Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • envagyok

    veterán

    válasz simauser #3070 üzenetére

    Sajnos nem tudsz mit tenni már.
    Én újabban a sok negatív tapasztalat miatt kérek pár nap próbagarit. Anélkül meg csak személyesen, minden funkciót tesztelve, kipróbálva.
    Mert ha az eladó azt írja, hogy 3 nap próbagari, akkor amennyiben jelzed, hogy valami nem oké, simán feljelentheted, ha nem veszi vissza a terméket.
    A posta hibáztatása 2 élű dolog, hisz az eladónak kell(ene) úgy becsomagolnia, hogy minden megpróbáltatást át tudjon vészelni, viszont a vevők meg spórolnának. Mindenki azt nézi hogy pl. Foxpost 1600ft, és annyit fizet a küldésért. Aztán hogy odakocsikázni 1000ft, elmegy rá 2-3 óra, és hogy egy tényleg jó csomagoláshoz kell kb 2000Ft-ért doboz, több m bubisfólia (vad árak vannak, nézzetek be csomagolástechnikai céghez) , és emiatt azt mondod a foxpostra hogy bocs, nem 1600ft hanem 5000, akkor az eladó van elmondva mindenféle haszonlesőnek.

    Sajnos úgy kell(ene) csomagolni, hogy 1-2m szabadesés se ártson meg a terméknek. Ahhoz kb minden oldalról 10cm bubisfólia réteg kell(ene), és egy erős falú nem gyűrődő doboz..
    Szemem láttára dobták múltkor átvételnél a postán a csomagomat 3m-re el a fal mellé. Akkorát csattant, hogy majdnem infarktust kaptam.

  • domperke

    MODERÁTOR

    válasz simauser #3068 üzenetére

    Szia.Ha felajánlotta a javítás felét ez korrekt hozzáállás én elfogadnám.Magánszemély nem köteles semmiféle garanciát vállalni a használt termékre.Nem őt védem és nem is akarok ötleteket adni másoknak de ez van sajnos.Ő azt mondja jó volt te azt hogy hibás.Sem azt nem tudjuk bizonyítani,hogy nála is rossz volt már ahogy azt sem ,hogy akár te ejtetted el és ezért hibásodott meg.Mint irtam is én elfogadnám a feles teherviselést ez korrekt hozzáállás.

Új hozzászólás Aktív témák