Új hozzászólás Aktív témák

  • Brekk

    addikt

    válasz verybigboy #60994 üzenetére

    Mindkettő márka hozzák - viszik garis, kiemelném, hogy az ASUS csak akkor ha hivatalos itthoni lokalizációjú a monitor (jópár webshop szlovákot árul), különben az ügyfélszolgálat nem kezeli hanem azt mondja, hogy oda kell visszavinni ahonnan vetted.
    Meghibásodás nem igazán jellemző, nagyon kis százalékkal van gond. A jellemzőbb az mindkét márkánál, hogy kibontás után már látszik, hogy valami nem sikerült úgy ahogy kellett volna. Ez egy pixelgaris átnézésnél rögtön kiderül, de természetesen bárkinek bekapcsoljuk a monitort mielőtt elviszi. Értem itt, hogy nem kapcsol be, pixelhibacsík hiba, vagy akár összevissza dolgok vannak a képernyőn. Ilyenekre van példa minden gyártónál, de szerencsére szintén kevés.
    A Dell garija annyival gyorsabb, hogy ők már rögtön hoznak egy másik monitort cserénél, ellenben általában nem újat, hanem javítottat, de makulátlan állapotút. Az ASUS a tiedet javítja meg, természetesen alkatrészcserével, ami egy ilyen monitornál kb vagy alaplap vagy LCD. Nyilván Dellnél is ez van, csak ők már ezt hamarabb elvégzik és a raktáron lévőket hordják ki cserére. Ha épp nincs olyankor visznek csak újat.

    http://www.oaziscomputer.hu - Professzionális monitorok szakértőktől.

Új hozzászólás Aktív témák