Új hozzászólás Aktív témák

  • StoneBridge

    senior tag

    válasz tboldi #65961 üzenetére

    Nem tudom kihangsúlyozni, hogy az én véleményem szerint egy viszonylag keveset futott pár éves, előre láthatóan pedig gyakori használatra tervezett gépnél érdemes meggondolni a cascot. Hitelesnél sztem meg egyenesen nem is kérdés. Legalább számoljon utána mindenki, ne tudja le annyival, hogy biztos drága meg minek fizetni a kötelező mellé.
    Én is rágódtam rajta tavaly eleget. Érdeklődtem előtte, motorra kb egy ismerősömnek sincs, hallani nem akarnak róla.
    Tavaly volt egy önhibás bukásom, szerintem most is vakaróznék a javítási költségek miatt. A Te esetedben mondjuk lehet pont a zsebedben lenne már a pénz, aztán a két biztosító majd harcol egyet, amíg motorozol vmi új géppel.

    Ehhez kapcsolódik még, tegnap szervizben ott áll egy pár éves Hornet rommá törve (gtk). Tulaj ragaszkodik a javításhoz, mert a biztosító fizet neki 650-et. Szerviz mondja, hogy nem éri meg javítani, gtk, blokk is sérült (javítás 1m felett bőven). De neki az kell, javítsák meg 650-ből. :F

    Más.
    Kötelező szervizen kívüli javítás: gázmarkolat cserém volt. Gumi elpuhult, megnyúlt.
    Láncon éreztem, hogy picit lóg. Belőtték. Fura is volt mennyire közvetlen újra minden.

    [ Szerkesztve ]

    Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

Új hozzászólás Aktív témák