Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Qru #95007 üzenetére

    Olajkályha van bennük, a dieselt szlopálja. Viszont baromi nagy előnye, h programozható időre, így télen jól jön az előmelegített autó és motor. :) Pontosabban ez nem az összes S60-ban van benne. Pl. a tőlünk nyugatra exportáltakba a melegebb éghajlat miatt nem rakták bele, de az Ausztriában, Mo.-n forgalomba helyezettekben benne kell lennie.

    A motor sok szaki szerint kényelmesen, hosszú távon bírja a 200LE, 440Nm-es teljesítményt (mint amekkora teljesítményi szinten a mostani D5-ök jó része üzemel), viszont a barátodnál nem ez lenne a szűk keresztmetszet, hanem a váltó.
    Az első gen. S80-nál eljátszották emlékeim szerint 2 motornál is, h eleve a gyári forgatónyomaték alá tervezték a váltót, így nem h a módosítást, a gyári teljesítményt sem bírják. (zsid gépében is ilyen automata van..)
    Az 5 seb Geartronic-ot már többször tárgyaltuk, nem a legjobb automaták egyike, én biztosan nem terhelném még nagyobb nyomatékkal.

    Annyit még hozzátennék, h fizikailag 100%-ban 163LE-ig egyeznek meg a D5-ös motorok. Az újabb 185-205-215 lovasakokon már van fizikai változás. Elektronikusan vezérelt vízhűtésű turbo, nagyobb szívócsövek, nagyobb, enyhébb kanyarú kipufogóleömlők, hatékonyabb hűtésű EGR.

    Munez

    Azért annyit tegyünk hozzá, h az 5 sebességes problémásabb, az újabb 6 gangosak már kevésbé érzékenyek.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák