Új hozzászólás Aktív témák

  • envagyok

    veterán

    Egy olyan kérdésem lenne, hogy itt BuLLaa tagtól vásároltam 2db videókártyát, a hirdetésben szerepel, hogy 1 hónap próbagaranciát vállal rá.
    Mikor megérkeztek, az egyik jónak tűnik (egyelőre), a másik az bizonytalanul működött, hol ment az egyik mag, hol nem, meg hol ad képet, hol nem.
    Ezt rögtön másnap jeleztem neki.
    Napokig semmi válasz, pedig olvasta az üzenetemet. Aztán jelentettem emiatt, akkor is kellett pár nap mire válaszolt, összesen 10 napig nem volt visszajelzés. (03.10-én írtam, érdemi válasz 21-én jött, érdekes mód a vásrlásnál percenként jöttek a válaszok). Akkor viszont annyit írt ahelyett, hogy rendezte volna, hiszen garanciát is vállalt rá, hogy szkeptikus a történettel, mert azt feltételezi, hogy valamit kicseréltem benne, és azt akarom hibásan visszaküldeni. (Egy csavargari matricás termékről van szó, arról nem is beszélve, hogy miért vennék 2 darabot, ha így gondolkodnék) Előreutalással vettem, kértem, hogy akkor ő is utalja előre vissza a vételárat, és elküldöm a kártyát. Ezt ő megtagadta. Annyit írt, hogy majd ír, ha megjött a kártya. (Milyen fura) Telefonszámot kértem, nem adott. Mindegy, megadta a telefonszámát leszámítva az adatait a visszaküldéshez, ma feladom, szóval se pénz se kártya.
    Aztán még annyit írt, hogy :
    "Kedzem egyre jobban azt érezni, hogy feleselegesen veszem vissza a kártyát a viselkedésedből adodóan, szóval ez még gondolkozotat.
    Általában a legtöbb csomagfeladó név és címmel már kézbesíteni tudja a csomagot a 21. században.
    De valóban, jól érzed, nincs kedvem az esetleges felesleges telefonálgatásaidra."

    Szóval elgondolkozik azon, hogy a hibás terméket visszaküldve a viselkedésem miatt (Ami annyi volt, hogy jeleztem a hibát, és utána naponta, 2 naponta írtam neki hogy várom a válasz, majd amikor meggyanúsított, arra annyit reagáltam, hogy nem legyen már nevetséges, hogy 30 éves rendszergazdai múlttal, 20 év ha reggel, és közel 700 pozitív értékeléssel pont az ő 45000-es kártyájával fogok "valamit csinálni")

    Mivel még nincs vége az ügynek, egyelőre annyi lenne a kérdésem, hogy a viselkedése miatt nem szeretnék pozitív értékelést adni akkor sem, ha visszakapom a kártya árát, de abban biztos vagyok, ha negatív értékelést adok emiatt, akkor simán visszavág egy bosszúnegatívot annak ellenére, hogy én mint vevő megfizettem a kért vételárat, szóval nincs ok negatívra, de akkor mégis hogyan lehetne ezt jelezni, hogy ő ilyen?

    Szerintem jó lenne ha tudná minden leendő vásárlója, hogy baj esetén ennyire számíthat a "1 hónap garanciára", de még ha vissza is veszi a kártyát se normális, hogy hetekig semmi válasz, nem ad telefonszámot, stb., viszont nekem ez nem ér meg egy bosszúnegatívot, főleg hogy semmi okot nem adtam rá.

Új hozzászólás Aktív témák