-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vadászcsiga #74660 üzenetére
2T-vel nehéz csodát művelni füst terén, 4T jellemzően gyenge. Szvsz 50-ben érdekesek lehetnek az elektromosak, vagy B125 és 4T
-
Topikgazda
válasz vadászcsiga #74667 üzenetére
Akkor maradjon a 2T. Már csak azt kell eldönteni, hogy mennyit szánsz rá.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz vadászcsiga #74669 üzenetére
Ennyiből nem is kapsz újanon márkásabbat.
Ha neked jó a Keeway is akkor hajrá,nem olyan rosszak már azok sem mint tizenpár évvel ezelőtt.
Inkább az anyaghasználat kelt gagyi hatást,meg figyelgetni kell a csavarokat,mert hallottam hogy hajlamosak lelazulgatni......[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
válasz vadászcsiga #74669 üzenetére
Legolcsobb hasznalhato uj motor: Piaggio Zip 50 2T
-
energy4ever
addikt
válasz vadászcsiga #74686 üzenetére
Amit en irtam, az egy 3ezret futott 2017-es model.
Mondjuk beneztem, keverem ezeket a markakat, az motowell...
De a keeway, motowell, benelli tekintheto egy markanak...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vadászcsiga #74686 üzenetére
Amiket felsoroltál azok nem kínaiak...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz vadászcsiga #74692 üzenetére
Xiaomi telefonom van nekem is (biztos hogy nem fele annyit tud, mint a kétszer annyiba kerülő márkás telefonok), és Benelli robogóm, amiben már a kínai levegős, karbis 125-ös blokk van, 2008-as évjárat, 2015-ben 0km-esen üzembe helyezve. De nem vagyok megsértve .
4. éve használom, az elején volt 2 szimering csere, és 2 karbipucolás, ami szerintem betudható a sok állásnak (és garanciában megcsinálták).
7-8000km körül a variátor+szíj cserés lett, ez talán kicsit korán történt, de más hiba nem volt eddig. Viszont pont a kínai mivolta miatt nagyon olcsó hozzá a komplett szett (20$+7$), főleg a gyárihoz képest (50-60K Ft). Én kicsit módosítottam is a rendszeren (több szettet rendeltem kintről, így tudtam kísérletezni), hogy ne pörögjön feleslegesen a motor.
Egyébként meg vagyok elégedve vele, 3-3,5l -es fogyasztása van, lassan 17.000-nél jár az óra.....
Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy 2000-enként érdemes leszedni a deknit és kifujatni, kipucolni a hajtást, mert utána sokkal jobban húz ismét. -
siti
senior tag
válasz vadászcsiga #74712 üzenetére
grat
(itt nem kötelező a 40 hd kép)Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
macilaci78
nagyúr
válasz vadászcsiga #74715 üzenetére
Van pár autós topik, ahol a beugró a gépsárkányról készült 40 db HD kép.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz vadászcsiga #74712 üzenetére
Gratulálok az új paripához,széles utat és gumifákat.
Milyenek az első benyomások,hogy tetszik?
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
válasz vadászcsiga #74721 üzenetére
A kinaiak kozul a piaggio mas...
Az regen nem kiani volt, rengeteg ceget felvasarolt, koztuk a Derbit is. Suzuki, Rotax utan ok a legjobbak blokk fejlesztesben. -
perge666
veterán
válasz vadászcsiga #74720 üzenetére
Ez a nagyobb kerekeknek tudható be hogy jobb az úton.
Fékekhez sincs hozzáfűzni valóm.Nekem a fojtást 1000km után vette ki a szervíz,és igen dinamikusabb lett sokkal,minden téren.
-
Topikgazda
válasz vadászcsiga #74712 üzenetére
Gratulálok hozzá, erről már kilehet jelenteni, hogy egy minőségi kis gép.
(#74710) macilaci78 Ez neked minek is kellett pontosan? Mármint tudom, hogy mire való, csak így hirtelen hova, mi miatt volt ez a vétel?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz vadászcsiga #74728 üzenetére
Jaaa hogy ez is kiskerekes?
Nemtudom míért,de 13-as rémlett..... -
Dj.Mike
senior tag
válasz vadászcsiga #74830 üzenetére
Én próbáltam párszor a 100as benzint,szerintem felesleges pénzkidobás. Jobb nem lett tőle,se rosszabb. Az a gumicső valószínűleg az akkumulátor szellőzőcsöve.
-
Dj.Mike
senior tag
válasz vadászcsiga #74833 üzenetére
Soha nem hallottam ezt még,de én akkor már inkább a vpower 95-öt raknám,ha tényleg így van. Persze ha van rá pénzed,ártani nem árt a motornak. Ez pont ugyanaz a szituáció,mikor írta valaki itt fórumon,hogy gyári 50es motorok vígan elvannak a félszintetikus olajokkal is, felesleges a full. Persze ez is olyan,hogy aki nem sajnálja rá,az csak jót tesz a motornak,ha full szintetikust vesz. Mint én is, nem azért vettem motort,hogy ilyeneken spóroljak. Ha bebizonyosodna 95ös benzinhez fűzött állítás,én is raknám simán bele a 100ast.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz vadászcsiga #74833 üzenetére
Ha nem is a vizkicsapodas miatt, de az uzemanyag rendszer tisztan tartasa miatt erdemesebb 100-ast tankolni.
Mindegyik benzinben van mar etanol, csak mas szazalekban, jellemzoen a "premium" benzinekben a legkevesebb. A lenyeg itt azon van, hogy hogy a normal benzinbol rovid allas alatt kicsapodik egy zoldes trutyi, illetve "szetesik" a benzin. Ezert is javasoljak, hogy pl telen valamilyen premium benzinnel toltsd fel fullra a motort, ha leteszed allni. En amiatt tankolok 100-ast, mert tudom, hogy a karbihoz szinte szokoevente kell nyulni kipucolni, mert enni lehet belole olyan tiszta.
Meg a teli allas utan is par masodperc inditozas es gond nelkul indul.En nem tartom akkora kulonbsegnek arban ilyen 3-4 literes fogyasztasoknal hogy ne erje meg (nekem legalabbis) azt tankolni.
Ahhoz hogy jobban menjen, a gyujtashoz is nyulni kellene picit, de annyit nem hoz, hogy megerje ilyen szempontbol.
-
macilaci78
nagyúr
válasz vadászcsiga #74830 üzenetére
Írom a fogyasztást, a 100-assal annyival kedvezőbb, hogy nem drágább így. Emellett ugye ott vannak már az említett előnyök.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz vadászcsiga #74842 üzenetére
Még lehet énis kipróbálom,bár nekem nincs semmi problémám a 95-össel sem,mindkét motorom manuális szivatós.
-
Kobun1980
aktív tag
válasz vadászcsiga #74847 üzenetére
Ööööö.... Akkor gyorsan leveszem a videókat is
-
perge666
veterán
válasz vadászcsiga #74892 üzenetére
Na ez jó kis véleménnyilvánítás,biztos sokaknak hasznos információkkal van tele.
Sok pozitívum mellett azért van nem kevés negatív kritika is úgy látom.
Amúgy összességében szerinted jó döntést hoztál,vagy ha tehetnéd mást választanál?
Én 2 év után sem tudok ennyi negatívumot felhozni a mocimra,sőt nem is igazán tudok,talán azt hogy eléggé nyúlós a lánc,de az nem a moci hibája. Én most is ezt választanám.....
-
őstag
válasz vadászcsiga #74892 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm! Sokat segítettél.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz vadászcsiga #74899 üzenetére
Az uj betet eleit le szoktak finoman reszelni, hogy hamarabb osszekopjon a tarcsaval illetve ne nyikorogjon az elejen.
Amugy normalis, hogy az elejen nyikorog amig ossze nem kopik. Sot, betet fajtaja es markaja valogatja, hogy meddig, vagy egyaltalan elmulik-e.
Pl nekem volt olyan normal utcai EBC betetem, aminek majdnem 5-600Km kellett, mire elhalkult teljesen, nem is ertettem. -
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75035 üzenetére
Marmint fojtás eltávolítása után. A kis hondám dinamikusabb volt, igaz az sem ment többet mint 55, még lejtőn lefelé sem, de valahogy jobban élveztem a vele való gurulást városban.
[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75035 üzenetére
Katana-t is 2005ben mikor vettük végigszenvedtünk az ezres szervizig fojtással.
Varioba volt egy gyűrű, plusz a kipufogóban katalizátor,plusz "vakbél".Kapott egy másik kipufogót fojtások ki és meglett a 65.De fúvóka is nagyon kicsi benne alapba 62es/65ös és látszik a gyertyán hogy kevés benzint kap.Most rendeltem egy jópár fúvókát hétvégén próbálgatom lassan összeáll.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75039 üzenetére
Zipnél lehet CDI cserével jobban jársz ebay/amazon tuti van 40 Euro körül.Van:[link]
Katalizátort tuti csak szétvágás kiszed összeheggeszt de nem tudom mennyire lesz halk/jó utána.
Kipufogó cső végén (henger felőli rész) ott lehet bennevan egy tölcsér ami szűkít először azt szedném ki.
Ha be van járatva már hallod úgyis hogy végsebesség körül leszabályoz-e kell e nyitott CDI.
Veszel hozzá egy ilyet [link]
az is hozzátesz 5-10 km/ht plusz rugalmasabb lesz a motor.[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75041 üzenetére
Variátor gyűrű ki lesz szedve az sokat számít már és hamar meg is van.
Rákerestem a CDI fűrészelés az nem néz ki túl jól annak nem mernék nekiállni.
Német videókat néztem náluk vagy 25 v. 45re vannak korlátozva gyűrűvel.
Gyűrű nincs benn akkor derül ki hogy leszabályoz-e igy gondolom ki se pörög teljes fordulatszámig. -
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75035 üzenetére
Na, megfenyegettem a kis taljánt hogy megy a háztól, meg is büntetett. Buktam vele egy kicsit a joelobb. Orr meg az oldal idom meghorzsolodott, térdem, konyokom ugyanúgy.
-
macilaci78
nagyúr
válasz vadászcsiga #75044 üzenetére
Még jó, hogy csak 12,5%-kal megy jobban a megengedettől és nem 50%-kal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz vadászcsiga #75044 üzenetére
Ezt hogy sikerült összehozni?
-
macilaci78
nagyúr
válasz vadászcsiga #75050 üzenetére
Én is megcsúsztam első kerékkel valamelyik nap a héten. Nagy szél, semmi mesterséges nem volt az úton a kanyarban, szerintem épp egy falevél esett a kerék alá. Elmorzsolta a gumi maga alatt és tapadt rendesen.
Viszont ami a halálom, az a teremgarázsban a bontószökevényekből kifolyó olaj...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Norbika88
senior tag
válasz vadászcsiga #75060 üzenetére
Dettó. Nem rég vettem egy ilyen kesztyűt hát nem bántam meg...szép lenne most a tenyerem. Ma már térdvédőmet is felvettem a robogáshoz. Jövőhéten rendelek egy muganrace kabátot.
-
macilaci78
nagyúr
válasz vadászcsiga #75071 üzenetére
Az én gépem kb 75 kg, én a duplája, mások az arányok. Másrészt írtam is, hogy talpon együtt csúsztam a géppel, így a rendszer folyamatosan 3 ponton volt alátámasztva. Szerintem ne az legyen a cél, hogy megtartsd, hanem hogy együtt mozogj vele, amíg van értelme/biztonságos.
Egy 120 kilós géppel egy 80 kilós pilóta máshogy mozdul.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Grenczii
tag
válasz vadászcsiga #75071 üzenetére
Én nem szerettem kitett lábbal kanyarodni sose féltem attól hogy valamibe megakad a lábam és azért esek el.Gumin múlik nagyon sok.Öcsém első robogója egy CPI Hussar volt,azon irgalmatlanul gagyi gumik voltak.Szárazon is katasztrófa vizes úton pedig használhatatlan.Kezelhetetlen volt.
Suzukin mindig Metzeler ME7es volt az szárazon nagyon hamar felmelegedett és tapadt de nedves úton se csúszkált, annyi hogy 10-15 ezrenként csere mert elkopik.
macilaci78 Motor száraz súlya nálam 77 kg én vagyok 75 kg.Még jó hogy sose estem el szerintem művészet lenne utána talpra állítanom a motort főleg ha alatta fekszek[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
válasz vadászcsiga #75071 üzenetére
Szerintem ne tedd ki, rosszabbul ne járj.
Bár még 2 hete van meg a robogóm és előtte összesen 5 percet motoroztam a 23 évem alatt, ellenben a sok biciklizés hatására szinte egy perc alatt megszoktam a döntögetést és fékezgetést. Kicsúszás még nem volt, pedig van egy kanyar amerre járok, tele sóderrel de 30 körülre lassulok, így nem vágódtam még rajta
Viszont a kertünkben csaptam egy kört, a füvön fékeztem 15-el, mintha be se húztam volta, olyan sebességgel csúsztam tovább. Na ott azért megijjedtem picit[ Szerkesztve ]
Ja
-
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75124 üzenetére
Szoval tudjuk mi a különbség közöttük?
-
energy4ever
addikt
válasz vadászcsiga #75166 üzenetére
Szerintem, a felso felig szintetikus, az also teljesen. De ez csak tipp.
-
Laybee
őstag
válasz vadászcsiga #75167 üzenetére
Koszonom!
-
SoulReaver
veterán
válasz vadászcsiga #75269 üzenetére
Na az is kemény, azokra miért nem kell bukó? Meg... Van olyan robbanó motoros is, amire nem kell, de még jogsi sem.
-
suste
veterán
válasz vadászcsiga #75316 üzenetére
Csak egy magyarázata lehet szerintem: Nagyobb élvezettel használod a gépet, így többet mész
-
Tamás9x
őstag
válasz vadászcsiga #75321 üzenetére
Elméletileg nem vizesedik úgy fel, és nem rohad be tőlle a tank sem.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
d@vee
őstag
válasz vadászcsiga #75321 üzenetére
Hát nálam kellene egy karbi tisztítás, mióta legyártották ez nem volt szétszedve látszik.
De akkor utána lehet átállok a 100-as vízre énis.Ja
-
spanglee001
addikt
válasz vadászcsiga #75352 üzenetére
de nem ütvecsavarozóval húzom, hanem nyomatékkulccsal.
innen vettem az 55nm.-t a kymcohoz. mivel a peugeot is ugyanaz a méret így azt is 55re húzom.
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Topikgazda
válasz vadászcsiga #75410 üzenetére
Én nem hallottam még erről.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tamás9x
őstag
válasz vadászcsiga #75410 üzenetére
Informatikában használják, gondolom valami Legenda lesz ez is, hogy jó mindenre IS
Ha Tavattával kened be is megszúnik a csikorgás, a fékhatással eggyütt.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz vadászcsiga #75410 üzenetére
Autoknal altalaban igy szerelik a fekbeteteket.
A fekbetet hatso feluletet, ahol a fekdugattyuval erintkezik, illetve ahol feknyeregre felkeszik, ott szoktak rezpasztaval bekennni.Igen, altalaban csokkenti a nyikorgast, HA ez okozza es nem a fekbetet/fektarcsa kombo sajatossagabol adodik.
-
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75415 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz vadászcsiga #75415 üzenetére
A kopofeluletre soha semmit nem szabad kenni
-
KTMHobby3
tag
válasz vadászcsiga #75416 üzenetére
Ha a féktárcsa csikorog, akkor legjobb kicserélni a fékbetétet, mert vagy nem belevaló, vagy kavics került bele. Az utóbbi meglehetősen ritka, de nem kizárt. Kenni biztos hogy semmivel nem kell.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz vadászcsiga #75422 üzenetére
Nekem volt olyan EBC betetem, aminek majdnem 1000-1500km kellett, mire elcsendesult.
Addig hidegen olyan hangja volt, mintha mar vason futna.
Pedig sima utcai betet volt, nem pedig organikus/szinter betet.Sajnos ilyen elofordul autoknal is, hogy bizonyos tarcsa/betet kombo igy viselkedik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs