-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Des1gnR
őstag
Sziasztok,
Jelenleg egy 2017-es SuperB-el járok. 1.8 TSI DSG sedan
Év végén vissza kell adnom és választanom kell egy olcsóbb autót. (Legyen mondjuk a SuperB árának 60%-a)
Ti mit választanátok ami hasonló kategória, de mégis olcsóbb és nem egy olcsó műanyaghalom? Óriási a piac, ezért eléggé elvesztem benne.
Csak új jöhet szóba.[ Szerkesztve ]
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
veterán
válasz Des1gnR #200101 üzenetére
ez mondjuk szerintem felszereltségtől függően 6-8 misi lehet. ennyiért nagyon gyász vag-ok vannak már csak, így ezt a vonalat elengedném és rámennék egy k astrára (bár pont ma mutatták be az újat, ennek nem tudom hol lesz az ára). esetleg jobban elszeret kia ceed/hyundai i30.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SPeti1984 #200076 üzenetére
Nálam Passat egyértelműen az eddigiek közül, beltér és általános minőségérzet ennél lesz a legjobb, kérdés a felszereltség.
Évi <10k km-re inkább váltok kézzel és a hibrid sem feltétlenül logikus, ha sokat fog állni (ha rendszeresen hetekig nincs használva, az hosszú távon káros is lehet), viszont sokszor kevés rövid útra már inkább bevállalnám, értéktartás is elég jó -
őstag
válasz focvis #200099 üzenetére
Szerintem akkor pont az amit én akarok Active felett eggyel van a Comfort és abban van radar hátul, előre plusz lehet rendelni és azt én is szeretnék. Style csomagot lehet hogy kihagyom (kulcs nélküli kényelmes az scrossban de kockázat is, motoros csomagtartó biztos jó de nem egy élet halál kérdés ahogy én látom most).
-
SPeti1984
senior tag
válasz molnarpeter #200103 üzenetére
A Passat egy Business felszereltség + 3 zónás klíma, 20,3cm-es multimédia, Park assist.
-
Des1gnR
őstag
válasz BigBlackDog #200105 üzenetére
Jogos kérdés, a br 7-8M szerintem reális. Próbáltam kitapogatni, hogy mi a felső határ, de nem kaptam egyértelmű választ, csak azt, hogy törekedjek az alacsony árra.
A superbnél is szóba jött, de nem igazán szeretném megvenni amíg van lehetőségem másikra. Jelenleg amiket nagyon kedvelek benne, hogy kegyetlen kényelmes elől hátul, jól pakolható. Nagyon jó a ledes lámpa, a fékasszisztens és az autómata váltó. Ezeket szeretném az újba is.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
vzsryl
nagyúr
-
válasz Des1gnR #200101 üzenetére
Ha még idén szeretnél autót, akkor i30, kia ceed
Pl. Kia proceed gt-line 1,5 T 160 ló Listaár 7,6M Ft
Ha automata kell: gt line 1,5t 48V Hybrid 7dct 8,1M Ft lista ár, ezekből azért még lehet faragni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Des1gnR
őstag
válasz kisza25 #200111 üzenetére
Ez a proceed amúgy nagyon tetszik, főleg a GT, szereznem kell egy ajánlatot, hátha kapnék rá jóváhagyást a cégemtől. Azzal szívesen kibékülnék. Van KIA-s ismerősötök?
Az i30 és a sima ceed az nem tetszik. Az új 308 nagyon dögös, de kicsit kicsinek találom, valamint az egyik ismerősöm egy pug szalonba dolgozik és azt mondja, hogy rengeteget visznek vissza meghibásodások miatt. Nem tudom, hogy ez más gyártóknál hogy van, de ezzel kicsit eltántorított. Máskülönben az előző autóm egy 407SW volt és imádtam.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
BigBlackDog
veterán
válasz Des1gnR #200112 üzenetére
Szerintem 1-2 márkakertől kérjél be ajánlatot. Ha sürgős, akkor érdemes a készletes autókra rákérdezni, ha nem annyira, akkor én konfigurálnék olyat, amilyen nekem kellene. Kia-Hyundai esetén nagy szórás nem szokott lenni az árak terén az olvasottak alapján, országban lévő kereskedések mindegyike kb. ugyanakkora kedvezményt szokott adni, ha jól tudom.
-
footy
addikt
válasz SPeti1984 #200106 üzenetére
A ford 3 hengeresei teljesen kulturaltak, ha nem farokmeregetesre mesz, akkor igazabol tok mindegy a hengerszam...
(Sot a Peugeot es az Opel(GM fele) 3 hengeresei is azok)
Automata VW-nel is csak Amarokhoz es Touraghez van, a DSG inkabb 2db robotizalt valto egy hazban.A SUVra meg talan a Grandland jut eszembe, de egy Insignia is ott van arban es az sokkal inkabb auto. (tagasabb, jobb futomu, stb.)
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Des1gnR #200112 üzenetére
A Proceed kb. 2 számmal kisebbnek érződik a Superb-nél, szóval először mindenképp próbálj ki egyet.
Az új 308-asokból szinte még eladás sem volt, visszahordás meg főleg nem. Az előző generációból a dízelek jók, a benzinesekre tényleg sok a panasz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz Des1gnR #200119 üzenetére
Több százas nagyságrendben van a céges flottában PSA termék, mind dízel.
A platósoknál / furgonoknál tényleg sokszor van szopás, szinte mindig az AdBlue rendszer miatt, de a személyautókkal az ég világon semmi gond nincs. A management kocsijaival kapcsolatban (A6, A4, Superb, Passat) több problémát hallottam, mint a nagyságrendileg több sima autóról együttvéve."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Des1gnR #200112 üzenetére
Szalonban dolgozó ismerősömtől én is ezt hallom Peugeot ügyileg. Benzinest és elektromost ne... Dízel ok.
Nagy kár mert a 3008 belseje nagyon tetszik, és ők még használják a hagyományos aisin 8-as automatát ami nálam szintén plusz pont.Ha lehajolnának és ők is elkezdenék használni az ingyenes toyota hibrid licenszeket elég gyorsan lehet hogy 3008/5008 tulaj lennék... Fordban ez nagyon szimpatikus (csak minden Kuga tesztben azt olvasom hogy kényelmetlenek az első ülések + kisebb csomagtér azonos áron mint a toyota rav4, pedig könnyen lehet hogy hangszigetelésben és hifiben jobbak, de a kényelmetlen ülés az nem elfogadható).
-
veterán
válasz molnarpeter #200121 üzenetére
nem, azt em értem , hogy a dsg miért nem "rendes" automata
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz molnarpeter #200124 üzenetére
Ez jó kérdés mert maga a hibrid rendszer licensz ha jól tudom ingyenes, de pl szerintem a 2,5-es atkinson moci amivel szolgál az sem nagyon volt fordéknak, az simán lehet hogy azért fizetnek (mert az sem az a kőegyszerű technika aminek gondolni lehetne).
-
zoo8800
veterán
válasz bandus #200125 üzenetére
Sokak szerint csak a régi, olajkavarós nyomatékváltó a rendes automata, a minden egyéb DSG, CVT, Selespeed nem automata. Szerintem mind automata, amiben nem kell váltogatni.
(nyilván ez az egy sebességes elektromos autóknál nem értelmezhető)rip and tear, until it is done
-
őstag
válasz bandus #200125 üzenetére
Rendes automatán így slendrián nem mérnök autóbuzik között a hidromechanikus, vagy a köznyelvben bolygóműves automatára gondolunk. Vagy olajkavarós ha igazán pontatlanok akarunk lenni...
A duplakuplungos meg tényleg teljesen más, a 2 robotizált váltó együtt nem is olyan rossz hasonlat, az "egyik" hajtásban van a "másik" meg készül arra ami szerinte történi fog (ha eltalálja nagyon finom és gyors, ha nem akkor nem annyira). Ebből is van ahol az érzékenyebb rész olajban úszkál (ez a jobb "nedves") hogy bekavarjuk az egészet
De ha szigorúak akarunk lenni egy sima legegyszerűbb robotváltóra is mondhatjuk hogy rendes automata
-
Des1gnR
őstag
válasz Tom1939 #200128 üzenetére
A DSG nekem nagyon bejön, rendkívül gyors és hangtalan, érezni sem lehet a váltást. A baráti körben van RAV4 CVT-vel. Hát az egy halál...padló...felbőg mint egy marha és állunk egy helyben.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
veterán
válasz Tom1939 #200104 üzenetére
Igen, a hátsó radar széria, ezért csak előre kellett rendelnie (a másik extra nem fog eszembe jutni, esetleg ülésfűtés ha nem széria vagy valami hasonlóan 100 e. Ft környéki tétel). Az alapár alku után 10,1, erre jött a 2 extra és a forgalomba helyezés költsége.
Nekem tetszik a RAV4 fizimiskája a SUV-okon belül, a belsejét még fotóról sem ismerem.
(Ha megvénülök, még ilyent veszek a végén. )Ebben nem (sem) vagyok biztos, de mintha ez is már eleve 180 kmh-ra lenne limitálva. Nem szép dolog.
A motoros hátsó ajtóval akkor van gond, ha elromlik a garancia időn túl. Valami 300 ezres ár rémlik egy motoros teleszkópra Opelhez.
-
Des1gnR
őstag
-
-
őstag
válasz focvis #200131 üzenetére
Ez azért nem rossz ár az alapárhoz képest. A 180 ha jól emlékszem kivételesen nem kibabrálás hanem technikai korlát (valami varázslat az e-cvt-ne belül talán, csak a végeredményt vagyok képes megjegyezni). Hajlok rá hogy nekem 17-es kerék jó lesz, nem kell az elektromos csomagtér ajtó meg a kulcs nélküli (majd próbálom direkt megnézni valahol hogy a 17 nem direkt bénán kicsi-e).
Des1gnR: A hibrid egyik fő hátránya ez a "bőgés" a Rav4 éppen azért szimpi mert ebben a legnagyobb űrméretű az "alap" motor és elég jó a hangszigetelés (mondjuk csak pl. corollához képest, különben ebben elég gyengusz a toyota, tartok tőle azért hogy a kényesebb népek Lexust vegyenek) ezért kevésbé bőg. Reakcióidőre nem láttam panaszt a rav4 hibrid tekintetében.
Bitpork: abban igazad van hogy vannak borzalmas cvt váltók. Pl egy pár nissan változat melyek talán csak USA-ban voltak nálunk nem. És a jobbak is nagyon kényesek az olajcserére (Honda pl kőkeményen 2 évente előírja). De tudtommal az ecvt-vel nem voltak nagy gondok (nem is cvt igazán, csak viselkedése nagyon hasonlít vezetési szempontból).
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Zsombe #200140 üzenetére
Ha most en azt nezem, hogy 144e van a CVT valtos Hondamban es eselyesen egy 300e koruli mutatvany ele nezek es melle az auto sem megy mar mindjart nem tunik veszesnek egy szaraz DSG esetleges javitassal.
Pedig csak gyari olaj, cseret betartva es megis.
De ez csak egy pelda, attol meg lehet atlagban jobb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #200143 üzenetére
Indito kuplung vagy mit kell javitani?
Szaraz dsg-nel egy full felujitas lazan van 500k szoval meg mindig jo vagy.
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #200143 üzenetére
Banyek, részletezhetnéd kicsit a baját?
Volt cserélve a váltóolaj? Ha jól emlékszem abba is le kell dobni 60k km után. -
szabonagyur
félisten
Szerelő klasszikus hibát nem talált (kábelköteg szokott lenni).
Na most ha szét kell szedni a váltót akkor 300e körül indul.
Mivel egyelőre nem vészesen idegesítő a hiba marad így ahogy van. Ha többször előjön akkor ránéz újra és akkor döntünk róla, hogy nyúljon hozzá vagy nem.
Esélyesen így is elmegy még egy jó darabig, 300-at nekem nem ér az, hogy hozzá nyúljanak (mint egyik fő része az autónak van egy félelmem, hogy úgysem lesz olyan mint eredetileg).
Tudom, hogy drágább a DSG, rokonnak volt kb 60e km körül egy ilyen már, de legalább nem béget az autó és 1.4 TSI-vel egészen jól megy (ami mellé még láncos is )
#200145grizlisandor
Volt, 40e ciklus volt tartva mint max, de jóval hamarabb is már cserélve volt és csak a gyárira (bizonyíthatóan volt cserélve és az is, hogy 144e km van benne).Szimplán annyi, hogy random mód kb. bólint egyet az autó, olyan mint egy béna váltás. Esélyesen meg van kopva benne valami, mert nehéz előhozni is a hibát, sebességhez és fordulathoz sem nagyon köthető. Van, hogy elmegyek vele 90 km-t és semmi van, hogy 2 km és 3-4 ilyen.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #200147 üzenetére
Raksz alá kézi váltót, vizsga, eladod
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #200148 üzenetére
Meglátjuk
Egyelőre marad így. Rozsda nincs rajta (ami van az semmi kb). Olajat nem eszi, mostanában kapott friss polírt is, gumik is 1 évesek.
Forgalmiban amúgy manuálisként szerepel
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #200147 üzenetére
Ajaj, akkor add be egy kereskedesbe es csa. Szamoljak be.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Nintendo Switch
- Mobil flották
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Suzuki topik
- Gaming notebook topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...