-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz Gebriel #6801 üzenetére
Gebriel, hidd el, a konszern azt jelenti,hogy mind a fejlesztésben mind technikai téren segítik xy márkát de attól még a Skoda az Skoda, tehát nem VW. Lehet még valahol megtalálnám az én dolgaimat amiből tanultunk, abban benne volt, feketén fehéren,hogy a Skoda az nem VW és pont.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
dízelracer
senior tag
válasz Gebriel #6804 üzenetére
"Bármelyik Skodába bele néztem, mindegyik alkatrészen a négy VW-SEAT-SKODA-AUDI jel található"
Bármelyik Audiba belenézel ugyanazt látod. Az Audi mégsem Skoda.
(#6800) GabN73: ránézésre elég pöpec. Lehet érdemes lenne elmenni megnézni. Magát a típust nem nagyon ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz dízelracer #6805 üzenetére
Dolgoztam gyárban ahol VW Sharan meg Audi sor volt. Motortéri és egyéb kábeleket gyártottunk és szereltünk össze. Volt különbség a két márka között a szigetelések, felhasznált anyagok és tesztelés tekintetében, gondolom mondanom se kell melyik márka javára. Bevallom VW Sharant nem biztos hogy mertem volna venni.
Més que un club!
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #6806 üzenetére
Én pedig az VW jobban szeretem mint az Audit.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Rick4
félisten
Az oldalsó díszcsíkok elég here módon állnak. Vag yleesett a fenenagy gyorsulásban, vagy nem sikerült jól visszarakni, azt nem értem ez miért maradt így, ha már olyan faxa kipura volt igény...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #6806 üzenetére
A gyarto fillerbaszasa.
Mi meg mindenhova ugyanazt a termekminoseget gyartjuk ugyanabbol az alapanyagbol ugyanugy ellenorizve, akarhova is megy. Nem mellesleg magasabb a minosegikovetelmeny, mint a legtobb orszag sajat szabvanya (hogy az sehol se legyen az elvart szint alatt).
több drón kell ;P
-
Ck.
addikt
Srácok, ez az olasz?
Konkrétan nem érdekel a típus, de ennyiért nem tűnik rossznak. Ha csak nem okkal ennyi...
Rick4, Puntohoz képest?
[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #6813 üzenetére
Ennél már rövidebb nem is lehetett volna. Nem néz ki túl jól...
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Szerintem nem rosszak, talán nagyobb is mint a Punto. Motor meg ugyanaz, az elég jó féle. Innentől meg már ízlések és pofonok... De neked? Nem dízel... Audival beleszaladtál egy turbo- adagolófelújításba és a futóműre is rá köll nézni? Mert az már többe lenne mint ez a Fiat...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tökmindegy #6813 üzenetére
pfejjjj, ezt jobb lett volna nem látnom
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
zoo8800
veterán
válasz Tökmindegy #6813 üzenetére
Olyan aránytalan az egész, hogy szinte ocsmány.
rip and tear, until it is done
-
Ck.
addikt
-
Rick4
félisten
Akkor kellene e-mail-es értesítőt kérned mint a többi 500 neppernek, aki azonnal megkapja az üzit ha valami a paramétereknek megfelelőt gépet feltesznek. Ami 2 napnál régebben fent van, az nem lehet alkalmi vétel.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
Nagy az izgalom, délutánra bent lesz a ABT chiptuning a verdában. Kíváncsi vok mit villant vele majd a vas.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz dízelracer #6828 üzenetére
Arra kíváncsi lennék hogy ezek a csipsztuningok a motor élettartamára milyen hatással vannak.
Més que un club!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz neduddki #6829 üzenetére
Skoda Superb (2010) 2.0 CRTDI 4x4 DSG, gyárilag 140 lóval. Sajnos nem az enyém...
mod:
tomcsi23: Márkaszervízben, ahol vették a verdát. Én csak hozom/viszem ismerőst akié.
mod2:
Napfénysüti: Arra én is. De garit vállatak rá, szóval olyan nagyon nem. Bár nem tudok részleteket ha 1 évet pl akkor...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #6828 üzenetére
tomcsi tudna mesélni a 300 ezres ABT chips-ről
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #6834 üzenetére
kicsit ciki lehet, azért hogy éppen hogy megugorja a gyári értékeket
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
nagyúr
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #6835 üzenetére
Azért az igazsághoz hozzá tartozik, hogy szerintem ott motorikusan valami nem volt kerek annál a konkrét autónál. Mondjuk én kapásból csipsztyuning ellenes vagyok. Persze ha módosított hardverhez kell programot illeszteni az más de senki ne higgye már magát okosabbnak a gyári mérnök team-nél. Nyilván nem véletlenül olyan a program egy autó ECU-jában amilyen.
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #6834 üzenetére
Naja.
Újabb sztori: link
2.0 TFSI Passat 200->240 lovas ABT csipsz.
Oké, fékpad így-úgy, de akkor is ciki (326e huf volt).neduddki: ahogy írja VR6 is, kb gyári értéket tudott, hangyafaxnyival felette a komoly, 300k+ ungarische csipsz.
Mod:
Minden rendben volt azzal a mocival, itt az egész sztori. A leon mérését kivéve, a többi ugyanaz a verda (csipsz és utána gyári progikkal - jó, kevésbé egyenletes, de annyira nem gáz szvsz).[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #6837 üzenetére
azért erre is van ellen példa, pl a 150-180-as 20VT-k azért lusták fent, hogy ne tud 6.-ba szét forgatni őket nyomás is vissza esik ilyen 0,3bar-ra.
de pl ott a g3 gti 16v mocija 150le ugye.... na már most maga a vas meg az egész rendszer úgy ahogy van gyárilag tudja a 170le meg a 210nm-t, csak gyárilag le van korlátozva, hogy anno ne vegyen el piacot a VR6-tól, mert teljesítményre kb azonos a két motor, csak az egiyk rosszabul fogyaszt, nagyobbak a szervíz igényei, de quva jó a hangja
Napfénysüti: valami 182le volt padon a gyárilag 180-as kocsi
most miért kőkemény 15le-t csipeltek a szériához képest
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
nagyúr
-
spyduck
nagyúr
Sziasztok!
Gázt szeretnék rakatni a kocsimba. Hol tudok én cikkeket olvasni erről, h mégis milyen érdemes és, h azt miért?
Előre is köszönöm!
-
lajafix
addikt
válasz dízelracer #6837 üzenetére
a gyári mérnök team teljesítmény, fogyasztás tervezésének szempontjaiban a marketing jóval nagyobb súlyú, mint bármi más.
spyduck: PB palack van sok helyen, berakhatod as csomagtartóba. Ha esetleg autógázra gondolsz akkor áruld el milyen kocsid van, kb mennyit mész vele, város/országút aránya, etc.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Jadro
veterán
válasz spyduck #6841 üzenetére
Gázzalmegyek.hu Szerintem itt érdemes olvasgatni első körben. Aztán ahogy tolulnak a kérdések, jöhet a google, vagy itt is van pár gázos szaki.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Qru
MODERÁTOR
-
giigz
veterán
1.9 PD TDI-ről mi a véleményetek?
Láttam belőle 90, 105, 110, 116, 131 LE-s verziót, akkor most hogy van ez?
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz lajafix #6842 üzenetére
Igen a marketing is vastagon benne van a pakliban de mondok egy példát. A 115lovas 1.9 pdtdi-t csak simán chippel fel lehet tornázni 160le @ 390Nm-re. Ez eddig szép és jó, a probléma azzal van, hogy az a motor két-három év alatt garantáltan tönkre fog menni ilyen teljesítmény mellett. Egész egyszerűen össze fog nyomódni és idővel el fog törni a hajtókar a plusz ~100Nm-től. Ezt a gyáriak is tudják nem véletlenül lőtték be pont 115/285-re. Gyáriaknak kb kismillió dologra oda kell figyelnie míg a chiptuningosok a teljesítmény növekedésnek vetnek alá mindent. Fogyasztás, károsanyag kibocsájtás, tartósság, semmi nem számít. Lehet tuningolgatni csak aztán meg ne lepődjön az egyszeri user, hogy váratlanul megáll alatta a kocsi. A chip-es persze hárítani fog, hogy ez nem garanciális hiba hanem anyaghiba blablabla...
(#6847) giigz: én a 130lovas verziókat ajánlom de abból is van több fajta. 90lovasról nem tudok, Transporterben létezik 1.9pdtdi 85lóerővel nem arra gondolsz? Viszont ha most kéne kocsit vennem akkor a 110lovas adagolós TDI-ből vennék egyet. Valószínűleg AFN-t.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #6848 üzenetére
Passat 1.9 PDTDI, haver így járt. Miután másodjára is megfeküdt a (igaz jó pár hónappal később) a chipeltetés után eladta a ge...be. De addig faján ment amíg ment az igaz.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest