Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZsizsiZsozsó

    tag

    válasz schawo #29468 üzenetére

    Ez az egyik legostobább felfogás, már bocsánat. Természetesen én is tudom, hogy a mai kereskedői mentalitás sajnos ilyen (tisztelet a kivételnek). Még örülj neki, hogy nálunk vásárolhatsz magatartás... Mindent a pénzért, csak aztán amikor az ember megöregszik vagy ne adj isten vissza üt az amit másokkal tett, akkor is így fog-e gondolkodni... Egyébként egyetértek jakos73-al, valaha mind a kereskedelemben, mind a vendéglátásban létezett egy olyan felfogás, hogy úgy szolgáld ki a kedves vevőt/vendéget, mint ha te lennél az akinek el akarod adni az adott terméket, mint ha saját magad lennél a vevő.

  • Ice&Lime

    veterán

    válasz schawo #29468 üzenetére

    Lehet nem lennék az, sőt biztos, igazad is van, így nem is.
    Szerintem te tévedsz, mert régebben ez pont nem így volt, ez viszont akkor is tény marad.
    Nem olyan régen a vendéglátó-és kereskedelmi iskolákban nem így tanítottak, ma már ez tök mindegy, de attól még régen más volt.

    Éppen, hogy de, mert vállalkozástan is volt és szemlélet is, ha van egy szakács, cukrász, pék, hentes, stb... az ugyan úgy vállalkozó is lehet nem csak alkalmazott és ő is ugyan úgy eladó/értékesítő, mint egy monitor ill. elektronikai bolt, mert ő is pénzből él meg, mint minden más ember, csak a hogyan, milyen emberségesen-en volt a hangsúly.

    HUNgaroczel:hát éppen arról beszélek, hogy odamegy az ember az eladóhoz és azzal szemben vannak ilyen tapasztalatai, hogy az eladó nem engedi meg és áll hozzá úgy ahogy fentebb ecseteltem.
    te meg arról beszélsz, hogy aki bemegy és ki-be járkál a boltokba kérdések nélkül, én nem erről beszélek, de miért is feltételezed ezt, amikor világos, hogy a boltokban párbeszéd alkalmával jön le a végkövetkeztetés...nem értem. itt vevő és eladó, nem pedig csak vevő a boltban eset.

Új hozzászólás Aktív témák