-
Fototrend
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mike1334
veterán
Sziasztok!
8 napja kezdeményeztem értekelést hardveraprón megtörtént vásárlást és az eladóval való levélváltást követően, amit nem jelzett vissza. Ennek nyilván az az oka, hogy jeleztem neki, hogy negatív értékelést fogok adni a részére, mivel álláspontom szerint nem csak hogy hibás volt a hirdetés (az adott termék nem rendekezett az egyik paraméterrel, ami a leírásban szerepelt), de vélemenye szerint ez kizárólag az én hibám, nekem kellett volna alaposabban tájékozódnom (szerettem volna megoldást, ő csak azt hajtogatta, hogy az én hibám, álljak el...ezt is csak azután, hogy jeleztem, hogy számomra lényeges kérdés, ugyanakkor ennyi miatt nem állnék el a vásárlástól, mivel egyebekben megfelelő, nem postáznám vissza, és megoldható lett volna, hogy a termék megfeleljen az elvártaknak, ha nem zárkózik el ettől mereven). A kérdesem, hogy elvileg 8 nap eredménytelen eltelte után kérhetném, hogy az oldal üzemeltetői engedélyezzék az értékelést, de törlésre került az értékelés és nem tudom sehogy jelezni.
Mobilról nézem, lehet ez a gond. Hol tudnám ezt kérni?
Köszönöm! -
Dency01
aktív tag
Sziasztok!
Police.hu-n tettem még 2023-ban feljelentést, a nyomozás zajlik még. Viszont nem találom a folyamatban lévő ügyeim és a korábbi ügyeim menünél se, egy ideig látható volt még amikor megtettem. Azóta sehol nem találom. Hogyan lehet ezt visszakövetni hogy mi a fejlemény egyáltalán, vagy magát az ügyet amit szépen kitöltöttem? -
myx02
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy jelentett felhasználó esetében kérte tőlem az oldal, hogy választ írjak, amikor történik vmi fejlemény az ügyemben, de nem aktív ez a gomb a Jelentéseim menüpont alatt, vagy ez csak 8 nap után válik azzá, mikor lejárt a határidő? -
-
Immy
őstag
Sziasztok,
Tisztelettel érdeklődnék hogy milyen lehetőségem van az alábbi esetben:
Hirdettem több Lenovo laptop töltőt 1 hardverapró hirdetésben. Egy bizonyos taggal (aki csak pozitív értékeléssel rendelkezik) megegyeztünk hogy elcseréljük az egyiket. Én küldöm a Lenovo töltőt, ő pedig küldi az alábbit:
HP 65W USB-COlyan verziót küldött, ami a hirdetésében nem szerepelt a képeken. Megkérdezte hogy kell-e tápkábel, amire válaszoltam hogy: nem. Mert annak a tudatában voltam hogy azt küldi mint ami a képen szerepel.
A küldött verzióhoz speciális tápkábel kell, amit elsőkörben nem nagyon sikerült találni.
A küldött töltő speciális C5 (hárompines) aljzattal rendelkezik, de egy lapított, süllyesztett csatlakozóval – ez nem teljesen szabványos C5, hanem egy HP-specifikus mélyített foglalat.
Abba a részbe most nem szeretnék bele menni, hogy mi történhet ha nem “jó” kábelt használok.
Felvettem a kapcsolatot vele privát üzenetben, ahol elmondtam hogy ez szerintem nagyon nem korrekt volt. Törölte a hirdetését, nem tudom értékelni sem.
Kihez fordulhatok ilyen esetben? -
-
Leone743
tag
nekem ő nem küldi csomagot,34 ezret utaltam elöre,azt igérte 29-ikén küldi,de azóta nem is válaszol pedig írtam neki
-
joergie
őstag
válasz
TechRobot #3734 üzenetére
Nekem amúgy is gyanús volt ez a lengyel kapcsolatos dolog, amiről egyik hirdetésében írt. Sajnálom
Nem először történik, hogy egy eladó eltűnik(kommunikációs fázisban), egy bizonyos ponton megszakítja a kapcsolatot, ezt párkapcsolati sémáknál ghostingnak hívják...vevőnél megértem, jön egy jobb ajánlat, megváltoznak a körülmények, de eladónál....
Szóval értem én, hogy csak létrejött üzletet lehet értékelni, de amikor 1 hetet beleteszek(mert nem tud rögtön válaszolni a kérdéseimre a készülékkel kapcsolatban, és többször rá kell kérdezni)...majd egy hét után, amikor már a találkát beszélnénk le...eltűnik, nem válaszol, miközben naponta 2szer bejelentkezik, szerintem ez megérne egy misét, egy semleges értékelést, kommentet vagy valamit, amire reagálnia kell.
Szerencsém volt, mert volt egy másik ugyanolyan készülék a piacon, végül jobb ajánlat is, de ez bosszantó, és a kevés tranzakciómból is minta alakul ki. -
-
ssgk
aktív tag
Ma írt rám egy kolléga, hogy tiltották a készülékét amit ugyanattól a tagtól vettünk kb. egy éve. Most tiltották le az enyémet is. Nemrég ki is rakták innen a tagot. Nem kicsibe tolta 80+ értékelés mind drága telefon és konzol amiket részletre vett. Meglepne ha saját névre hozta volna ki ezt mindet. Egy szolgáltató, hogy enged ki részletre 5+ készüléket egy vásárlásra egyáltalán magénszemélynek ~2M értékben?
Van gyorsabb mód a károsultak összegyűjtésére mint ráírni mindenkire egyesével?
-
TechRobot
aktív tag
Sziasztok.
Bluesummers el vigyázni. Kb másfél év üzletelés után úgy gondolta inkább meglép a pénzel amivel tartozik. Megbeszélt időpontos találkozó előtt közölte ,hogy elhagyta az országot. Azóta nem reagál.
-
PROHARDVER!
Nos akkor most vége ennek a történetnek.Aki ezután hozzászól kifogom a topikból tiltani.
-
Attix82
addikt
válasz
cbm1974 #3731 üzenetére
Itt merül fel a kérdésem, akkor mi értelme lett volna az XT biosnak? Ha úgyis spórolósba használtad volna.
Nyugodtan szétszedhető. Egy pasztázáson már biztos túl esett 5 éve alatt, ennyi idő alatt már a gyári paszta elporlad szinte.
A te egy heted se egy túl sok. 5 napot is engedtem, mert jelezted nem tudod átvenni....ezen se gondolkoztam, hogy beleszámítson vagy sem. Egyértelmű, hogy elfogadtam....szerintem Te se feltételezz rólam rosszat ez ügyben.
Hidd el sose adnák el hibás terméket . Használtam eladás előtt, csendesen tette a dolgát.
-
cbm1974
tag
Először is te is inkább más topikban villogtasd a tehetséged, ahogy oda is szúrtad, igen, az a topik az..de akkor miért ide írogatsz???
Nagy a különbség egy tuningra képes egészséges és egy agyonhajszolt kártya közt, ez utóbbival pedig ez történhetett, különben miért károsodott az én utsó tesztem után???
Szóval nem tudnám a dolgom több mint 10év tapasztalattal...
Erre egy ésszerű magyarázat létezhet; a kártya kifáradt már a sok tuningtól, de inkább a szakszerűtlen OC-tól, vagy akár a durvább beavatkozástól, így ami bárki kijött volna, akihez kerül ez a kártya és elkezdi rajta a stresszteszteket...
Gondolj bele logice, ha akkor elkezdem tuningolni, szerinted mi lett volna a végeredmény, ha már a múltját tekintve agyonhajszolták???
Balszerencse volt, hogy nálam fáradt el, de ennek előzménye is kellett legyen, egy ilyen potenciájú kártya nem megy tönkre csak úgy...és pedig nem én intéztem el, erre is mérget vehetsz!!!
Azt is leírtam, hogy bíztam a rangjában, hogy tényleg jó a kártya, ezért is elnéztem akkor azt a kis dupla ütődésnyomot rajta, ennyi a magyarázata...hát igen, jó hiszemű voltam, mint általában...de hol itt az ellentmondás? Az is érdekes, miért hallgat erről az eladó???
Szándékosan kíméltem a kártyát, csak szükséges benchmarkokkal bombáztam (Valley, Heaven, Superposition, 3Dmark, az utsó a Furmark volt, mikor épp felment 86fokra, talán az nem használt már neki), mindig mindent inkább alul működtetek, tehát bármikor jött volna ki a hibája, akkor pedig a nem rendeltetésszerű használattal takarózhatott volna, tuningra nincs garancia, stb..amit most is gondol, de aki eleve 3napot ad bármire, valószínűleg gyorsan elakarja sózni a portékáját, mivel vaj van a füle mögöttMivel csak én ismerhetem legjobban a valóságot az átvételtől kezdve a félrerakásig, annak van mersze ezt megkérdőjelezni, aki nem is volt jelen???
A modik már leírták a lényeget és nem kérnek ide több kommentet és én sem!
Engedtessék meg, hogy leginkább én tudjam mi történhetett, ami a szervizes véleményével összhangban áll, mások pedig csak vaktában lövöldöznek és messziről ítélkeznek ahogyan most te is!
Rossz helyen tapogatózol a szavahihetőségemmel kapcsolatban...de ha én az eddigi privijeidből kiindulva ítélkeznék, azt mondhatnám, rád sokkal inkább jellemző, hogy ígérgetsz, nem nagyon tudod, mit akarsz, majd lelépsz és újra csak ígéret jön...szerintem inkább tiltalak is, felejtsük egymást, az én időm ennél jóval drágább!Ha azt kérdőjelezik meg, aki épp pórul járt, szörnyű világnak lehetünk tanúi...
De amikor a szervízes megbontja, úgyis kiderülnek a valós tények, csakis ez számít !!!
-
ricsi99
addikt
válasz
cbm1974 #3727 üzenetére
Szia
Mint szervízes/kokányoló amit akarsz titulus úgy írok:
Kipróbáltad /működött. Pont.
Elektrónikai cuccok meg tudnak bármikor dögleni kikapcsolt állapotban IS...
Saját szomorú tapasztalat... + az álltalam látotott több 100 cucc is ezt támasztja alá.
1 év után meg mit is vársz? Vatta új dolgok is tönkremehetnek 1 éven belül... ,ha meg nem régi tipus +drága a kari akkor meg RMA.
De ezt már neked kell intézni... 1 éve a te tulajdonod...
-
Bengio
tag
válasz
cbm1974 #3727 üzenetére
Erre egyébként van egy [Üzleti vita és megbeszélés] topik.
Egy üzlet 2 fél között a feltételek kölcsönös elfogadásával jön létre. Az egyik, és jelen esetben a konfliktust kiváltó feltétel a garancia. Ez a hirdetés szövegében 3 nap. Ezt a 3 nap próbagarit a leírtak szerint a vevő elfogadta. A 3 nap próbagari azt jelenti, hogy a vevőnek az átvételtől számítva lehetősége van 3 napig "töviről-hegyire", szemrevételezéssel ellenőrizni a termék fizikai állapotát (megbontás nélkül), valamint tesztelni, nyüstölni, nyúzni azt (túlhúzás nélkül, ahogy átvette). Nem takarítom, nem pasztázom újra, úgy használom, ahogyan kézhez vettem, hiszen egy használatra kész, működőképes hardvert vásároltam. A kölcsönösen kialkudott 3 napot követően a vevő értesíti az eladót a hardver állapotáról: jó, nem jó, kishibás, működésképtelen, stb. Szerintem, ha 3 nap után a vevő azt közli az eladó felé, hogy "most fejeztem be a teszteket, jól működik, hibátlannak tűnik a kártya.Köszönöm", onnantól kezdve bármiféle meghibásodás már nem róható az eladó terhére.
közbeszúrok:
Jelen esetben pedig: Utólag már ilyet leírni, hogy "ill. ütődésnyom is látszik a kártyán, tehát ezt valaki tuti, hogy buherálta...!!!" már abszolút nonszensz. Ahogyan az is, hogy: "3. Amikor láttam a nyomokat rajta és mégsem szóltam érte" --> Miért nem? Pont ez a lényege a garanciának. Látom, hogy sérült a kártya, nem jelzem, de 1 év múlva szólok, hogy hibás? Számomra ez logikátlan, egymásnak ellentmondó üzenetek (hibátlannak tűnik a kártya, de közben ütődésnyomok, majd 1 év múlva rossz??) és pont ebből kifolyólag teljesen ignorálnék minden panaszt az eladó helyében, hiszen a panaszt "benyújtó" fél szavahihetősége megkérdőjelezhetővé vált...folyt:
Ez tehát a konszenzus, a próbagarancia fogalmában, legalábbis az én olvasatomban.
Már csak azért is jogos ez, mert ha a gyártó, a forgalmazó üzlet, egy kiskereskedés 3 év garanciát vállal egy termékre, akkor nekem, mint ennek a 3 évnél idősebb, használt terméknek az eladója, miért is kellene, hogy még további 1 évre szavatoljam az szóban forgó termék (pláne elektronikai eszköz) hibátlan működését, ha ezt maga a gyártó nem tudja garantálni? Tehát még egyszer: ez volt az elvi része a dolognak: a kölcsönösen kialkudott, mindkét fél részéről elfogadott garancia időtartama. Ebben egyeztünk meg, az adásvétel létrejött. Pont. Részemről itt vége is lenne a történetnek, de:
A gyakorlati része: 1 év távlatában... bármi történhetett a kártyával. Lehet, hogy a vevő 1 évig bányászott vele, nonstop nyúzta, nem pasztázta újra, szétszedte, oc-zta, overvoltage-olta, stb. Ezzel borzasztóan vissza lehetne élni, ha mindenkit felelősségre lehetne vonni a vásárlástól számított 1 éven belül. Gyakorlatilag iparág épülhetne rá... -
Attix82
addikt
válasz
cbm1974 #3727 üzenetére
Mindenki képbe legyen a hirdetés: [link]
Privátba kérdezted 1 hónap után nem e megy tönkre? Már ez is egy érdekes kérdés egy 5 éves VGA-ról. Erre írtam, hogy 3 napot adok és nem vagyok jövőbe látó. Erre Te: Rendben megveszed.
Gépembe is egy 3080-as van, itt vettem PH-n 150k-ért. Ha tönkremegy 1 hónap után nem tudok senkihez se fordulni. Én ennek tudatába vásároltam , mert az új VGA-k meg 3x annyiba kerülnek.
Továbbra is tartom, hogy gépből lett kiszedve amibe stabilitási gond nem volt. Hibás VGA-t minek adnák el? Úgyis kiderül abba a 3 nap nyüstölésbe, használat közben.
-
cbm1974
tag
válasz
Attix82 #3724 üzenetére
Csakhogy mindenki láthassa, akit érdekel a konklúzióm, amit csakis a józan ész diktál, nem a düh, úgy gondolom, másokra is tartozhat még, ha moderálnak is érte;
- Mi az esélye, hogy egy ilyen kártyát, amit terhelésre szántak(főleg a Rog Strix kiadásút), nem nyúzták alaposan, már csak a korát is nézve, ki tudja hány kézen mehetett át???
Majd 1év után szinte a semmiből, üzemen kívül hirtelen meg is hibásodik, aminek semmi jele nem volt észrevehető a futtatott tesztek alatt sem, miközben még a kicsomagolás utáni állapotot is fotóztam, aggódva, szinte gyanakodva bármely apró, árulkodó jelre...(írtam már, könyörögtem ennek az embernek, hogy mindenképp hibátlannak kell lennie, ha ennyit kiadok érte...)
- Ha számomra tuti, hogy sem én, sem a szervizes nem tehetett benne kárt(mivel ő is csak gépbe tette, nem nyúlt a belsejébe, csak a drivert tette fel, mikor már jelentkezett nála az első intő jel, hogy bíz ezt rángatták, az újraindítás utáni szemetelés...) tehát csakis a kártya stresszes múltja okolható...zöld emberkéket pedig még nem láttam a portámon azóta sem
- Ezért muszáj lesz szétkapni a javítósnak, hogy egyértelműen megállapítható legyen, egyáltalán belenyúltak-e, mert én biztosan nem fogom továbbadni ilyen állapotában, hogy aztán a következő áldozat hasonlóképp azt érezze, hogy átvágták, ezt nem kívánhatom senkinek, inkább megnézetem hozzáértővel..
Szerencsés esetben segíthet egy rámelegítés, de ennek az esélye elenyésző...
Sajnálattal szembesültem azzal a ténnyel is, hogy ez a szervizesek által olyan fajtának titulált széria, amin ha egyszer cserélni kell valamelyik ramot, az összes részt érinti, így a szervizelés jóval túlhaladná a kártyára szánt összeget..tehát ha a GPU-nál van a kontakt, jobbak az esélyek, ha pedig a ramoknál máris vége a dalnak, mert utána mindet le kell cserélni hajszálra azonosra és még az sem garancia, hogy össze fognak tudni egymással dolgozni...
A szervizesek szerint(más javítósok véleménye is ki lett kérve) ezért felejtő utca, alkatrésznek lehet talán értékesíteni...- Tehát a kártya már ilyen állapotban kellett, hogy hozzám érkezzen, ami csak azért derült ki most, mert 1 év elteltével vettem újra elő (ezért ilyen szempontból lényegtelen, hogy mikor ért a felismerés, hogy hibás, ha eleve így kaptam), hogy upgradeljem, de akkor az én utolsó tesztem után már mégsem volt hibátlan, viszont még mindig nem lehetett észerevenni, nem volt szemmel látható hibája, miközben már rég meg volt sérülve benne valami
- Ez esetben a személyes átvét sem oldotta volna meg ezt a problémát...azt is kizárnám, hogy a szállítás okozta volna, a csomagolással nem volt gond !!!
Tehát borús múltját tekintve a hirtelen meghibásodása alapján jóval valószínűbb, hogy tényleg hibás állapotban került már hozzám ez a kártya, amit az erőszakos tuning, agyonhajtás, vagy mókolgatás okozhatott.. -
Golden9
veterán
válasz
PROHARDVER! #3725 üzenetére
A téma összefoglalóban, vagy egy kiemelt hozzászólásban lehetne egy link a kibeszélős topikhoz.
-
PROHARDVER!
Nos akkor a téma lezárva.Ha beszélgetni akartok privátban irkáljatok.Az ügy körbe lett járva.
-
Attix82
addikt
válasz
cbm1974 #3723 üzenetére
2007 óta vagyok regisztrálva, aktív tagja a PH-n .Senkinek se volt gondja velem. Azt hiszel amit akarsz jogod van hozzá. Nekem meg jogom van 1 év eltelte után azt gondolni amit akarok.
Kicsit nyers leszek: Ennyi idő után az emberek 99% elküld a f....be ilyen probléma esetén.
-
cbm1974
tag
válasz
Attix82 #3722 üzenetére
Igen, jól mondod, vagy elhiszed, vagy nem, amit mondok, de akkor a tények alapján miért is hinném, hogy tényleg becsületes vagy, erre vajon mi a garancia???
Ahogy írtad, egyszerre több ilyen kártyát értékesítettél csokorban, gondolom mindegyik sorsa ugyanígy érdekelt...de ezek a kártyák vajon honnan érkezhettek?
Ahogy mondta itt valaki, az olyanok mindig a vörös zászlós kateg...
Ha nem követed a hw-k előéletét, miféle üzleteket bonyolíthatsz le, még sose ütötted meg a bokád...elég nehéz elhinni???!!! A GPU épp a legérzékenyebb, nyavalyás hw, a proci már jóval egyszerűbb (egy 4770k halt meg teljesen, évekig csak az integrált grafikája volt rossz, de dedikált karit jól tudott hajtani, pár napja már csak az egyik Dim slot-t kezeli, a többi halott, de valamikor még postig sem jut)Sajnálom a következő áldozatot, aki tőled akar vásárolni, nem ismerve ezt a sztorit.., de talán majd felnősz egyszer Graphics szintjére, addig is remek politikus válna belőled
-
Attix82
addikt
válasz
Graphics #3721 üzenetére
Élete során biztos mindenkinek volt olyan esete (bármi is az autó, elektronikai cucc stb), este még jó volt...reggel már nem .
Aki nem hisz a 3 naposba ne vegye meg, van aki csak próbagarit ad. Beteszed jó vagy nem.
Nálad mennyi a garancia? Ha gond van intézed, de mennyi idő elteltével? Ha kereskedő vagy jogszabály vonatkozik rád amit betartasz. Magánszemély és használt cuccokra megegyezés szerint vagy ha szavatosságba egyeznek meg akkor 1 év.
Tesztelni is tud a PHs tag mert rengeteg VGAt vesz ad el....tehát ért is hozzá egy szinten.
-
válasz
Attix82 #3720 üzenetére
LEhet én vagyok túl agyas, de én 10 évre visszamenőleg emlékszem , ha eladtam valamit, tudom mi volt az, kinek ment, mert foglalkoztat a dolog, hogy aki megkapja jót kapjon.
Szarhoz sosem adnám sem a nevem, sem az értékelésem.
Egy terméket ha én átveszek valakitől, akkor nem csak előéletet akarok tudni, hanem hogy nem fog tönkremenni, ezért csak intenzív teszt után kerülhet ki a kezeim közül, vagy elutasítom akár a továbbértékesítését, akár a beszámítását, ha felmerül a kétely a termék minőségét illetően.
De sosem leszünk egyformák sajnos.
Egy történetet azért mégis megosztok.
Pár éve a covid idején sok ismerősnek kellett laptop, én segítettem beszerzésben, mert technikailag kissé analfabéták voltak.
Jó pár Lenovo Thinkpad. Nos az az ember, aki vitte a jó hírem ,hogy tudok segíteni, na pont az ő gépe lett töltésvezérlő IC hibás. Gyári töltő, újszerű gép, gyári hibás gép, van ilyen.Garancia? Mondtam, hogy HA Gond van intézem. Gond lett, én pedig vállaltam azt, amit megígértem, ezért szereztem egy alaplapot és saját költségemen kicseréltem, azért mert ha valamit csinálok, akkor azt úgy akarom csinálni, hogy elégedett legyen mindenki. ( A gép azóta is üzemel... )
Ő ki akarta fizetni, én meg mondtam, ha valakinek kell laptop és szavahihetőség, akkor engem ajánlasz. Ha azt mondom fizesd ki, soha többet nem látom az embert.
Azóta is ügyfelem, azóta is kér segítséget és kap. Lehetne ezzel visszaélni és élni is, mindenki eldönti.
Nem beszélek senki és semmi ellen, csak én a 3 napos garanciában nem hiszek, ezek után biztosan. Akkor az a termék nem jó.
Lehet valaki a HKC táphoz adja a nevét, mert azon lehet keresni... Én nem.
-
Attix82
addikt
válasz
cbm1974 #3719 üzenetére
Ha veszek egy új terméket , ami tönkremegy a garancián túl miközben én tudom, hogy csak 24 napot használtam a gyártó szerinted foglalkozik velem?
Nálam rendben volt, én használtam is ....ha hiszed ha nem. Ahogy Te is mondod mi volt a története vagy elhiszem vagy nem . Ebbe nem is akarok állás foglalni .
1. Mint láthatod nincs negatív értékelésem.
2. 2019-be jelent meg a VGA a piacon ez a típus....akitől vettem / beszámítottam ,hogy a fenébe tudnám követni az előéletét.
3. Nyugodtan lehetett volna szólni, én mondjuk 1 év elteltével nem is emlékszek már rá.
4. 3 napot szoktam mindenre adni ez független a terméktől . Megnézheted az összes hirdetésem. Még írtad is ,hogy 2 nap múlva tudod csak átvenni és utána tesztelni ....ebbe is belementem. Tesztelhetted volna 5 napig is.....
5. Amikor láttad, hogy 3 napot adok és megvetted beleegyeztél ebbe... ezen nem kell rugaszkodni.Mondjam azt, hogy nekem sincs közöm. Ezért is írtam, hogy hiába irkálsz privátba nem tudunk megegyezni ennyi idő eltelte után.
-
cbm1974
tag
válasz
envagyok #3716 üzenetére
Igen, kapott is pár tesztet és minden jó volt, de arról ki tehet, hogy már előtte valaki alaposan elintézte...ha annyira értesz az elektronikához, tudnod kell, hogy az nem fekete-fehér; van olyan, amikor már a torka véres, de még 1-2 teszt le fut rajta, nincs szemmel látható jele, és utána közvetlen beadja a kulcsot és ahogy írtam már, ezen ütődésnyom is van, amiből már akármire lehet következtetni..
Persze, én is hibáztam épp eleget;
1. A rangjában bíztam, ez volt a legnagyobb naivitásom
2. Az előéletéről semmit sem tudott mondani, emiatt is aggódtam,
3. Amikor láttam a nyomokat rajta és mégsem szóltam érte, végül a gyanúm idővel beigazolódott..
De a kártya hibájához az égvilágon semmi közöm nincs, a történet lényege, hogy én fizettem meg az árát annak, hogy valaki agyonhajszolta, vagy akár buherálta a kártyát és még sikerült elsóznia, ez nyilvánvalóan előbb-utóbb gondot okoz valamikor, most én voltam ennek az áldozata, a többi pedig a sallang... -
PROHARDVER!
Tisztelt mindenki!A tag megkapta a válaszát innentől a felesleges és főleg a személyeskedő postokat is törölni fogom.
-
envagyok
veterán
válasz
cbm1974 #3714 üzenetére
Ne haragudj, de te azért elég rutinos kell legyél, hiszen hibás / jó videókártyás hirdetéseid egy évtizede látni folyamatosan itt HA-n.
Fura lenne, ha nem tesztelted volna le azonnal alaposan a kártyát, és nézted volna át.Ezt nem sértésként, csak objektív megfigyelőként írom.
-
válasz
cbm1974 #3714 üzenetére
Rendben, akkor a rágalmazaim alaptalanok. De sajnos 1 év után mi a terv?
Erre azért nehéz mit mondani.
Ne vedd semmiféle sértésnek, ha mégis elnézést, de a 3 nap próbagarit bevállaltad.
A rangot nem én kértem, arra harapok ha valaki ezzel baszogat. Ne kezdj el személyeskedni, nincs sok értelme.
Szóval ezt kérlek ne. -
cbm1974
tag
válasz
Graphics #3703 üzenetére
Naná, persze, elbasztam, aztán kitaláltam, hogy visszavegye a kártyát, ne magadból indulj ki!!!
Nem én vagyok a csaló, a tények alapján engem basztak át egy agyonstrapált, kártyával, amiért fizettem 52-ezret postával együtt, de köztudott, hogy a mai törvények a bűnözőknek kedveznek, ha én is az volnék biztos jobban boldogulnék, de ahhoz elsősorban gyomor is kell, az alaptalan rágalmaid tartsd meg magadnak, te "Jómunkásember"!!! -
cbm1974
tag
válasz
Attix82 #3699 üzenetére
Majdnem jó, amit írtál, de így azt hihetik majd, a szervizes mahinálta, ami nagy hazugság volna!!!
Pontosabban a driver aut. feltevése után, amit a win végez el, újraindításnál szemetel a kép, tehát addig jó, amíg a meghajtó nem megy rá, nincs szó bios frissítésről, ahhoz senki nem nyúlt, mivel nem jutott oda el a dolog odáig, ill. ütődésnyom is látszik a kártyán, tehát ezt valaki tuti, hogy buherálta...!!! -
lafaty80
addikt
válasz
ricsi99 #3707 üzenetére
Azért van különbség, hogy nem kapod meg vagy nem azt kapod (tégla) és az között, hogy amit kaptál az hibás. Nem védem, csak ez tényleg nem bűncselekmény így sajnos (vagy nem). És hát a bürokrácia útvesztőjébe kell menned.
(de ha van adatod, akkor tudsz mondjuk ügyvéddel fizetési felszólítást küldeni, arra kell reagálnia). -
ricsi99
addikt
válasz
envagyok #3706 üzenetére
Pesze... minden csudijó , stb stb szokásos...
De nem ez a lényeg
Ha valamit küld ,és nem 50 ropi minimum akkor vidd perre ha akarod, és édesmind1 ha utánvéttel kéred is... úgy is hozzájut a lóvéhoz ... neked meg 1 számlaszámod sincs hogy kinyomozd ki a bánat... törli a profilját és csók ,a hírdetési oldal /foxi /egyebek meg nem adnak ki adatot , csak a yard .nak... most futottam le ezeket a köröket... -
Attix82
addikt
válasz
Trailblazer #3700 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ, ha továbbra is erősködik majd ide terelem ,hogy lássa a mások véleményét és mi a jogszabály erre vonatkozóan.
-
ricsi99
addikt
Csak egy kicsi szösszenet ,hogy mit tehetsz jogilag...
Ugyi az UTÉNVÉT ami "az ami ad neked mindent lebíró akaratot" megvéd a csalóktól...
persze hibás cucc ,másnap irány a rendőrség ,feljelentés megvolt , foxi-t is hívtam ,hogy függeszék fel... minden ahogy a nagykönyvben leírva...
24 órán belül meg is jött a rendörség válasza... ez után a foxi ki is fizette a delikvensnek
agyarország így szeretlek.... -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Le Mans Ultimate
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ingyenes az Epic Store-ban a Sable
- Hobby elektronika
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 15 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Odyssey OLED G8! 32"/4k/240hz/0,03ms/10BIT/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/Smart Monitor
- Új 512GB WD SN5000S Gen4 x4/ Steam Deck ready/ garancia/ ingyen fox
- i7 8700/ RX6500/ 32GB DDR4/ 512GB m.2/ garancia/ ingyen foxpost
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG321QR 32 165Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel - használt
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest