-
Fototrend
Szia!
Mielőtt kérdeznél , alábbiakkal kérlek egészítsd ki (FONTOS! LG monitoroknál a P végződés az új tápegységre utal!):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kam1kaze
tag
Miután lezárul az ügy, megy mindenhol a szép 1-es értékelés.
A hozzáállásuk miatt érdemelték ki ezt a jelzőt. Általában normálisak, vagy hogy fogalmazzak, de azzal semmire se megyek, mindig az a válasz, hogy én csak továbbítottam amit írtak, vagy én nem tudok mit csinálni, csak továbbítom.
Szombaton is bementünk az Alzához, kértem vezetőt, akit amúgy már nem is kellett volna, mert mellettem épen reklamált megint nagy hanggal valaki, csak így tudattam, hogy én is vezetővel akarok beszélni. Amikor hozzá kerültem, utána nézett az ügyemnek, azt mondta, hogy Ő azt látja leírásként, a pixelhibát elmondtam, de azt a Mexikói úton nem tudják leellenőrizni, és vizsgálat során a kijelzőn szennyeződés található. Emlékeim szerint szennyeződést mondott, nem sérülést. Lehet mikor kivette a monitort, akkor rámarkolt a kijelzőre is, fene tudja. Felhoztam ismét, akkor már negyedszerre is, hogy 2 hét alatt, még mindig nem sikerült megnézniük a kamerafelvételeket, miközben már háromszor jeleztem ezt (telefonban, e-mailben, személyesen), és miért tegnapi képeket küldenek, ha hibás volt kibontásnál, akkor nekem az a logikus, hogy azonnal készítenek képeket róla.
A lényeg, hogy kértem jegyzőkönyvet, mondta vezető, hogy azt nem tud Ő adni, de elméletileg kaptam már, mikor mondtam, hogy nem kaptam, akkor mondta, hogy azért nem kaphattam, mert visszautalják az árát. Mondom, igen, egy részét... Így vásárlók könyve lett belőle, 3 oldalt teleírtam (egy oldalon kb. fél oldalnyi hely van írni az ügyfélnek). Egy 1,5 órás procedúra volt megint, plusz az út.
Erre most felhívnak az Alzától, hogy egyes értékelést adtam egy beszélgetésre és ezért hív, hogy fejlődhessenek, mi volt a probléma. Mondtam azóta kaptak még 1-es értékelést és utána elmondtam az egész történetet. Mondta, hogy Ő azt látja, hogy visszautalták a pénzt és a levonást is megkapom. Kérdeztem, hogy ez már biztos. Mondja, Ő ez látja, mintha azt is mondta volna, hogy valószínű, de erre pontosan nem emlékszem. Azért megemlítettem, hogy jó lenne tudni, mi is történt valójában, nem csak ennyivel lezárni, mert valaki/valakik nagyot hibáztak, és hogy a kamerafelvételeket már többször is megemlítettem, mégse sikerült 2 hét alatt visszanézni. Ezután mondta csak, hogy Ő visszanézte és azt látja, mikor leadtuk a monitort, meg azt is, mikor megvizsgálják, majd visszacsomagolják és a matricát rárakják, akkor még rendben volt a monitor. Ezt visszakérdeztem, úgy, ahogy elmondta, a teljes mondatát visszamondtam, hogy semmilyen félreértés ne legyen, valamint hozzá tettem, hogy akkor a Mexikói úton még nem volt sérült a monitor kijelzője? Azt volt a válasz, hogy akkor még nem, utána sérülhetett meg valahol. Ez így hangzott el.
Ezután felhoztam Neki, hogy ezért kellett volna első alkalommal visszanézni a felvételeket, amikor szóltam, és így 2 hét procedúrát megúsztunk volna, mert rengeteg időmet és energiámat elvette ez. Mondta, hogy ügyintéző függő, itt most rosszul lett kezelve az ügy, gyorsan akarnak haladni és rossz döntés született. Pont fél órás beszélgetés volt, sok információ átadással, így nem 100% minden szó, de a történet és a lényeg az.
Arra nem emlékszem, hogy elnézés kérés lett volna-e most a beszélgetés végén, nem mintha segítene rajtam, de ez egy alap lenne. Eleve, ha nem hozom fel, hogy attól függetlenül, hogy elméletileg vissza kapom a teljes összeget, jó lenne kivizsgálni az ügyet, a kamerafelvételeket visszanézni. Akkor lehet fel se hozza, hogy visszanézte, csak letudja annyival, hogy de jó fejek, visszakapom a pénzt. Direkt erre is rákérdeztem, hogy a kamerafelvételeket most nézte vissza, míg mondtam a panaszom? Mondta nem, még mielőtt felhívott. Ez is fura, akkor miért nem ezzel kezdi, miért azzal, hogy 1-es értékelést adtam az ügyfélszolgálatra, osszam meg a véleményem, miért, hogy tudjanak fejlődni. Ez is ilyen sunnyogásnak tűnik nekem.
Gondoltam, akkor ha már leírtam a történetem, megosztom a végét is. Remélhetőleg a végét, és nem találnak ki megint valamit... Ettől függetlenül, szerintem megér egy fogyasztóvédelmi ügyet ez az eset, szerintem szép pénzbírság lehet ebből, ha már ennyire megtúráztattak. Nem hiszem, hogy tanulópénz lesz Alzának, de nekem az volt, most már visszacsomagoló videót is kell készíteni, személyes leadás esetén meg kibontatni helyszínen (nem csak Alzára értendő, hanem általánosságban minden cég esetében).
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3421
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3457, 94% Akkumulátor
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
sztivo
