-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Peter
őstag
válasz yodamester10 #200049 üzenetére
A törés és egyéb adatok stimmelnek ennél is, csak a kilométer és a hozzá készült fotók nem.
Nem is értem hogy honnan szedik hozzá azokat a fotókat, miközben a Kormányablakon meg jó fotók vannak.És ilyenkor mi van, ha a car vertical falls infókat ad 7k-ért? Penzvisszafizetesről gondolom csak álmodozhatok.
[ Szerkesztve ]
-
F_Peter
őstag
válasz yodamester10 #200052 üzenetére
Persze, ez amûgy is tervben van, de az bosszantó hogy a car vertical lényegében haszontalan volt.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #200049 üzenetére
De nem a töröttet vettem meg ám, nehogy az új tulaj ezt olvassa és szívbajt kapjon
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #200054 üzenetére
Egyik rokont rendszeresen megallitjak, hogy korozott az autoja, de mint kiderul az ove vege 220, amit keresnek meg 202. De tipus minden megegyezik.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Ricsxx
tag
válasz molnarpeter #200005 üzenetére
Köszönöm, nektek a választ. Igen én is valahogy így gondolkodok. Egyedül a a benzin 102le-je tart egy picit vissza, hogy vajon elég lesz-e, bár száguldozni nem akarok, normál autópálya tempót tudja tartani 2-3 ember. Az 1.9-nél, ha DPF-es azt lehet valahogy "okosítani"(nem ledugózásra meg ilyenekre gondolok, hanem hogy kevésbé tömődjön el mintha ezt olvastam volna)?
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #200034 üzenetére
Én úgy tudom piac függő volt c30 awd, szerintem letezik az usa piacon de mintha itthon is láttam volna már, de persze öntapadós betű bárhol megtapad.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ricsxx #200058 üzenetére
Vezérműtengely is gyenge anyagú benne, más olajat is kap a részecskeszűrő miatt, összességében egy jelentősen nyűgösebb konstrukció, azért nem ajánlom annyira 1.9 még részecskeszűrő nélkül terveződött, utólag lett ráaggatva, nem is sikerült olyan jól, CR motorokhoz már alapból be volt kalkulálva.
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #200060 üzenetére
Akkor építeni kell, ha valaki nem tud élni nélküle.
-
SPeti1984
senior tag
Ti az alábbi három közül melyiket választanátok? Mindhárom újonnan lenne véve. A Skoda és a Seat 7 sebességes DSG automata lenne, míg a VW 6 sebességes manual és a gyengébb motorral. 5 éves távban gondolkodva melyiket érdemesebb választani. kb hasonló árban lennének. Egy 3 éves Kuga 1.5 ecoboost lecserélésén gondolkodunk az alábbiak közül valamelyikre. Mivel nem volt automata autónk, így meglehetősen vonzó lenne. Kinézetre a Seat férfiasabb, de mostanság a skoda aminek jobban megy a szekér a seat-nak elég gyengén, így megfordult a fejemben nehogy beszűntessék mert akkor később gondolom csak nyomottabb áron lehetne eladni.
Skoda Karoq 1.5 TSI 150le DSG 7 seb
Seat Ateca 1.5 TSI 150 le DSG 7 seb
VW Tiguan 1.5 TSI 130le manual 6 seb -
SPeti1984
senior tag
válasz yodamester10 #200065 üzenetére
Sajnos nem igazán. Híbrid eszünkbe jutott, de 9 m ft körüli áron max a Toyota C-HR 1.8 122 lenne vagy a Kia Niro 1.6. Igaz főleg egyedül lenne használva, de a C-hr-be beültem és nem láttam ki a tetőtől pedig csak 186 magas vagyok és a földön volt az ülésmagasság is. A Niro meg fene tudja nem az a szépségdíjas kocsi illetve nagyon nincs karaktere számomra.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
őstag
válasz SPeti1984 #200071 üzenetére
Igen. Ha újonnan veszed és még gari alatt eladod akkor ok. De vannak műveletek amit tudtommal nagy elhasználódással "jutalmaznak" ilyen pl. a dugóban kúszás, hátra felfelé tolatás stb... Ezekre nem figyelve nagyon gyorsan le lehet amortizálni egy ilyen váltót. Mondjuk azt én is kétlem hogy ez 26 ezer kilométer alatt sikerülne
-
SPeti1984
senior tag
Közben találtam még egy Passat 1.5 tsi-t de sajna ez is manual váltós, pedig nagyon szép ez is. Igaz ahogy olvasgatom egyre inkább kikopnak ezek az autók, így lehet ez sem a legjobb választás későbbi eladásnál ha mindenki suv-ot keres már most is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz SPeti1984 #200076 üzenetére
Én személy szerint egyelőre kerülöm a SUVokat. A Passat földszintes felépítése fogyasztásban és szélzajban is barátibb autópályás használat mellett. Ezen kívül hallottam már olyat is, hogy az alacsonyabb építésűek töréstesztje is jobban sikerül, mint egy azonos méretkategóriás, házon belüli SUVé.
Mondjuk én kézivel már nem vennék autót, főleg nem Passat kategóriájában. Szvsz inkább ez nehezíti meg majd a későbbi eladást, mint nem SUV kivitel.
Egyébként mik a preferenciák (új-használt, szükséges extrák), illetve mi lenne a keret? Illetve milyen terepen lenne használva (város-pálya-országút milyen arányban lenne)?
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz BigBlackDog #200078 üzenetére
A keret az olyan 9-9.2 körüli és újban gondolkodunk. Az áremelések miatt nagyon szűkös így a kínálat. Mivel a jelenlegi autónkban szinte minden benne van (automata parkolástól kezdve), így azért a digit klíma, adaptív tempomat ami benne legyen főleg ha automata, mert akkor az adaptív biztos sokkal jobb választás. Használatot tekintve elsőkörben városon belül munkába bejárást, meg hetente szülőkhöz eljutás 110-es szakaszon. Néha 1-1 autópályázás is van azért a nyaralások alkalmával, de ha arányosítani kell, akkor 45-45-10% az arány a város országút pálya hármast tekintve. Dízelt kerülnénk, így maradt fenn ez az 1.5 tsi vonal, mert talán ebben van egy elfogadható erő meg fogyasztásban is talán a legjobbak.
-
veterán
válasz SPeti1984 #200079 üzenetére
Ssangyong Korando?
Többet fogyaszt, de az eltörpül az értékvesztés mellett.
Rendes automata váltót kapsz.
Egyáltalán nem csúnyább egy Skodanál.Előbb-utóbb rájönnek a népek, hogy a száraz DSG nem egy életbiztosítás.
Az a Skoda annyira tucat, a rendőrök is használnak olyant.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz focvis #200082 üzenetére
Ezért irigylem pl az ausztrálokat, ők rendes 8-as automatával kapják a vw csoport cuccainak legalább egy részét. Hát ja kicsit többet fogyaszt. Itthon lenne mondjuk 200k felárral a dsg felett simán megvenném....
Ssangyong-al meg az a gond hogy lehet hogy csődbe megy.Én is ebben a keresős cipőben vagyok, 10-11 milla kerettel. Még jövő nyár előtt (köszi nem kérek automatikus sebesség korlátozót, főleg nem az első kísérleti darabokat beta teszterként). Scross méretű benzinest szeretnék, normális automatával és hangszigeteléssel.
Most kb ott tartok hogy egy elég alap RAV4, de ez is csalás mert azért jóval nagyobb (4,6 vs 4,3). Még megvárom az új HRV-t (szájhúzogatás a sokkal rosszabb hibrid miatt lesz), meg esetlegesen a Corolla Crosst ha lesz év végéig (itt meg a corollás vacak hangszigetelés akaszthat meg). Nem egyszerű...
-
captainnemo
aktív tag
Továbbra is megy a gondolkodás. 3-4 millió hitel nélkül és kis hitellel 4-5 millió a vásárlásra szánt pénz. A feltételek maradtak mx 5 éves, max 100e futott kilométer és minimum 120LE. A tipikus használat miatt pedig benzines. A kivitel vagy kombi vagy suv/crossover.
A döntésben benne van a párom is, emiatt pár olyan modell kiesett, ami nekem bőven beférne, mint skoda octavia 1.4 tsi, illetve Opel astra sport tourer 1.4 tsi.A közös metszet a 3-4 millió között:
SSANGYONG Tivoli Tivoli 1.6
suzuki sx4 s-cross 1.6
Kia ceed 1.6 GDI
Hyundai i30 1..6 GDI
Renault Megane Grand Tour 1.2 tce (ebből egyet találtam csak)4-5 millió között pedig:
Hyundai i40 1..6 GDI
suzuki sx4 s-cross 1.4THát nagyjából ezek maradtak, lehet lennének más típusok is amire lőni kellene, ha van ötlet szívesen fogadom.
-
SPeti1984
senior tag
válasz rasotamas #200080 üzenetére
Semmi baja nincsen a mostaninak. 3 éves lesz. Igaziból a fogyasztása ami óvatosan használva 9 körüli (mondjuk a Kuga nem könnyű meg talán a legnagyobb külsőre is ebben a csoportban, ezért is ennyi szerintem), meg gondoltuk most talán még jól kilehetne szállni belőle és akkor a következő már automata lehetne.
Váltani olyanra szeretnénk, ami azért nem visszalépés lenne, ezért is nézegettük a hasonló kategóriát. Bemutató autó még játszhat, de azoknál meg ugye a túlzott extra miatt elszállnak az árak sokszor. -
-
-
válasz BigBlackDog #200089 üzenetére
Ez most is így van, ezt a Golfom is magától csinálja. Néha elég szarul.
Nem hiszem, hogy a közeljövőben megvalósulna az, hogy ne tudd felülírni, kb esélytelen. De ha tévednék, jegyezzük meg ezt a hsz-t.
-
őstag
válasz BigBlackDog #200091 üzenetére
Igen, pontosan ez. És még az sincs eldöntve hogy kegyeskednek e megengedni hogy csak csipogással idegeljen. És vannak fokozatok az előzés közben megöl és a csipogás között (pl. át kell nyomni a gázpedált egy ellenálláson, és az is elromolhat ugye).
Bitpork: csőd kapcsán én is kb annyit hallottam amit runner linkelt. Szimpi a Korando valamennyire, de nagyon probálnék informálódni mielőtt megveszem (és ez pl. a Mitsubishi-re is igaz, ott ugye az Európából való kivonulás kapcsán van csiki csuki, igen aztán nem aztán félig stb. stb.)
-
dj79
senior tag
-
válasz BigBlackDog #200091 üzenetére
Ez a jelenlegi működési színvonalon elképzelhetetlen.
Értem, hogy mit akarnak, de nem hiszem, hogy jövőre megvalósulna. Plusz akkor ez már részlegesen önvezetés lenne, ami még mindig nem engedélyezett teljesen. Kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]