-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
busman
addikt
-
tresh
addikt
válasz LuckyL #100716 üzenetére
Már nincs olyan cég aki megfizeti a hozzaerto szakit. A markaszerviz meg ket dolgot tud: 1.hozza a diagot majd kilapozza a hibafuzetbol a kodot ha netan angol lenne a program mert ugye nyelv tudas az minek(eddig 8 altalanos is boven sok ehhez a feladathoz). 2. Ha nagy nehezen meg van a hiba vagy netan ket hiba kod is van nem szamit ha csak egy alkatresz vegett mindet ujra cserelni kell , mert ahhoz se kell esz! Ez utan hibakod torles es done..a user meg perkal nem kevesett. Ez amugy a jobbik eset van amikor ebbol a rengeteg feladatbol csak az valosul meg hogy hibakod delete,semmi baja mehet vele tovabb.
-
LógaGéza
addikt
válasz LuckyL #103517 üzenetére
Debrecen sincs nekik sokkal meszebb mint Békéscsaba Úgyhogy ha tudsz adni elérhetőséget PÜben, akkor azt megköszönném, és továbbítanám nekik.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #104548 üzenetére
a csencselést sose támogattam.
DE...
miért korlátoz az állam olyan dolgokat, amik előre mutatóak?
persze, kevesebb jövedéki adót szednek be, na de mennyivel környezetkímélőbb lenne?
megy itt a vita, hogy aki lefalazza az EGR-t, az egy gyilkos, mert környezetszennyező lesz az autó, stb., de senki se látja a fától az erdőt.
LPG, CNG üzem és vagy hybrid motorok, ezek lennének a jelenleg elérhető megoldások arra, hogy kisebb környezetterhelést jelentsen a közlekedés.
de mi folyik itt?
az LPG-re kétkörös jövedéki adó emelés volt, a CNG még megúszta, de következetesen visszafogják az elterjedését, tiltanak mindent, ami előre vinné a terjedését, illetve olyan szabályozások érvényesek az üzemeltetésre, hogy több vele a gond, mint amennyit hoz.
A hybridekre egy fillér támogatás sincs...
sorolja még?a legnagyobb környezetszennyezők azok, aki ezeknek a technológiáknak az elterjedését szándékosan gátolják itthon, rövidtávú pénzügyi előnyökért.
-
8th
addikt
válasz LuckyL #104746 üzenetére
Azok a swiftek amit ennyiért megkapsz szana szét vannak rohadva. És nem a sárvédő nem a küszöb. Az le van szarva. Cserélhető. Ami igazán gázos, hogy papír vékonyra vannak korrodálva a hossztartói ezért soha nem mennek át a műszakin. Ha pedig áttolatod jattos vizsgán foshatsz, hogy esőben nehogy belerongyolj egy láthatatlan kátyúba mert leszakad a kocsi fél eleje és jobb esetben még az úton bíros tartani. Egy trabanton a padlólemezen kívül mi tud korrodálni? Semmi. Egyszerűbb szerkezet az alkatrészek is olcsóak hozzá és ha nem lakod le nullára drágábban szállsz ki belőle mint amennyiért megvetted mert egyre megy felfelé az áruk.
Különben is aki ennyi pénzből akar autózni az ne válogasson. Ha csak egy trabantra 'fussa' akkor azt kell venni, vagy buszbérletet. Szabadon választott.batonyo: én elférek benne. 185 vagyok és ~120kg.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Agostino
addikt
válasz LuckyL #104746 üzenetére
pedig bármekkora hülyeségnek is tűnik valahol igazat mond a kolléga. az meg, hogy nyugaton elmegy, borítékolható. a klasszik, rendberakott transporterek olyan összegekért mennek el németországban hogy le sem írom inkább : ))
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
szőröscica
addikt
válasz LuckyL #105705 üzenetére
Nem-nem, 201 ezernél lenne kuka, mert 200 ezer km garanciát adtak rá.
De mi felezzük ezt, tapasztalatok szerint így a mi felhasználási szokásaink mellett alacsonyabb mennyiségű olajtöltettel rendelkező 2.2 tdci-k is elmennek gond nélkül 5-600 ezer km-t. Most pl. van egy nagy Transitunk 400 ezer km-el, gyári turbóval, olajat nem eszik, pöcc-röff minden évszakban, az is így ment eddig, 20-25 ezres cserékkel. Hangsúlyozom, ezek az autók szinte kizárólag hosszútávon futnak, akár napi 1000km-eket. A saját személyautómban 10 ezrenként cserélek, de az nagyon sok hidegüzemet kap, ünnepnap neki az autópálya.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz LuckyL #105783 üzenetére
Mind 3 darab, másnál van. Külön az autó, külön a váltó, külön a motor. Vicces! De egyik se szakszerviz....
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
KMT
addikt
válasz LuckyL #106684 üzenetére
Az adócsalós módszerről olvastam a tc cikket. Nem írnék alá olyan adásvételit, amin a külföldi tulaj az eladó.
Most inkább az a kérdés, hogy ha feltételezzük, hogy tisztességes a papírmunka, akkor hogy működik a dolog. Ha benne van az árban a regadó, akkor abból nekem az jön le, hogy ő intézi, nem pedig az, hogy levon mondjuk 150e-t a hirdetett árból és úgy adja. -
Qru
MODERÁTOR
válasz LuckyL #106684 üzenetére
Nem csak az áfával ügyeskednek, hanem a környezetvédelmi besorolással is. Papíron a legkedvezőbbe soroltatja és az után fizet aztán meg a diffit egy jókora büntivel megspékelve rajtad vasalj be a nav, mert ugye papíron te intézted. És azért mondjuk egy euro 3/4-es kocsi és 6-os között elég nagy a különbözet...
Én óva intek mindenkit hogy a neppere bízza ezt, kényelmes de sok a buktató benne és súlyos százezreket lehet így bukni.
#nincsbennetarcsi
-
meroly
veterán
-
8th
addikt
válasz LuckyL #107285 üzenetére
Miért egy régi swift jobb? Az is teljesen igénytelen. 2003-as sérülésmentes sedanok abból is közel ennyiért mennek na az az igazi igénytelen tyúkól még a loganhoz képest is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #107296 üzenetére
Azert az E36, Fl elotti Pug 406, Saab 900 torestesztje is kozel nulla.
Tegnap vezettem haverom Yarisat 2008-as, 1.0 automata, na az a belso nalam egyenrangu egy Dacia anyaghasznalataval es minosegevel, kopog, kong stb, eleg gagyi hatast keltett.
LuckyL az itthon gyartott elso Swift inkabb 30 eves fejlesztes, muszakilag megegyezik a kocka Swifttel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #107771 üzenetére
meg lehet ezt csinalni kb 100k-bol csak ennyi esze van
a Bianchi-val is levegos fekkel furikazik csaladdal a hata mogott 2300km-t tavaj nyaron
erre nemtok mit mondani, az ilyen az siman huje
en a szereloig ami 5-6km is alig mertem atmenni az autoval igy, azt is csak hetvegen meg kis forgalomban, nem teli autopalyan nyaron felcuccolvatöbb drón kell ;P
-
TaaT
veterán
válasz LuckyL #107771 üzenetére
Abból nem lehet cikket írni, és már ez a pénz is a csőd szélére sodorta a családját
(#107772) hobizoli: Bizony nagy hibát követett el hogy nem nézett bele korábban. És a kommentek között már írják ha felül ilyen állapotban van a motor lehet alul sem lesz jobb.
Typhoon47: Jó hát persze, van akinek a gyűrűzés már 0km-es felújított motort jelent idehaza.
Give them hell Ukraine!
-
Rick4
félisten
válasz LuckyL #108036 üzenetére
ha Ferrari, ha Opel, ha Bugatti
Ferrariból van olyan ami acél karosszériás
Opelből van olyan ami acél karosszériás
Bugattiból van olyan ami acél karosszériásA felsorolt három példa is azt sejteti, hogy nem az anyagminőségről, hanem a munka minőségéről, és a tulaj által kifizethető összegről szól a példa. Amennyiben mindhárom festés korrekten, jó aládolgozással készül el, nem fog rozsdásodni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz LuckyL #108877 üzenetére
so-so attól függ
általánosságban persze biztonságosabb, mert az alvázhoz van csavarozva, igen. de!
közel ugyanezt a rögzítési biztonságot tudod elérni akkor is, ha övvel szakszerűen és feszesen bekötöd az ülést, az azért sokkal nagyobb súyra és erőre van tervezve, nagyon fitten blokkol egy gyerekülést. de!
a gond akkor van, ha ezt a rögzítést sokszor kell megcsinálni, mert előbb-utóbb sietsz, hibázol, nem kötöd be rendesen és kész a baj.
éppen ezért ha kikapkodós az ülés vagy a hordozó akkor tényleg biztonságosabb az isofix, mert hülyebiztos, csitt-csatt bent van jól, de ahogy látom, gyerekülést nagyon nem szokták kiszedegetni a kocsiból, mert nehéz/böszme, etc. marad bent az utcán is. ez lehet nincs így, én ezt látom, cáfoljatok meg.
hordozóból meg szinte nincs is isofixes, esetleg csak nagyon prémium kategóriában, de ott sem nagyon tudok, aminél van, ott meg adapterezni kell, ami plusz lóvé és plusz szívás mert akkor meg a babakocsira hogy rakod fel a hordozót.
éppen ezért van nekünk is bázistalp a hordozóhoz inkább, ami egy bölcső a hordozónak, fixen beoktrojálod a kocsiba az övvel, hidd el, ezt szándékosan sem fogod tudni kitépni, meg a lába is betámaszt, és utána meg gyak isofixként működik, csittcsatt belemegy a hordozó és fullfix, fullvízszintes, fullstabil.
ha meg majd lesz ülés, akkor meglátjuk, hogy melyik mennyire biztonságos és praktikus, és azt vesszük meg. és utána meg valszeg a kocsiban hagyjuk. ha isofixes lesz akkor berakok neki egy fogadókonzolt a linkeltből, ha nem, akkor nem.
-
Kickass
őstag
válasz LuckyL #108963 üzenetére
Te még mindig nem érted, hogy az egész abból indult miszerint valaki kért egy véleményt egy autóról, na most az autóról itt sok szó nem esett, csak hogy az aaa mekkora szarszemétszaralak (ami vagy igaz vagy nem elhiheted nem érdekel, mielőtt még jönne a köv. ultimate kártya hogy biztos ott dolgozok/százalékot kapok)....
Kit érdekel, hogy te morálisan befogadod e az ő üzletpolitikájukat vagy sem.....De nem baj a nagy LuckyL a PH! fórumról megmondta h az aaa autó az fos, indulhat a dózer aztán sóval behinteni....vicc...
Részemről az offot befejeztem.
-
válasz LuckyL #110224 üzenetére
Sajnos ez sem életbiztosítás, mert ugyí lehet még folyamatban lévő ügy aminek a bejegyzése nem azonnali a hivatali reakcióidőket ismerve.
gergello: Te látod, én csak javasoltam valamit amivel kikerülhetsz egy igen komoly problémát. Az adásvételi nem jelent semmit, amikor a hatóság foglal, vagy a bíróság visszaállít eredeti állapotot csak nincs már meg a zsé a másik félnél/ letagadja hogy fizettél.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gergello
addikt
válasz LuckyL #110224 üzenetére
Hozzánk nagyon bátor vevők jöttek mindkét alkalommal, mert fel sem merült ilyesmi.
Nyilván van egy kapcsolódó környezet is, ez valószínűleg elég bizalom gerjesztő volt, ha eltekintettek a fentiektől.Én többek között ezért sem veszek itthon autót.
OFF:
Azért félelmetes dolgok ezek. Pl. ha hivatalosan bérelni akarsz egy helységet, akkor azzal kezded, hogy a bérbeadó hozzon nullás igazolást, földhivatali lapot, stb. Igazolja, hogy nem az lesz, hogy átutalom a kaukciót, azt az inkasszó azonnal leszippantja, jövőhéten meg jönnek árverezni az ingatlan amit (amiben) épp kibéreltem.Nettó padlót fognának a bérbeadók, ha ezt egy bérbevételnél előadná vki.
-
válasz LuckyL #110226 üzenetére
Maradjunk annyiban , amit már a jogi topicban is mondtam neked, hogy nekem valahogy a nevemre került egy autó amin elidegeníthetetlenség volt, és a rendőrségre meg a bíróságra is kellett járnom...Én csak jót akartam, de bocsánatot kérek már a szándékért is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #110235 üzenetére
Nem adják ki harmadik félnek, max ha magad is törvénysértést elkövetve felbujtasz meg vesztegetsz. Arról nem is beszélve hogy az én átverésemben nagy szerepe volt anno a papír és elektromos nyilvántartás közötti átállásnak ugye.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- Futás, futópályák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen