-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz diegho #65624 üzenetére
És ha megnézed lassan egy 20 éves autó.
Nyugodj meg engem is mindenki lenézett mikor Francia autót vettem. Amivel mentem havi 1100km átlagban probléma nélkül. Utána jött a nagy német megváltás és havi 600km mellett állandó problémák voltak. 2x annyiért. Most jön majd egy Swift ami miatt le fognak nézni, de nem izgat.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
nem kötekedés, de ha barumot vesz, ilyen erővel veheti a sava-t is.
tavalyi teszten fej-fej mellett voltak, idén nem tesztelték a sava-t.
szóval szerintem jelen esetben az jobb ár/érték arányban. -
lsc
nagyúr
válasz Kornel #65660 üzenetére
Tavalyit nem néztem, ideiben nem volt sava, ennyi. Ráadásul sehol nem írtam hogy a barum annyira jó lenne, nem azt akarom védeni, a helyén kell kezelni. Mint írtam előzőleg ez is meg az elején kérdezett vredestein is csak havon jó, máshol hiányosságaik vannak, de hát kis pénz kis foci.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
giigz
veterán
válasz Kornel #65660 üzenetére
Egyébként lehet a Sava lesz belőle, igazából nekem a 12 éves repedezett téli után az is tökéletes lesz, na meg ha ennek a tesztnek lehet hinni, akkor egy fokkal még jobb is mint a Barum.
Egy tél alatt 4-6k km-t fogok vele menni, még megfelelő tapadással bírjon ki nekem 4-5 évet, aztán annyi.
Ha rám szakad a bank, úgy is másik autó lesz...
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz parandroid #65573 üzenetére
biztos lesz azon a környéken is. elég elterjedt modellek ezek, főleg azért mert már a 2000 körüli modellek is piszok jól felszereltek és nagyon jól összerakottak, ülései nagyon kényelmesek
ebben a kategóriában keresgélek én is, és ár-érték arányban szerintem ezek a legtutibbak
pl. egy clio sem ossz,d e ha a kettőt hasonlítod össze akkor a punto jobb1.1 vagy 1.2 sok van...a 16v meg erősebb is, a HLX felszereltségben minden megvan
most így ezt az osztrák oldalt megnézve eléggé elgondolkodtam én is, mert 1000 euro körüliek még honosítással együtt is olcsóbban jönnek ki mint az itthon hirdetettek bő 100k a különbség..ami nem kevés
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Mi ez a töltő vásárlás? Miért jó az, ha vesztek ilyen töltőt?
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #65669 üzenetére
Most erre járunk éppen, ha itt nincs, hazafelé Fótra is beugrunk. Ha elfogy elfogy, akkor karma, nem igazán érdekel, szükségem szerintem nem lesz rá, mert ha ez az akku behal úgy is cserélem, az újat meg nem kellesz majd tölteni szerintem 5-6 évig. Biztonsági tartaléknak lesz.
@giigz: mondom, kevesebbet fogyaszt az autó
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #65678 üzenetére
HI!
hun jartal Te amikor a nagy csatak votak???:- )
udv
neduddki
mod: itten van a vegkifejlet, kicis t sokaig tartott:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
amúgy én se értem ezt a nagy akksi töltögetést.
kivétel persze, ha csak városban van használva, akkor érdemes.
de arra meg ott a BKK(#65677) giigz: vegyél savat, és megspórolsz egy csomó pénzt, évi 5k km-re még az is túl jó
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #65683 üzenetére
HI!
pediglen TE akkor erre koborolal Te se figeltel???:- )))
udv
neduddki
mod:'na bax csakmeletett: bof,
de hun az abra?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
tomcsi23
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #65685 üzenetére
ja-ja valahogy így, lássuk be: teljesen felesleges, csak éppen szeretjük a pénzt locsolni a dögökre
(mellesleg 3 év jó garival 4k-ért ha csak egyszer kell akkor is megéri... kétszer ennyiért már tényleg hülyeség lenne, de ha csak egyszer is töltök vele már pénzemnél vagyok)
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #65684 üzenetére
HI!
megvan:
udv
neduddki
mod: es ott a lenyeg a harmadik fazisnal amikor az lemarad akkor bizony ott elkezdodik a szulfatosodas, zt pediglen a generator nem tugya, eze kell vmi nagyon inteligencs toto
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #65684 üzenetére
na már most.
ha ritkán használom rövid utakra a kocsit, akkor ennek kb. semmi értelme, mivel a generátor úgyis feltölti, ha nem is csepptöltéssel, de nincs mit tenni, menet közben kivenni nem tudod az akksit
szóval ez annak lehet megoldás, aki városban/rövidebb utakra használja a kocsit, és nincs ideje feltölteni a generátornak, illetve van garázsa, mivel így nem kell mindig kiszerelni és felcipelni az emeletre az akksit. -
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #65689 üzenetére
HI!
na kzdgyuk megint elorol: Te is cseszed elolvasni es anelkul mondo a magadet? OLVASSSSSSS:
"Az akkumulátorok szeretik, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket, különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési karakterisztikát 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük. Ezt a karakterisztikát csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani, ilyen töltőket egyáltalán nem vagy csak ritkán látni a barkácsáruházak polcain. Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri a 14,4V-ot, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó 14,4V-os értéken marad és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely kb. 13,4V-os töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Megjegyezzük, hogy bizonyos zselés vagy AGM akkumulátorok speciális töltési karakterisztikát igényelnek." link fenetbbudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
Ha tölteni kell, akkor a munkahelyen szoktam hosszabbítóval megoldani, úgy hogy ki sem szedem a kocsiból az akksit.
Töltés alatt ki kell szedni, vagy lecsatlakoztatni az akksit az autóról?
Én simán kiszedés és lecsatlakoztatás nélkül rácsíptetem a csatlakozóra a töltőt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #65693 üzenetére
HI!
ertecd is? hogy mi tortenik azza az akkuval amit nem toltenek fel rendszeresn teljesen fel?
a tobbi a Te dogodudv
neduddki
mod:
itt az uberalles cek karakterisztika csak nekme hasznlit az elmeletire???:- )[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
Szóval szétbaszódik az akksi ha nem töltjük időnként, vagy mi a konklúzió?
-
neduddki
nagyúr
HI
Te s eolvastrad el ugye a panelectron leirasat ugye?:- ) az eddig nem idezett idevonatkozo:
"8. Akku élettartam és teljesítmény - Az átlagos akkumulátor élettartam rövidebb lett, ahogy az energia-igények megnövekedtek. Két kifejezést nagyon sokszor hallani: "az akkumulátorom nem veszi fel a töltést", ill. "az akkumulátorom nem tartja a töltést". Kb. az akkumulátorok 30%-a éri meg a 3 éves vagy az a fölötti kort. Az akkumulátorok meghibásodásának a 80%-a az elszulfátosodásra vezethető vissza. Szulfátosodás akkor következik be, amikor a szulfát molekulák az elektrolitból (kénsav) kiválnak és az ólomlemezekre rakódnak. Hamarosan a lemezeken oly mértékű lesz a szulfát-lerakódás, hogy az akkumulátor tönkremegy, nem vesz fel töltést és nem képes teljesítményt leadni. A szulfát lerakódásnak több oka is van, az alábbiakban felsoroltunk néhányat.Az akkumulátor túl sokat pihen két újratöltés között, pl. akár 24 óra nagyon meleg időben vagy több nap hideg időben már megindíthatja a fokozott szulfátosodást.
Az akkumulátort úgy tárolják, hogy időszakonként nincs újratöltve.
Az indítóakkumulátorok túlzott mértékű kisütése (mélykisütése). Emlékezzen rá, hogy ezek az akkumulátorok nem bírják a mélykisütést.
Az akkumulátor nem teljes mértékű feltöltése, pl. 90%-os újratöltés mellett megkezdődik a szulfátosodás annak a 10%-os nem reaktivált anyagnak a segítségével, amit a befejezetlen töltési ciklus hagyott fenn.
38C fölötti hőmérséklet megnöveli az akku önkisülését. A hőmérséklet növekedésével növekszik az önkisülés mértéke is. Ha egy vadonatúj, teljesen feltöltött akkumulátort a nap 24 órájában 38C fokos hőmérsékleten hagyunk 30 napon keresztül, nagy valószínűséggel nem lesz képes beindítani a motort.
Alacsony elektrolit-szint. A levegőnek kitett ólomlemezeken azonnal megindul a szulfát képződés.
Nem megfelelő töltőfeszültség vagy töltési karakterisztika. A legtöbb, barkácsáruházban kapható olcsó akkumulátortöltő több kárt tud okozni, mint amennyi hasznot hoz, lásd az akkutöltésre vonatkozó fejezetet.
A hideg is megviseli az akkumulátort. Hidegben az akkumulátor kapacitása alacsonyabb, mint normál hőfokon. Egy teljesen kisütött akkumulátor akár be is tud fagyni, amikor tartósan 0 fok alá süllyed a hőmérséklet.
Fantom fogyasztók akkor is energiát vesznek fel az akkumulátorból, amikor az indítókulcs ki van húzva. Erről bővebben egy kicsit lejjebb.
"
udvneduddki
mod: azaz a szulfatosodast kell megakadajjoznuk., ami lehet
a gyakori telejs feltoltes megfeleo tootlve,
ctek /es tarsai/ spec programja
ba12
meg mittomen megf mit tanak ki[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-v-
addikt
válasz neduddki #65696 üzenetére
Ahha.. szóval dobjam ki 3 évente az akksit, aztán ennyi.
Ha már itt tartunk, benzinkúton, vagy hol kell leadni a régi akksit?
(#65700) Dluinet: pff .. jó magyar módi
(#65699) neduddki : akinek van erre lehetősége meg ideje meg kedve, az csinálja .. nekem nincs bajom a 3 éves csereperiódussal Szegény Föld anyánknak van, de őt majd máshol mentem meg.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #65697 üzenetére
HI!
illeszto, de vehecc hozza ajzatoot is pl
udv
neduddki
mod: [rvilike]ne lehet hogy pont arro szol. hogy ne dobjuk ki hanem huzzuk el ammedig cska lehet?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen