-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyulank
addikt
válasz
BigBlackDog #225299 üzenetére
De ezek csak állítások. Nekem olyan állítások kellenének, amikből látszik, hogy miért történik az állított dolog. Pl. ez a legutolsó rész, számomra egyáltalán nem világosak az ok-okozati összefüggések, hogy a nyomaték miatt kezdenek megcsúszni a kormányzott kerekek, meg a kormány tekerése nem befolyásolja az irányt. Az első kerék húz, arra húz, amerre áll. Akkor csúszhatna előre, ha hátulról tolnám, az első kerék meg passzív lenne.
-
gyulank
addikt
válasz
#48584626 #225287 üzenetére
Hát nem tudom. Kis koromban apám csinált nekem egy 3 kerekűt Simsonból, annak felugrott az orra mikor sebességbe tettem, de csak akkor, és mert az eleje könnyebb volt. Nagyon minimálisan emelkedhet meg egy kocsin szerintem pláne folyamatosan, de valamit növelhet a hátsó kerék tapadásán. De lehet jó a növelés nélkül is. De ezeket az orrtolásos dolgokat nem sikerült elképzelnem, hogy mit miért csinál úgy, ahogy. Nincs erről valami animáció? Én úgy képzelem, hogy ha van egy kocsi, amin az első kerekek el vannak fordítva, akkor ugyanúgy fog mozogni, akár tolom mint egy játék kocsit, akár hátsó, akár első kerék kezd el forogni. Különbség szerintem főleg akkor van, mikor valami nem jó. Pl. ahelyett, hogy fordulna, előre megy. Most rákerestem ilyen összehasonlításra, a hátsó kerekesnek nem volt valami jó tapadása.
-
gyulank
addikt
válasz
#48584626 #225281 üzenetére
Mi a sportos, és milyen módon éri el azt a hátsó kerék meghajtás jobban? Én mondjuk a Wartburg mellett kapagépből indulok ki. Az ahogy húz, szerintem sportos. Kereket is lehet rá tenni, és így húz fel a parton, egyből arra amerre fordítom. Plusz első keréknél nehezebben tudok elképzelni mondjuk olyat, hogy az első kerék előre csúszik, mert a hátsó tolja. Ha választhatnék, hogy egy taliga feltolásához hátulról kapjak tolóerőt, vagy a kerék húzzon, szerintem akkor is az utóbbit választanám. De tudom, hogy általában mindenki fordítva van ezzel, ezért érdekel fizikailag, hogy miért tartják rosszabbnak az elsősöket, mert én jobbnak tartom őket. De lehet, hogy azért tartom jobbnak, mert nem tudom azokat a dolgokat amik miatt mások mást gondolnak.
-
gyulank
addikt
"Autobild 100.000 km-es tartós teszt ranglista (német):" 404 Error
Amúgy olyan leírás hol van, hogy milyen infó mit ad meg? Mert én nem igazán tudom, hogy mi a különbség a teljesítményadatok között. Szóval, ha van egy teljesítmény, az miért nem ad meg minden információt? Az, hogy Watt, vagy Nm, vagy Lóerő, az ugyanaz átváltva nem? És végül is azon túl, hogy önmagát, meg amit el kell húznia, el tudja húzni, nem mindegy milyen erős? És miért preferálják mások a hátsó kerék meghajtást? Én pl. úgy gondolom, hogy ha pl. elakadna egy sáros úton, első kerékkel inkább kijönne, mint hátsóval, vagy inkább felhúzná magát valahol, mint feltolná. És akkor a kanyarok. Én a Mátrában vagyok, szóval most túljutva ezen a 3 kocsin, van olyan új kocsi amivel normálisan lehet kanyarogni? Már ha mondjuk ilyen joystick kormány van bennük? -
gyulank
addikt
Amúgy, mondjuk az EX-nél, ha valaki véletlenül, vagy direkt betöri a kijelzőt, akkor stop? Vége? Autómentő?
-
gyulank
addikt
180 centi vagyok, az a kényelmes, ha tudok mozogni. Meg az ülés mondjuk nem lejt előre. Az egyik videóban ezekről H. András ilyenről is beszámolt. Az biztos nem jó, ha csúszok lefele.
-
gyulank
addikt
De nem veszek, hanem nyerni lehet elvileg(vagy kamu játék), lényeg, hogy ki kell választani, melyiket akarnám, és valaki megnyeri amit választott ezekből. De ha nyerném, akkor is azt akarnám nyerni ezek közül, amelyik nekem jobb. Ez egy elég fontos gyakorlati szempont, hogy nem tudok elmenni vele a szomszéd településre se hazahozni egy sütőt. Értem, hogy másnak az semmiség, mert újat vesz, de én nem vagyok tele pénzzel. Szerintem régen mi még az egész, centi vastag farostlemezeket is tetőcsomagtartón hoztuk haza, meg akármit a tüzépről. De a Wartburg csomagtartójába is sok minden befért. Nekem ez a szempont, a vezetés, a biztonság, kényelem, meg a hatótáv. Ne legyen rosszabb a Wartburgnál... Ahogy ezeket elnézem, hely se nagyon van bennük a lábnak. De persze elsősorban a kormánynál érdekel, de jobb lenne ha mindenhol jó lenne.
-
gyulank
addikt
válasz
Ádám16 #225262 üzenetére
A Wartburg tetőcsomagtartója számomra az etalon.
És nem hülyeségből kérdeztem, a mai kocsik csomagtartóinál nem vesznek figyelembe ilyeneket, nem szokott beférni. Ezért az én alapfeltételezésem mindegyiknél az, hogy nem fér be, és ha valaki tudja, hogy de, annak örülök, de a szerintem beférben nem hiszek. És ugye fontos a nyílás is, mert még ha bent el is férne, valahogy be is kéne juttatni. Nem mindig szokott ugyanakkora nyílás lenni, mint amekkora hely van bent, meg ha nem fér be teljesen, akkor rögzíteni is kéne valahogy.
-
gyulank
addikt
-
gyulank
addikt
Volvo EX3 Core/Hyunday Kona Premium/BYD Atto 3 Comfort Melyik a jobb, és melyikkel hozhatok haza mondjuk sütőt, mosógépet, hűtőt, tévét? Szóval melyikre lehet tetőcsomagtartót tenni, melyik csomagtartójába lehet betenni ilyeneket?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Xiaomi Redmi 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- 4/8/16 Gbps FC HBA-k, transceiverek készletről (áfás számla, 1 év garancia)
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3070, 7020, 7060 + / Hp Elitedesk 800 G3 Mini /SZÁMLA- GARANCIA
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad Gaming 3 Garancia: 2026.07 // R7 5800H / GTX 1650 4GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest