-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #199400 üzenetére
Évi 15k-ra? Nem hinném hogy ésszerű. Bár én évi 35-40k futás fölött keresnék csak traktort.
focvis: Fenntartási költségek (is) nagyon eltérőek, hát még az alkatrész árak. Legtöbb eleve száraz DSG-vel szerelt. Nem egy élmény ha hozzá kell nyúlni. Persze az élményfaktornak ára van, de többszörös szorzó is lehet. Ha pedig élmény autó kell, akkor nagyon más ligában keresnék, mert ebbe a keretbe nem fér bele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #199401 üzenetére
GTI olajos elvben, gondolom ezert is irta.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz Tothgera30 #199401 üzenetére
Soha nem értettem meg mi köze a futásnak a motorhoz
A legjobb motorja a csoportnak - nem még a benyálasok sem ilyen jók. A nagy bódéhoz kell a teljesítmény, és ha nem beton lába van az embernek akkor 8,5 vegyesben eljár vele. Mi kellhet ennél több?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szabonagyur #199404 üzenetére
Ezért javasoltam. Csipszes ember csinálbelőle (ofkósz test prupózonli) DPF-EGR kiírást és füstmentesen olyan 250LE/520NM-t.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
KAMELOT
titán
Ameddig nem jön meg a komolyabb gépem, addig vettem egy 2001 Renault Laguna 1.6 benzint magamnak (1700eu)
Kényelmes, jól fogyaszt, kicserélve benne sok dolog. Alja teljesen rozsda mentes, garázsolt és nem dohányos. Bévül is patika! SZövet ülések is hibátlanok! Lámpák is mintha újak lennének. Szerintem tökéletes vétel volt!
Jelenleg kicseréltem....komplett fékeket, olaj + szűrők. ABS jeladó most felvillant azt is cserélem bontottat!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
válasz Tothgera30 #199401 üzenetére
Három GTI-vel és kettő 1.4 TSI-vel a hátam mögött nem a hasamra ütve írom, hogy hasonló a fenntartási költségük. Az 1.4-be 4, a 2.0-ba 6 liter olaj kell.
És igen, olajos a DSG benne. Benzinből többet kér átlagosan 1,5 literrel, ez főleg városban jelentkezik, autópályán hasonló, 180-tól már a GTI fogyaszt kevesebbet.Komplett szerviz csomag (6 liter Liqui Moly, Mann Frecious Plus pollen-, Mann olaj-, Mann levegőszűrő) 73,3 euró, az ~ 26 ezer Ft, gyári műanyag olajleeresztő dugó 1306 Ft. Plusz egy kedves ismerős hamarosan lecseréli az olajat, szumma 32-33 e. Ft. Az 1.4-hez lehet, hogy megáll 25-ből a mutatvány ha olcsóbb olajat és kevésbé flancos pollenszűrőt tesznek bele.
Fékre tudok még aktuális árakat írni (Hátsó féktárcsa 26820 Ft, TRW DF6504 Hátsó fékbetét 9915 Ft, TRW GDB1957 Első féktárcsa 27840 Ft, 100.3300.20 Zimmermann Első fékbetét 14620 Ft, 25683.200.2 Zimmermann), szóval körbe minden 79 195 Ft.
Egy drága alkatrész van a 7-es GTI-ben, a termosztát, de a 6-osban még hagyományos -nem drága- van.
Vatta új gyári turbó GTI-hez 150 ezer Ft, 1.4-hez 120-140 ezer, ha esetleg cserelni kellene, de nem jellemző.
A kasztni ugyanaz, a gumi felniméret kérdése, de mivel normális "szabvány" méretek, így nem drágák a prémium abroncsok sem.
(Az 1.4 kokszosodik, a 3. generációs 2.0 nem.)[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
LK
addikt
Üdv! VI-os Golf 1.4 TSI-nek vannak problémái,vagy bevállalható? Elvileg jól karbantartott.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
LK
addikt
Kezdek kínlódni már. Most 2003-as Zafira A-m van. Jól karbantartott,minden mindig meg van rajta csináltatva. Nem zabálja az olajat. Lakkréteg a tetején picit hibás. Szeretnénk újabbat (2010-13), de ennek k-nagy csomagtere van és megszoktuk a jót. Nos:
pH hasábjait autónavigátor,népítélet ill. a teljes netet és a valóságot hívtam segítségül (kereskedésekbe autónézegetés, szerelő ismerősök kikérdezése)....
Elején KIA ceed+ i30 kombi volt kinézve. Kettőt megnéztem belőlük, mindkettő hátsó ajtónál belül fent porlik a karosszéria, ezt további két ember megerősítette. kuka
Néztem Meriva B-t.- hú jajj láncos motor, sok a baj vele, és turbót ne.... 1.4+1.4T kilőve
Nagyon tetszik az újabb c4 picasso, 1.6THP-t ne, 1.6 szívót se....(dízel nem jó, mert inkább rövidebb városi utakra járunk, alacsony éves futásteljesítménnyel)
Megnéztem a Ford Focus kombit, röhejesen lapos csomagtér....
Astra J kombi is tetszik, de 2.4 millánál indulnak ami jó is.... (itt is 1.4 ill. 1.4T)
Most VI-os golfnál járok(1.4TSI) , erre kapom hogy a VII-ben van a jó motor....
Most mi a fenét csináljak ?????
Tartsam meg a Zafirát 22 éves koráig,majd gurítsam le a domboldalon?
C4 picasso nem turbós 1.6 VTi motorja is gázos? Mert a Totalcar műsorban és a cikkben is csak a THP motorról írnak, hogy szar. pH-s topicokban írta vki hogy a szívó benzines nem gázos, csak összemossák a THP hibáival.
Találtam céget ami Turbo felújítással foglalkozik. pl. Opel 1.4T turbóját hibától függően gyári alkatrésszel javítják. 35-110k-ért, még ez is bevállalható lenne, ha találnék egy normális autót. Nem elég, hogy a kereskedőknél nincsen vállalható darab,még ezt az esélyt tovább csökkenti hogy az összes kocsi amit kinéztem, nem ajánlott a motor miatt. Előre retteg az ember és még meg se vette az autót.molnarpeter: köszi a "jó" hírt
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
darkrock
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek [ezek] a gyári opel alu felnik, kettőn új gumi abronccsal, mennyit érhetnek? -
-
dunc
nagyúr
-
darkrock
aktív tag
válasz Luck Dragon #199417 üzenetére
Köszönöm, és ez az ár egy párra értve?
-
-
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
Bocs megint a hülye kérdésért, kb. 1000 fontnál többet nem szánnék autóra, van bármi ötletetetek, hogy mit vegyek? Éves szinten 7-8 ezer km-nél többet nem megyek, benzinest preferelnák. 1.6-os motornál nagyobbat nem vállalnék be, és nem bánnám, ha nem kéne taposni az autót, hogy megmozduljon, ha turbós, az nekem egy plusz. Alapvetően kisebb méretben gondolkodnék. Legfontosabb a fogyasztás lenne, meg hogy legyen relatív megbízható. Az én listám valami ilyesmi lenne: Suzuki Swift/Mitsu Colt CZ2/Kia Ceed. Szóval most inkább elmozdulnék a japán/koreai irányba. Köszi. -
Yiggdrasil
aktív tag
Nem jött össze a Megane 3 sajnos, nem megyek bele a részletekbe, maradjunk annyiban, hogy egy rémálom volt az elmúlt 2 hét amiatt a kocsi miatt.
Viszont mostmár úgy vagyok vele, hogy valszeg nem reálisak az igényeim, mert 2018 ősze óta nem sikerült olyan autót vennem, amivel megelégedtem volna.
1. 94-es Polo3, 1.4 benzin, full fapad, rettenet rossz állapotban, családból kaptam kölcsön, a semmi helyett jó volt, de állandóan elromlott rajta valami, visszaadtam 1 év után
2. 2003-as Yaris T Sport, 1.5 benzin, "gondos márkaszerető tulajtól", azt felejtette el említeni, hogy rohad az autó mint az állat, és már "szakszerűen" javította vagy ő vagy az előző tulaj, nálam 1 év alatt mindenhol berügyezett
3. 2002-es Yaris 1.0 benzin, szintén gondos tulajtól, a srác hobbiautóként használta egy elég komoly épített motorral, de hozzám mondhatni gyárias állapotba került vissza. Borzasztóan gyenge volt, kb halálfélelmem volt vele az M7-re felhajtani azon a max 200m-es sávon, nem ment, cserébe 8 litert evett.
4. A Megane 3, maga az autó is rettenet volt azzal a motorral - kb egyenlő teljesítménye volt, mint az ezres Yarisnak, cserébe 11 litert fogyasztott - nomeg volt ott egyéb "apróság" is amiatt névre se tudtam venni szerencséreMost ott tartok, hogy a szerelőm továbbra is ajánlja a 2008-as Audi A3 8P Sportback-jét 2.0 CR TDI motorral, 270.xxx km-el, kis hibákkal (bal első sárvédő-elem sérült, teteje és az első lökhárító lakkhibás), nyárigumi nélkül, friss vizsgával 1.5 millióért, vezettem már, nekem tetszik az autó minden szempontból, de mindenki óvva int tőle, hogy ennyit futott dízelt nem szabad megvenni, meg nekünk különben is minek dízel, csak a magas szervízköltséget fogjuk beszívni.
Ott tartok, hogy kezd nagyon elegem lenni az egészből, legszívesebben már fel is adnám, de mivel a feleségem 307ese lassan 21 éves, és hiába volt sokáig megbízható, mostanában szinte havi szinten megdöglik benne valami, ezért itt van a nyomás rajtam, hogy vegyek egy másikat, mert ha ez megáll, akkor nem tud mivel közlekedni, meg amúgy is sokszor jól jönne a két kocsi, nem véletlen volt eddig is.
Sok igényem nincs, legalábbis azt gondolom, valami olyan kellene, ami annyira megbízható, mint a Yaris volt mechanikailag, ne rohadjon porrá, legyen benne elég erő ahhoz, hogy lehessen vele kényelmesen közlekedni (azon a 200m-es felhajtón ne 70en legyen padlózva a végére), legyen klímás, szervókormányos, lehetőleg 5 ajtós, ködlámpás, ne legyen hatalmas, kitudjuk húzni vele a kövi 5-10 évet (én rendesen karbantartom majd). Már letettem a T Sport féle vezetési élményről, vagy egy bizonyos márkáról, tempomatról, tetőablakról, bőr ülésről, meg egyebekről. Ja és a maximum 1.5 milliós költségvetésből ki tudjuk kalkulálni átírással, első szervízzel együtt.Lehetetlent keresek?
-
veterán
válasz Yiggdrasil #199433 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy oyan 1.2-1.3 amit az autora rakolthetsz. en megneznem a kia ceedeket, pl: [link] ez egy jo dizelmotor. az s baj ezek az 1.4 szivobenzinek ugyanugy ne fognak semennyire menni mint az 1.0-sak.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
toeki
senior tag
válasz Yiggdrasil #199433 üzenetére
Swift?
-
KoVee84
senior tag
válasz Yiggdrasil #199433 üzenetére
3 ajtós is játszik? Mert akkor swift sport.
-
Bullitz
aktív tag
válasz Yiggdrasil #199433 üzenetére
1,6 vagy 2,0 VSA balna civic? Előzményeket nem tudom, csak amit leirtal az alapján gondoltam :)
Esetleg P2? Mi épp most vettünk egyet, nem egs erőgép de kétlem hogy gondja lenne azzal az emelkedővel.
[ Szerkesztve ]
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
Llew
senior tag
válasz Yiggdrasil #199433 üzenetére
Fiat Bravo T-jet?
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz bandus #199434 üzenetére
Köszi, megnézem! Amúgy ez a CRDI motor jobb, mint az Audi CDTDI-je?
Az Audi pont beleférne, mert az átírást meg a biztosítást külön keretből fizetném, és azt nem kellene szervizelni rögtön, mert a szerelőm megcsinálná az árban mielőtt odaadja.toeki: néztem azokat is, csak nem tudom mennyire dinamikusak azok az 1.3-as motorok a 92LE-vel. Viszont a megbízhatóságukat mindenki dicséri, az szimpatikus lenne. Nem tudod, hogy mennyire rozsdásodnak ezek?
KoVee84: a 3 ajtó necces, a 307-esünk is olyan, és most úgy vagyok vele, hogy teljesen kényelmes, de ha bővül a család, akkor félek, hogy 3 ajtóssal nagyon kényelmetlen lesz a gyerkőcöt az ülésbe pakolni majd. (Csomagtartó mindegy, alig utazunk, azt is minimális cuccal)
Viszont ránéztem, egész jól néznek ki, gondolom hasonló lehet vezetni, mint a T Sportot.Bullitz: Köszi, ez a 7. Generációs lenne? Anno néztem Civic-eket is, de a nagyja ilyen szétfarigcsált “hülyegyerekautó” sajnos, meg eddig azt tapasztaltam, hogy a Honda nagyon rohad már ebben a korban sajnos.
Llew: Ez a típus eddig kimaradt, Fiat-ot nem mertem még nézni, mert hacsak szóbahozom az olasz autót, akkor egyből 3an ugranak rá a családban, hogy “olasz autót nem veszünk”.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Yiggdrasil #199441 üzenetére
Focus mk2 1.6 benzin?
-
LK
addikt
válasz Yiggdrasil #199441 üzenetére
Swift dinamikus két emberrel. Lehet vele előzgetni. Öt emberrel agyig pakolva persze nem az.
Kia ceedet most néztem, összesnek rohad a hátsó ajtónál felül a perem alatt sajnos. Hyundai i30 dettó. Nekem kettő milla a keret,de ugyanúgy nem találok."óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #199441 üzenetére
Nem minden Honda rohad azért. Az én 2006-osom sem, de a hülyegyerekautó jelzőt rá lehet sütni.
Félve kérdezem, de esetleg egy ilyen Jazz?
[ Szerkesztve ]
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz Gombinyó #199442 üzenetére
Tavaly néztem azokat is, de 1,2 körül vagy a küszöb, vagy a hátsó ív az összesnél odavolt már sajnos.
LK: Nyilván, nekünk a max 2 emberrel való közlekedés a fontos, az agyonpakolt utazás évente max 2x történik meg, akkor meg tökmindegy.
Uh köszi, akkor hagyom, sajnos én is folyamatosan csak rohadós darabokat találok kb mindenből.Tboldi: Nekem már az is kiesik, ha van egy pár pöttynyi rügyezés egy sárvédőn, vagy egy cserélendő küszöb, na ezt eddig nem sok megnézett autó tudta. Jazz-t néztünk legelőször, de az első generációból 10-15 megnézett kocsi után letettünk róla, vagy lelakott volt rettenetesen, vagy barna volt mindenütt, egy szépet láttunk, de 1,6 milliót már akkor sem ért meg a szememben ez a típus majdnem 20 évesen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Yiggdrasil #199433 üzenetére
Az ismert eloelet eleg sokat szamit, en ramennek az Audira. Az a motor tartos es jo bar az teny, hogy tartogathat kiadasokat.
Ha talalsz jo allapotu Swift sportot vagy Bravot T-Jet motorral az is jo valasztas.
#nincsbennetarcsi
-
dunc
nagyúr
Megnéztem az autót, patika, úgy néz ki megvettem. Kipróbáltam, szépen megy, nyilván nem tartósan pályára van szánva. Ami tetszik, a szar Magyar utakon nem pattog, és nem lengedezik a kaszni. Váltó rövidúton, nagyon könnyen jár, nincs a régebbi Clios moslékkeverő érzet. Klíma manuál, de gyorsan szépen hűt. Eddig tetszik. Milyen kategória az alkatrész hozzá?
-
toeki
senior tag
válasz Yiggdrasil #199445 üzenetére
KiaCeed-re írta hogy rohad, Swift-re nem jellemző a 2006 utániaknál, legalábbis amikkel én találkoztam azok jók voltak. Kis, könnyű autó, az 1.3-assal lehet azért előzgetni, de ezt szerintem tapasztalja bárki az utakon, a suzukisok nem szoktak szívbajosak lenni Belül kopogós műanyag minden de ha nem szempont hogy Audi szintű komfort legyen akkor élhető.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SSD kibeszélő
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges intelligencia topik
- Jelszókezelők
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Asustor NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen