-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz starius #200298 üzenetére
A motor nagy eséllyel elviseli, de a ráakasztott dolgok már nem, pl. DPF, turbó, kéttömegű…
Én is csak annyit tudok mondani, hogy hetente meg kell kergetni hosszútávon, magasabb fordulaton, és akkor nem kell egyfolytában attól félned, hogy valami beüt.
A 2.0 CRTDI a legmegbízhatóbb motor hozzá.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #200300 üzenetére
Azért elég kevesebb 50-100 km autópálya is, nem kell néhány száz km.
#nincsbennetarcsi
-
-
Ismerős.
Egy jól időzített parketta azért néha be tudja indítani.Elképesztő fos utak vannak itt keleten, így ritkábban hazajárva érezhető a romlás. Úgy odaküldtem az első futóművet, hogy teljesen felkoppant mindkét oldalt. Azt hittem vagy a felni vagy a gumi oda lesz, hálistennek semmi.
-
Bdanyy
addikt
válasz vzsryl #200302 üzenetére
Egy ideje használok egy 2012-es g6 1.6crtdit, annál hogy veszem észre, hogy regeneral? Általában ha Pesten belül megyek, az egy irányba 10km vagy annál nagyobb táv (dugozni nincsen türelmem a belvárosban két pont között, akkor inkább bubi/lime stb). Ha összejön pesti 100-150km, akkor utána azért szokott lenni 200km egyben, aminek a 90 százaléka pálya vagy főút tempomattal szinte lámpák nélkül. Leginkább akkor sajnálom az autót amikor télen 10-15km alatt be sem melegszik (bpn ilyen probléma nincsen, ott elég hosszú idő ekkora távot megtenni ) de már leállítom, vagy hidegen felérek a pályára.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
Bdanyy
addikt
Köszi, utánajárok
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz szabonagyur #200310 üzenetére
Voltál már Füzesgyarmat és Biharnagybajom között? Ha nem, akkor ne menj. Ha lehetne, benevezném a legrosszabb útnak, gyanítom meg is nyerné.
A 4-es is pusztulat, elejétől egészen Szolnokig, Szoboszló elkerülő katasztrófális lassan.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz aero. #200312 üzenetére
Nem tudod Te mi az igazán rossz út itt keleten, de elnézem neked, hogy amúgy nem laksz országban
Pl Dorogi út, itt van a Szabolcs-Hajdú vonal, ez az úton is látszik, még a mapses képen is és az elmúlt 10 évben nem lett jobb: [link] A megye határig jó út, utána borzalom.
Vagy Bordoghalom-Alsóberecki közötti, 10 éves a maps képe de nem lett jobb azóta sem: [link]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz szabonagyur #200313 üzenetére
Errefelé nem járok, de a bodroghalmi így mapsról simának tűnik a füzesabonyihoz képest, azt hiába mutatom, nem úgy néz ki mapson. Konkrétan egy része most fel van marva, de mintha csak 1-2 helyen ért volna le a marógép, akkora szintkülönbségek vannak a sávban. Van egy lezárt sáv, a földig, töltés alá levan ásva, akkora egy pusztulat.
-
válasz szabonagyur #200315 üzenetére
Végül is ... az is kelet. Csak minden évre egyre jobban robban lefelé.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #200317 üzenetére
Meg a rugozatlan tomeg! Az a baj kerem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kelna91
senior tag
Sziasztok! Az Alfa-Romeo Giuliettáról van valakinek tapasztalata? Van valami drága típushibája vagy bármi "rejtett" költség, ami előjöhet egy használt megvétele után?
-
inf3rno
nagyúr
Lesz egy 2009-es VolksWagen Golf Plus 1.4 TSI az egyik kereskedőnél. Még műszakiztatja éppen. Vonóhorog nincs, tolatóradar van, de kamera nincs hozzá csak sípol. A kilométer 64.000, és annyinak is tűnik kopás alapján. Rozsda gyakorlatilag nincs rajta. A motort kipucolták, ahogy megy és amilyen a hangja, az alapján rendben van. A felfüggesztés az én ízlésemnek egy kicsit túl lágy, de egyébként úgy tűnt az is rendben van. Németből hozták be. Ahogy nézem kint 5000 euroról (1.8 millió) indulnak a hasonlók, de nyilván a kockázat, honosítás, stb. is komoly költséggel járnak. Szerintetek ér ez így 2.4 milliót, esetleg mire érdemes lealkudni? A szerződéskötésnél, foglalózásnál mire érdemes figyelni? Valaki mondta, hogy trükköznek azzal, hogy beírnak forgalmiba első tulajnak, aztán letagadják, hogy valaha volt náluk a kocsi, ha gond van vele.
Buliban hasznos! =]
-
őstag
válasz inf3rno #200321 üzenetére
hu nekem itt elég rossz érzéseim vannak
mi az hogy kopás alapján jónak tűnik? fel kell hívni a szervizkönyvben szereplő szervizeket és leinformálni
ha nincs szervizkönyv/vizsgapapírok, akkor vissza van tekerve
miért kell megbontani egy 64 ezer km-es motort?
mit jelent hogy gyakorlatilag nincs rozsda? van rozsda vagy nincs rozsda?bocs, de elolvastam a hszedet és képzeletbeli nagy piros felkiáltójelek villognak előttem
cryptot minden termékemért elfogadom
-
inf3rno
nagyúr
válasz LuckyL #200322 üzenetére
Van szervizkönyv az alapján is rendben van, csak ránéztem, és kopottnak sem kopott a beltér, tehát tuti biztosan ennyi van benne. Nincs megbontva a motor, csak letakarították, ahogy a kereskedők szokták, hogy véletlenül se lásd, ha esetleg olaj volt rajta. Az egyik küszöbnél láttam egy fél centis sárga foltot, ami lehet rozsda, de valószínűleg nem kell vágni, és felületi kezeléssel megoldható. Árban közben utána néztem, valszeg sok ezért a 2.4 milla, és olyan 2.0-2.2 közé tehető az értéke. Megpróbálunk majd alkudni, de előtte megnézetem egy szerelővel is holnap, hogy ő mit lát.
Buliban hasznos! =]
-
Paxker315
addikt
válasz kelna91 #200320 üzenetére
Pont tegnap mutattam ismerősnek, aki még mindig #szarolasz és #szharfhanszia szkeptikus
A multi air lehet drága muri, foleg használt-sokat futott példánynál garantáltan cserés lesz a MA modul, az kb. 444k körüli ráfordítás lehet. Ezt meg tudod előzni azzal, hogy 120lovas 1.4 T-jet motorral veszed, nem Multi-airrel. [link]
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz szabonagyur #200319 üzenetére
De mostmar megepitik az elkerulot, ami miatt ez ott van tizen x eve. Talan.
Everybody lies.
-
Tothgera30
Ármester
-
waveson
tag
tó' függ mire kell.
Csajozni, nyomni a gázt, szervizbe járni, költeni a zsét mint a szahart > BÉJEMVÉ.
Van má csaj, csak autózni akarsz, szervízt nem szeretnéd már látogatni, nem kell az 5mp/100kmh, nincs hangulatod lerobbanni ismeretlen ország autópályáján 38 vagy -10 fokban > Toyota (Prius 3-4) Amíg van üzemanyag, megy. Tapasztalat
8 évig E92-m volt, 2 évig P3. Ki mit szeret egy autóban itt az a kérdés. Én azt, hogy tankolok, és a következő 1200km-ig semmi, utána megint tankolok, majd 10.000km után egy olajcsere szűrőcserék.
BMW-nál: 182.500km február : kiégett az izzó 50ezer
182.750 február: elreped az Y vízcső 35ezer
183.000 március: tönkrement a CCC modul 500ezer
183.500 március: elfolyt a lengéscsillapító olaja 80eze
184.100 április tönkrement a generátor 75eze
184.600 április főtengely szíjtárcsa szétrepült, itt-ott rendet rakott, 200e
185.000 május random beesett a jobb hátsó ablak amikor húztam le, 20/25e
Hasonlóan nézett ki 10 A4-es oldalon keresztül.
Toyotánál:
121.000km gumi felcserélés, olajcsere
131.000km olajcsere
136.000km gumik felcserélése
141.000km olajcsere
150.000km gumik felcserélése
Jó lenne ha ez vicc lenne. De nem az. TOYOTÁÁÁÁ. Persze mondják: az én béjemvémmel soha semmi gond nincs. Aztán amikor voltam a bmw szerelőnél, egy egész, nagy, hosszú kertnyi BMW pihent szerelésre várva -
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz szabonagyur #200319 üzenetére
Most jelentették be, hogy lesz hozzá elkerülő, így már lesz értelme is.
-
Des1gnR
őstag
válasz Stylewars_kp #200332 üzenetére
Nem tudom, hogy hol van, de ha nehézkes az útszakaszon a visszafordulás és valamiért gyakori, akkor ez egy megoldás.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
szabonagyur
félisten
válasz Stylewars_kp #200332 üzenetére
Tudok róla, de amikor megépült nem sok értelme volt. Főleg, hogy egy részét szét kell verni így is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Joao
tag
Sok olvasgatás és nézelődés után most már teljesen tanácstalan lettem, egy segítséget kérnék nagycsaládos autóvásárlás kérdésben
A keret maximum 4,5-5millió Ft, a legfőbb szempont, hogy 3 gyerekülés férjen el a második sorban (lehetőleg 3 isofix-szel), és hét személyes kivitelt keresek, a plusz 2 ülés egyelőre csak ritkán lenne használva.
Először a nagycsaládos támogatásban gondolkodtunk, végig is jártam a szalonokat, de ami ebbe a keretbe belefér azok vagy nem tetszenek (Lodgy, Rifter/Combo/Berlingo) vagy a motor választékkal nem vagyok kibékülve (C4 Space Tourer 1.2), így használt vonalon kezdtünk nézelődni.
Jelenleg egy Volvo V50-nel járunk, ennél alább nem szeretném adni minőségben. A PSA féle 2 literes dízel van benne, végtelenül megbízható, viszont úgy alakult, hogy az eddigi évi 25ezer km helyett kb 10-et megyünk, fele-fele város és országút. Erre inkább egy benzines adná magát úgy gondolom, viszont azokból a típusokból, amikre leszűkítettem a keresést, Galaxy/Sharan/Alhambra, gyakorlatilag csak dízelek vannak a piacon.
Létezik valami ilyen benzines batár (azért nem egy Durangora gondolok ), vagy nem kellene tartani a dízeltől ilyen felhasználás mellett?
Köszi a segítséget! -
nagyúr
Galaxy mk2 volt anyósoméknak, 2.0 tdci. Cefet jó autó a maga kategóriájában, eszméletlen tágas, a középső üléssorban 3 felnőtt kényelmesen elfér egymás mellett. Oda nem lesz gond bekötni 3 gyerekülést. Emellett, ha nem kell a leghátsó üléssor 2 felnyitható ülése, akkor nagyon nagy a rakodótér. A 2.0 tdci megbízható, ha karbantartják. Apósék ütötték-vágták, rettenetes sokat jártak vele rövidtávot (napjában 5-6-10 alkalommal 1-1km-eket...), de így is kibírt a DPF 320e km-t. A turbó is akkor kezdett már totál gallyra menni, de a motor maga hibátlan volt. Ja meg a gyári kettőstömegű lendkerék is ennyit bírt. Turbó, dpf és lendkerék hibásan lett eladva Első, fűthető szélvédő elég drága, azt nézd meg nehogy repedt legyen valahol ha ilyen típust veszel.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
Joao
tag
Verso és a Zafira nagyon tetszenek, a motorok is, viszont próbáltam őket, egyértelműen egy kategóriával kisebbek, mint az említett hármas. A középső ülés sajnos keskenyebb mindkettőben, és nem is isofixes. Nagy kár, pedig megfelelnének egyébként.
#200337 tboy93
A 2.0 tdci mellett az is szól, hogy jól ismerem már viszont itt felmerül az a kérdés, hogy az új ecoblue 2.0 is a PSA 2.0 származéka, vagy más konstrukció már? -
nagyúr
Mi benzines S-max-ot vettünk a dízel S-max után.
3x jártam végig az utat...
Még talán esetleg elcsíphető 1-1 bentragadt 1.5 Ecoboost-os benzines S-max, Galaxy. Talán... 2019-ben fejezték be a gyártását.Szerk... bocsi elnéztem egy kicsit - azt hittem, hogy támogatással vennétek. Aztán látám a keretet.
Én simán venném a dízelt, főleg ha ismered.
Ha a kényelem fontos, akkor Ford Galaxy/S-max esetén a 2015 utániak kevésbé kényelmesek, meglátszik a spórolási irány - sz'tem.
Galaxy-nak nagyobb a csomagtere, mert kevésbé ível lefelé a hátulja, viszont S-max csinosabb (ez miatt lett nekünk is ez, kétszer is)A mostani 2.0 ecoblue is pözsó a Ford esetén.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vzsryl
nagyúr
Én egy ilyet simán bevállalnék: [link]
Ha már dízel, akkor VW. A lényeg, hogy kb. heti egyszer járasd meg, ne csak kis távokon menjen, és sokáig fogja húzni a DPF is. Egyébként néha érdemes ránézni, hogy mennyire telített, és tudják takarítani, nem kell megvárni a fél milliós cserét... A lendkerék és a turbó nagyon sokat bírnak, a motor pedig szvsz. a legjobb dízel.
Szívó benzinesek nagy része nem tudja megfelelően mozgatni ezeket a hatalmas kasztnikat, de a kis turbó benzinesek is túl kis nyomatékkal rendelkeznek ahhoz, hogy kellemesnek érezd.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz vzsryl #200342 üzenetére
de a kis turbó benzinesek is túl kis nyomatékkal rendelkeznek ahhoz, hogy kellemesnek érezd.
3000rpm felett már egész élvezhető. Persze a nyomatéktartás, fogyasztás, motorfék nem az erőssége. De számításaim alapján ha 2 literes eltérés van a dízel javára, akkor 150k-val fizetek többet az üzemanyagra 5 év alatt. Viszont a benzines 2.5millióval olcsóbb volt.
Részemről a tartóssága kérdéses, de majd meglát-tyúk.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz szabonagyur #200335 üzenetére
Most kicsit talán forgalomlassító, más értelme nincs, bár ahhoz meg messze van a faluhoz.
-
inf3rno
nagyúr
válasz szabonagyur #200325 üzenetére
Közben leinformáltam netről is, tényleg annyi van benne, törött nem volt. Ja úgy néz ki boltba járós városi kocsi lehetett, én is csak rövidebb távokra használnám, azért benzines kell. A kereskedő nem akar engedni az árból. Körülnéztem a környező városokban az autókereskedésekben, és nem nagyon volt semmi olyan ezen kívül, amit elvinnék. Most tömegközlekedéssel megyek mindenhova, és már rohadtul nincs idegzetem tovább várni egy jobb kocsira. Meglátjuk mennyire szívom meg vele.
Buliban hasznos! =]
-
hobizoli
nagyúr
válasz vzsryl #200342 üzenetére
nemtom, de 1.4 TJET Bravo 2000rpm-n 200Nm
az mire nem eleg?
egy 2 liter szivo akkora rpm-n sosem tud ennyi nyomatekot
1500rpm alatt meg ki terheli a motort?
dizelek is nyuglodnek annyinal, meg a geometrias turboval is
legjobb dizel a VW?
aha
az autoszerelok jol megelnek beloluk, az tuti, azert szeretik ajanlanitöbb drón kell ;P
-
dj79
senior tag
válasz inf3rno #200345 üzenetére
Ha nem cax motorkód, akkor engedd el, olajcsere legalább évente megvolt?
Előtte vagy egy lánccserének, feszítővel, koksztalanításnak, ultrahangos injektortisztításnak és abban sem lennék biztos, hogy a magasnyomású üzemanyagpumpát nem sínylette meg a sok rövid távú használat. Ráadásul szerintem alapból túl van árazva a gép…. -
hobizoli
nagyúr
válasz waveson #200329 üzenetére
sogornak van egy F11 335XD-je
elmult 15 honapban egy ropke 2.3millio ment ra ugy, hogy athozatta Ausztriabol a nagyszervizre, mert akkor mar siman 3 felett lenne, ha azt is ott vegzik el rajta
eccer mondtam neki, hogy az ez auto egy kesz GTK
nem volt megtorve, ezek csak az elhasznalodas es a meghibasodasok okozta javitasok koltsegei
erre vissza akart vagni, hogy de a felesege (hugom) autojara is most koltottek 150EUR-t
uj Fiat 500 1.2 8v
ooo, tenyleg?
ez talan azert volt soronkivuli nem tervezett koltseg annal, mert leutottetek a motor aljarol az olajteknot, es kellett ra egy uj (55EUR) meg nyilvan uj olaj+szuro istöbb drón kell ;P
-
inf3rno
nagyúr
Évente 2-3x volt VW szervizben Németországban. Tavaly ősszel átment a német műszaki vizsgán, azóta mentek vele 3000km-t. Nagy baj biztosan nem lesz vele, de nyilván én is átnézetem majd. Motorra a CAXA rémlik, de nem vagyok teljesen biztos benne, le kellett volna fotóznom a papírt.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]