-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #158631 üzenetére
Egyszeruen hulladek mind. De ez igaz a 4 hengeres dieselekre is. A 2.0 turbo meg kerdeses, de a problemak teren ugyan azokat produkalja, mint a tobbi turbos es kozvetlen befecskendezeses.
Szegyen, foleg az utan, amit az M50-M52-M54 -el letettek az asztalra. Mar az M -es motorok is egy kalap sz@rt ernek. Kozben meg az S50 es S52, S54 -es eroforrasok meg koszonik, kivaloan vannak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz SzlobiG #158709 üzenetére
Igen, mert új volt és féltette, ezért vett helyette egy ugyanolyat, csak ez már nem makulátlan, így nem félti
Ja meg közben volt neki valami saab-jaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
veterán
válasz SzlobiG #158948 üzenetére
A dupla (FSI + MPI) befecskendezés tudtommal csak az európai piacra gyártott, 3. generációs EA888 motorcsaládban (1.8 és 2.0 TSI) található, a kb. 2012. végétől megjelent új típusokban.
Az amcsi modellekből kispórolták, így az ottani tulajok továbbra is jó barátságot ápolnak a Seafoammal.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #159141 üzenetére
Köreimben lévő autószerelőket kérdeztem, eléggé megosztott véleménnyel voltak, volt aki ajánlotta, de valaki más inkább diesel, vagy épp szívó benzi n üzemű autót nyomatott. Gondolom ki mennyire merne belenyúlni esetleges hiba esetén.
#159143 Motion_Blur: Átlag user nem foglalkozik ilyesmivel, beáll, lemosatja, megy tovább. Eladás előtt kap egy kis polírt, oszt' jólvanaz...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kelly416
veterán
válasz SzlobiG #159240 üzenetére
A Mondeóról ebben az esetben továbbra is letettem. Maradok a Fókánál. Abból keresek 2.0-sat, ha nem sikerül megcsípni, maradok az 1.6-nál, de nem 90 lovasnál. Olyant szinte nem is találok. Viszont kollégámnak van egy szerelője, aki megoldja a dpf gondot, így a turbóval nem lesz gondom. Ha mégis megcsípem a 90 lovast, akkor a turbóra figyelek. Hálásan köszönök minden tippet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz SzlobiG #159690 üzenetére
Mondjuk ez mehet egy darabig, de szerintem, ha tovább nyílik az olló a dízel és a benzines árak között, akkor eljön majd az idő, amikor elkezdenek már az emberek olcsóbb dízeleket keresgélni. Legfeljebb, ha pont a fővárosba (vagy más kitiltós magyar városba) és pont egy szmogriadó idején kell bejönniük, akkor majd tömegközlekednek. Érzésem szerint a többség úgysem havi szinten jár németben, itthon meg én nem érzem még olyan nagy hátránynak. Persze, egy benzines optimális ilyen szempontból, de egyre jobban kezd ennek erős felára lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #159703 üzenetére
En is igy gondolom
Magyarorszagon mondjuk 1-2 even belül nem hiszem, h egy hasznalt dizel ara különösebben esne emiatt.
En egy bö fel eve voltam nagyon rajta ezen az autocsere teman....neztem ujat is, hasznaltat is, de mar akkor annyira fujtak ezeket a dizel ellenes dolgokat, hogy már akkor arra jutottam, hogy egy uj vagy fiatal dizel ilyen 5+ eves idötavban nem okos dolog. A benzines tovabbra is többet fogyaszt es a benzin dragabb is joval (Nemetorszag), a hybridek meg megintcsak baromi dragak egyelöre....szoval igy arra jutottam, hogy mivel semmi baja nincs a kis dizeles Astramnak, igy kivarok....es milyen jol tettem....raadasul jo esellyel kilatasba került egy ceges auto (dizel )...bar en most nagyon drukkolok ennek a dizel ellenes dolognak, mert egyelöre csak dizelt lehet a ceges policy szerint konfiguralni....viszont ha berobban a dizel ellenesseg, akkor csak megvaltoztatjak ezt es lehet turbos benyosat is
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #171993 üzenetére
faternak volt ilyenje, nem volt problémamentes, viszont alulról közelitette a 4l fogyit. egyébként lehet, h pont az ilyen használat miatt nem volt problémamentes.nemtom hány autó szeret alapjárat+200as fordulaton vontatni.
megismerkedtem az 5008al és az 508al. úgy látom, hogy a majdani 2.5M az igazából nem fog sokat érni (l be fogja bukni az ember már 2-3 évesen eladásnál), úgyhogy beülnék egy 508SWbe júniusban. engem megvett kilóra. most úgy érzem, ezzel sok éven át ellennék.
a motorválasztással azért van gond. 2.0hdi az kemény felárú az 1.6turbo benya és az 1.5 hdihez képest.
vw-nél a nagy TSIknek még mindig szar a hire, miközben a 3. generációnál járnak, és kvázi problémamentesek. pözsónál sokat nem tudtak mondani, hogy ez még esetleg midnig a hiresen xar első generáció-e.eladó Kawasaki j300 robogó
-
kovacsroli
senior tag
válasz SzlobiG #172209 üzenetére
1,2 TSI 105 lóerős. Fogyasztása így télen, 90% városi használat mellett sem megy 7 liter fölé, városon kívül 6 alá is le lehet vinni. Ehhez képest korrektül megy, gyengébbre számítottam. A belseje eléggé spórolós, igen.
[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen