Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz .mf #4599 üzenetére

    Ezek a dolgok ott véreznek el szerintem, hogy az emberek nagyon bután állnak a dolgokhoz. Ahhoz, hogy bármilyen eredményt érj el, mérned kell mindig. viszonyítani valamihez, pl alapállapothoz (igen azt is le kéne mérni). Rengeteg berendezés otthon nincsen az embernek, ezért is röhögök, amikor a kisipari módszerrel a japán csúcstechnikát akarja jobbá tenni a paraszt, sőt még érzi is.
    Nagyjából értem miről beszélsz, sajnos nem vagyok mérnök, meg berendezéseim sincsenek erre a célra, tehát nem tudhatom mi lett a vége. Persze most kezdhetünk elméletben vitázni, hogy a hidegebb benzinnel alapvetően jobban megy egy motor, (meg hogy ezt a benzin melegítéses módszerrel porlasztását az első belső égésű motorokon alkalmazták az 1800as években) hogy az a bizonyos légoszlop megcsavarására szolgáló kis betét csak a akadályozza a gázoszlop előrejutását a szívótorokban, de a fene tudja. Top fuel autókon szokott lenni ilyen, de az nem ez a kategória. le kéne mérni mindent. Amíg ez nincs, addig nem mondhatunk semmire értékeket, meg eredményt. olyan nincs ebben a szakmában, hogy érzetre jobb lett. meg hogy kb ennyi lóerő mérés nélkül. ide számok kellenek.

    szerezz be egy átfolyásmérőt, egy piezoelektronikus áramlásmérőt, egy fékpadot, utána elkezdheted.
    addig minden házikókány, mert nem tudod merre mész.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák