-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #199650 üzenetére
Kipótolod nekem a maradék 8 milliót?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zapikanka
tag
Sziasztok,
használtautó-vásárláson töröm a fejem és most az ajánlott cikkeket elolvasva, plusz pár napja követve a fórumot és visszaolvasva mégis megkérdezném:
- a keret: 2-2,5M HUF
- amit cserélnék: 2004 Fiat Stilo 1.4, évente kb 10 000 KM-t megyek vele, annak 80%-át autópályán. Értéke valahol kb 500k HUF körül lehet
A váltás oka modernebbre váltás lenne, illetve, hogy zavar a menetzaj 130-140 km/h-nál autópályán + a gyári fejegység csak audio CD-t tud kezelni, nincs USB bemenet, sem BT.
Preferenciám nincs, lehet akár ferdehátú/sedan/kombi/SUV/stb.., dízel/benzin.
Márkákat sajnos nem ismerem, használni ugyan erre az évi 10-max15k kilóméterre szánnám.Üdv,
z -
Biqci
aktív tag
Persze, Euro3 az felejtős
Két autó van ami most mozgat, egy Fiesta ST Euro4 motoros és egy Mito T-Jet 120Le-s pedig Euro5. Szerencsére egyik messzebb van mint a másik
Monjuk, ez a lekérdezéses dolog a Mito-val volt, a Fiesta tulajjal csak most sikerült értekezni, elküldte a VIN számot, de még nem tudtam megnézni. Majd délután, estefelé..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
xact
tag
Sziasztok!
Van egy első generációs Mazda 6-m (benzin) , ami ugyan műszakilag megbízható, azonban az idő de legfőképpen a rozsda nem kímélte.
Maradnék Keleti fronton, azonban nehéz döntenem , annak ellenére hogy megvannak az elképzelések, de nincs mindegyik tipusban tapasztalatom és ebben kérnék tanácsot.
Olyan 4-4,5 millió lenne rá a keret, de az már tényleg a plafon és akkor már olyat kellene vennem, amire 1 darabig nem kéne költeni (első szervíz kimaradna, amit nem szeretnék). Valjuk be őszintén, mivel használt autót nézek, ennek csekély az esélye.
Átvizsgálást természetesen mindenképpen kérnék.
Elképzelésem alapját a jelenlegi Mazda 6-m adná, tehát mérete, 5 ajtó ,üzemanyaga illetve LE e körüli vagy esetleg nagyobb méretben/LE-ben.
Extrák (kívánalmak) vannak, de amiket néztem azok felszereltség függvényében elérhetőek.
Szempontok : kevésbé legyen hajlamos a rozsdára, megbízható motor/műszaki, kb 500 liter csomagtér, ülésfűtés, tempomat, és városban ne legyen 10 liter felett a fogyasztás ha lehet.
Dinamikusan közlekedem, tehát ha előzni kell, akkor nem szeretnék én lenni, aki miatt jön majd a kaszás, akár értem, akár másért....
Autók :
- Mazda 6 (2013-) : Sajnos tapasztalom a rozsdát, azonban külleme/fogyasztása/felszereltsége ezt teszi nálam az első helyre, pedig nem kellene
- Toyota Avensis (2011-2014 ) : Ebben elvétve találok 5 ajtóst (kombiban van csak). A kaszni annyira nem mozgat meg, de megbízhatónak itélem mások véleménye alapján. 1,8-s motorral néztem.
-Kia Ceed/Hyundai I30 (2013-2017) : Nyílván az 1,6-s motor jönne szóba, és a KIA tetszik jobban, főleg ha szerencsém lenne kifogni 1 garis példányt. I30 a felsorolt autókból a legvégén van nálam. Ami rosszat hallottam, hogy gyenge a fényszórójuk illetve a zenei minőségük sem a legjobb ( ez is valamit számít).
- Toyota Corolla (2013-2017) : Szintén a megbízhatóság szól mellette, azonban 4 ajtós és nagypapisnak titulálják többen is, nem tudom mi az igazság.1,6-s motorral néztem.
- Honda Civic ( 2011-2014 ) : Látszólag kisebb, de láttam már mire képes ha előre vannak hajtva a hátsó ülések . 1,8s motorral viszonylag fürge, azonban ebben az évjáratban ritka a magasabb felszereltség. Az ufó annyira nem jön be, de ki tudja.
Összképet nézve, ha elengedem a Mazdát, akkor a KIA jönne be , kor/ár /felszereltség/garancia miatt.
Ha amit hallottam másoktól, mint megbízhatóság, akkor a Toyota.
A Honda sem rossz, de ott talán a szervízköltésg lenne a több és ott több lenne ahogy látom az áldozat..
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #199635 üzenetére
Lupo/Arosa, vagy eggyel nagyobb méretben Ibiza/Polo/Fabia SDI motorral? Alapvetően galvanizált bódé, 1-2 érzékeny pontra elég figyelni, nem tetőtől lengőkarig rohadnak legalább, motor örökös, váltót illetően ilyen korban az esetleges difi szegecs probléma már kijött rajtuk, ha érintette.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #199658 üzenetére
váltót illetően ilyen korban az esetleges difi szegecs probléma már kijött rajtuk, ha érintette
Az más kérdés, hogy meg is csinálták-e.
szerk.: Ja, most nézem, ez egy akut dolog, muszáj megcsinálnia az eladónak, különben ki venné meg az autót szétrobbant váltóval.
[ Szerkesztve ]
-
passatgt
aktív tag
Új SsangYong Tivoliról mi a vélemény? Ugye épp csődbe mennek, kíváncsi leszek, hogy akciózzák e ahogy egyre közelebb a csőd. Mert ha ettől eltekintünk, ár-érték arányban elég jó. Egyet kipróbáltam, teljesen jó minőség, élőben jobban néz ki, mint képen és a felszereltség alapból is elég magas. Csak ugye ki meri megvenni support nélkül, hiába van rá 5 év gari, ha mondjuk jövőre már csak utángyártott alkatrész lesz hozzá.
-
veterán
válasz molnarpeter #199658 üzenetére
Köszönöm! Esetleg benzines motorral? Ugyan ezek?
Nem akar dízelt a fiam, 23km ingázásra nem is kell, az évi 12 plusz bevásárlás, szaladgálás.https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintetek? Ampera/Volt, és a spórolt összeg egy részét benyelném karbantartási oldalon - előfeltétele a töltési lehetőség és Pest megyei használat szerviz miatt. Golf/Jetta/Octavia/Leon 1.4 TSI is van ennyiért, parádés fogyasztással. Illetve megint használat függő, de Toyota/Lexus hibrideket is számításba venném, ha kb minden nap megy a kocsi, csak keveset (hosszú állás, ritka használat káros nekik).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #199661 üzenetére
Több nyűg van velük és magasabb a fogyasztás SDI szívó, nincs kettőstömegű, igazából elviseli minden további nélkül a rövid utakat (amíg bírja az akku, 1-2 km-re is használható ), üzemanyag rendszer kb egy adagoló tömítésen kívül nem nagyon szokott törődést igényelni, miénkhez 300k alatt nem volt még hozzányúlva. Tényleg az egyetlen hátrány ami eszembe jut, hogy lassabban fűt be télen, ha az 1.2-höz viszonyítunk. Benzinnel igazából mást néznék valószínű, de akkor gyertyát is kéne cserélni, meg lambda szonda, stb...
[ Szerkesztve ]
-
xact
tag
válasz molnarpeter #199662 üzenetére
Szia!
Ampera volt korábban elképzelés, de az csak 4 személyes, illetve 2 ismerősöm is vett és mindkettőnél voltak elektromos gondok (használtat) .. Persze nem a legaljáról kell válogatni, meg amennyire lehet át kell nézni,. Persze utána nézek ettől függetlenül.
A TSI-től én óckodom, akkor vennék amikor dízelt is...ha új lenne és garis. Tudom nem ugyanaz a műfaj .
A hibriddel csak annyi a bajom, hogy általában automata és azt nem szeretnék.
Oka egyszerű: nincs értelme mivel autópályán megyek hétköznap és amit városban is töltök ( 0 dugó ),így indokolatlanná teszi.
Ja igen és még mielőtt valaki rácupanna az autópályára , napi 40-50 km-t megyek cakli-pakli, oda meg dízelnek értelme nincs.
Ezért is gondoltam át a felhasználási módokat, mikor milyen esetben, mire használom majd az autót?
Emiatt is jutottam a benzinesre és azokból is a bevált, mégha többet is fogyasztó szívókra.
Én erre esküszöm.
Mindenesetre köszönöm szépen az ötleteket.[ Szerkesztve ]
-
xact
tag
válasz diegho #199665 üzenetére
Szia!
Problémám nem volt még vele, nem találkoztunk .
Jól írtad én is az a fajta ember vagyok aki hallhgat a sok szakértőre és hiszek nekik.
Ugye mit lát az ember, felmész a Totalcar-ra, stb és bemutatják milyen bajaik vannak.
Ok persze jó azért tudni hogy a rossz hírt részben a VW-nek köszönhetik. -
-
diegho
nagyúr
Én januárban vettem az 1.4tsi Leont. 9k ment bele azóta. Amíg nem pályáztam vele 5.1-et evett, mióta pályán is tolom, azóta 5.8 az átlag (csak pálya 6.8). Persze egy Auris jobban fogyasztana, bár abban nem férne el mögöttem egyik lányom sem... Nekem ez eddig nagyon bejött. A futómű zseniális, a motor dinamikus, ha most kellene vennem ugyanezt venném, csak már 140 pacival.
-
-
MCGaiwer
addikt
Hello,
nem tudom, hogy adásvételi szerződés témában jó-e a topik, de azért megpróbálom:
Eladni szeretnék egy 4 éves autót. 2 hónapja volt nagy szervizen, cseréltek amit kell, hibája nincs. Ennek megfelelően szeretném kizárni a szavatosságot, mivel nem akarom, hogy a vevő hülyeségéből nekem ezzel dolgom legyen. Ez hogyan oldható meg a legbiztosabban?
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
veterán
válasz MCGaiwer #199676 üzenetére
Szerintem nagyon el vagy tevedve, hogy szerinted azert kizarhato barmilyen szavatossag, mert szervizelve volt az auto, ez ugyanis az alapeset, hogy rendesen karbantartod szerinted ki akarna igy megvenni toled? Pont ettol lesz gyanus a kocsi… ahogy irtak add el egy kereskedesnek (ne bizomanyos ertekesitessel).
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MCGaiwer
addikt
válasz molnarpeter #199678 üzenetére
áron alul a vevőnek is eladhatnám, ugyan ott lennénk...
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
xact
tag
Szia!
Elhiszem, de pont ez az egyik szempont amiért nem hajlok a turbó felé.
Pont olyat keresek, amivel ilyen téren nem kell sokat foglalkozni.
Pénzből élünk és nem vagyok a saját magam ellensége.
Volt 1 ismerősöm aki mondta hogy azért sem vesz "újabb" autót ( értsd 2000 előtti volt neki) , mert azokban annyi az elektronika és több a hibalehetőség.
A turbóval annyi az össz gondom, hogy én tudnám, hogyan kell helyesen használni, mennyi időnként kell és talán még azt is hogy milyen olajat kér, de mivel használtat nézek, ki tudja az előző tulaj mennyire tojta le ezeket. És mire hozzám kerül, majd én fizetem meg azt, amit ő nagy ívben letojt . -
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #199640 üzenetére
Miért lenne az? Mk1 oktáv még hetvenöt pacival is volt, meg, 2010 előtt teljesen megszokott volt kompakt kategóriás autó is 80lóerő körül&alatt. Nem írják elő, hogy mindenképp' 10kg-tól kevesebb tömegnek kell esnie egy lóerőre Hidd el, nyugodt-kimért közlekedéshez ezekkel is elmegy a bódé.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz molnarpeter #199663 üzenetére
Sajnos hahun nem találtam jót ennyiért, majd még nézegetem.
Viszont kiderült van két eladó autó is ismerősétől a faluban picit a keret fölött, egy kilakatolt 2.0 benzines nagyon rendben lévő Mazda6 ami sajnos csak szeptemberben lesz eladó meg egy 1.4 ecotec G Astra garázsban tartott nagyon rendben nem eszi az olajat 210 ezerrelhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
xact
tag
válasz ngaba #199683 üzenetére
Szia!
Igen, inkább fizetek most többet , mint később többször "kevesebbet", roppant bosszantó amikor valami baja van az autónak és akár napokig is áll 1 szervízben. Főleg hogy nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust, mivel ez a munkaeszközöm is, szóval a megbízhatóság fontos. -
zapikanka
tag
válasz molnarpeter #199668 üzenetére
Köszönöm!
Ford-okkal kapcsolatban eddig azt hallottam, hogy drága a javíttatásuk, de ennek utána olvasok/nézek. Ez a Focus egyébként tetszik is. -
LK
addikt
válasz [CS]Blade2 #199685 üzenetére
A szavatosság az eladóra is vonatkozik a kereskedő felé. Ilyenkor a kereskedő is számon kérhet. Tegnap beszéltem eggyel pont erről. Fél év vonatkozik a járművét becserélő tulajra is. Persze ez valószínűleg csak durva estekre vonatkozik, maximum akkor folyamodna ehhez akinél jártam (csip-csup hibák nem érdeklik őket). Illetve emiatt is kötnek biztosítást a főbb dolgokra:motor,váltó,meg még egy dolog amire nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
MCGaiwer
addikt
válasz [CS]Blade2 #199693 üzenetére
pontosan, vagy hogy a vevő nem ért hozzá, vagy tönkretesz valamit amire rá akarja fogni, hogy már nálam nem volt jó, csak nem látta.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
LK
addikt
Üdv!
Nagy gáz lehet ezekkel az 1.33-as Toyota Corolla motorokkal, hogy ilyen olcsón adják őket. Jól tudom, hogy valami olajprobléma volt velük? Csak a jó minőségű olajjal lehet használni?[CS]Blade2 : köszi, értem
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
LK
addikt
Ha viszek szerelőt, az gondolom nem tudja megnézni megvétel előtt. És mivel egy leírásban sem szerepel, hogy dokumentáltan 0w20-as olajjal volt használva, ezért kb. kuka az összes (Na, engem cáfolandó találtam egyet most)
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen