-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tboldi #199054 üzenetére
Az első 5 alkalommal még OK. Legalább annyiszor végig is néztem, tökéletesen egyedi produkció. Ahhoz képest, hogy amatőr, tök jó.
Na de 20-onikszedjére?
De akkor tessék, hasonló produkció. Személyesen is ismerem az alkotó előadót. Meg az anyukáját is.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz venom8888 #199022 üzenetére
a 5.-6gen Civic VTI szivoban volt 1.6-bol 162lo 25+ eve, vagy 185lojj a 6gen Civic Thai/-ben, ott senkiben sem szokott felmerulni, hogy "tul van huzva" meg az ellettartam mennyi is.... pedig veretve par evente lehet gyuruztetni
egy turbomotornal, meg azonnal ez a problema, hogy tul van eroltetve
probald meg melyikkel ered el elobb a 200 loerot, a szivoval avgy a turbossal
siman tudsz venni Tesco-ba jaros 1.6-s turbomotoros autot akkora fotengelyi teljesitmennyel, ami szivoban a S1600-s rally kitcar-ban volt, amikben 2000km-kent felujitjak a motort egy szabad szemmel is igen jol lathato osszegert
TJET Bravo-k 400k+ km-t elpotyogtek megbontas nelkul, szupersz(t)ar TSI-kben meg eddigra 2x eltort a dugattyu a gyurugatnal, meg az 5-6. szett lancvezerles volt/van rajta
meg lehet azt csinalni jora is, max nem mindenki tudja...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
vagy a JDM B18C5 az Integra Type-R-ben 1.8 200lo
de a turbomotornal a légnyelést kell szamolni, mert az nem egyezik a hengerurtartalommal
1bar-l toltve egy 1.4-s turbo motor (kozel) 2.8liter levegot kap be, es ahhoz kap uzemanyagot egy 2.8-s szivomotorral meg senkinek nem szott baja lenni... (1.5bar-n meg mar ~3.5litert)
csak ez kozben 80-100kg-val konnyebb az egesz auto meg az elso tengely terhelese is ennyivel kisebb, mert nincs benne egy helyigenyes es dognehez V6-s tokesuly, amivel ugyanez elerheto lenne
meg a benzinmotor minosegszabalyzott, azaz ott az egesterbe bekerult levegot AFR arányosan kell etetni uzemanyaggal, kulonben leall
ilyenkor nem mind1, hogy a dugoban araszolva 2.8-s motort etetsz, vagy egy 1.4-st[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
MC Pite
veterán
válasz venom8888 #199027 üzenetére
Ez így ***, fölösleges sok hozzászóláson át rugózni ezen...120-130 ló egy szívó 1.5, mégis mennyi legyen turbóval?
De ha fázol a turbótól vegyél szívót, a kompaktok között van (Megane, Ceed, i30, 3-as vagy 6-os ha nagyobb kell), probléma megoldva.Auris hibrid 136 lovas, és alul/megindulásnál is elég nyomatékos az elektromos motor miatt...
De ez most, vagy 2 év múlva kell
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
yodamester10
őstag
válasz venom8888 #199030 üzenetére
Azért ezt tartsd szem előtt ha majd egyszer eladni is szeretnéd
[2030-ban tiltja be a benzines és dízel autók értékesítését Anglia] -
addikt
válasz yodamester10 #199066 üzenetére
Ez csak növelni fogja az értéküket a használt piacon, mert újonnan már nem lesz kapható, de igény még lesz rá bőven.
-
venom8888
őstag
válasz MC Pite #199065 üzenetére
Majd 2 ev mulva kell auto, csak most nezegetem az arakat az autokhoz,es a teljesitmenyukhoz. Nem kell nekem 200 lovas izom auto, az fogyasztasban a fejem meg enne, egy normalis nyomatekos auto, aminek odalepek es mosolyt csal az arcomra vele, hogy jaja ez megy azert Mar elegem van a 100 lovas autokbol, imadom a kis suzukimat,de gyenguszka,foleg 4-5 szemelynel ereztem, amikor 1-2 ember van benne, akkor okes, de ott is hamar elfogy az 1 es sebesseg,es alig mentem vele par metert, mar hangos. Tetszik az 5 literes fogyasztasa viszont.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #199068 üzenetére
Én amúgy tényleg nem vetném el az Aurist, vagy kicsit zsebbenyúlósabban az IS300H-t sem.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
6030D
Ármester
válasz venom8888 #199068 üzenetére
Bőven elég jelenleg csak forma után nézelődnöd, senki nem tudja, milyen ár lesz 2 év múlva. Lásd most az új autók kb 20-25%-kal drágábbak, mint két éve, és ez feljebb húzta a használt autó árakat is.
A keveset fogyaszt, de megy úgy mint a Suzuki autóhoz felveheted az 1,5 TSI motorokat, 2 év múlva bőven lesz róla tapasztalat, jelenleg meg jól fogyasztanak, és azért arrébb lehet velük állni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #199071 üzenetére
Ezt akartam én is írni.
Van olyan amivel élhetően lehet közlekedni, vagy a futómű megbocsátó és még egy kis tarcsi is van benne, de nálam az odalépésre mosolygás meg a nem fogyasszon sokat, nem nagyon fér össze. Ettől felnőttebb(?) igényeket támasztok. A sajátom rugalmassága jó, forgatva megyeget, és nem eszik sokat; és nem várhatóak többszázezres kopóalkatrészcserék (kettőstömegű, nagynyomású, részecskeszűrű). De nincs mosolygyártás gázpedálnyomásra. Asszony autójánál van egy kicsi mosoly tiprásra, mert jó hangja van és váratlanul rugalmas. Ott viszont a csúcsteljesítmény nem sok, de alig 1 tonnás autónál nem különösebben baj arra amire használjuk. De inkább futóműből lehet velük játszani, nem erőből.
Ha a többszázezres kiadás elkerülése nem lenne szempont, akkor valami 1.2-1.4 turbóst vennék, esetleg annak a gt/akármi lineos változatát (Megane/308 GT Line 1.2T vagy Leon FR 1.4 TSI-vel). Mostani felhozatalt nézve. Eredetileg mondjuk ilyesmit akartam, de az olyan változat ami tetszik, drága volt.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz bitpork #199071 üzenetére
Ha valami léphető mosolyig az fogyaszt is. A fizikát nem lehet megbszni a lovak zabbal mennek.
Ez nagyon jó megfogalmazás!(én szívesen vennék 240LE-s 2.0tdci-s egyterűt... 500Nm@2000prm - gyári adat szerint vegyes fogyi' 6.3l/100km)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
runner 125
nagyúr
válasz Paxker315 #199070 üzenetére
Annó én majdnem vettem IS-t, de az a hybrid nagyon kevés abba a bódéba, rettenet lomha egy autó és emellett nem is takarékos..
IS-ből a ritka 250-es, V6 szívó benzinnel sokkal élvezetesebb és alig eszik többet. Vagy bevállalni egy amcsi piacos IS350-et. Végül majdnem ezt vettem annó, de kiderült h jégkáros volt sajnos én nem vákumtechnológiával javították, hanem git + fény."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #199075 üzenetére
Az IS250 lazán bever 10 litert még vegyesben is. Nehéz és lomha, én nem estem hasra tőle. Akkor már tényleg a 300h, az legalább simán 10 liter alatt tartható.
#nincsbennetarcsi
-
Gombinyó
őstag
válasz runner 125 #199075 üzenetére
9s alatt van 100os a 300h, 6L körüli átlag fogyival. Az ma már lomhának számít?
-
venom8888
őstag
Meg az is lehet hogy egy Vitara lesz 1.4 es
Arban jo,a teljesitmenyet anyira nem ismerem
[link][ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199083 üzenetére
A motor eléggé korrekt szerintem, jól viszi a bódét, legalábbis a 140 lovas változattal meg voltam elégedve. Viszont, ha Vitara játszik, akkor nézz rá az S-Crossra is. Illetve, mintha valahol pletykáltak volna, hogy lassan (1-2 éven belül) az aktuális S-Cross utódja is jönni fog. Ha nem sürgős, azt még megvárnám.
-
runner 125
nagyúr
válasz Gombinyó #199077 üzenetére
Annó próbáltam, 0-ról nem indul meg alul rosszul a rásegítés miatt, de menet közbeni rugalmassága kb nincs. Nekem nem tetszett. A CVT váltó egy "sportszedánban" meg minden megmaradt illúziót romokba dönt és megszüntet..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
venom8888
őstag
válasz BigBlackDog #199084 üzenetére
persze persze meg varnam. AMugy ugy tervezzuk a kasszankal,hpogy bele fizetunk kb 3 milliot,es a maradekot havopnta torlesztenenk kenyelmesen. Menyit kellene havonta fizetnunk ra szerintetek?
Az S cross az nekem tatas kicsit, a vitara fiatalos, foleg azzal a fele mas szinnel, alul barna,felul fekete komboval.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199086 üzenetére
Sok mindentől függ (pl. futamidő). Szerintem első körben nézz meg egy netes kalkulátort.
Amit még ne felejts el számolni; forgalomba helyezési költség (szerintem 50-100e Huf között), ha aktuális, akkor metálfényezés felára, évente kötelező, casco, gépjárműadó, kötelező szervizek. Futástól függően 3-5 évente kellhet egy garnitúra új gumi is. Illetve az újonnan nyárin szokott kijönni, szóval kapásból kellhet 4 db téli gumi, vagy komplett kerék.
Egyébként szerintem 60-100e huf közötti összegre ki lehet hozni a havi törlesztőt a futamidő függvényében.
-
venom8888
őstag
válasz BigBlackDog #199087 üzenetére
de en beleszalnek 3M val, ugy szamoltam hogy 5 evre 40k havonta a torlesztes kb arra a 2 milliora 2.5 re
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
válasz BigBlackDog #199089 üzenetére
Jol szamoltam 40k 5 evre :) az nem rossz, lenne egy vadi uj autom,es meghozza nem is szar.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #199084 üzenetére
Abban biztos lehetsz, hogy az új S-Cross nem lesz ilyen “olcsó”, mint a jelenlegi.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
venom8888
őstag
Eloszor opel astraK akartam venni 1.6 os 136 lovast,de ez a vitara sokkal jobb,es jobban is nez ki.
-
venom8888
őstag
Jaja, tuti ki fogom probalni öket, ha osszejon a szamitasom 2023 ban haza tudunk koltozni innen UK bol. 3 ingatlanunk lesz, 1 lakas ki adva,1 nyaralonk mar van, es meg 1 haz amiben lakunk majd. Hatha meg engedhetjuk magunknak ezt az uj autot. 😇
Es koszonom a tanacsokat mindenkinek aki hozzászolt
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz venom8888 #199086 üzenetére
A Vitara fiatalos? Legyen...
De olyan igényességi szinten van, mint semmi más. Bányász béka...
Hogy insigniához ez hogy jön (ugyanakkora litertelejstménnyel) azt viszont nem értem. De még két évig nem is kell
A fasza Ecocontact5-el lesz mosolygás. Vagy félelem inkább, mindegy.dehogynemszar a vitara...izlések és pofonok<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
w.miki
veterán
Most meg már egyáltalán nem megy Chrome alól, PCn az autólekérdezés
Mi lehet a baj?Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
venom8888
őstag
Ez is tetszik .
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- SSD kibeszélő
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen