Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Revolit #47224 üzenetére

    Inkább 750-800e a reális. 900e szerintem sok érte. Hiába ismert előéletű és megkímélt az autó se klíma, se abs, se légzsákok se semmi. 2013-ban nem veszünk autót ezek nélkül, legalább is nem 900e forintért. :N Azt is bele kell kalkulálni, hogy városon kívül már kevés az 1.3 motor 106Nm nyomatéka az 1tonna feletti autóhoz. Ha együtt tudsz élni azzal, hogy fapados és kicsit lusta akkor vedd azt. Azt legalább ismered és ez elég komoly fegyvertény. Amúgy jó kis kocsi a Fiesta a futóműve és a fékei a legjobbak közt van a kategóriában.

    (#47223) EQMontoya: Kurvára nem egy jó autó? He :F Amire kitalálták arra a Speedster az egyik legjobb. Idézet:

    Bazsó Gábor, totalcar.hu "Tekergeti a mulatságosan aprócska kormányt, és nem fér a fejébe, hogy hogyan fordulhat szériaautó még az MX-5-nél is ennyivel kezesebben, jobban. A Speedsternek ebben aligha van idehaza vetélytársa. A Speedster a ma Magyarországon kapható legsportosabb sportautó, amennyiben a sportosság a kényelmi kompromisszumok totális mellőzését jelenti. Tökéletes játékszer és igazi ikon, pont amilyennek az Opel akarta. És állítólag a nyakunkon a turbós változat, már előre félek. Nyam-nyam."

    Fapados, hangos, ráz, pattog? Igen mert ez igazi sportkocsi nem pedig annak látszó tárgy. Ha második autónak kéne valami amit hétvégén előszedek a garázsból és autózom vele egy jó ízűt biztosan az Opelt választanám az MX-5 helyett bár kétségtelen, hogy az is elég ügyes. De a Speedster azért csak egy Lotus Elise Speedster és ha még azzal a hoki 2.2 szívómotorral is ilyen jól mozog akkor a turbós erőforrással milyen nyers és brutális lehet? ;]

    A demokrácia a csőcselék uralma

Új hozzászólás Aktív témák