint ezt mondta: " ez a motor olyan, mintha bejáratós lenne!" Igaz faterom nem is hajtotta, mert ~3200 fordulatnál bekapcsolt a második torok, akkor 10+ litert evett, egyébként meg elment 7-8-ból. Egyébként már sajnálom, hogy eladtam, csak nagyom rohadt már, nem volt kedvem egy kisebb vagyont rákölteni. Száz szónak is egy a vége: ez a láncos motor biza elnyűhetetlen, ha megkapja 10.000 km-enként a friss olajat, és nincs széthajtva.
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz Tökmindegy #13799 üzenetére
Mit raktatok abba a motorba? Fűrészport?
No komment, de komolyan.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
addikt
válasz Kornel #13804 üzenetére
Én lehet megöröklök egy ezerkecskét.
Apám nekünk adja öcsémmel.
Nincs benne 70k km.
MunezXBKFúúúj.
Az a motor akkor fog gázt szívni amikor f.ngik valaki előtte.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #13801 üzenetére
Nem vitatkozom, mert úgysem gyakori a topikban a potenciális Lada vásárló. Mindenesetre úgy érzem, hogy Magyarországon valami oknál fogva nagyobb a Lada kultusza, mint amilyen jó autó is lenne.
Nagyfateromnak is ugyanilyen Ladája volt pirosban, ő is újonnan vette!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
laszlo168
senior tag
válasz !Overdose! #13808 üzenetére
Nekem 1 valami tetszett a ladában, a váltó, könnyű volt vele váltani.
-
Varoz
addikt
válasz laszlo168 #13807 üzenetére
Kössz, de nem voltam kíváncsi egy kontár véleményére.
Hozzá nem kell nyúlni. Csak olaj csere, meg szűrő és kész.
Ez nem G-s Astra, hogy 60 ezernél kilyukad a dugattyú.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Dare2Live
félisten
válasz !Overdose! #13808 üzenetére
imho azért mert összeségében a szoci korszak legjobb autója volt.
ettől még aztán véletlenül se mondanám 180.000kmnél, hogy bejáratós az vmi süket/vak lehetett...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #13808 üzenetére
Szerintem jobb is, hogy nem teszed, mivel amit írtam, az magáért beszél... a kocsit én is nyúztam egy évig egyébként.
(#13812) Dare2Live: 180k km-nél még mindig tudta a 7,5l-es fogyasztást országúton 90 km/h-val, városban is megfogta a 9-9,5... ha annyira kopott lett volna, nyilván nem tudta volna... és olajat se ette cserétől cseréig.
[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
Nem ,nem tettünk bele semmit ,csak Budapesten használtam Tudod az más mint egy kis faluban a kocsmától két utcát menni a házig. Vannak ezek a legendák az örök életű motorokról Nagybátyámnak 8 évesen ( telekre járt vele NYÁRON!) az 1300 kocka olyan volt mintha a gyárból jött volna ki.Garázsban tartotta. Aztán megvettem tőle. 2 év alatt megdeglett Szó szerint. Mondjuk ő 8 év alatt tett bele 20 ezret ,én meg fél év alatt
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Varoz
addikt
válasz Tökmindegy #13814 üzenetére
Ettől még ugyanúgy nem értesz hozzá, de nem baj.
Inkább le sem írom, hogy a mi régi ős 1200-esünk mennyit ment el javítás nélkül.400 000Km
Rossz voltam, mégis leírtam.
Bár annyi hozzátartozik, hogy abban olasz vezérlánc volt. és nem egy tata hajtotta. Csak olyan ember ült benne aki ért hozzá.Jelenleg ami van nekünk 1200S van benne kb. 65 ezer km. 6-7l az átlag fogyasztása és úgy megy, mint a golyó. Békéscsaba-Székesfehérvár úton kijött a 6,1l átlag. 100-110-el járva(mi előtt bele.gatnátok).
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
ati012
őstag
válasz Louloudaki #13738 üzenetére
Hát ez ezzel a Skyline motorral nagy kemény lehet. Én még amúgy kajak raknék rá valami spoilert. Ez azért kiérdemli
-
Smani
senior tag
Bull Boss visszatért másik nicken és most nem Swift-el, figyelitek?
[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
ÉN nem értek hozzá?))) Testvérem több ladát szedtem darabokra mint amit te össszesen láttál az életedben Meg valszeg többet is hajtottam.
De én sem vitatkozom,legyen neked igazad,és használd egészséggel a faterod adományát
Még ilyet
Azt a kilométer számot azért oszd rendesen szvsz rossz volt abban a kilométer számláló, 1 et 10 nek számolt.
6.1 ? 100 on?[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Varoz
addikt
válasz Tökmindegy #13818 üzenetére
Bármikor elmehetsz apámhoz.
De tudom, hogy nem fogsz. Mert veszteni azt egyikőtök se tud.
Tudod tévedni emberi dolgo, de a tévedéshez ragaszkodni ostobaság.A 6.1-et én mértem és számoltam ki. Ez konkrét tény.
Békés megyébe lemehetsz és bármikor megnézheted.
kornelkaHagyjad, buták.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Kornel
veterán
válasz Tökmindegy #13814 üzenetére
És tűzbe teszed a kezed, hogy rendszeresen szervizelte? Vagy úgy volt vele, hogy még csak 10 ezer van benne, ráér az olajcsere, de közben eltelt 5 év mondjuk? Ellenkező esetben nehezen tudom elképzelni, hogy egy normálisan használt akármilyen motor megadja magát 40k km-nél
-
Smani
senior tag
Srácok!
Nyugi! Megint megy a sárdobálás és a vita.
Relax
-
Tökmindegy
senior tag
A reptéri kóbor kutyát nem érdekli a ladátok kisember
Felőlem 1 literrel is járhat vele faterod,meg egymillió km -t is mehet szerviz nélkül
Csak már megbocsáss mondasz olyan marhaságokat ,de mondom legyen igazadFúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Varoz
addikt
válasz Tökmindegy #13822 üzenetére
Te állítasz valótlant nem én. Itt kezdődnek a bajok.
#13824
100-nál sem döglik meg, csak ha fűrészpor van az olajban. Vagy hűtővíz nélkül jártál vele?[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Dare2Live
félisten
válasz Kornel #13813 üzenetére
Én nem kétlem, hogyha rendesen karba volt tartva, 10kkmenként olaj, szürőcserék akkor a jobb szériák general nélkül elmentek talán 200.000km+t, de itt a vége.
De minek olyan urban legendekkel dobálózni hogy egy lada motor 180.000kmnél bejáratós, meg hogy lada motor 400.000km+t ment generál nélkül... aki ismeri a tipust az tudja, hogy a jellemző sokkal inkább, hogy már 100-150.000km között general kellett.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kornel
veterán
válasz Tökmindegy #13824 üzenetére
Tedd a szíved a kezedre, hogy nem hajtottad szét?
(#13825) Dare2Live: mondom a motorral semmi gond nem volt, nem evett olajat, nem fogyasztott többet, mint új korában, ergó nem volt kopott. Viszont a kasztni KO volt 13 évesen, ez tény.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #13827 üzenetére
Lehet ezres swift motor volt benne
-
Varoz
addikt
válasz !Overdose! #13827 üzenetére
Nem húzós az, ugyanis 120-nál nyit a második torok. Egy torokkal meg nem eszik sokat.
Csak azért van ez az urban legend a 10 literes fogyasztásról, mert nagyon sok a házilag barkácsolt Lada. Pedig azért a Lada karbija nem olyan egyszerű, mint hiszik.Kondorosi.
Bár én jelenleg Fehérvári.
MunezXBKNem.
Na, egy-két tanulni vágyó egyénnek megadhatom apám telefonszámát privátban. Autószerelő. Nyugodtan lehet kérdezni tőle.
Ő csak egyet fog.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Smani
senior tag
Itt akkora autószerelő egyének vannak akik szerint a mai dízelek akkor gyorsulnak jól ha nem padlózod. Na megyek pattogtatok még 1 popcorn-t.
Öröm olvasni. Már a szék is kettétört alattam[ Szerkesztve ]
-
-
Zewa
senior tag
Nem tudom mi ezen olyan hihetetlen? Az én apukámn egy 2001-es Citroen C5 2.0SX-t hajt.
Immáron 420 ezer km-nél tart (!) és az olaj cseréken és a tankoláson kívül semmi mást még nem kellet cserélni! 3-ezer körül mindig elváltogat így a Castrol olajat elég 30ezerként cserélni.Le akarja valami nagyobbra cserélni de még nem döntötte el mire. Annyira szalon állaptú az autó hogy mikor elment a Citroenhez azt hitték a minap vásárolta és az új C5 -10% -ért szívesen visszavennék. Kell a nagyobb hely, sajnálni fogja mert nem igen fogja másik autóval megjárni Pécs-Győr-Pécs fél tank benyával. (30liter)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
aphra2
senior tag
Tényleg jó ez a topik , meg ez a lada téma is
kb olyan mint hogy mindenkinek van 1 rokona,ismerőse, akinél a dizel elment 400-500k km-t és még semmi baja , valamint mindenki városában van 1 taxis aki már 800k-nál tart , és szintén semmi baja a motornak.
Én meg autójavítással foglalkozom és mégse ismerek egy ilyen taxist se, ...Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
8th
addikt
válasz aphra2 #13836 üzenetére
Hagyd. Felesleges. Itt mindenki ért mindenhez. Benzinhez dízelhez gázhoz, mindenkinek volt mindene ha nem neki akkor az apukájának, mindenkinek van egy szerelő haverja, mindenki ismer valakit aki ...
és holnap estig sorolhatnám.Mondjuk a 110nél 6.1-et fogyasztó 1200-es ladától ledobta az agyam az ékszíjat. Elég volt már a a hülyeségből, inkább elmegyek aludni.
...
-
Azért ehhez nekem is hozzá kell tennem egy történetet: apám asztalos. Van egy ember aki szokott neki bedolgozni.Volt neki egy Daewo Nexiája. Az mit kapott, ember! Volt a csókának rózsa földje, és vonóhoroggal éveke át húzta vonta a trágyától kezdve mindent.
Éééééééés, eladta a kocsit amikor 200k-hoz ért a számláló. Ott voltam amikor a másik bedolgózója az öregemnek elvitte szervizbe megnézetni a kocsit és kivették az olaj leengedő csavart. Semmi -SEMMI- nem jött ki motorból. Levették a teknőt. Mint a szurok, úgy bele volt állva az olaj maradéka. A gazdája meg büszkén mondta, hogy erre soha nem kellett költeni.Polyén: kapott új olajat, meg takarítást és a rohadék már túl van a 300k-n minden interakció nélkül!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
aero.
veterán
-
Anulu79
addikt
Az lett a döntés, hogy megpróbálunk egy nagyobb méretű autót "beszerezni" magunknak. A következő két típus lett kiszemelve most. Az egyik az egy Focus a másik pedig egy Mondeo. Mind a kettő csak a típus miatt lett linkelve. Szerintetek jó választás lenne valamelyik típus megbízhatóság szempontjából?
-
hobizoli
nagyúr
ezerkettes biguliban 4-s valto van
nehogymsr kevesebbet egyen mint az elektronikusan vezerelt, injektoros, lamda visszacsatolasu Swift, aminek olyan hosszu 5.-e van, hogyha lenne ero a motorban leforogni azt, akkor 260-t menne revlimitenaztan ez eszik igy 110-nel 2500-t forogva 6-t
nem mellesleg hatulhajtas hajtaslanci vesztesege nagyobb
a Swift kozegellenallasahoz kepest a biguli egy konyhakredenc (nezd csak meg az orr kikepzesuket pl)
meg a Swift vagy 150kg-l konnyebb istöbb drón kell ;P
-
8th
addikt
bele akartam szerkeszteni de dobálja az oldal az 503-akat.
"Nem titok, a motorban még az eredeti adagoló és porlasztócsúcsok dolgoznak, ahogy a turbó is a gyári."
Adagoló oké, azt elhiszem. A csiguszt illetően kétségeim vannak ugyan de legyen. A turbó is gyári csak ugye nem kicsit döglött : "az alapján, ahogy megy, inkább tűnik 75 lóerősnek. Kicsit olyan, mint egy szívódízel, viszont gázadásra határozottan hallani, ahogy felpörög a turbó".
De, hogy a csúcsok nem gyáriak az 1000%. Az arra nem lehet vigyázni. Mindegy, hogy páros lábbal ugrálsz rajta vagy csak messziről fújkálod a gázpedált az akkor is kopik. Kizárt, hogy az elmenjen hiba nélkül 1millió kilométert.
Na meg a másik: "Cseréltek még kerékcsapágyakat, hátsó lengéscsillapítókat. Igen, az elsők még gyáriak." Ja, álmaidban pajtás...
+ "Ez egyébként nem titok, Q8 5W-40-es olaj – utántöltenie soha nem kellett, maximum annyi olaj fogyott, hogy a maximumról lement a közepes szintre"Persze, persze. Nyilván egy egymilliót futott motor nem eszi az olajat, még egy kicsit sem. Hagyjuk már ezt. TC is kezd elkurvulni. Kattintásért bármit. Ha a jövőhéten megírják, hogy tankolni sem kellett bele tökön szúrom magam.
OFF: Illegális gyorsulási verseny a Clark Ádám téren. Gyorsulás... az. Anyád.
[ Szerkesztve ]
...
-
Rick4
félisten
bele akartam szerkeszteni de dobálja az oldal az 503-akat.
"Nem titok, a motorban még az eredeti adagoló és porlasztócsúcsok dolgoznak, ahogy a turbó is a gyári."
Jaa, dízel a fórummotor, ezért jön az 503..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest