-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
az a baj, hogy ezek eurizona tagok mi nem, benn a tszben valoszinusitok, hogy a gorogok sem sokag, es veluk fognak peldat staualni /felmossak a foldet veluk/ utanna tobbike jobban be lszenk szarva
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
opeter87
senior tag
#6351 neduddki -val értek egyet. Ezek az országok eurozóna tagok, mi nem.
Minap hallattam egy rádióműsorban, hogy 10%-os állampapír hozamot kell fizetnünk 0,5% gazdasági növekedés mellett és a szakértő sarkosan fogalmazott, de azt mondta, hogy ez -9,5% bukó az országnak. A Magán Nyugdíj kasszából már megpróbálták befoldozni ezt a lyukat tavaly is, de elfogyott a pénz, egyszóval súlyos gondok lesznek itt.bocs az OFFért.
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #6342 üzenetére
amennyiben a 2008as imf hitelt nem tekintjük defacto államcsődnek, valóban nem volt államcsőd... de sajnos volt és még sajnosabb hogy a jelenlegi kormány sem érti és ássa tovább a lyukat...
6345# Rick: tévedés, hogy minden hülyét megmentenek, pláne ha még szavakban sem akarja, valakin mindig példát szoktak statuálni.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Dare2Live
nagyúr
válasz lajafix #6353 üzenetére
Persze def kérdés. Nekem az ha az állam fizetésképtelen. 2008ban nem volt/lett az.
Rick4: Olvasd el amit írtál. hszen belül cáfolod magad. HA eurozóna tag. Mi nem vagyunk eurozona tagok. Az eurozona tagokat mindenképp meg akarjak menteni, de mi csak unio tagok vagyunk minket nem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
VR6-Fan
veterán
miért ne tudnál csapágyat cserélni?
épp csak itt nem papíron hanem ténylegesen is kell csavarokat cserélni, azokat a csavaroakt úgy kell elképzelni mint sima menetes szárak, okos megoldás költség csökkentésre, kérdés mennyire tartós... van egy gyanum."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #6354 üzenetére
dehogynem volt fizetésképtelen, akkor is prompt cselekedetként a 13ik havi kifizetések eltörlése kellett végül, hogy visszatérjen a piaci finanszirozás és a bizalom. (már rémlik, hogy volt vita a csődről köztünk már) úgy tűnik hogy a mostaniak megvárják a szívlapát következő csapását is...
Rock'n Roll
-
neduddki
nagyúr
válasz lajafix #6353 üzenetére
HI!
egyik kozgaz muhekk alkalmaval feltette vki azt a kerdes, hogy mi az allamcsod, csipobol jott a valasz, gyakorlatyileg az 500ft-s euro, /akkor elkerultuk, aszongya egy esmerosm, most az utolsoutanni pillanti feszitve lesz (es tegyuk hozza szerencsenk lesz ha csak addig)/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
Hogy ne csak offoljak. A jobb első kerék felől surrogó hang, mintha lapos lenne a gumi de nem az. Kerékcsapágy? '98-as I-es Punto valós 136k km-el.
#nincsbennetarcsi
-
Tökmindegy
senior tag
Ja az csapágy hang,vagy szál szakadt a gumid. De emeld meg a járgányt és pörgesd meg a bal kereket is ,mert közel sem biztos,hogy azzal van baj ahonnan hallod. Tréfált már meg engem is .
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Qru
MODERÁTOR
-
ati012
senior tag
Jól emlékszem hogy autópályán nem lehet vontatni autót?
-
Bigemperor
senior tag
Gyengélkedik a rendszer, az új hardverapro miatt, amit most ideiglenesen ismét a régi helyettesít.
-
neduddki
nagyúr
HI!
eskeros keres skodkoda oktaviat benzinest 1.6ost 2.5-3M-es arkategoriban, ha vkinek a szmszed bacsijja pont ijejt arul legyszi ertesitsen:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Laraxior
titán
noh.. sikerült lematricáztatnom a rendszámtáblám...
Ragasztott, vagy hegesztett... esetleg a kasztnira van nyomva nem nagyon érdekli az okmányirodát... be kell vinni Egy gyenge 20 perc alatt sikerült is leműtenem a sziloplasztról összáznyócvanöt fojint."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek ez megeri 1.225.000 Ft-ot:
Vw Golf 4 kombi, 1.6 105 LE, 2001-es evjarat, 157.000 km, legkondi,, uj fekpofak, uj gumik, tempomat..?Koszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Csaby25 #6370 üzenetére
hahu-n inkább az 1.9 dízelek mennek ennyiért, 1.6 benyából már 2004-2005-ösök is vannak ennyiért
mondjuk ha valós a km és nincs lelakva, összegányolva akkor pici alkuval megérheti szerintem
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
kkrisi
senior tag
Hali!
Kis daewoo matizokról vélemények?
Üdv!
-
kkrisi
senior tag
pénz az olyan 3-400ft és évjáratból bizonytalan vagyok milyen szempontokból kellene néznem :/
-
Rick4
félisten
Szerintem nézd meg ezt: [link] Annyi hely ebben is van, ez 4*-os töréstesztes, olcsón van minden, és óvatosan 4.5 litert kér, 5 alatt el lehet járni. A matiz többet kajál.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Rick4
félisten
A Punto II 1999. október 16-tól kapható kis hazánkban.
Külső megjelenés
Csomagtartó mérete
Tengelytávolság (a 3 ajtós 3 cm-rel rövidebb)A megjelenéskor a HGT és a JTD nem volt kapható csak a későbbiek folyamán.
Motorok:
1.2 8V
1.2 16V
1.8 HGT
1.9 D
1.9 JTD
Hengerűrtartalom 1242 1242 1747 1910 1910
LE/ fordulat 60/5000 f 80/5000 f 130/6300 f 60/4500 f 80/3000 f
Nyomaték 102 Nm 114 Nm 164 Nm 118 Nm 196 Nm
Gyorsulás 0-100 14,3 s 11,4 s 8,6 s 15 s 14,2 s
Max. seb. 155 km/h 172 km/h 205 km/h 155 km/h 170 km/h
Átl. fogyasztás 5,7 L 6 L 7,3 L 5,7 L 4,9 L2004-tõl 2 újabb motorral is kapható de ez már Punto III karosszéria (más első lámpák, apró fazonigazítás a hátsó lámpákon és a hátsó lökhárítókon, új belső színek)
1.3 JTD 1251 ccm 70 LE
1.4 16V 1370 ccm 95 LEHossz./szél./mag. 3a-5a mm: 3800/1660/1480? 3825/1660/1480
Felszereltség:
Punto alap: el. Szervokormány (City), 1 légzsák, fejtámlák elöl, rádió-előkészítés, 3. féklámpa, indításgátló, színezett üvegek, belülről nyitható csomagtartó, elöl áll. mag. övek
GO: mag. áll. kormány és vezetőülés + deréktámasz, osztott hátsó ülés, el. ablak, kp. zár, High autórádió (6 hangszóró) + mélynyomó
ELX: Punto alap + kp. zár, el. ablak, 2 légzsák, rádiósmagnó, mag áll. kormány és ülés + deréktámasz, osztva dönthető hátsó ülés, színre fújt lökhárítók, tárlódoboz az utasoldali ülés alatt, ford. számmérő, vízhőmérő, csomagtérvilágítás
HLX, JTD: ELX + távirányítós kp. zár, el. tükör, ködlámpa, klíma, plüss belső, ABS, hátsó fejtámlák
Sporting: ELX + utas oldali légzsák, ködlámpa, alufelnik, sportülések, sport kormány, sport váltógomb, alu betétes műszerfal, ABS,Az utasoldali légzsák a gyújtás kulccsal kikapcsolható.
A Punto választéka rendkívül gazdag:
23 változat,
5 felszereltségi szint,
3 fajta benzines és 2 fajta dízel motorVáltó:
Mechanikus váltó két féle:
5 sebességes
6 sebességes. (Sporting)
Automata váltó:
SpeedgearEz az 1.2 16V 80 Le-s motorhoz választható ELX/Sporting felszereltségi szinthez. Kétféle működési mód közül választhat a boldog tulajdonos: kézi ellenőrzésű szekvenciális, illetve teljesen automatikus váltással.
A szekvenciális módban a gáz elvétel nélkül válthatunk a fokozatok között: 6 fok. az ELX-nél, 7 fok. a Sporting változatban.
Az aut. üzemmódnak mindkét változathoz két típusa van: komfort és sport fokozat.
A váltó szekvenciális oldalán, ami a vezető felőli kulisszában van csak "pofozni" kell a váltóbotot + ill. - irányba.Karosszéria változat: 3 ajtós ill. 5 ajtós
A 3 ajtós változat inkább a sportos, fiatalos célközönség felé hajlik, míg az 5 ajtós változat a családosoknak ill. a praktikusabb felhasználók választása lehet.
Külsőre teljesen eltér a két autó: a 3 ajtós sportosabb, agresszívabb első lökhárítója szerintem már messziről kitűnik, míg az 5 ajtós szolidabb elölről, ezt leszámítva a B oszlopig teljesen megegyezik a két modell.
Ezután jön a stílusbeli különbség és -engedjetek meg egy apró megjegyzést, szerintem telitalálat volt az, hogy két különböző karakterű autót készített a FIAT egyazon alapra - nemcsak úgy "rábiggyesztettek" 2 db ajtót, hanem a hátsó vonalvezetés teljesen eltérő karakterű a két típuson.
A 3 ajtós hátsó ajtaja ferde vonalban simul a lökhárító vonalába 264 liter csomagtartó méretet rejtve, az 5 ajtós szinte teljesen egyenes hátfala bő 30 literrel nagyobb befogadó képességgel rendelkezik (297 L). Természetesen a hátsó sárvédők íve is teljesen más a 3 ajtós verzió oldalán egy ferde hajlított él, mint valami "izom" fut végig. A hátsó lámpák stílusa -gondolom, nem meglepő- szintén teljesen más. A háromajtósé éles ék alakban végződik, míg az ötajtós szolidan belesimul az autó hátsó vonalába.Garancia: 1 év teljeskörű, 2 év szavatosság a fő darabokra, 3 év a fényezésre, 8 év az átrozsdásodásra
Megjegyzés, tippek:
A benzines változatok szervizintervalluma 20.000 km-ként esedékes.
Follow Me Home rendszert mindegyik Punto II. magáénak tudhatja. - ha leállítjuk az autót, akkor a reflektor kapcsoló megnyomására bekapcsol a lámpa, fél perces intervallumokkal max. 5 percig világítja be a bejáratot ill. az utat.A gyári alufelnire szinte megtévesztésig hasonlít az Alessio - Carrera típusra
15" méretben kb.: 25.000 Ft/dbAz Autó Magazin 1999/12 számában 4 autót hasolítottak össze, melyek a következők voltak: Fiat Punto II., Toyota Yaris, Renault Clio II., Peugeot 206 a felsoroláskor figyeltem a helyezési sorrendet is - természetesen a Punto II nyert (de az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy csak négy ponttal 784/780/727/714)
A Punto az árával és a felszereltségével vitte el a prímet.A lényeg, hogy nem érdemes a 16 szelepes 80 lovast venni, mert szerelni nehezebb picivel, menni ugyan jobban megy, de ahhoz pörgetni kell. A 60 lovas is egész jó, de nem versenyautó... Ja, és a 3 ajtós még merevebb is az 5 ajtósnál. Én is egy ilyet vettem pár hónapja, mentem már vele 38 ezret hiba nélkül...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
tomcsi23
veterán
Ezek a puntók hosszabb útra is megfelelőek, bírja?
Haver keres valami verdát 500e-ig, de Hollandiába akar vele kimenni, ill. ott mászkálni. 2-3 havonta hazaruccanni. Némi pakolható rész is jól jön.
Mondjuk swift helyett....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Rick4
félisten
válasz tomcsi23 #6382 üzenetére
havi 8-10 ezret megyek vele. este 10-kor hazaérek, reggel indulok. Nekem nincsen bajom vele, eddig egy termosztát, első fékbetét, szelepfedél tömítés, olajok, szűrők voltak cserélve. Semmi másra nincsen szükség, bár most egy 5K-s feszítőgörgő nyüszög hidegen, a haver már jövő héten cseréli is. Vittem már benne 4 db új 16X7-es amerikai felnit dobozában, rajtuk egy stabilizátorrúd, mellettük 8 db lengéscsillapító dobozában, az egészen egy sporttáska kettőnk cuccával, meg még a csomagtartó is tele. Ráadásul abban a pótkerék helyén a br 55 literes gáztartály, mellette befóliázott hungarocellel 10 centire megemelve a csomagtér padlószintje, hogy egyben legyen a tartállyal, és efölött ott a pótkerék egy neylonzsákban, kistáska izzókészlettel, eüdobozzal, stb stb, és még mindig van hely. Én elégedett vagyok. A 3.8-as luminámat épp tegnap indítottam be míg ezzel beálltam, november óta 50 km-t mentem vele....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Motion_Blur #6387 üzenetére
Dehogyis, az első... Milyen célból? hogy járkáljak vele... Egyébként volt hogy 8 db is volt belőle, kettőt eladtam 2011-ben, most van 6.
15 után nem volt Lumina egyébként, hanem chevrolet Venture és Pontiac Montana, az egrészt fémből volt és xar volt, másrészt a 3.4-es motor mind xar úgy ahogy van.. Az alkatrészek is kb 25%-kal drágábbak, mint ehhez.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Írtam, minden munkanap megyek 5-600 km-t... Nem bírás kérdése, tudtam hogy mire lesz a gáz. Nekem ez a kocsi a másikhoz képest kb havi 80-ast spórol. Annyira drága nem kell, részletre nem kell, mutogatni nem kell, szomszédénál jobb szebb csak az ő kedvéért nem kell. Olyan kellett amibe beülök, elférek, megy meg jön, és nincsen meglepetés.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #6393 üzenetére
December nem volt olyan sűrű, meg most január elején itthon vagyok, pihizgetek, meg az itteni dolgokat intézem, de lesz majd rosszabb is.
Emlékszem, ha a 43 literes benzintankkal kibírtam két napot tankolás nélkül, már jó voltam, és olyan 5.2-ket evett...[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Én tudtam kitől veszem, igaz, tőlem 400km-re volt, szóval oda- vissza 800km-t mentem a kocsiért, ezzel a csókával üzleteltem már egyszer, amit mond az tényleg úgy volt, és nem kereskedő, maguknak, februárban hozták be az olaszoktól, igazoltan akkor volt benne 130 ezer, 142-vel vettem meg, és 590-et adtam ért, nekem az elektromos ablakok, két légzsák, magasságában állítható állítható deréktámaszos ülés és a klíma alapfeltétel volt, úgyhogy sok választás nem maradt, akkor volt kétüléses kisteher 300-ért is...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #6396 üzenetére
Köszi, bár nem sokat számít ez se, karácsony előtt lett 5 éves a 3. regem.. Nekem is pár napja tűnt fel..
Nekem meg muszáj teletankolni, gázból így is napi 3/4- vagy 1 egész tank belemegy.. A Luminába havi kb 180-at tankoltam, és akkor 6 ezreket mentem, ezzel 8 ezernél tankolok kb 120-at, és ebben van 3 ezerért havi 1x benya is. A másikkal lett volna épp a duplája. Szóval mikor úgy alakult hogy több dolog lett, gondoltam csinálok valamit, mert ez így csak nem frankó, nem eszi el a kocsi a hasznot, de akkor se faxa, hogy erre ennyit fizetek. Bár épp ma beszéltem a szerelő haverral, azt mondja ne vegyek semmiképp h astrát (mert épp beszéltük a görgőcsere idejét, meg hogy hogy picit nagyobbra cserélném a Punto-t, vállban szűk) inkább vegyek g astrát, azt mondja ismer srácot aki olaszba járkál vele, 700 ezer van a kocsiban és semmi baja.Egyébként mindent írok ami cserélve lett, óraállás, dátum, alkatrész és szerelés ár, megvan minden számla is, bár ez lehet hátrány, nem előny..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest