Új hozzászólás Aktív témák

  • diegho

    nagyúr

    Pont ez a bajom a Suzukival, hogy 8M... amikor 5,4M volt, akkor is húztam a számat és inkább Leon-t vettem.
    A titkos tippem a Focus volt, de ha az 1,5tdci-vel gondok vannak, akkor azt is kihúzom.
    A Leon-al amúgy konkrétan csak pár apróság van:
    - 4-5k után kér egy liter olajat, de a tsi ilyen, mondjuk most teszek bele Motul 5W40-et, állítólag rengeteg embernél teljesen megszűnt vele az olajfogyasztás és a Barcsik Laci is ezt ajánlja, most néztem meg és tényleg nem 504-es olaj kell bele, hanem 502-es is jó, ha nem longlife cserélem, faxé nem olvastam el eddig a könyvet...
    - meghalt az esőszenzor - bagatel összeg, típushiba
    - zörög 1-2 műanyag - amint lesz időm szétkapom és megoldom, szintén típushiba

    Ami biztosan lesz idén az a vezérlés csere, mert elérem a 150k-t és a 10 évet is. Valamint egy akksi, mert még a gyári van benne :))

    Ami a leginkább buzergálja a fantáziámat, az a crtdi Golf7 vagy Passat8, akár DSG-vel (igazából nekem az 1.6cr is elég lenne, de a 2.0 150le lenne az optimális). Az egy stabil konstrukció és lehet elmenne 350k-t is az én használatommal. (80% országút, 10% pálya, 10% város)
    A legnagyobb gondom az, hogy a pénzem egy lakásban áll, amit a háború előtt vettem (aludtam benne kb 20x azóta) a kilakoltatási moratórium miatt nem akarom kiadni, szóval üresen áll. Lehet el kellene adni és venni egy fullos új autót, de az meg már milyen, hogy eladok egy lakást, hogy vegyek egy autót... :O

Új hozzászólás Aktív témák