Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz .mf #2687 üzenetére

    Na a vége az lett, hogy elkezdtem gyanakodni, hogy a szállítási méretet úgy adták meg, hogy az állvány egyben van. Úgyhogy elmentem a közelben lévő edigitalba és megnéztem a Nanomax 250-et, amire ugyan 49cm-t írnak, de a középállványt középen szétcsavarozva és így kiszedve már nevetve befért a tanktáskámba :)
    A láb utolsó szelvénye már tényleg pipaszár, de még anélkül is magasabb, mint a 220-as. Viszont ennyi műanyagra nem tudom, hogy adhatnak 10 év garanciát, de majd meglátjuk.

    szerk:
    De, motoros kolléga :) S motor nélkül is szoktam ide-oda utazni és fényképezgetni, olyankor is jól jön. Motorral szeretek úgy menni, hogy kitalálok egy nagyjábóli irányt, aztán amerre valami érdekeset látok, vagy amerre az út visz, arra megyek, s körbenézek; majd a nap végén a gps hazanavigál :)
    Egy m4/3 gép még egész könnyen befér a tanktáskába, a váz (PL3) majdnem kompaktgép méret. Néha azért sötétedés felé, vagy akár már éjszaka kézből nem lehet rendesen kitartani, s megfelelő támaszték, megfelelő helyen sincs mindig. Ezért lett utazóállvány. Nem biztos, hogy gyakran magammal fogom cipelni, de találó az angol mondás: "better to have and not need than to need and not have."

  • balpis

    őstag

    válasz .mf #2687 üzenetére

    csak nem motoros a kolléga? :)
    Én azért nagyon ritkán viszem a D90-et magammal, ha motorra ülök. Persze előfordul. De állványt még nem jutott eszembe, hogy pakoljak ilyenkor. Ha le kell tenni, akkor marad a keresgélés valami stabilabb pont után, ahol a hátizsák vagy pulcsi larakható és az megtartja a gépet nagyjából vízszintesen :)
    Persze, ha direkt fotózni megy az ember motorral, akkor más a helyzet.

Új hozzászólás Aktív témák